Heb je nog gekeken?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben altijd de lulIk kijk morgen anders wel even, zit nu achter mijn laptop en tv te kijken. Anders bel ik morgen even met VI als ik een nummer kan vinden.
Ik heb gemaild maar die wisten het niet, nu een ander emailadres gevonden en gemaild. Maar volgens J-D uit dit topic kan het dus alleen MET arrangement.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je nog gekeken?
Pax en ik zijn nog steeds geïnteresseerd.
Alleen moeten we dan dus nog ergens een overnachting regelen, misschien bij iemand die in de omgeving van Den Haag / Scheveningen woont?
Dat MET arrangement, bedoel je dan wat 60 euro kost?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb gemaild maar die wisten het niet, nu een ander emailadres gevonden en gemaild. Maar volgens J-D uit dit topic kan het dus alleen MET arrangement.
Ik woon niet in de buurt hoorWeet wel iemand maar die heeft geen plek.
Ja met eten erbij, dus zonder overnachting. Was vorige keer met het EK dus ook zo, alleen was het toen goedkoper.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat MET arrangement, bedoel je dan wat 60 euro kost?
Op zich wel overpriced natuurlijk, maar ik zou er toch wel heel graag een keer bij zijn.
Wij hebben een OV wat doordeweeks geldt, dus mijn voorkeur ligt zeker bij een doordeweekse datum. Persoonlijk weet ik bovendien dat ik na circa 20 juni geen colleges meer heb.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja met eten erbij, dus zonder overnachting. Was vorige keer met het EK dus ook zo, alleen was het toen goedkoper.
Ja ik ook, welke dag zouden jullie willen dan? Dan ga ik nog even overleggen hier.
OK na de 20e dus. Kijk maar effe, ik ben ook in overleg nu.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben een OV wat doordeweeks geldt, dus mijn voorkeur ligt zeker bij een doordeweekse datum. Persoonlijk weet ik bovendien dat ik na circa 20 juni geen colleges meer heb.
Het liefst vrijdag of anders woensdag. Zou hier het best uitkomen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben een OV wat doordeweeks geldt, dus mijn voorkeur ligt zeker bij een doordeweekse datum. Persoonlijk weet ik bovendien dat ik na circa 20 juni geen colleges meer heb.
Ik zou dan het liefst op een woensdag gaan, wat bij vrijdag is de terugreis op een zaterdag.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Het liefst vrijdag of anders woensdag. Zou hier het best uitkomen.
Jullie moeten overnachten? Het duurt tot half 11 zie ik dat redden jullie dus niet meer om thuis te komen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou dan het liefst op een woensdag gaan, wat bij vrijdag is de terugreis op een zaterdag.
We moeten inderdaad overnachten, daarom zeg ik juist dat als je op een vrijdag gaat je zaterdag terugreist.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Jullie moeten overnachten? Het duurt tot half 11 zie ik dat redden jullie dus niet meer om thuis te komen?
Jaja ik checkte nog even joh! Geen idee hoe lang jullie erover doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We moeten inderdaad overnachten, daarom zeg ik juist dat als je op een vrijdag gaat je zaterdag terugreist.
Een dag met Nederland is toch duurder?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja ik checkte nog even joh! Geen idee hoe lang jullie erover doen.
Woensdag 18 juni
18:00 Australië v Nederland
Dit is de laatste optie met Nederland. Wel voor de 20e dus. Op woensdag dan.
Moest even terugzoeken, ja met NED is het 65 anders is het 55. Dan kan het ook die woensdag erop. Zeg het maar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een dag met Nederland is toch duurder?
Van mij hoeft het niet per se op een dag met Nederland eigenlijk.
Dat vind ik een beter ideequote:Op woensdag 14 mei 2014 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Moest even terugzoeken, ja met NED is het 65 anders is het 55. Dan kan het ook die woensdag erop. Zeg het maar.
Je bent wel moeilijk he
Dat laatste klinkt ook goedquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik een beter idee
Eens kijken of er dan leuke potjes zijn, anders gaan we met Genee naar crazy pianos.
Je hebt 25e de wedstrijden van groep E en F, dus o.a. Argentinië.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt ook goedVolgens mij is er na de 18e niet zo heel veel meer op woensdag.
Ja dat is de laatste groepswedstrijd op woensdag. Die doen? Kunnen we NED gewoon op FOK! kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt 25e de wedstrijden van groep E en F, dus o.a. Argentinië.
Is goed, zeker wat mij betreft. Mss kijken of er meer animo is in dit topic? Ik had namelijk het idee van wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is de laatste groepswedstrijd op woensdag. Die doen? Kunnen we NED gewoon op FOK! kijken
Denk ook wel dat er meer mee willen. Mortaxx geloof ik en LR. Ik zet wel even iets in de OP en loop het topic door en quote de mensen van wie ik denk dat ze wel willen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is goed, zeker wat mij betreft. Mss kijken of er meer animo is in dit topic? Ik had namelijk het idee van wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |