ja leuk we zullen er zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat lijkt me ook wel logisch. Maar er is nog een tussenweg tussen 2 biertjes drinken en zat zijnMaar goed wie weet is alleen bijwonen toch wel mogelijk. En anders doen we gewoon met arrangement, op zich is samen eten ook wel leuk natuurlijk
Ik heb zo een vermoeden dat er meer zijn die zoiets gaan doenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zal waarschijnlijk zeggen dat ik kom en dan op het laats durf ik niet en zeg ik af
Als ik kan kom ikquote:Op zondag 11 mei 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat er meer zijn die zoiets gaan doenIk durf iig wel en ik denk dat LR ook wel durft en Mortax.
Het zou episch zijn om tijdens de uitzending je broek uit te trekkenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:29 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij zit je er ook nog heel erg ongemakkelijk in die studio. Ik ben gewend om met het broekje uit en een zak chips op de bank te liggen kijkend naar VI
Ik kom met aanhang dus dan zijn er al 3 sowiesoquote:Op zondag 11 mei 2014 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik kan kom ik
[..]
Het zou episch zijn om tijdens de uitzending je broek uit te trekken
Ik heb geen flauw idee wanneer ik kan.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom met aanhang dus dan zijn er al 3 sowiesoPrik jij een datum dan, dan weet je iig dan je zelf kunt.
Lijkt me wel het leukst ja. Moeten we er wel een beetje vlot bij zijn denk ik, die zijn natuurlijk snel 'weg'.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wanneer ik kan.
Sowieso een NL wedstrijd toch?
18 juni?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me wel het leukst ja. Moeten we er wel een beetje vlot bij zijn denk ik, die zijn natuurlijk snel 'weg'.
Lijkt mij prima ja. Wil je anders een topic maken, om te kijken wie er allemaal mee willen? Ik wacht ook even op antwoord van VI over de losse kaartjes. Als dat niet te lang duurt tenminstequote:
Maar ik wil niet organiseren!quote:Op zondag 11 mei 2014 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij prima ja. Wil je anders een topic maken, om te kijken wie er allemaal mee willen? Ik wacht ook even op antwoord van VI over de losse kaartjes. Als dat niet te lang duurt tenminste
Ik ben altijd de lulquote:
Waarom doet die bescheiden bigstar dit eigenlijk niet. Regelt hij gelijk de slaapplaatsen bij zijn beste vriend Demen!quote:Op zondag 11 mei 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben altijd de lulIk kijk morgen anders wel even, zit nu achter mijn laptop en tv te kijken. Anders ben ik morgen even met VI als ik een nummer kan vinden.
Ja die laat zich opeens niet meer zienquote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom doet die bescheiden bigstar dit eigenlijk niet. Regelt hij gelijk de slaapplaatsen bij zijn beste vriend Demen!
Ik niet. Maar ik wil morgen wel even bellen.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:44 schreef Evertjan het volgende:
vrouwen zijn ook veel beter in het regelen van dit soort dingen
Een van de groepswedstrijden dus.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wanneer ik kan.
Sowieso een NL wedstrijd toch?
Nee er zijn alleen arrangementen. Helaas.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar goed wie weet is alleen bijwonen toch wel mogelijk.
Jammer wel.quote:Op maandag 12 mei 2014 07:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee er zijn alleen arrangementen. Helaas.
In 2010 betaalde ik 29.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
65 incl eten valt best mee trouwens vind ik
Nee dat is nog duurder. Zag dat het in 2012 40 was. Vraag en aanbod he. Als hij zijn zakken kan vullen denkt Derksen niet meer aan de kleine manquote:Op maandag 12 mei 2014 15:06 schreef kalinhos het volgende:
[..]
In 2010 betaalde ik 29.
Of is het ook incl overnachting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |