Oh. Moet ik me zorgen maken dat mijn bloed als stroop uit mijn tandvlees druipt bij het tanden poetsen?quote:Op maandag 31 maart 2014 10:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Voor veel zwangeren (vooral de misselijken) is nuchter prikken ook niet erg geslaagd![]()
vervelend dat je er zoveel stress van hebt gehad.
Spees! vreetkous![]()
T zou me niet verbazen als het daaraan ligt. Als je echt een MODY zou zijn dan verwacht ik wel flink verhoogde uitslagen, en dan zou ik bij jou ook wel wat atypische klachten verwachten. Mn buurman had dat, die blijkt mody te hebben, viel altijd in coma na het eten, met geen stok wakker te krijgen. Bleek een random glucose van >30 te hebbenInmiddels is ie voorzien van pomp
Neuh das normaal als je zwanger bent.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh. Moet ik me zorgen maken dat mijn bloed als stroop uit mijn tandvlees druipt bij het tanden poetsen?
Het is ook spannend... Hoop dat alles goed is vanavond. Ik had hetzelfde bij m'n eerste zwangerschap, inclusief alle opmerkingen... Hoop dat het bij jou ook helemaal goed komt, vast!quote:Op maandag 31 maart 2014 09:31 schreef Dyre het volgende:
Ojah en vanavond de 20-weken echo
Vind het stiekem wel weer spannend. Ik heb nog steeds de baby niet gevoeld, terwijl mijn placenta er volgens de VK heel goed voor ligt en iedereen me al de hele tijd vraagt of ik al iets voel en ik steeds nee moet zeggen... (en dan als antwoord: 'oh, toen ik zo ver was als jij voelde ik het al hoor')
Nouja, we hebben 2 weken geleden nog het hartje gehoord en ik ken alle dooddoeners: soms duurt het nou eenmaal wat langer, vooral bij de eerste, dan denk je eerst dat het je darmen zijn (die voel ik ook helemaal niet echt?), enz.
quote:Op maandag 31 maart 2014 10:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh. Moet ik me zorgen maken dat mijn bloed als stroop uit mijn tandvlees druipt bij het tanden poetsen?
Dit was een grapjequote:Op maandag 31 maart 2014 11:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]dat heb ik ook! Kan je mooie horrorbeelden mee maken joh
En volgens de mondhyg moest ik.dan maar n zachte borstel gebruiken en 2x pd flossen, en vooral van dat laatste gaat t nog veel harder bloeden...
Ja, hier ook veel last. De ene dag wel meer als de andere...quote:Op maandag 31 maart 2014 10:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou mijn tandvlees was in.t begin zo ontstoken dat t echt zo mn bakkes uitdroop... Niet stroopdik maar wel echt ranzig veel... Hormonenquote:Op maandag 31 maart 2014 11:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dit was een grapje
Als er echt stroopdikte bloed uit mijn mond kwam dan had ik wel ergens aan de bel getrokken
Sorry, maar ik moest lachenquote:Op maandag 31 maart 2014 11:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou mijn tandvlees was in.t begin zo ontstoken dat t echt zo mn bakkes uitdroop... Niet stroopdik maar wel echt ranzig veel... Hormonen
Dat is waar. Voor mij was dat nuchter prikken ook wel heel irritant qua misselijkheid, maar ik heb nogal een issue met bloedprikken en vingerprik vond ik zelf heel naar. Had ik het liever in één keer goed gehad, die 6 buisjes waren ook al een hele overwinning, kon ik daarna nog een keerquote:Op maandag 31 maart 2014 10:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Voor veel zwangeren (vooral de misselijken) is nuchter prikken ook niet erg geslaagd![]()
vervelend dat je er zoveel stress van hebt gehad.
ik zou even een kuurtje chloorhexidine vragen, dit klinkt ook niet gezond.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]dat heb ik ook! Kan je mooie horrorbeelden mee maken joh
En volgens de mondhyg moest ik.dan maar n zachte borstel gebruiken en 2x pd flossen, en vooral van dat laatste gaat t nog veel harder bloeden...
Tandarts en mondhyg zijn beide op de hoogte,maar blijven bij n zachte borstel, stokeren, en gewone spoeling! Zal wel een reden hebben, ik dacht ook eigenlijk dat die mondspoelingen niet mogen nu maar geen idee hoe ik daar nu weer bij kom...quote:Op maandag 31 maart 2014 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou even een kuurtje chloorhexikeedine vragen, dit klinkt ook niet gezond
Ik ook niet, want het is gewoon veiligquote:Op maandag 31 maart 2014 11:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Tandarts en mondhyg zijn beide op de hoogte,maar blijven bij n zachte borstel, stokeren, en gewone spoeling! Zal wel een reden hebben, ik dacht ook eigenlijk dat die mondspoelingen niet mogen nu maar geen idee hoe ik daar nu weer bij kom...
Dan maar even naar de apotheekquote:Op maandag 31 maart 2014 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook niet, want het is gewoon veilig
Ja, als het echt constant zo ontstoken is kan die ontsteking echt meer kwaad dan het medicijn. Wat Blue hierboven ook zegt. Ik heb het laatst ook gedaan en het scheelt echt een boel.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dan maar even naar de apotheek
Ik ben met 11 weken bij de tandarts+mondhyg geweest, en toen kwam idd t tandvlees verhaal naar voren, nu is mijn mond sowieso al een antibioticawrakquote:Op maandag 31 maart 2014 11:38 schreef BlueEyes het volgende:
HCG werkt in op je tandvlees en is daardoor extra gevoelig en zal sneller bloeden. Tenminste; KAN gebeuren.
Daarom heb ik iom tandarts besloten om de 8 weken naar de mondhygiëniste te gaan. Even extra controle en schoonpoets.
Maar ik ben normaal ook gevoelig voor ontstoken tandvlees.
En er is ook ergens een relatie tussen vroeggeboorte en ontstoken tandvlees. Hoe precies durf ik niet te zeggen.
Vandaar dat vk-en ook aanraden minimaal 1keer een tandarts te bezoeken tijdens zwangerschap en een goeie inventarisatie te doen.
Sterker nog er schijnt zelfs een relatie te zijn met meervoudige miskramen, pre-eclampsie en zwangerschaps-hypertensie. Hoe het precies zit though zijn ze nog niet helemaal over uit. Niet iedere zwangere met bloedend tandvlees lijkt er gevoelig voor dus er moet ergens nog een factor X meespelen ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:38 schreef BlueEyes het volgende:
HCG werkt in op je tandvlees en is daardoor extra gevoelig en zal sneller bloeden. Tenminste; KAN gebeuren.
Daarom heb ik iom tandarts besloten om de 8 weken naar de mondhygiëniste te gaan. Even extra controle en schoonpoets.
Maar ik ben normaal ook gevoelig voor ontstoken tandvlees.
En er is ook ergens een relatie tussen vroeggeboorte en ontstoken tandvlees. Hoe precies durf ik niet te zeggen.
Vandaar dat vk-en ook aanraden minimaal 1keer een tandarts te bezoeken tijdens zwangerschap en een goeie inventarisatie te doen.
quote:Op maandag 31 maart 2014 12:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Sterker nog er schijnt zelfs een relatie te zijn met meervoudige miskramen, pre-eclampsie en zwangerschaps-hypertensie. Hoe het precies zit though zijn ze nog niet helemaal over uit. Niet iedere zwangere met bloedend tandvlees lijkt er gevoelig voor dus er moet ergens nog een factor X meespelen ofzo.
Nou, lekker opbeurend zeg... En daarom lees ik nou niet teveel op internet als ik bepaalde klachten heb...quote:Op maandag 31 maart 2014 12:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Sterker nog er schijnt zelfs een relatie te zijn met meervoudige miskramen, pre-eclampsie en zwangerschaps-hypertensie. Hoe het precies zit though zijn ze nog niet helemaal over uit. Niet iedere zwangere met bloedend tandvlees lijkt er gevoelig voor dus er moet ergens nog een factor X meespelen ofzo.
Ik neem aan dat je ook de laatste regel leest?quote:
Ik ben ook wel benieuwd naar de uitslagen hier, verhoogd BMI hoeft dus niks te zeggen?quote:Op maandag 31 maart 2014 12:16 schreef Sugarsnap het volgende:
Spees, hier was mijn niet-nuchtere suiker ook verhoogd (6.2) en moest ik dus ook nuchter over prikken. Deze was ook aan de hoge kant (5.2 net op het randje) en mag ik dus binnenkort zo'n leuke suikertest doen.
Maar mijn bmi is ook wel wat hoger (volgens mij 30), maar het was bij de andere 2 zwangerschappen nog hoger. Toen altijd keurige suikerwaarden gehad.
Heel goedquote:Op maandag 31 maart 2014 12:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nou, lekker opbeurend zeg... En daarom lees ik nou niet teveel op internet als ik bepaalde klachten heb...
Zo bedoelde ik het ook, daarom stond in mijn post ook KAN voorkomen.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Wat zei iemand nou een tijdje geleden, als je maar lang genoeg googled kom je vanzelf de meest rampzalige dingen tegen.
Ik haak in op wat BE zegt, of je dit wel of niet op jezelf betrekt moet je zelf weten, wat je ermee doet moet je ook zelf weten. Feit is wel dat er risico's zijn, altijd, het hele leven is een risico. Maar dat wil niet zeggen dat je doomed bent als je bloedend tandvlees hebtHet is dus gewoon zinvol om, als je er erg veel last van hebt, ermee naar een tandarts te gaan, thats all.
oh kijk, dat geeft de burger moedquote:Op maandag 31 maart 2014 12:22 schreef Kyara het volgende:
Hier werd standaard op suiker geprikt bij een te hoog bmi. Dat ging trouwens niet met zo'n drankje maar eerst nuchter, dan naar huis om te ontbijten en 2 uur later weer een keer. Hier was de uitslag op het randje van te laag (de 1e keer en bij de 2e keer kreeg ik geen waardes meer te horen maar alleen een "goed" van de gyn).
Had ook de verkeerde smiley zie ik nu...quote:Op maandag 31 maart 2014 12:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook de laatste regel leest?
En daarbij gezegd hebbende, als je wel een PE zou krijgen, bijvoorbeeld, dan is het A) niet gezegd dat het aan je tandvlees ligt, en B.) niet gezegd dat je het had kunnen voorkomen door meer te flossen etc. Waarschijnlijk is die onbekende factor een stuk belangrijker in het ontwikkelen van die dingen.
handig voor de volgende keer?quote:Op maandag 31 maart 2014 12:25 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het hele nuttige informatie want ik wist dat dus niet.
Het ís ook een ondergeschoven kindje!quote:Op maandag 31 maart 2014 12:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Had ook de verkeerde smiley zie ik nu...
Ik vind t gewoon vreemd dat tandvleesproblemen een soort ondergeschoven kindje is, want ik zou dat nml niet linken met eventueel risico voor de zwangerschap.
Ah well we houden t in de gaten.
Jouw baby zit nog vrijwel geheel achter je schaamhaar, dus tenzij je echt superlowcut broeken draagt merkt ie daar niks van.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Weet iemand ook of het kwaad kan als je buik de hele tijd word ingedrukt door te strakke broek of strak onderbroek elastiek? Ik vind het een beetje een naar gevoel, maar wil niet gelijk zeuren![]()
en vroeg me dus af of de kleine daar geen hinder van heeft. En nog steeda helemaal jeej mijn buikje groeit hoor!
Ik moest heel hard gnorfenquote:Op maandag 31 maart 2014 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw baby zit nog vrijwel geheel achter je schaamhaar, dus tenzij je echt superlowcut broeken draagt merkt ie daar niks van.
Ik zou je wel adviseren om, als je broeken nu zo strak zitten, gewoon positie-hosen te kopen. Dan krijg je vanzelf 1 buik ipv 2, staat ook leuker
Hier ook zwangerschapshypertensie bij de 1e zwangerschap en vroeggeboorte bij de 2e zonder bloedend tandvlees idd.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:28 schreef L-E het volgende:
En ook zonder ooit bloedend tandvlees te hebben gehad kan je PE ontwikkelenIk ben wel heel benieuwd naar die factor X trouwens
Ja, dat is ook zo. Het is een beetje dubbel, aan moeders kant zitten wel een paar diabeten in de familie, maar mijn eigen moeder heeft daar nooit last van gehad. Wel kwam ze 30 kilo aan toen ze zwanger was van mij, en in haar geval was dat een gewichtstoename van 60%quote:Op maandag 31 maart 2014 12:34 schreef Mevr_Mus het volgende:
Er zijn naast BMI ook nog andere risicofactoren hè, zoals familieleden met diabetes. Ik had daardoor ondanks BMI van 22 een flink verhoogd risico omdat mijn moeder zwangerschapsdiabetes had toen ze zwanger was van mij.
quote:Op maandag 31 maart 2014 12:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
handig voor de volgende keer?ah toe?
We have a maybe!quote:Op maandag 31 maart 2014 12:38 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik sluit niks uit maar het is niet de intentie.
oh! dat kan absoluut, het is geen given hoor, dat je dat móet hebben bij pe/pih/vroeggeboorte. Maar het zou een risicofactor kunnen zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hier ook zwangerschapshypertensie bij de 1e zwangerschap en vroeggeboorte bij de 2e zonder bloedend tandvlees idd.
Visualquote:Op maandag 31 maart 2014 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
Jouw baby zit nog vrijwel geheel achter je schaamhaar
ja, het is ook wel een tricky opmerking, want sommige mensen hebben helemaal geen schaamhaar en aan de andere kant bestaan er mensen met schaamhaar tot hun navel, dus het zegt ook niet zo veelquote:Op maandag 31 maart 2014 12:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
VisualIk zie nu zo'n baby door een oerwoud van schaamhaar heen gluren
Dat ook iddquote:Op maandag 31 maart 2014 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het is ook wel een tricky opmerking, want sommige mensen hebben helemaal geen schaamhaar en aan de andere kant bestaan er mensen met schaamhaar tot hun navel, dus het zegt ook niet zo veel
die van mij piept er al een poosje onder vandaan hoorquote:Op maandag 31 maart 2014 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw baby zit nog vrijwel geheel achter je schaamhaar, dus tenzij je echt superlowcut broeken draagt merkt ie daar niks van.
Ik zou je wel adviseren om, als je broeken nu zo strak zitten, gewoon positie-hosen te kopen. Dan krijg je vanzelf 1 buik ipv 2, staat ook leuker
heb ik heul niet!quote:Op maandag 31 maart 2014 12:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
VisualIk zie nu zo'n baby door een oerwoud van schaamhaar heen gluren
Jij bent 5 dagen verder dan ik toch? Dan zit ie echt nog heel laag, en sowieso merkt een vrucht daar niks van. Maar wat ik al zei, als het niet prettig voelt voor jezelf! zou ik gewoon eens gaan kijken naar ander soort kleding.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:02 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
die van mij piept er al een poosje onder vandaan hoorzit midden in mijn onderbuik. En het elastiek van mijn boxer drukt er steeds op.
de verloskundige heeft me laten voelen vrijdag. Die van mij zit heel hoog. Denk omdat ik klein ben dat ik niet zoveel ruimte heb... of ik ben een freak of nature, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 31 maart 2014 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent 5 dagen verder dan ik toch? Dan zit ie echt nog heel laag, en sowieso merkt een vrucht daar niks van. Maar wat ik al zei, als het niet prettig voelt voor jezelf! zou ik gewoon eens gaan kijken naar ander soort kleding.
Wehkamp heeft alle positiekleding van veel winkels. Ook handig als je naar verschillende prijsklassen op zoek bentquote:Op maandag 31 maart 2014 13:11 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
de verloskundige heeft me laten voelen vrijdag. Die van mij zit heel hoog. Denk omdat ik klein ben dat ik niet zoveel ruimte heb... of ik ben een freak of nature, dat kan natuurlijk ook![]()
maarre shoppen vind ik een goed idee
Bij mij werd er volgens mij bij de zwangerschap van S (begin 2012) niet naar gevraagd, en bij deze intake was het een specifieke vraag, over dat tandvlees dus. Misschien is het relatief nieuw om er standaard naar te vragen?quote:Op maandag 31 maart 2014 12:25 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het hele nuttige informatie want ik wist dat dus niet.
Geen grap, het computerprogramma is aangepast in de tussentijd, en sindsdien staat die vraag er idd standaard bijquote:Op maandag 31 maart 2014 13:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Bij mij werd er volgens mij bij de zwangerschap van S (begin 2012) niet naar gevraagd, en bij deze intake was het een specifieke vraag, over dat tandvlees dus. Misschien is het relatief nieuw om er standaard naar te vragen?
Overigens had ik heel vaak bloedend tandvlees, en al helemaal tijdens zwangerschap 1.0, en dat is zo goed als verdwenen sinds ik nu een maandje of 4 elektrisch poets. Het overwegen waard voor wie er last van heeft en dat nog niet doet misschien.
Ah! Vandaar dusquote:Op maandag 31 maart 2014 13:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
Geen grap, het computerprogramma is aangepast in de tussentijd, en sindsdien staat die vraag er idd standaard bij![]()
Heb jij geen intake gehad waar werd gevraagd naar ziektes (in de familie) en naar welke evt klachten je nu of sinds je vorige bevalling hebt?quote:Op maandag 31 maart 2014 14:21 schreef Loj het volgende:
Is dat normaal dat je bij een gyn niet zo'n lijst vragen krijgt?
Ik sta iedere keer tot nu toe binnen 10 min weer buiten (en ja dat is incl echo en niet overdreven)
Nope...quote:Op maandag 31 maart 2014 14:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb jij geen intake gehad waar werd gevraagd naar ziektes (in de familie) en naar welke evt klachten je nu of sinds je vorige bevalling hebt?
die dingen heeft mijn vk ook nog niet gedaan hoorquote:Op maandag 31 maart 2014 14:32 schreef Loj het volgende:
[..]
Nope...
Bah ik vind m'n gyn raar en onkundig!
(Misschien stond alles nog in t dossier?)
Ze heeft bijvoorbeeld ook nog nooit aan m'n buik gevoeld waar m'n baarmoeder zit en ik heb nog nooit op de weegschaal hoeven te staan. En ben toch al drie keer geweest!
Gelukkig moet ik wel binnenkort naar een ander, want ze werkt alleen op dinsdag en ik ga weer werken op dinsdag vanaf volgende week.
Ik heb ook lage bloeddruk, tijdens zwangerschap vergelijkbaar met die van jou, soms iets hoger maar altijd laag. Volgens mijn vk geen probleem. Ik merk het wel als ik langdurig rechtop sta (niet loop) en dan kan ik me wel crappy voelen met gevoel van 'band om mijn hoofd' en dat mijn zicht voor een groot deel verdwijnt. Maar dat is wel prima te voorkomen en het helpt om dan even te gaan zitten/liggen. Dus dat soort dingen een beetje in de gaten houden.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:38 schreef Roomsnoes het volgende:
Hm ik las eerder wat over bloeddruk. Ik heb een lage bloeddruk zei de verloskundige, maar dat was niet echt een probleem. Maar toen ik hier wat waardes voorbij zag komen, zag ik dat die wel mijlenver van de mijnessen af liggen.
Mignonne, een bloeddruk van 85/55.. is dat gek? (eerder 110/75)
Nee, was mijn bloeddruk ook meerendeel van zwangerschap. Nu op einde zit ik op 115/68.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:38 schreef Roomsnoes het volgende:
Hm ik las eerder wat over bloeddruk. Ik heb een lage bloeddruk zei de verloskundige, maar dat was niet echt een probleem. Maar toen ik hier wat waardes voorbij zag komen, zag ik dat die wel mijlenver van de mijnessen af liggen.
Mignonne, een bloeddruk van 85/55.. is dat gek? (eerder 110/75)
wat raar, bij mij bij acht weken de intake gehad met inderdaad heel veel vragen. Nog niet gevoeld maar wel op de weegschaal geweest snif snifquote:Op maandag 31 maart 2014 14:32 schreef Loj het volgende:
[..]
Nope...
Bah ik vind m'n gyn raar en onkundig!
(Misschien stond alles nog in t dossier?)
Ze heeft bijvoorbeeld ook nog nooit aan m'n buik gevoeld waar m'n baarmoeder zit en ik heb nog nooit op de weegschaal hoeven te staan. En ben toch al drie keer geweest!
Gelukkig moet ik wel binnenkort naar een ander, want ze werkt alleen op dinsdag en ik ga weer werken op dinsdag vanaf volgende week.
Kan geen kwaad, hooguit lastig voor jou zelf, zoals je zegt met opstaan. Niet te snel opstaan, niet te heet douchen en als je voelt dat je licht in je hoofd wordt, gaan zitten.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:58 schreef Roomsnoes het volgende:
Ja op zich voel ik me ook aardig hoor. Soms wel sterretjes als ik buk og snel opsta, dus dat doe ik dan ook maar zo weinig mogelijk.
Ik heb geen idee wat mijn bd voor de zwangerschap was- vast ook niet super hoog. Maar zoiets ga je pas meten vanaf de zwangerschap natuurlijk, dus dat kan ook een vertekend beeld geven. (als ie altijd 120/ 100 was is dat natuurlijk een groot verschil, maar dat weet ikd us niet)
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Hm, ik begin nu toch wel wat veranderingen aan mezelf te merken. Net een ontzettende huilbui (stiekem op de wc uiteraard) omdat ik toch foutjes begin te maken omdat mijn hersenen af en toe gewoon kortsluiting maken.
Dat fulltime werken is het probleem nog niet eens zo, maar ik kan gewoon minder goed met druk omgaan. In plaats van de schouders er dan extra onder te zetten verzand ik in huilen, en dat lost natuurlijk helemaal niks op. Zal toch eens mijn bazin om tips gaan vragen hoe ik dat de komende maanden het beste kan benaderen
En nu is de dag alweer bijna voorbij en heb ik weer niet af wat ik wilde doen, dus misschien moet ik zo nog maar even de WC in
Dit moest ik ff 2x lezen voor ik begreep wat je bedoeldequote:Op maandag 31 maart 2014 16:16 schreef BlueEyes het volgende:
Scheelt wel uitleggen Kwak![]()
En dan zo de beentjes de lucht in en door je vriend laten bedienen!
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dit moest ik ff 2x lezen voor ik begreep wat je bedoelde![]()
a dirty mind...
Herkenbaar SQ, ik ben ook (veel) minder scherp dan normaal en dat haat ik...
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
a dirty mind...
teeheequote:Op maandag 31 maart 2014 16:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
a dirty mind...
Oh pff, dit ken ik zo goed. En het maakt ook onzeker, ik check alles 50x, van elk lullig mailtje tot de ingewikkeldste analyse. En het erge is, er staat altijd wel iets doms inquote:Op maandag 31 maart 2014 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, vooral het feit dat ik het mezelf niet echt kan vergeven nog en nog precies zo wil zijn en doen als voordat er HCG bestond. Als ik me er nou niet zo druk om zou maken was er niets aan de hand
Ohjeequote:Op maandag 31 maart 2014 16:30 schreef kwakz0r het volgende:
ik krijg nu de neiging om dingen op te gaan zoeken en nakijken die ik verstuurd heb. zal t maar niet doen...
mijn toppunt was toen ik met 6 weken mijn sleutels in de liftschacht liet donderen, het waren echt de grapjes van een collega en de geruststelling van een collega die ervoor zorgden dat ik niet keihard ging staan janken...
Ja, dat werkt ook wel het beste. Ik merk ook dat als ik mezelf verman en gewoon begin, het dan best meevalt (wat dus wel impliceert dat ik me een beetje aanstelquote:Op maandag 31 maart 2014 16:38 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn enige tip is maak afvinklijstjes halverwege de middag... dat maakt de chaos vaak al iets geordender (is dat een woord?) en kan je richting einde duidelijk bezig gaan met 1 ding.
En zo blijf je ook bij 1 ding tegelijkertijd doen ipv 5/6 dingen te doen, die ook wel afkomen maar die je een warboel in je kop geven en je moe maken.
Ik snap wat je bedoelt en ik had die neiging ook heel erg. Hart onder de riem: als je kindje er straks is, is alles ineens veel minder belangrijkquote:Op maandag 31 maart 2014 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
klunzigheid
Nee, het is hier echt dat ik gewoon veel te snel zwicht onder druk. Dat ik problemen enorm opblaas in mijn hoofd en alleen nog maar kan denken aan al die dingen die ik nog moet doen en dan sla ik helemaal dood
Maar ik lees hier al langer mee, dus ik weet dat ik niet de enige ben gelukkig
TWEEquote:Op maandag 31 maart 2014 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Om even te ontklagen: ik ben van het weekend gezwicht en heb mezelf aangemeld voor twee babydozen. Mijn mailbox zit prompt vol nieuwsbrieven van allerhande baby-rotzooi. Ik ben een marketingmagneet geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |