abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138359195
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, het is ook wel een tricky opmerking, want sommige mensen hebben helemaal geen schaamhaar en aan de andere kant bestaan er mensen met schaamhaar tot hun navel, dus het zegt ook niet zo veel -O-
Dat ook idd :Y :D
pi_138359419
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jouw baby zit nog vrijwel geheel achter je schaamhaar, dus tenzij je echt superlowcut broeken draagt merkt ie daar niks van.
Ik zou je wel adviseren om, als je broeken nu zo strak zitten, gewoon positie-hosen te kopen. Dan krijg je vanzelf 1 buik ipv 2, staat ook leuker :D
die van mij piept er al een poosje onder vandaan hoor ;) zit midden in mijn onderbuik. En het elastiek van mijn boxer drukt er steeds op.
pi_138359463
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:48 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Visual :D Ik zie nu zo'n baby door een oerwoud van schaamhaar heen gluren :+
heb ik heul niet! :D
pi_138359514
Klaag-alert ;) :

Elke keer als ik in bed ga liggen bedenkt wumpie dat het leuk is tussen m'n ribben te nestelen en mij vooral niet toe te staan te slapen en alienbuikparade te houden :')

Zo kan ik nooit m'n schoonheidsslaapje houden natuurlijk!

(First world problems)
  maandag 31 maart 2014 @ 13:06:28 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_138359536
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:02 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

die van mij piept er al een poosje onder vandaan hoor ;) zit midden in mijn onderbuik. En het elastiek van mijn boxer drukt er steeds op.
Jij bent 5 dagen verder dan ik toch? Dan zit ie echt nog heel laag, en sowieso merkt een vrucht daar niks van. Maar wat ik al zei, als het niet prettig voelt voor jezelf! zou ik gewoon eens gaan kijken naar ander soort kleding.
disclaimer
pi_138359712
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jij bent 5 dagen verder dan ik toch? Dan zit ie echt nog heel laag, en sowieso merkt een vrucht daar niks van. Maar wat ik al zei, als het niet prettig voelt voor jezelf! zou ik gewoon eens gaan kijken naar ander soort kleding.
de verloskundige heeft me laten voelen vrijdag. Die van mij zit heel hoog. Denk omdat ik klein ben dat ik niet zoveel ruimte heb... of ik ben een freak of nature, dat kan natuurlijk ook ;)

maarre shoppen vind ik een goed idee ;)
pi_138359778
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:11 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

de verloskundige heeft me laten voelen vrijdag. Die van mij zit heel hoog. Denk omdat ik klein ben dat ik niet zoveel ruimte heb... of ik ben een freak of nature, dat kan natuurlijk ook ;)

maarre shoppen vind ik een goed idee ;)
Wehkamp heeft alle positiekleding van veel winkels. Ook handig als je naar verschillende prijsklassen op zoek bent :)
  maandag 31 maart 2014 @ 13:24:13 #258
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138360200
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:25 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het hele nuttige informatie want ik wist dat dus niet.
Bij mij werd er volgens mij bij de zwangerschap van S (begin 2012) niet naar gevraagd, en bij deze intake was het een specifieke vraag, over dat tandvlees dus. Misschien is het relatief nieuw om er standaard naar te vragen?

Overigens had ik heel vaak bloedend tandvlees, en al helemaal tijdens zwangerschap 1.0, en dat is zo goed als verdwenen sinds ik nu een maandje of 4 elektrisch poets. Het overwegen waard voor wie er last van heeft en dat nog niet doet misschien.
pi_138360238
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:24 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Bij mij werd er volgens mij bij de zwangerschap van S (begin 2012) niet naar gevraagd, en bij deze intake was het een specifieke vraag, over dat tandvlees dus. Misschien is het relatief nieuw om er standaard naar te vragen?

Overigens had ik heel vaak bloedend tandvlees, en al helemaal tijdens zwangerschap 1.0, en dat is zo goed als verdwenen sinds ik nu een maandje of 4 elektrisch poets. Het overwegen waard voor wie er last van heeft en dat nog niet doet misschien.
Geen grap, het computerprogramma is aangepast in de tussentijd, en sindsdien staat die vraag er idd standaard bij :') :D
:)
  maandag 31 maart 2014 @ 13:28:26 #260
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138360381
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:25 schreef mignonne het volgende:

[..]

Geen grap, het computerprogramma is aangepast in de tussentijd, en sindsdien staat die vraag er idd standaard bij :') :D
Ah! Vandaar dus :+
pi_138362194
Is dat normaal dat je bij een gyn niet zo'n lijst vragen krijgt?

Ik sta iedere keer tot nu toe binnen 10 min weer buiten (en ja dat is incl echo en niet overdreven)
  maandag 31 maart 2014 @ 14:25:09 #262
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138362309
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:21 schreef Loj het volgende:
Is dat normaal dat je bij een gyn niet zo'n lijst vragen krijgt?

Ik sta iedere keer tot nu toe binnen 10 min weer buiten (en ja dat is incl echo en niet overdreven)
Heb jij geen intake gehad waar werd gevraagd naar ziektes (in de familie) en naar welke evt klachten je nu of sinds je vorige bevalling hebt?
pi_138362568
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:25 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Heb jij geen intake gehad waar werd gevraagd naar ziektes (in de familie) en naar welke evt klachten je nu of sinds je vorige bevalling hebt?
Nope...

Bah ik vind m'n gyn raar en onkundig!
(Misschien stond alles nog in t dossier?)
Ze heeft bijvoorbeeld ook nog nooit aan m'n buik gevoeld waar m'n baarmoeder zit en ik heb nog nooit op de weegschaal hoeven te staan. En ben toch al drie keer geweest!

Gelukkig moet ik wel binnenkort naar een ander, want ze werkt alleen op dinsdag en ik ga weer werken op dinsdag vanaf volgende week. *O*
pi_138362748
Hm ik las eerder wat over bloeddruk. Ik heb een lage bloeddruk zei de verloskundige, maar dat was niet echt een probleem. Maar toen ik hier wat waardes voorbij zag komen, zag ik dat die wel mijlenver van de mijnessen af liggen.
Mignonne, een bloeddruk van 85/55.. is dat gek? (eerder 110/75)
  maandag 31 maart 2014 @ 14:42:51 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_138362894
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:32 schreef Loj het volgende:

[..]

Nope...

Ze heeft bijvoorbeeld ook nog nooit aan m'n buik gevoeld waar m'n baarmoeder zit en ik heb nog nooit op de weegschaal hoeven te staan. En ben toch al drie keer geweest!

Gelukkig moet ik wel binnenkort naar een ander, want ze werkt alleen op dinsdag en ik ga weer werken op dinsdag vanaf volgende week. *O*
die dingen heeft mijn vk ook nog niet gedaan hoor :)
disclaimer
  maandag 31 maart 2014 @ 14:44:59 #266
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_138362951
Ik zit geheel afwezig te zijn in mijn eigen coconnetje sinds gister, alles gaat beetje langs mij heen momenteel. Dus als t rustig is van mijn kant, geen paniek,ik ben nog niet bevallen :D ik wil ff alleen zijn :*
doei
  maandag 31 maart 2014 @ 14:54:55 #267
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138363272
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:38 schreef Roomsnoes het volgende:
Hm ik las eerder wat over bloeddruk. Ik heb een lage bloeddruk zei de verloskundige, maar dat was niet echt een probleem. Maar toen ik hier wat waardes voorbij zag komen, zag ik dat die wel mijlenver van de mijnessen af liggen.
Ik heb ook lage bloeddruk, tijdens zwangerschap vergelijkbaar met die van jou, soms iets hoger maar altijd laag. Volgens mijn vk geen probleem. Ik merk het wel als ik langdurig rechtop sta (niet loop) en dan kan ik me wel crappy voelen met gevoel van 'band om mijn hoofd' en dat mijn zicht voor een groot deel verdwijnt. Maar dat is wel prima te voorkomen en het helpt om dan even te gaan zitten/liggen. Dus dat soort dingen een beetje in de gaten houden.

Edit: ik las verkeerd, dacht dat je onderdruk 65 was.
Onderdruk van 55 had ik alleen na de ruggenprik, daar heb ik wel lekker op getript :+ das wel laag ja!
pi_138363307
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:38 schreef Roomsnoes het volgende:
Nee, was mijn bloeddruk ook meerendeel van zwangerschap. Nu op einde zit ik op 115/68.
pi_138363393
Ja op zich voel ik me ook aardig hoor. Soms wel sterretjes als ik buk og snel opsta, dus dat doe ik dan ook maar zo weinig mogelijk.
Ik heb geen idee wat mijn bd voor de zwangerschap was- vast ook niet super hoog. Maar zoiets ga je pas meten vanaf de zwangerschap natuurlijk, dus dat kan ook een vertekend beeld geven. (als ie altijd 120/ 100 was is dat natuurlijk een groot verschil, maar dat weet ikd us niet)
pi_138363664
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:32 schreef Loj het volgende:

[..]

Nope...

wat raar, bij mij bij acht weken de intake gehad met inderdaad heel veel vragen. Nog niet gevoeld maar wel op de weegschaal geweest snif snif ;)
de volgende afspraak heb ik vrijdag gehad en eerst een praatje gedaan en daarna weer op die weegschaal (niet aangekomen *O* ) en daarna heeft ze mijn buik bevoeld, het me zelf laten voelen en hartje luisteren
pi_138363718
Die onderdruk zorgt voor de sterretjes :P
Wordt vanzelf weer beter en tot die tijd rustig aandoen.

Pff, nog even en ik kan aan volgend breiproject beginnen. Heb baby nodig om tijd te doden _O-
pi_138365381
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:58 schreef Roomsnoes het volgende:
Ja op zich voel ik me ook aardig hoor. Soms wel sterretjes als ik buk og snel opsta, dus dat doe ik dan ook maar zo weinig mogelijk.
Ik heb geen idee wat mijn bd voor de zwangerschap was- vast ook niet super hoog. Maar zoiets ga je pas meten vanaf de zwangerschap natuurlijk, dus dat kan ook een vertekend beeld geven. (als ie altijd 120/ 100 was is dat natuurlijk een groot verschil, maar dat weet ikd us niet)
Kan geen kwaad, hooguit lastig voor jou zelf, zoals je zegt met opstaan. Niet te snel opstaan, niet te heet douchen en als je voelt dat je licht in je hoofd wordt, gaan zitten.
:)
pi_138366036
Dé truc je bloeddruk omhoog krijgen is last minute belastingaangifte doen :')
  maandag 31 maart 2014 @ 16:11:58 #274
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138366086
Ik moet bij de gyn altijd voor ik in de wachtkamer ga zitten naar de verpleegkundige/doktersassistente voor wegen en bloeddruk.

vandaag weer voor t eerst aan de slag, best pittig, ben nog niet helemaal 100% maar heb t overleefd. nu de hele teringzooi opruimen en lekker naar huis!

:W even een zwaai naar mijn meelurkende collega die stiekem al wist dat ik zwanger was omdat ze hier meeleest :P
Kwak
pi_138366242
Scheelt wel uitleggen Kwak ;)
En dan zo de beentjes de lucht in en door je vriend laten bedienen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')