Als ik me goed kan herinneren is een onderdruk tussen de 90-95 een beetje tussengebied. En word je van 95 sowieso doorgestuurd.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:07 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja ik heb gewoon een hele toffe werkplek en kan door de twee ploegen toch fulltime bezig zijn.
Nou ik las net even snel iets dat de onderdruk 90 was bij iemand en dat dat dus niet goed was(Klok.. klepel...).
Ik had vorige week 130/85 maar dat was prima zeiden ze in het zkh. Wanneer zit je in de gevarenzone zeg maar?
quote:Op maandag 31 maart 2014 07:27 schreef BlueEyes het volgende:
Butterflower gefeliciteerd met je meisje met schattige piekhaartjes![]()
Sq en bleiblei is dit niet wat voor jullie in je zoektocht naar kinderwagen:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)-haalt-80-km-u.dhtml
+1quote:Op maandag 31 maart 2014 07:31 schreef Stormqueen het volgende:
Normaal heb ik nooit last van zomer/wintertijd maar vandaag vindt mijn lijf dat ze nog minstens een uur wil slapen
Kloptquote:Op maandag 31 maart 2014 04:27 schreef Loj het volgende:
[..]
Als ik me goed kan herinneren is een onderdruk tussen de 90-95 een beetje tussengebied. En word je van 95 sowieso doorgestuurd.
Er wordt dan ook gekeken naar het individu. Ik was in vier weken tijd van een onderdruk van 80 naar 90 gegaan en 6 kilo aangekomen. Die combinatie zorgde dat de vk zich zorgen maakte, wat ik dus een beetje weglachte.
85 is dus prima! En ik geloof dat je bloeddruk ook stijgt naarmate je langer zwanger bent.
(Mignonne, verbeter me gerust als ik iets verkeerd zeg...)
Ik voelde ook volgens mij nog niks hoor. VK vertelde dat het bij de eerste altijd wat langer duurt voordat je wat voeltquote:Op maandag 31 maart 2014 09:31 schreef Dyre het volgende:
Ojah en vanavond de 20-weken echo
Vind het stiekem wel weer spannend. Ik heb nog steeds de baby niet gevoeld, terwijl mijn placenta er volgens de VK heel goed voor ligt en iedereen me al de hele tijd vraagt of ik al iets voel en ik steeds nee moet zeggen... (en dan als antwoord: 'oh, toen ik zo ver was als jij voelde ik het al hoor')
Nouja, we hebben 2 weken geleden nog het hartje gehoord en ik ken alle dooddoeners: soms duurt het nou eenmaal wat langer, vooral bij de eerste, dan denk je eerst dat het je darmen zijn (die voel ik ook helemaal niet echt?), enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |