Uiteindelijk ligt dit 'probleem' ook echt bij mijzelfquote:Op zondag 30 maart 2014 22:22 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Iemand moet hun pensioen ophoesten......Kinderen zijn serieus de toekomst van onze maatschappij, mag de maatschappij ons ook wel ondersteunen in het krijgen ervan.
Snap ik, maar de enige remedie is dan: niet zwanger worden.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Wil niet dat zij belast worden met mijn kinderwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag dat Musique en Dodoria ook zijn bevallen, gefeliciteerd!
Ik ga binnenkort wel teruglezen/reageren als alles lekker loopt hier. Nogmaals sorry dat ik zo lang niks heb laten horen, maar een kind is hard werken man!![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:38 schreef Butterflower het volgende:
Heelergeegopostenheellangnietgemeldpostwaarvoorexcuses![]()
Donderdagavond zijn wij de trotse ouders geworden van S.o.p.h.i.eNou, dat is best een egopost waard, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag dat Musique en Dodoria ook zijn bevallen, gefeliciteerd!
Ik ga binnenkort wel teruglezen/reageren als alles lekker loopt hier. Nogmaals sorry dat ik zo lang niks heb laten horen, maar een kind is hard werken man!Gefeliciteerd met je dochter, heel veel geluk!
Wat wil je precies weten?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Iemand die trouwens een beetje verstand van bloeddruk heeft en dat in J&J taal uit kan leggen?
In je bed een kussen onder je voeten doen. En als je zit ook zvm je beentjes omhoog!quote:Op zondag 30 maart 2014 22:51 schreef geppie het volgende:
Gefeliciteerd Butter met je meisje!
En Twinkle en Cantare met jullie werk, brengt ook wat rust neem ik aan?!
Ik heb enorm opgezette enkels, iemand nog tips daarvoor behalve op selderij (gatver!) knagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |