Waar ik tenenkrommend op terug kijk of wat ik nu nog doe?quote:Op zondag 30 maart 2014 01:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Verhalen schrijven en fotograferen zeker?
Waar je tenenkrommend op terug kijkt natuurlijk. Is boogschieten echt zo erg ja?quote:Op zondag 30 maart 2014 01:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waar ik tenenkrommend op terug kijk of wat ik nu nog doe?
Vooral als ik aan het boogschieten terug denk gaan m'n tenen weer krom staan. Grote autistenbende daar joh.
Trusten, ik ga ook maar.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:17 schreef Kowloon het volgende:
Ik ga slapen. Morgen maar eens een korte broek uit de kast trekken.
Huilen van het lachen.quote:Op zondag 30 maart 2014 04:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zitten huilen van het lachen, zo goed waren de tonpraters.
Dat zie ik graag.quote:Op zondag 30 maart 2014 04:58 schreef De_Guidance het volgende:
Toch goed dat we de klok rond posten voor Disana, ook al missen we een uur.
Best leuk om even te doen, maar een hele boel autisten daar die het wat mij betreft weer veel te serieus namen. Om eens in de zoveel tijd langs te komen en een paar keer zo'n doel proberen te raken is prima vermaak, maar het halve land doorrijden om in teamverband te schieten... Naah. Langeafstands karabijnschieten lijkt me dan wel weer mooi. Gewoon een paar minuten de tijd nemen om je ademhaling onder controle te krijgen, je lichaam te ontspannen en dan één keer te schieten. Maarja, dan eerst maar eens wat meer vrije tijd winnen.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waar je tenenkrommend op terug kijkt natuurlijk. Is boogschieten echt zo erg ja?
Het liefst zo'n oud grendelgeweer. En dan over grote afstand, dus met lekker veel tijd tussen de schoten.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:06 schreef Drugshond het volgende:
Veteranen geweer. Een BAR of zo. is wel owke
Dat wordt de komende jaren steeds lastiger.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar mocht ik dan over een aantal jaar daadwerkelijk een eigen geweer aanschaffen,
Niet als het aan mij ligt. Bovendien wil ik er toch eentje voor de jacht hebben, over een aantal jaren.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat wordt de komende jaren steeds lastiger.
De Koning mag wel gewoon jagen.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet als het aan mij ligt. Bovendien wil ik er toch eentje voor de jacht hebben, over een aantal jaren.
("ook dat wordt lastiger")
Ivootje en Fredje zijn bezig met achterlijke wetsvoorstellen om steeds meer mensen hun hobby af te pakken.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet als het aan mij ligt. Bovendien wil ik er toch eentje voor de jacht hebben, over een aantal jaren.
("ook dat wordt lastiger")
Vertel ? Mag jij niet meer Jagen van de VVD ? Dat lijkt me erg sterk want linksen zijn juist tegen de jacht, kortom, als links aan de macht komt word het nog erger, dus stem vooral op je grote vrienden van Groenlinksquote:Op zondag 30 maart 2014 12:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Ivootje en Fredje zijn bezig met achterlijke wetsvoorstellen om steeds meer mensen hun hobby af te pakken.
Ik jaag niet idiootje van me.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:36 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Vertel ? Mag jij niet meer Jagen van de VVD ? Dat lijkt me erg sterk want linksen zijn juist tegen de jacht, kortom, als links aan de macht komt word het nog erger, dus stem vooral op je grote vrienden van Groenlinks
welke hobby's dan ? Wat hebben ze nou daadwerkelijk gedaan? Je bent zeker een blower ? Altijd blowers die tekeer gaan tegen Fred en Ivoquote:Op zondag 30 maart 2014 12:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Ivootje en Fredje zijn bezig met achterlijke wetsvoorstellen om steeds meer mensen hun hobby af te pakken.
De schietsport. momenteel zijn ze vooral bezig om te kijken hoe ze verenigingsverloven kunnen beperken en of kunnen intrekken.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:42 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
welke hobby's dan ? Wat hebben ze nou daadwerkelijk gedaan? Je bent zeker een blower ? Altijd blowers die tekeer gaan tegen Fred en Ivo
Coole buurmanquote:Op zondag 30 maart 2014 11:59 schreef Disana het volgende:
Wij hadden vroeger een buurman die aan boogschieten deed. Mijn broertje en ik hebben het toen ook van hem geleerd en ik kreeg zelf een boog. Maar ja, toen gingen we weer verhuizen.
Goedemorgen op deze stralende dag (het is nog net geen middag).
Welnee.quote:
Mercedes vind ik een hele mooie naam, jammer dat het gekaapt is als automerknaam.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Spaanse buurman. Zijn dochter heette Mercedes.
Ja ja, ik was al vroeg multicultureel
Ja, het is een mooie, sterke naam.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:58 schreef De_Guidance het volgende:
Mercedes vind ik een hele mooie naam, jammer dat het gekaapt is als automerknaam.
Nou en.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:01 schreef De_Guidance het volgende:
FEMEN laat ook van zich horen vandaag op een Turks stembureau.![]()
[ afbeelding ]
Nou joepie... de pvv komt op voor de schutterij in brabant... dat is iets cultureels, en de populisten gaan er dus weer met wat stemmen vandoor.... dank je wel vvd/pvdaquote:Op zondag 30 maart 2014 12:47 schreef betyar het volgende:
[..]
De schietsport. momenteel zijn ze vooral bezig om te kijken hoe ze verenigingsverloven kunnen beperken en of kunnen intrekken.
zijn er verkiezingen in Turkije ?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:01 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:03 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nou joepie... de pvv komt op voor de schutterij in brabant... dat is iets cultureels, en de populisten gaan er dus weer met wat stemmen vandoor.... dank je wel vvd/pvda
quote:Op zondag 30 maart 2014 13:03 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nou joepie... de pvv komt op voor de schutterij in brabant... dat is iets cultureels, en de populisten gaan er dus weer met wat stemmen vandoor.... dank je wel vvd/pvda
Ik heb geen flauw idee waar het over gaat en kan dat buitenlandse brabbeltaaltje niet lezen.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoiets heeft toch geen pas in een stembureau?
Ken je FEMEN niet?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar het over gaat en kan dat buitenlandse brabbeltaaltje niet lezen.
http://femen.org/quote:Op zondag 30 maart 2014 13:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar het over gaat en kan dat buitenlandse brabbeltaaltje niet lezen.
Terecht, alle progressieve Turken zitten in Nederland, jammer genoeg.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:01 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je dat graag wil moet je dat vooral zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:47 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
wat wil je weten ?
Dat ik voor een kabinet van SP / D66 / PVV ben ofzo
Ja dit is wel de grootste klotestreek die de NWSers ons geleverd hebben.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Of gewoon weer gezellig terug gaan naar de NWS SC.
Heel algemeen gedrag onder wetenschappers die dierproeven doen is dat ze een muisje eruit pikken en die dan heel goed verzorgen en vaak aaien en al die poespas.Met die muis doen ze dan ook geen proefjes.quote:
Ja. Jij bent van harte welkom om dan op mijn veranda met je shagklapper peuken te slaan en ze op de erfgrens op te roken.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:50 schreef arjan1112 het volgende:
Ja ja pokkelmans dan kom je weer met grote verhalen van jaaaah... ik ga over 5 jaar als ik rijk ben een enorme boerderij kopen en dan ga ik met me geweer herten schieten in mijn bos en dan gaan we bbq-en en wijn drinken met zakenmensen en alles huh
Ik wil geen tokkies knuffelen, ik wil ze allemaal tegen de muur.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Heel algemeen gedrag onder wetenschappers die dierproeven doen is dat ze een muisje eruit pikken en die dan heel goed verzorgen en vaak aaien en al die poespas, daar doen ze dan ook geen proefjes mee.
Soort compensatie.
In deze SC worden vaak grappen gemaakt over tokkies. Arjan is de knuffeltokkie.
Arjan in een kooitje. Koetsjie koetsjie koetsjie. AH Pilsner uit zo'n kunststof drinkdispenser, een shagklapper voor de lichaamsbeweging, en een wit Hartman tuinstoeltje waar hij dan in kan zitten.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Heel algemeen gedrag onder wetenschappers die dierproeven doen is dat ze een muisje eruit pikken en die dan heel goed verzorgen en vaak aaien en al die poespas.Met die muis doen ze dan ook geen proefjes.
Soort compensatie.
In deze SC worden vaak grappen gemaakt over tokkies. Arjan is de knuffeltokkie.
Mooi vertaald ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:50 schreef Disana het volgende:
Guido, gisteren een Turks gedicht in het Oog:
https://www.facebook.com/(...)24953&type=2&theater
Krijg ik af en toe ook nog wat seks en eten ofzo en ga je dat op internet uitzenden zodat ik nog wat geld oplever?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Arjan in een kooitje. Koetsjie koetsjie koetsjie. AH Pilsner uit zo'n kunststof drinkdispenser, een shagklapper voor de lichaamsbeweging, en een wit Hartman tuinstoeltje waar hij dan in kan zitten.
Ook niet eentje?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wil geen tokkies knuffelen, ik wil ze allemaal tegen de muur.
quote:Op zondag 30 maart 2014 13:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Arjan in een kooitje. Koetsjie koetsjie koetsjie. AH Pilsner uit zo'n kunststof drinkdispenser, een shagklapper voor de lichaamsbeweging, en een wit Hartman tuinstoeltje waar hij dan in kan zitten.
Val je op blond haar?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:57 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Krijg ik af en toe ook nog wat seks en eten ofzo en ga je dat op internet uitzenden zodat ik nog wat geld oplever?
Nou eigenlijk vind ik vrouwen met zwart haar het leukst, blauwe ogen en zwart haar zeg maar, een soort Franse meisjes ofzoquote:
Als ik een tweede tokkie koop dan moet ik je helaas wel laten castreren of haar laten steriliseren, want ze fokken als konijnen.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:57 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Krijg ik af en toe ook nog wat seks en eten ofzo en ga je dat op internet uitzenden zodat ik nog wat geld oplever?
Donker haar, blauwe ogenquote:Op zondag 30 maart 2014 14:01 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vind ik vrouwen met zwart haar het leukst, blauwe ogen en zwart haar zeg maar, een soort Franse meisjes ofzo
Dus volgens jou is mijn leven een totale mislukking omdat ik teveel thuis ben en dat mijn grote hobby internet is ofzoquote:Op zondag 30 maart 2014 13:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wil geen tokkies knuffelen, ik wil ze allemaal tegen de muur.
Soms denk ik ook wel eens dat het gewoon een relkloon is, maar iemand die zo veel tijd aan iets dergelijks besteedt zou enorm triest zijn.
Nou doe dan die 2de tokkie maar want als ik ontsnap ofzo dan kan ik nog ergens een rijk meisje zwanger maken want je wilt toch kinderen en als ze dan door een ander worden opgevoed is dat wel handig zeg maar.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als ik een tweede tokkie koop dan moet ik je helaas wel laten castreren of haar laten steriliseren, want ze fokken als konijnen.
Dan valt Voorschrift af.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:01 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vind ik vrouwen met zwart haar het leukst, blauwe ogen en zwart haar zeg maar, een soort Franse meisjes ofzo
Hij moet jou een pak slaag geven.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ook. Maar hij moet meer ruzie maken.
En dan durven mensen Arjan nog dom te noemen.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:12 schreef arjan1112 het volgende:
Het perineum, ook dam of meer algemeen bilnaad (niet te verwarren met bilspleet) genoemd, is het deel van het menselijk lichaam dat bij mannen bestaat uit het gebied tussen het scrotum en de anus en bij vrouwen het gebied tussen de vulva en de anus.
En jou de Pyreneeën laten kietelen.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En jou eens aan je perineum kietelen.
Mocht ik er binnenkort nog in de buurt komen, dan zal ik dat lekker op eigen initiatief doen.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En jou de Pyreneeën laten kietelen.
Zo is dat.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:18 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom denken studenten altijd dat het schrijven van een verhaal over een willekeurig onderwerp zo vol mogelijk moet staan met woorden die iemand met een basisschool of vmbo opleiding niet kan begrijpen, naar mijn mening moet een willekeurige tekst voor dergelijke personen leesbaar zijn omdat iedereen zou moeten kunnen begrijpen wat er op een willekeurig onderwerp aan de hand is.
Als ik mensen kon forceren om mij grappig te vinden, had ik dát wel gedaan.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:18 schreef Tem het volgende:
Pokkelmans is weer geforceerd grappig aan het doen, zie ik.
De PVV heeft laatst al eens voorgesteld om bijsluiters te versimpelen. Nu nog even doorzetten, en wie weet kunnen we dat dan ook met academische publicaties doen.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:18 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom denken studenten altijd dat het schrijven van een verhaal over een willekeurig onderwerp zo vol mogelijk moet staan met woorden die iemand met een basisschool of vmbo opleiding niet kan begrijpen, naar mijn mening moet een willekeurige tekst voor dergelijke personen leesbaar zijn omdat iedereen zou moeten kunnen begrijpen wat er op een willekeurig onderwerp aan de hand is.
En dat wordt gewaardeerd. Anders krijgen we dat sentimenele gezeur weer.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:18 schreef Tem het volgende:
Pokkelmans is weer geforceerd grappig aan het doen, zie ik.
Nu ben je volgens verschillende users hier een verschrikkelijke tokkie die moet oprotten naar tokkie landquote:Op zondag 30 maart 2014 14:38 schreef Kowloon het volgende:
Ik zit buiten met bier. Op een veldje langs het water.
Dat doen die klootzakken zodat ze geheim met elkander kunnen communiceren.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:18 schreef arjan1112 het volgende:
Ik denk dat ze doelen op mensen die op een plastic tuinsetje voor hun huis gaan zitten met een budgetpilsener.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:39 schreef arjan1112 het volgende:
Nu ben je volgens verschillende users hier een verschrikkelijke tokkie die moet oprotten naar tokkie land
Scheefdrinken.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doelen op mensen die op een plastic tuinsetje voor hun huis gaan zitten met een budgetpilsener.
Whiskey drink je niet in een restaurant, man.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:54 schreef arjan1112 het volgende:
Ow ja.. een scheefdrinker... dat kan niet wat jij doet, tenzij je extreem duur bier zit te drinken.
Want jij bent een rijke patser dus je moet eigenlijk Whiskey drinken in een duur restaurant
12 flessen bier zitten zuipen? Wil je dood ofzo ik kom meestal niet verder dan 2 of 3 blikjes, soms 6 ofzo en de laatste keer dat ik 15 bier ophad is echt 6 jaar geleden ofzoquote:Op zondag 30 maart 2014 14:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is pas aan de orde na een half krat.
wel in een sigarenrook winkelquote:Op zondag 30 maart 2014 14:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Whiskey drink je niet in een restaurant, man.
Alleen bij je schoonouders.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:59 schreef De_Guidance het volgende:
Niet fokken als je met je maten bent.
Exact.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:30 schreef waht het volgende:
[..]
En dat wordt gewaardeerd. Anders krijgen we dat sentimenele gezeur weer.
Wat vind je duur bier?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:54 schreef arjan1112 het volgende:
Ow ja.. een scheefdrinker... dat kan niet wat jij doet, tenzij je extreem duur bier zit te drinken.
Want jij bent een rijke patser dus je moet eigenlijk Whiskey drinken in een duur restaurant
We zitten nabij Maassluis langs de Nieuwe Waterweg. Maar hij heeft nog helemaal niks gevangen, nu zit hij weer met loodjes te spelen.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:59 schreef arjan1112 het volgende:
Vissen is best leuk, maar wel saai denk ik, tenzij je met een boot de zee op gaat en alles
Geen zorgen, hij is druk bezig om het aantal gevangen vissen niet op 0 te laten steken.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:59 schreef De_Guidance het volgende:
Niet fokken als je met je maten bent.
Die zijn vast oververtegenwoordigd in de illegale prostitutie.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:42 schreef Peunage het volgende:
Op PVV facebookpagina's reageren de domste mensen ooit
Eentje die het over Oostblok moslima's heeft in de criminaliteit
Je bent zelf een Oostblok moslima.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:42 schreef Peunage het volgende:
PVV.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:42 schreef Peunage het volgende:
Vooral de Poolse moslima's inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die zijn vast oververtegenwoordigd in de illegale prostitutie.
Dat zijn de ergsten.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vooral de Poolse moslima's inderdaad.
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op zondag 30 maart 2014 14:57 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
12 flessen bier zitten zuipen? Wil je dood ofzo ik kom meestal niet verder dan 2 of 3 blikjes, soms 6 ofzo en de laatste keer dat ik 15 bier ophad is echt 6 jaar geleden ofzo
Vissen is tof..quote:Op zondag 30 maart 2014 14:59 schreef arjan1112 het volgende:
Vissen is best leuk, maar wel saai denk ik, tenzij je met een boot de zee op gaat en alles
Je eet het hooguit.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Whiskey drink je niet in een restaurant, man.
Ik heb gewerkt, sterker nog. Ik ben nog steeds aan het werk.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:37 schreef Disana het volgende:
Dit was een dag voor vissen, fietsen, en niksen. Ik hoop dat iedereen het fijn vond.
Oeps, sorry. Ik dacht dat je tegenwoordig een reguliere baan had.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt, sterker nog. Ik ben nog steeds aan het werk.
Klopt, maar heb nog een paar lopende freelanceklusjes. Geen grote dingen, maar het kost mij af en toe een weekenddag.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oeps, sorry. Ik dacht dat je tegenwoordig een reguliere baan had.
Ach nou ja, er komen nog meer mooie dagen.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Klopt, maar heb nog een paar lopende freelanceklusjes. Geen grote dingen, maar het kost mij af en toe een weekenddag.
Waar had je anders voor gekozen?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze vragen om je postcode. Dus maar niet.
Circuitracen.....denk ik.quote:
Ik twijfelde tussen dat en de straaljager.quote:
Ik ook, tot ik me bedacht dat ik me met gewoon vliegen na afloop al niet zo lekker voelquote:Op zondag 30 maart 2014 19:42 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen dat en de straaljager.
heb je een linkje ?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:42 schreef Peunage het volgende:
Haha ik durf niet in achtbanen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, tot ik me bedacht dat ik me met gewoon vliegen na afloop al niet zo lekker voel
Ik mag dat niet eens meer, net als bungeejumpen en parachutespringen, die laatste viel dus ook af.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:07 schreef waht het volgende:
[..]
Geef die link gewoon, Arafat. Bobby Sands.
Staat wel op de planning van dit jaar.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij daar geweest, gezien de Poolse naam?
Liever niet.
Ik durf ook een hoop niet hoor, dus niet meer mogen is een goed excuus.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij daar geweest, gezien de Poolse naam?
Liever niet.
Met de trein in het buitenland is altijd leuk.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:11 schreef Drugshond het volgende:
Staat wel op de planning van dit jaar.
Vorig jaar was het nog dit
[ afbeelding ]
Je bent al net zo sneaky als ikquote:Op zondag 30 maart 2014 20:11 schreef Uccie het volgende:
Ik durf ook een hoop niet hoor, dus niet meer mogen is een goed excuus.
Dat is geen trein, maar een cable ride. Om bovenop de Gubalowka te geraken.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Met de trein in het buitenland is altijd leuk.
Nou, dat circuitracen zou ik ook echt wel durven. Maar zo'n straaljager waar iedereen kotsend uitkomt, vind ik idd niet heel aantrekkelijkquote:
Oh oké. Ook leuk.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is geen trein, maar een cable ride. Om bovenop de Gubalowka te geraken.
Sommige mensen (mannen) kennen geen angst. Ze zeggen dat dat bij bergbeklimmers vaak het geval is. Je zult hun partner maar zijn, of erger nog, hun kind.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:17 schreef Uccie het volgende:
Ik heb een keer een hele mooie docu gezien over de beklimming van Mount Everest, gingen ze met gammele loopbrugjes over metersdiepe kloven heen.
Ik heb best een inlevingsvermogen, maar waarom mensen dat nou echt zouden willen kan ik me echt niet voorstellen.
Ik zit daar serieus over te denken. Eerst de Kilimanjaro. Helaas wil niemand mee.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:17 schreef Uccie het volgende:
Ik heb een keer een hele mooie docu gezien over de beklimming van Mount Everest, gingen ze met gammele loopbrugjes over metersdiepe kloven heen.
Ik heb best een inlevingsvermogen, maar waarom mensen dat nou echt zouden willen kan ik me echt niet voorstellen.
Ja, al zal je dan misschien wel 'besmet' worden.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Sommige mensen (mannen) kennen geen angst. Ze zeggen dat dat bij bergbeklimmers vaak het geval is. Je zult hun partner maar zijn, of erger nog, hun kind.
Echt?! Het lijkt mij echt dood en doodeng.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zit daar serieus over te denken. Eerst de Kilimanjaro. Helaas wil niemand mee.
Ook niet als ik veel stroopwafels meeneem?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt?! Het lijkt mij echt dood en doodeng.
Dus helaas, ik ga ook niet met je mee.
Jeetje.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, al zal je dan misschien wel 'besmet' worden.
Herinner je je een paar jaar geleden, ongeluk met een heel gezin bij bergbeklimmen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:24 schreef hexje het volgende:
[..]
Ook niet als ik veel stroopwafels meeneem?
Wat mij betreft leren kinderen op school dat je voorzichtig met de natuur om moet gaan. Hoe vaak zie je niet dat struiken en planten gewoon voor de lol vernield worden.quote:
Sowieso dat je geen dingen stuk maakt die niet van jezelf zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mij betreft leren kinderen op school dat je voorzichtig met de natuur om moet gaan. Hoe vaak zie je niet dat struiken en planten gewoon voor de lol vernield worden.
Ik ook niet, maar ik ben nooit verder dan mijn A-diploma gekomen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef hexje het volgende:
Duiken vind ik eng. Dat is nou iets wat ik niet snap.
Ik ben wel verder gekomen maar vraag niet hoe.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben nooit verder dan mijn A-diploma gekomen.
Oké, maar ik heb liever een kapot bushokje dan een beschadigde boom.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso dat je geen dingen stuk maakt die niet van jezelf zijn.
Mee eens inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mij betreft leren kinderen op school dat je voorzichtig met de natuur om moet gaan. Hoe vaak zie je niet dat struiken en planten gewoon voor de lol vernield worden.
Ze moeten die berg gewoon uitzetten. o wacht.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, al zal je dan misschien wel 'besmet' worden.
Herinner je je een paar jaar geleden, ongeluk met een heel gezin bij bergbeklimmen.
Hé hallo, daar is het zonnetje in huisquote:Op zondag 30 maart 2014 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
Een kapotte boom, lekker fucking boeiend ook weer.
Altijd, ik ben de vrolijkheid zelve.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hé hallo, daar is het zonnetje in huis
Mensen met het syndroom van Down zijn ook altijd vrolijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Altijd, ik ben de vrolijkheid zelve.
Neuh, er zijn ook hele kwaaie bij maar die komen nooit op tv.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen met het syndroom van Down zijn ook altijd vrolijk.
Helaas is dat een stereotype die vaak niet waar blijkt.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen met het syndroom van Down zijn ook altijd vrolijk.
Werkelijkheid doet er niet toe bij stereotypen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas is dat een stereotype die vaak niet waar blijkt.
Definieer "gesprek" in dit geval?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:50 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit een gesprek gehad met iemand met down syndroom. Dat zou ik best eens willen.
Weinig bijzonders aan hoor. Ik heb een tante met het syndroom van down. Die heeft ongeveer het niveau van een kind van acht.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:50 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit een gesprek gehad met iemand met down syndroom. Dat zou ik best eens willen.
Nou gewoon, zoals je met je tante op een verjaardag van je oma praat. Niet al te diep, lekker luchtig over de huiskat, gewoon een gesprek.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Definieer "gesprek" in dit geval?
De meesten die ik ken zijn daar niet echt toe in staat.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou gewoon, zoals je met je tante op een verjaardag van je oma praat. Niet al te diep, lekker luchtig over de huiskat, gewoon een gesprek.
Met sommigen kun je nog een heel klein beetje praten, maar meestal leven ze behoorlijk in hun eigen wereldje inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De meesten die ik ken zijn daar niet echt toe in staat.
Hoeveel ken jij er dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De meesten die ik ken zijn daar niet echt toe in staat.
Ik heb een tijdje vrijwilligerswerk gedaan, met ze zwemmen enzo.quote:
Ik was als kind astmatisch (of hoe je het schrijftquote:Op zondag 30 maart 2014 20:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik ben wel verder gekomen maar vraag niet hoe.
Wat lief!quote:Op zondag 30 maart 2014 20:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje vrijwilligerswerk gedaan, met ze zwemmen enzo.
Jazeker.quote:
Het dochtertje van vrienden van mijn oom heeft down, verstandelijk vermogen van een 4-jarige.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:50 schreef monkyyy het volgende:
Ik dacht dat dat was stopgezet, maar ik vind (als enige bron) dit:quote:Op zondag 30 maart 2014 20:56 schreef Faux. het volgende:
Snelle vraag: doet de premier nog elke week een meet en greet met de Koning?
http://politiek.blog.nl/k(...)-koningin-en-premierquote:De Koning krijgt ook de notulen van de ministerraad. Mede daardoor weet hij/zij wat daar wordt besproken. Ook bezoeken ministers de Koning regelmatig om bij te praten. De minister-president doet dat iedere week, in de regel op maandag.
Na 30 april 2013 neemt Willem-Alexander deze taak over van zijn moeder.
Heb je het kwispelende vosje nog gezien?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Er is veel gradatie bij mensen die een extra chromosoompje hebben. Met de zware gevallen is echt geen fatsoenlijk gesprek mee aan te knopen.
Demonstraties in Deurne.twitter:NietMohammed twitterde op zondag 30-03-2014 om 21:05:07Het lef het onbeholpen boerenlef.... http://t.co/okndssZR8v #deurne Marokkanen demonstreren in rellen, ik bedoel in Deurne. reageer retweet
Want?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Eigenlijk best zonde dat er over een jaar of 40 gewoon bijna geen downies meer zullen zijn. Met hun malle gezichten.
Ik zal die malle gezichtjes soms best missen. Denk ik.quote:
Ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je het kwispelende vosje nog gezien?
Schön wieder.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:07 schreef monkyyy het volgende:
Demonstraties in Deurne.twitter:NietMohammed twitterde op zondag 30-03-2014 om 21:05:07Het lef het onbeholpen boerenlef.... http://t.co/okndssZR8v #deurne Marokkanen demonstreren in rellen, ik bedoel in Deurne. reageer retweet
Waarom denk je dat ze er niet meer zijn?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zal die malle gezichtjes soms best missen. Denk ik.
Natuurlijk voor alle betrokkenen fijn, maar toch
Verreweg de meesten zullen pre-nataal in een slushpuppie worden veranderd.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze er niet meer zijn?
quote:
Oeh, wordt misschien spannend.twitter:JorisvanDuin twitterde op zondag 30-03-2014 om 21:05:32Politie staat tussen protestanten en toegestroomde omwonenden. #deurne http://t.co/uHfFAl940X reageer retweet
Echt iets voor een zwarte.quote:
Ik geloof het voorlopig allemaal wel. Met dergelijke gebeurtenissen is het altijd onderbuik galore, zonder enige nuance richting de betrokken partijen.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]Oeh, wordt misschien spannend.twitter:JorisvanDuin twitterde op zondag 30-03-2014 om 21:05:32Politie staat tussen protestanten en toegestroomde omwonenden. #deurne http://t.co/uHfFAl940X reageer retweet
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Verreweg de meesten zullen pre-nataal in een slushpuppie worden veranderd.
Misschien, ik denk dat de meeste mensen daar hun zwangerschap niet voor afbreken.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Creatief met taal, I like.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ben je mal, dat doen ze nu al.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien, ik denk dat de meeste mensen daar hun zwangerschap niet voor afbreken.
Een demonstratie vóór een overvaller schiet de omwonenden in het verkeerde keelgat. Vrijwel het hele land staat achter de juweliersvrouw. D66 en GL willen haar vervolgd zien worden dacht ik.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik geloof het voorlopig allemaal wel. Met dergelijke gebeurtenissen is het altijd onderbuik galore, zonder enige nuance richting de betrokken partijen.
Misschien dat ik teveel gelovigen en wanhopigen met kinderwens kenquote:
Oh even aanzetten.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:13 schreef Monolith het volgende:
Russell Brand gaat wel lekker los bij Tegenlicht.
http://www.nationaalkompa(...)llen-internationaal/quote:Op zondag 30 maart 2014 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien dat ik teveel gelovigen en wanhopigen met kinderwens ken
Ik denk het wel dan, Downsyndroom wordt redelijk vaak geaborteerd. Hoe lullig het ook klinkt.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien dat ik teveel gelovigen en wanhopigen met kinderwens ken
Ik denk van wel. Sowieso als je de trend in de zorgverlening ziet. Natuurlijk hebben de meeste mensen met een verstandelijke beperking een prima leven hier in Nederland, maar ik denk dat als die triple-tests meer algemeen worden, er ook een soort van druk zal ontstaan om die resultaten ook, zo je wil, te "effectueren".quote:Op zondag 30 maart 2014 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien, ik denk dat de meeste mensen daar hun zwangerschap niet voor afbreken.
En die oogjes van dat beestquote:
Ja mooi is dat. Vanuit D66 en GL kritiek leveren op de eventuele voorbarigheid van de uitspraken van de hoofdofficier, en zelf even een aantal eeuwen aan staatsrechtelijke ontwikkeling met grove schreden schendenquote:Op zondag 30 maart 2014 21:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een demonstratie vóór een overvaller schiet de omwonenden in het verkeerde keelgat. Vrijwel het hele land staat achter de juweliersvrouw. D66 en GL willen haar vervolgd zien worden dacht ik.
Oeeeeh, zo leuk om te volgen. Misschien moet ik ook maar een twitter aanmaken.
Met zijn vermogen van $10mln ofzo.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij zal vast weer van alles over rijken te zeggen hebben.
Mwoah, meer over politici. Het zou jou wel moeten aanspreken.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij zal vast weer van alles over rijken te zeggen hebben.
is die bekendquote:Op zondag 30 maart 2014 21:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Arjan, een mooie dame voor je:
[ afbeelding ]
Tuurlijk hebben verstandelijk gehandicapten in Nederland een goed leven. Alleen weet je niet of jij net zo een grappige downer krijgt die je meestal op tv ziet.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Sowieso als je de trend in de zorgverlening ziet. Natuurlijk hebben de meeste mensen met een verstandelijke beperking een prima leven hier in Nederland, maar ik denk dat als die triple-tests meer algemeen worden, er ook een soort van druk zal ontstaan om die resultaten ook, zo je wil, te "effectueren".
[..]
Nee, ik heb een mooie dame voor Arjan.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Arjan, een mooie dame voor je:
[ afbeelding ]
Fotomodel. Maar als je haar genoeg geld geeft kun je dus iig haar tetten door een camera bekijken. Dus feitelijk een enkele tepelpor verwijderd van full blown hoer.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:21 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
is die bekend
een zangeres of actrice ofzoiets mja
Daarom na het volschieten van een downie altijd een bonnetje vragen, zodat je in ieder geval de mogelijkheid tot post-natale abortus behoudt.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:22 schreef hexje het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben verstandelijk gehandicapten in Nederland een goed leven. Alleen weet je niet of jij net zo een grappige downer krijgt die je meestal op tv ziet.
Dat lijkt me een wilde die me in elkaar slaat als we seks hebbenquote:Op zondag 30 maart 2014 21:24 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, ik heb een mooie dame voor Arjan.
[ afbeelding ]
Oke. Deze danquote:Op zondag 30 maart 2014 21:24 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een wilde die me in elkaar slaat als we seks hebben
Amper.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
eerst wil je mongooltjes neuken en daarna ga je sorry zeggen, vreemd persoon ben jij, ben je soms bezopen?
Lekker wandelingetje in de middagpauze dus.quote:
Ga ik in mijn lunchpauze even lekker naar buitenquote:
Nee, want ik zit de hele week in een ruimte zonder ramenquote:Op zondag 30 maart 2014 21:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Lekker binnen blijven zitten en de airco knuffelen.
In de isoleer mag je toch ook gewoon een half uurtje per dag luchten?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, want ik zit de hele week in een ruimte zonder ramendus een beetje daglicht vind ik wel prettig.
In uitzonderlijke gevallen niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In de isoleer mag je toch ook gewoon een half uurtje per dag luchten?
Elke baan is beter dan geen baan, aldus een van de tien geboden.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:17 schreef Monolith het volgende:
'Dit is Jerry Agema. Hij heeft een goede baan. Hij is vrachtwagenchauffeur.'
In de isoleer wel, tijdens jaarrekeningcontroles is dat een heel kostbaar goed.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In de isoleer mag je toch ook gewoon een half uurtje per dag luchten?
Ja bij mij thuis.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:49 schreef arjan1112 het volgende:
isoleer ? werk je in een psychiatrisch ziekenhuis ?
De helft van het honorarium van een RA gaat op aan Vitamine D supplementen.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
In de isoleer wel, tijdens jaarrekeningcontroles is dat een heel kostbaar goed.
Beide niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Vertel ? heb je een getikte man en gestoorde kinderen?
Ja zoietsquote:Op zondag 30 maart 2014 21:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De helft van het honorarium van een RA gaat op aan Vitamine D supplementen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:58 schreef De_Guidance het volgende:
Hmm AKP haalt gewoon weer even 47% van de stemmen en Istanbul en Ankara weer binnen.
Autoritair Islamitisch doet het goed in Turkije.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:58 schreef De_Guidance het volgende:
Hmm AKP haalt gewoon weer even 47% van de stemmen en Istanbul en Ankara weer binnen.
Zo'n kapsel heb ik over tien jaar, snor als het in de mode is.quote:
Nja tegenover 47% staat 53% natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Autoritair Islamitisch doet het goed in Turkije.
Altijd nog beter dan Autoritair Seculier natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |