Waar ik tenenkrommend op terug kijk of wat ik nu nog doe?quote:Op zondag 30 maart 2014 01:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Verhalen schrijven en fotograferen zeker?
Waar je tenenkrommend op terug kijkt natuurlijk. Is boogschieten echt zo erg ja?quote:Op zondag 30 maart 2014 01:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waar ik tenenkrommend op terug kijk of wat ik nu nog doe?
Vooral als ik aan het boogschieten terug denk gaan m'n tenen weer krom staan. Grote autistenbende daar joh.
Trusten, ik ga ook maar.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:17 schreef Kowloon het volgende:
Ik ga slapen. Morgen maar eens een korte broek uit de kast trekken.
Huilen van het lachen.quote:Op zondag 30 maart 2014 04:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zitten huilen van het lachen, zo goed waren de tonpraters.
Dat zie ik graag.quote:Op zondag 30 maart 2014 04:58 schreef De_Guidance het volgende:
Toch goed dat we de klok rond posten voor Disana, ook al missen we een uur.
Best leuk om even te doen, maar een hele boel autisten daar die het wat mij betreft weer veel te serieus namen. Om eens in de zoveel tijd langs te komen en een paar keer zo'n doel proberen te raken is prima vermaak, maar het halve land doorrijden om in teamverband te schieten... Naah. Langeafstands karabijnschieten lijkt me dan wel weer mooi. Gewoon een paar minuten de tijd nemen om je ademhaling onder controle te krijgen, je lichaam te ontspannen en dan één keer te schieten. Maarja, dan eerst maar eens wat meer vrije tijd winnen.quote:Op zondag 30 maart 2014 03:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waar je tenenkrommend op terug kijkt natuurlijk. Is boogschieten echt zo erg ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |