quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:21 schreef freaky40 het volgende:
Geen variant maar gewoon Utopia na volgend jaar voortzetten met een nieuwe groep bewoners die het verder uitbouwen. En misschien voor deelnemers die dit willen een mogelijkheid bieden om daar te blijven met de nieuwe bewoners.
Het is duidelijk RLS (Real Life Soap) is weer helemaal terug.
quote:Op maandag 31 maart 2014 12:49 schreef Aggie46 het volgende:
Voordat het filmpje verwijderd wordt,RTL heeft al geclaimd:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is daar iets van op stream geweest?quote:
Niet gezien of gelezen.quote:
Ik heb het idee dat ze streamers en gestreamden met elkaar verwarren.quote:
O ja, dat zou goed kunnen. Hij heeft natuurlijk wel een fanbeesje op internet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze streamers en gestreamden met elkaar verwarren.
Of het is natuurlijk gebeurd tijdens die streamlocks ...
Ex-Utopiaan Jimmy Omelet is die actie begonnen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze streamers en gestreamden met elkaar verwarren.
Of het is natuurlijk gebeurd tijdens die streamlocks ...
Ja, die heeft wel wat met onverantwoordelijke verkeersdeelnemers ...quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ex-Utopiaan Jimmy Omelet is die actie begonnen.
En alleen maar omdat zij niet eerder uit Utopia vertrok? Ik denk dat de mensen wel meer om handen hebben om zich daar nog druk om te gaan maken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:24 schreef Gert het volgende:
Andrea verlaat Utopia zingend
Voor Andrea Tolsen is het Utopia-avontuur definitief voorbij. Zoals de regels voorschrijven is het aan de nieuwste bewoner om iemand eruit te stemmen. Aannemer Dennis koos onverbiddelijk voor de 52-jarige massagetherapeute.
'Ik wil iemand graag zien ontpoppen en daarom blijft Robin', legde nieuwkomer Dennis gisteravond uit. 'Andrea ik doe je pijn, maar ik weet dat jij van alle mensen hier de sterkste bent. Ik vind het moeilijk, val me niet aan. Ik heb in jou een fantastische vrouw gevonden. Maar denk dat Robin een kans verdient, wees niet boos. Dit is mijn keuze en sta er honderd procent achter'. Ook telefoonverkoper Ruud was genomineerd, maar overleefde de eliminatieronde. 'Je hebt een goed hart, en sta achter je ideeën. Je hebt van je medebewoners wel geleerd'.
Na al scheldend en mokkend haar spullen te hebben gepakt, werd er nog een groepsfoto gemaakt waarna de Andrea Utopia voorgoed verliet. De bewoners en de gelovige Andrea zongen daarbij haar favoriete Christelijke nummer 'Oil in my lamp'.
Andrea verliet Utopia al eerder nadat haar 82-jarige partner Anton liet weten dat het niet goed met hem ging. Stress zorgde voor hartritmestoornissen. Andrea beloofde Anton dat ze niet meer terugging naar Utopia. Dit deed ze stiekem toch, waarna hij de relatie verbrak. Een warm welkom van haar biologische dochter hoeft Andrea ook niet op te wachten. Sophia noemde Andrea een schijnheilige acteur.
Oud-bewoner Jimmy maakt zich zorgen om de massagetherapeute. 'Ze heeft waarschijnlijk een probleem. Ik ben bang dat de buitenwereld haar hard zal gaan aanpakken', aldus de weggestemde portier. (AD)
Ze liep toch te schelden en te mokken? Wat is daar gelogen aan? Of je moet "klootzak" geen schelden vinden.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:50 schreef FooRancid het volgende:
Het begint alweer met leugens het vertrek van Andrea. "Scheldend en mokkend " is niet waar ze vatte het juist goed op, ze wilde alleen geen afscheid nemen van degene die haar het meeste heeft gekwetst, heel logisch lijkt mij.
quote:Op donderdag 24 april 2014 08:17 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANDREA WACHTKOUD ONTHAAL
Dus hij is vrijgelaten?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:55 schreef DawN het volgende:
Peter Nuninga is vanavond LIVE in Showniews om 23.10 !!
Ik las het ook net op de AD-site. Vond vooral dit een mooi stukquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:24 schreef Aggie46 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rijf-Utopianen.dhtml
quote:Vanzelfsprekend wordt er ook hard gewerkt in Utopia. Zo zijn de 15 bewoners druk in de weer met hun moestuin en de broeikas, de koeien moeten iedere dag gemolken worden en af en toe is vooral aannemer Dennis druk bezig met een bouwproject gesponsord door een grote bouwmarkt. Met regelmaat organiseren de Utopianen een biologische markt of laten ze een artiest optreden en verdienen ze aan de verkoop van kaartjes. Billy klust bij als kunstenares. Dit alles bij elkaar staat de teller van de kluis na vier maanden Utopia op 17.556,80 euro. Dat is een stijging van 7.556,80 vanaf de start, maar dat hoeven we boekhouder Giorgio natuurlijk niet te vertellen.
Vader Abraham moet uiteindelijk beslissen of Peter vrijgelaten wordt of niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:46 schreef Copycat het volgende:
Shalala Sieneke bemoeit zich er ook al mee?
Èn die Advocaat kost?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:57 schreef DawN het volgende:
[..]
Helaas niet...overigens is het Gineke
Twee zielen één gedachtequote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:05 schreef Gert het volgende:
Ben benieuwd of de telegraaf iets gaat melden over het fysieke geweld van vannacht..
nóg meer Billy?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:21 schreef Gert het volgende:
Neeee niet een 2e seizoen met dezelfde mensen
Gaarne.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:52 schreef Copycat het volgende:
En een exemplaar Utopia in. Zodat Lot en Billy zeegroen kunnen zien van jaloezie.
Paul, Lindy en Emil worden in de krant apart in een kader gezet met hun commentaren op Utopia.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:14 schreef Paco55 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)jferhit-Utopia.dhtml
"Ook mediapsycholoog Jaap van Ginneken, die een boek schreef over de 'hersenhype' Big Brother, kan er niet goed de vinger op leggen. Hij vermoedt dat het debat ontbreekt, juist omdat het 'burengluren' voor jongeren geen opzienbarend fenomeen meer is. 'Dan nog blijft het leuk om naar anderen te kijken. Het is een diepe menselijke behoefte die altijd zal blijven bestaan. Het tv-genre reality zie ik daarom nooit uitsterven"quote:Op zondag 20 juli 2014 15:04 schreef siaman het volgende:
Uit de COS geplukt. Dank aan Paco55
[..]
Paul, Lindy en Emil worden in de krant apart in een kader gezet met hun commentaren op Utopia.
Paul ging voor het geld, Lindy vindt dat Utopia al snel een kopie werd van de buitenwereld.
Beiden komen ze tot de conclusie dat ze toch liever thuis zijn.
Emil ziet nu dat Utopia een soap is. Hij zou graag een grotere groep willen zonder eliminaties.
Leuk, bedankt voor het doorgeven.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:11 schreef Paxcon het volgende:
Ex-Utopianen Robin en Aike waren net bij Shownieuws aan het woord over het huwelijk van Ruud en Billy.
Robin had wat algemene teksten, vond het leuk. Aike: ''Misschien is Ruud wel echt verliefd, maar ik kan dit gewoon niet serieus nemen. Ik vind het leuk voor ze, lekker doen lekker feest vieren en gefeliciteerd HAHAHAHA''.
Het is sommigen echt naar het hoofd gestegen.quote:
Het recent nieuw leven ingeblazen Dino Music scoort vandaag met de single Ik Ben Je Prooi van Wolter Kroes zijn eerste nummer 1-hit in de iTunes Chart. Kroes is volgende week tevens de eerste artiest die een eigen communitypagina krijgt op Community-networkz.com.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:47 schreef D-B het volgende:
Wolter Kroes bezorgt Dino Music eerste nummer 1-hit
http://www.entertainmentb(...)-eerste-nummer-1-hit
Is Utopia eigenlijk ooit aangekondigd als 'back to basic'?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het is wel een poppenkast aan het worden met al die bezoeken van 3e-rangszangers en zo. Back to basic? Deze idioten zouden het nog geen dag uithouden als ze echt back to basic zouden gaan.
Nee, alleen de teaser deed denken van welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Is Utopia eigenlijk ooit aangekondigd als 'back to basic'?
twitter:Peter_Nuninga twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 10:21:33Vannacht is m'n caravan los van de auto geschoten en bovenop een oldtimer geknald. Geen gewonden gelukkig. #apeldoorn http://t.co/9vm50lBFIX reageer retweet
twitter:prive_nieuws twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 14:22:47Ex-Utopiaan Peter heeft een ongeluk met zijn auto gehad http://t.co/p2FL9v3I2Z http://t.co/jwMqsGMhVa #PriveTV reageer retweet
Ja, die breekkabel lijkt nog intact en de remhandel staat nog in de laagste stand.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:08 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:Peter_Nuninga twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 10:21:33Vannacht is m'n caravan los van de auto geschoten en bovenop een oldtimer geknald. Geen gewonden gelukkig. #apeldoorn http://t.co/9vm50lBFIX reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:prive_nieuws twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 14:22:47Ex-Utopiaan Peter heeft een ongeluk met zijn auto gehad http://t.co/p2FL9v3I2Z http://t.co/jwMqsGMhVa #PriveTV reageer retweet
Als ik zo naar die eerste foto kijk dan lijkt het erop dat hij de veiligheidskoppeling niet eens gebruikt heeft, anders moet je wel heel veel moeite doen om je caravan zo terecht te laten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Realityshow Na acht maanden draait het in Utopia vooral om geld, gehuil en relatieproblemen. Voor wie het programma niet volgt: dit is het leven in een met camera’s behangen microsamenleving.
ROMY VAN DER POEL
Als de bewoners van Utopia leefden volgens een script, dan zouden de schrijvers ervan een beetje overdreven hebben. Te veel ruzie, te veel gehuil, te veel stukgelopen relaties.
Maar drama heeft geen script nodig. Zet vijftien vreemden bij elkaar in een loods en ze zullen elke dag een beetje meer controle over zichzelf verliezen.
Zo claimt de ‘paranormaal begaafde’ Colinda dat ze 9/11 en de Bijlmerramp heeft voorspeld. „Het is bewezen dat het zo is.”
Doet Ruud zijn best haar te „ontmaskeren” door haar te bespioneren als ze voor 75 euro readings geeft aan de picknicktafel op het Utopia-terrein. „Het is gewoon bloedgeld.”
Barst zijn verloofde Billy, die hij een paar weken geleden nog ten huwelijk vroeg in het weiland bij de koeien, dagelijks in huilen uit en eindigt ze de meeste gesprekken inmiddels schreeuwend met „Je begrijpt me toch niet” en „Laat maar”.
Werd Isabella tijdens haar verblijf in Utopia ‘ontdekt’ door Wolter Kroes en nam ze de single ‘Ik ben je prooi’ met hem op.
Probeert mede-Utopiaan Charlotte, die ook graag zangeres wil worden, ondertussen oprecht blij te zijn voor Isabella, al lukt het maar niet haar jaloezie te onderdrukken.
Ja, Utopia bestaat nog. Al 253 dagen wordt een voormalig militair terrein in Laren bewoond door vijftien ‘Utopianen’, die er bouwen aan de ideale samenleving. Goed voor zo’n zes- tot zevenhonderdduizend kijkers per dag; net iets minder dan het aantal mensen dat naar Nieuwsuur kijkt.
Het ‘experiment’ duurt nog tot eind dit jaar. Dit is wat je moet weten als je wilt inhaken.
Schulden in Utopia
Voordat Utopia begon, zei bedenker John de Mol dat het in eerste instantie zou gaan om overleven. Maar dat is niet echt het juiste woord. Ook in de ideale samenleving van Utopia draait het vooral om geld.
Om eten te kunnen kopen moeten de bewoners geld verdienen. Omdat ze niet van het terrein af mogen hebben ze een webshop gemaakt waar je hun zelfgemaakte producten kunt kopen. Ze maken schilderijen (een schilderij van Billy is te koop voor 175 euro) en timmeren tuinmeubels en vogelhuisjes.
Kijkers kunnen ook op het terrein langskomen. Op de website kun je kaartjes kopen voor een darttoernooi of een Hollandse Avond met De gebroeders Ko (toegang 25 euro). Een paar maanden geleden werd er een bed and breakfast op het terrein geopend – al zegden sommige klanten daarvoor weer af omdat ze Ruud en Billy op de livestreams seks zagen hebben in het bed.
Je zou dus kunnen zeggen dat het de goede kant opgaat met de kapitalistische samenleving. Maar de kas van Utopia BV stond tot een paar weken geleden op min 7.000 euro. Dat is het geld waar de bewoners eten van kopen en nieuwe projecten mee financieren. In betere tijden kreeg iedereen zakgeld, maar dat is ingetrokken.
Armoede in Utopia betekent vooralsnog oud brood zonder beleg en minder sigaretten – waar dan weer ruzie over wordt gemaakt. Het is overigens wel de vraag welke leverancier eten blijft brengen als er geen geld is.
Bovendien wordt de ideale samenleving flink gesponsord. De bewoners maken selfies met een telefoon van Sony (zelfs in het zwembad, want ja, hij is ook waterproof), lopen rond met de nieuwste tablet en werken achter een Vaio-laptop. Post wordt niet altijd in de brievenbus achtergelaten, maar gebracht door een vriendelijke postbode die rondrijdt in een glimmende PostNL-bus. Als er klusjes moeten worden gedaan komt er een glimlachende Hornbach-klusjesman langs met een lijstje. Zo makkelijk kan het dus zijn.
Een maand voordat je fuck zegt
Zes van de vijftien Utopianen doen sinds het begin van de serie mee, het andere deel van de inwoners wisselt. Ze verlieten de loods omdat ze dat zelf wilden of omdat ze werden weggestemd door medebewoners, het blijft een spel.
De meesten sporten een beetje, timmeren af en toe aan een project, volgen een sapkuur, melken de koeien of werken aan hun lichaam in de sportschool.
Voor iedereen die Utopia verlaat, komt een nieuwe bewoner in de plaats. Op de website kan iedereen zich aanmelden. De productie stuurt dan twee potentiële Utopianen het terrein op, de bewoners bepalen na een paar dagen wie er mag blijven.
Maar de nieuwkomers, die vol goede moed het terrein op lopen, herinneren zich al snel niet meer waarom ze kwamen. Na tijdje in de loods lijkt niemand zichzelf nog onder controle te hebben.
Zo woonde René, hij kwam binnen als een rustige man, nog maar een maand in Utopia toen hij voor het eerst nijdig de loods uitliep. „Fucking zwijnenstal. Rot op. Stomme varkens”, schreeuwde hij. Even daarvoor had hij voorgesteld om elke dag om 12.00 uur met alle inwoners het terrein schoon te maken. Die bleken niet enthousiast.
Een paar minuten later zat hij snikkend op een bankje voor de loods. Die avond ervoor werd hij ook al gekwetst door een opmerking die Rienk tegen hem had gemaakt. Bij het kampvuur zei hij: „Jij bent een fout. Je vader en moeder hadden een dom idee.”
René: „Dat was voor mij echt een wegtrekker van hier naar Utopia.”
Naakte bewoners spotten
Als je wilt, kun je zelfs 24 uur per dag meekijken via de livestreams. Zelfs als de bewoners slapen kun je hun gezichten op vier verschillende schermen zien.
Er is een Utopia-Facebookgroep en er staan fora vol over de bewoners. Op een pagina worden blootfoto’s van de bewoners verzameld.
En anders kun je altijd nog los in de chat op de website van Utopia, alleen voor de betalende kijkers. Veel kijkers nemen het op voor de bewoners en hebben een favoriet gekozen.
Sommigen reageren zich liever af. ‘Tering irakees moet gaan vechten in irak’, verschijnt er in de chat als Ivan in beeld is. Hij vluchtte op zijn elfde met zijn gezin naar Nederland.
En: ‘Billy heeft een zuigmond’, als Billy weer eens in huilen uitbarst.
Soms richten alle camera’s zich alleen op de koeienstal. Lock, wordt er dan in de chat gezegd.
Sommige kijkers worden boos. Dit is niet waarvoor ik betaal, zeggen ze. En dan ontstaan er geruchten. Wat zal er op dat moment in het huis gebeuren?
Er is nog meer onduidelijk.
Aan het eind van het jaar moet één deelnemer Utopia winnen. Alleen wil SBS6 niet zeggen hoe de winnaar gekozen gaat worden. En de prijs zou de kas zijn, maar wat als Utopia BV dan nog in de min staat?
„Het is in ieder geval niet zo dat we de winnaar achterlaten met schulden,” zegt de woordvoerder van SBS6.
EN DIT ZEGGEN DE TROUWE KIJKERS
Daniëlle Groenewald (22)
„Ik kijk eigenlijk al vanaf de eerste aflevering naar Utopia. Het ontstond als een grapje. Half 8 is een loos moment op de dag, Utopia vult dat gat op. Ik kijk het meestal samen met een vriendin. Dan app ik haar als het programma begint: ‘Geef Billy nog tien minuten dan is ze weer aan het janken.’ En ja hoor. Billy is nogal labiel, ik snap wel dat ze haar hebben gecast. Ze reageert meestal als een klein kind dat geen zakje snoep krijgt in de supermarkt.
Nu valt het nog relatief mee hoor. Omdat het zomer is, loopt iedereen buiten en hebben ze de ruimte. Maar het wordt daar straks echt heel erg koud in de winter. Op de slechte dagen zitten ze alleen maar binnen, hutje mutje. Met Ruud en al zijn stomme grappen. Utopia is een half uurtje waarin je je verstand op nul zet.”
Jessica Kalfsbeek (18)
„Zaterdag ben ik naar de biomarkt geweest die werd gehouden op het Utopia-terrein. Op tv lijkt het alsof er een bos rondom de loods ligt, maar het terrein was kleiner dan ik dacht. De akker is bijvoorbeeld niet veel groter dan de tuin van een eengezinswoning. Je kunt er niet zomaar naar binnen. Je telefoon moet je in de auto laten en voordat je door de poort stapt, word je gefouilleerd. Ik heb er serieus over nagedacht om me aan te melden als bewoner. Maar iets hield me tegen. Mensen onderschatten het leven binnen de poorten. Je leven verandert er drastisch. Isabella is opeens een bekende zangeres geworden, Laura een voorbeeld voor de lesbische vrouwen in Nederland. Dat moet je allemaal maar aankunnen. Als je meedoet, kom je er echt als een ander persoon weer uit.”
Maar natuurlijk!quote:Op woensdag 10 september 2014 10:04 schreef KnalPoenani het volgende:
Er schijnt op de Utopia site ook een interview met Rienk te staan maar dat kan ik niet lezen. Zou iemand dat aub hier willen plaatsen voor me?
quote:Hij had het zwaar. Heel zwaar. Hij wilde Nicoline niet loslaten. Maar hij moest wel. Rienk verliet Utopia met een zwaar hart. Hoe blikt hij terug op zijn tijd in de loods? En wat gaat hij nu doen?
Je kwam op 31 december met je kist het terrein op gelopen. Wat kun je je daar het beste van herinneren?
"Je staat te wachten met iedereen en je weet eigenlijk niet helemaal wat er gaat gebeuren. Je probeert iedereen op waarde te schatten en je ziet al die gezichtjes. En je ziet iedereen net zo verward en net zo min dat ze weten wat er gaat gebeuren. En dat schept meteen al een band, en dan ken je elkaar nog niet eens. Eigenlijk is dat iets heel moois. Het verbroedert direct."
Wat heb je in de afgelopen maanden geleerd? "Ik heb geleerd… dat ik zachter moet zijn. Dat heeft Nicoline me geleerd. Verder ook over vooroordelen. Soms kloppen ze wel, soms kloppen ze niet. Bij Marcel had ik een vooroordeel en dat bleek niet te kloppen, dus toen dacht ik daarna: ik laat mijn vooroordelen vallen. En dat deed ik dus ook bij Mark. Maar dat vooroordeel bleek waar te zijn en ik kreeg een slap in the face."
Een slap in the face?
"Ik had met Mark gepraat en alles wees erop dat hij Isabel naar huis zou sturen. En dat de financiële redenen lang niet zo zwaar waren als de groepsredenen. Omdat hij zei van: een groep hoort bij elkaar te zijn en als die groep niet goed functioneert kun je ook geen geld verdienen. Hij gaf mij het gevoel dat hij mij niet naar huis zou sturen. Maar voor dat gesprek had ik altijd al het gevoel dat hij mij naar huis zou sturen. Want raad eens… Hij is een accountant, accountants doen geld. Ik niet, ik haat geld. Het is heel logisch wat hij heeft gedaan vanuit ZIJN perspectief. Maar het is oh zo dom, zo dom… Het is onbeschrijfelijk... Het moment dat hij mij aanwees... Ik kon het gewoon niet geloven! Maakt hij nou een grapje? Echt? Maar toen begon Nicoline te huilen en toen heb ik me gewoon daarop gefocust. Als hij paars was geworden had ik het niet gezien zeg maar. Ik doe mijn stinkende best om niet voor het geld te kiezen. Ik wil voor het goede kiezen. Dat wil ik. Deze man, echt werkelijk, hij weet niet wat hij gedaan heeft. Hij snapt er gewoon geen reet van. Maar hij heeft geen vrienden meer over in Utopia. En ik kan nu ook niets meer voor hem doen. Hij moet het nu zelf zien te rooien. De stemming was in ieder geval wel een van mijn dieptepunten in Utopia."
Wat waren de andere dieptepunten?
"De momenten dat mensen tegen mij logen. Want ik houd van eerlijkheid. Maar het grootste dieptepunt was voor mij wel mijn gedrag. Waarom ik de stemmen heb gekregen. Ik stelde mezelf teleur. En ik weet het: mijn relatie was niet echt makkelijk en mijn emoties waren heel heftig. Maar ik heb Colinda beledigd, ik heb René beledigd, ik heb onaardig gedaan tegen iedereen. Dat had ik niet moeten doen. Maarja, daarom kreeg ik ook stemmen. En daarom sta ik hier nu. Ik had nooit gedacht dat het zulke consequenties zou hebben, maar dat ik hier sta is wel terecht."
Wat was je absolute hoogtepunt? "Mijn mooiste moment is Nicoline. Alles is Nicoline. Gewoon, op de akker. Stiekem kussen in het donker, de gesprekken die we voerden, het knuffelen… Het is sowieso alles en alles. Ik heb haar aangeraden om sterk te zijn en dat waar ze voor staat, om dat vast te houden. Want ze is een hele sterke vrouw. Ze mist haar maatje en dat wordt heel moeilijk voor haar, maar ik zie haar een beetje als de intellectuele eindverantwoordelijke nou. Zij is degene waarop alle dingen die ik waardig vind, waarop dat drijft. Zij ís nu Utopia."
Hebben jullie iets afgesproken over jullie relatie?
"Ik heb geen idee hoe het verder gaat. Ik hou van haar, dus als ze eruit komt zal ik hier staan. Sowieso. We ontmoetten tijdens de Canto Ostinato mensen en die kwamen uit Portugal. En Nicoline wil naar Portugal. Daar wil ze heen om zelfvoorzienend te leven. Ze spreekt ook Portugees. Wij zeiden alletwee: oh, daar gaan we heen. Dus wellicht dat als ze hieruit komt dat dat kan. Ik heb niet het idee dat dit het einde van Utopia is voor mij, er zitten nog wat haken en ogen aan zeg maar!"
Wat ben je nu van plan?
"Ik heb geen idee wat ik nu ga doen. Soms wist ik niet wat ik deed in Utopia, nu ben ik uit Utopia en nu weet ik het helemaal niet meer. Ik leef van dag tot dag. Ik ga nu eerst mijn familie opzoeken en kijken wat zij ervan vinden."
Ga je je bed in de loods en de warmte niet missen?
"Gewenning is dit niet voor mij. Ik zal de loods en de warmte niet missen, ik ben een zwerver. Maar qua vrienden... Dat krijg ik nooit meer zo."
Daarna wel sneaky je geld terug gevraagd?quote:Op donderdag 11 september 2014 01:04 schreef Grunge. het volgende:
Ik las het artikel net op Blendle, hier één van de andere stripjes.
[ afbeelding ]
De anderen kan ik helaas niet zien, die komen niet bij het gekochte artikel. In het gekochte artikel zie je alleen bovenstaande plaatjes.
[ afbeelding ]
Ja, erg hèquote:Op donderdag 11 september 2014 01:09 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Daarna wel sneaky je geld terug gevraagd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rienk in de TelegraafTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:19 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rienk in de Telegraaf
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Mol: ’Open einde Utopia’Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Kan iemand die gozer tegen zichzelf beschermen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:44 schreef Dotteke het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)g_naar_Utopia__.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keert Rienk terug naar Utopia?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:‘John de Mol weet dat Utopia niet sterk genoeg is’
Het is geen toeval dat John de Mol juist nu zijn tv-bedrijf Talpa te koop zet. Utopia lijkt te gaan floppen in de VS en als dat ook in andere landen gebeurt, daalt de waarde van het bedrijf. Dat zegt een ‘bron uit Hilversum’ vandaag in het AD. Utopia doet het slecht op FOX. “FOX kennende gaat het over 3 weken van de buis als de cijfers verder kelderen. John wil Talpa verkopen voor het debacle te zichtbaar wordt“, zegt de bron. “De Mol zal het nooit toegeven, maar hij weet dat de formule niet sterk genoeg is.”
Binnenkort begint Utopia ook in Duitsland en Turkije. “Het lijkt te veel op Big Brother en is bovendien peperduur om te maken. Na elke teleurstelling zakt de waarde van Talpa opnieuw. Dit moment is zeker geen toeval.”
Volgens Ivo Niehe, die met Niehe Media ook een tv-bedrijf heeft, is De Mol de omvang van Talpa zat. “Het is hem te doen om het plezier. Daar kwam toevallig geld bij kijken, omdat John de allerbeste bleek.”
Tv-bons Fons van Westerloo denkt dat De Mol na een verkoop in elk geval niet stil gaat zitten. “Het zou zomaar kunnen dat hij met het geld van de verzilvering SBS helemaal koopt. Hij deed al eens een bod.”
Treffend verwoord.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:30 schreef Disana het volgende:
Youp van 't Hek noemt Utopia:
http://www.nrc.nl/youp/2014/09/27/utopia/
quote:Het geeft zo mooi het failliet van onze samenleving weer. De totale radeloosheid van iedereen. Zowel van de makers als van de kandidaten en de kijkers. Loeren naar een clubje autisten dat denkt dat hun leven er toe doet omdat het uitgezonden wordt op televisie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rienk vandaag herenigd met Nicoline?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.’Utopia’-huwelijk dichterbij dan ooitTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
En ze worden gemist, nou echt niet voor geen meter, ben blij dat ze er eindelijk uit zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:12 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Nou, flatterend stuk in de telegraaf
Billls moeder die blij was dat haar dochter opgerot was.
Ruud en zijn lekkere verleden.
De bewoners zijn allemaal opgelucht en vrolijkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze worden gemist, nou echt niet voor geen meter, ben blij dat ze er eindelijk uit zijn.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:50 schreef DKUp het volgende:
Vanavond komen Billy Bakker en Ruud Zwaan bij Shownieuws.
Ik vind Bil er eigenlijk heel belabberd uitzien. Ze straalt helemaal niet. Het is zo nep!quote:
Bedankt om het door te geven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:59 schreef sjampoeh het volgende:
bij life4 you of hoe heet met Carlo en Irene![]()
Filmpje is al weer verwijderd helaasquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dankzij LekkerSimpel staat dit filmpje er zo snel!
En toch zit je iedere dag weer klaar voor Utopia.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een blamage hun eager gedrag steeds als ze weer in beeld zijn...
Steeds maar weer roepen dat ze zo graag een rls willen en Ruud die helemaal hyper zit te vertellen hoe hij die loods wel niet bijna in de hens heeft gestoken, wow hij heeft een top-tijd gehad daar en de koeien waren gek op hem en en en....bladibladibla
Op het laatst was grappig dat Irene met heel vilein toontje zei dat ze mee mogen eten....toen vroeg Ruud nog even: Vinden jullie ons sneu?
Ik vind die twee van hetzelfde kaliber als Barbie en die man...pulp-tv BAH
Oh ja? Weet ik zelf niets van, wat creepy dat jij denkt dat je weet wat anderen doen?! Zou als ik jou was voor naar een psychiater gaan want dat heeft volgens mij iets met waandenkbeelden te maken, kun je volgens mij wel medicatie voor krijgen, weliswaar zware, maar je kunt er weer met beide beentje mee op de grond komen te staan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:53 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
En toch zit je iedere dag weer klaar voor Utopia.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Oh ja? Weet ik zelf niets van, wat creepy dat jij denkt dat je weet wat anderen doen?! Zou als ik jou was voor naar een psychiater gaan want dat heeft volgens mij iets met waandenkbeelden te maken, kun je volgens mij wel medicatie voor krijgen, weliswaar zware, maar je kunt er weer met beide beentje mee op de grond komen te staan.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
Onder een spoiler, beetje grote scan, aanklikken.Op de kleine foto herken ik Huub prima, maar op de grote ABSOLUUT niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat eerder te denken dat 1 van de downies (van de schilder-workshop) haar in levende lijve ontmoet had. Dat zijn ook vaak wat kortere mensen en wat bleker...._-L'avenir est déja là
quote:Op zondag 2 november 2014 22:12 schreef Cheszy het volgende:
FOX heeft Utopia per direct stopgezet!
http://tvline.com/2014/11(...)ason-2-live-streams/
Dan zijn ze op sommige punten toch nog wat slimmer in Amerika bezig dan bij ons.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ex-Utopiaan Robin Bottemanne en Joep Meloen in weekblad Party van vrijdag 24 oktober 2014.
Tekst: Andries de Jong en foto's Dennis van Tellingen.
Onder een spoiler, beetje grote scan, aanklikken.Haha! Waarom lees ik dit nu pas! Geweldig. Ziet er toch niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is het overigens wel, duidelijk.
dinsdag 4 november 2014, 20:58quote:Op woensdag 5 november 2014 00:31 schreef Leandra het volgende:
Ruud en Billy gaan de muziek in...
http://m.telegraaf.nl/prive/article/23287526/muziekcarriè;re-voor-ex-utopianen-ruud-en-billy
Edit: krijg link mobiel niet goed![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 02:12 schreef IsitHeaven het volgende:
Voor de geinteresseerden,
Op 27 oktober is utopia Turkije gestart. Nu op dag 16 slapen ze op matrassen en eten op hun kisten aan een tafel. De loods is wat minder robuust dan de nederlandse, en ook het terrein is wat verfijnder, met een mooie waterpartij en een aangelegd pad. Bief en stuk staan ook daar trouw in de stal, net als de kippen. De bewoners lijken behendig met eten maken, werken samen.
Het lijkt een fijne groep mensen. Al met al leuk om te bekijken. Jammer dat ik de taal niet machtig ben.
Introfilmpje
www.utopya.com.tr/home
http://www.utopya.com.tr/participant
www.utopya.com.tr/live/overview/clip/2014-11-09
Voor een kleine sfeerimpressie klik op de spoiler.top, heb helaas geen tv8, maar ga eens wat fimpjes op internet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.tv8.com.tr/canli-yayinquote:Op zaterdag 22 november 2014 03:20 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
top, heb helaas geen tv8, maar ga eens wat fimpjes op internet kijken
quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:44 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
http://www.tv8.com.tr/canli-yayin
Beetje aparte tijden, maar ja![]()
Met de app kun je gratis 1stream kijken (beperkte duur) maar ook alle video's
Ik kom er net achter, ook met de computer kun je gewoon alles zien, maar net als de Nederlandse heb je bij een gratis account ook maximaal 30 minuten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:44 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
http://www.tv8.com.tr/canli-yayin
Beetje aparte tijden, maar ja![]()
Met de app kun je gratis 1stream kijken (beperkte duur) maar ook alle video's
De enige die werkt, werkt, werkt #Vanessa #Utopia #Respectquote:Op maandag 24 november 2014 00:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/paulutopia
quote:Op zondag 7 december 2014 19:03 schreef Alocanda het volgende:
AARTSWOUD - Ruud en Billy, hoofdrolspelers in de reallifesoap Utopia, hebben vanmiddag de Utopia-koe overhandigd aan Meindert Nieuweboer van het Rundveemuseum in Aartswoud.
De koe, die voorheen op het terrein van het televisieprogramma Utopia stond, gaf geen melk meer en moest vertrekken. Boer John Klaver, die de koe ophaalde, had in eerste instantie het plan om het beest naar de slacht te brengen. Daar waren de Utopianen het niet mee eens.
Het Rundveemuseum in Aartswoud bood een oplossing. Hier staan verschillende soorten koeien rassen waar de Utopia-koe prima terecht kan.
Filmpje:
http://www.noordhollandsd(...)undveemuseum?lref=L1
Dat hij zich nooit heeft laten overhalen is dan ook de reden dat hij het programma uit geflikkerd is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: Nederlands Dagblad 27-12-2014
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:35 schreef Injetta het volgende:
Oh, ik heb het nu inmiddels gelezen. Vind het niet zo wereldschokkend. Dat de redactie mensen probeert een kant op te duwen, is toch algemeen bekend? Verder beweert hij dat hij zelf er niet aan mee heeft gedaan. Dus het is niet zozeer een verplichting of zo, maar ik denk meer een poging tot sturing. En de een is daar gevoeliger voor dan de ander. De redactie wil dat het niet inzakt en zet aan tot actie en verhaallijnen.
Op zich jammer, want ik denk als je de mensen gewoon helemaal hun gang laat gaan dat het tien keer interessanter zal zijn omdat het dan echter en onvoorspelbaarder wordt. Liefdes, ruzie en jaloezie ontstaat ook gewoon vanzelf. De redactie maakt meer kapot dan ze beseffen.
Het is wel fijn dat het een keer of 15 in de Cos wordt besproken en gepost. Voor de mensen die het gemist hebben. 15 keer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:14 schreef Copycat het volgende:
Rienk schijnt iets over Utopia en manipulatie te hebben gezegd. Kan iemand dat misschien plaatsen?
http://www.telegraaf.nl/p(...)_kijkcijfers___.htmlquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:14 schreef Copycat het volgende:
Rienk schijnt iets over Utopia en manipulatie te hebben gezegd. Kan iemand dat misschien plaatsen?
Hij gelooft niet dat zijn mede-Utopianen acteurs waren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
Injetta je post uit de COS naar hier.
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs zijn vriendinnetje is niet "onbekend" wat betreft "medialand" (is van 7 jaar geleden)quote:Op zondag 28 december 2014 01:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Hij gelooft niet dat zijn mede-Utopianen acteurs waren.
Andrea, Billy en Emil zijn acteurs.
quote:Op maandag 28 april 2014 23:10 schreef DaniqueV het volgende:
Bij de reacties van dit filmpje....
Nic O'Lean
haha, ik zit in deze reclame, op de voorste stoel!
Zo, die waarborg hebben ze weer terugverdiend.quote:Op maandag 29 december 2014 20:15 schreef LLgetikt het volgende:
http://weekbladparty.nl/utopia-ruud-billy-wonen-samen-bij-moeder/
Dank je D-B.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:58 schreef D-B het volgende:
John de Mol over utopia 2014 en 2015
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)d&utm_medium=twitter
Nette reactie, stuk beter als ouders van een Mark en LaurA die hun kinderen forceren om langer te blijven omdat beroemd worden.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:17 schreef Zelus het volgende:
21:07 geplaatst op Facebook:
Giorgio VerweijFanclub Giorgio
Lieve familie, vrienden, kennissen en fans………..
Wij weten momenteel nog niet of Giorgio Utopia gaat verlaten of erin blijft?
Voor als nog heeft niemand aangegeven dat Giorgio Utopia zou verlaten of erin zou blijven.
Ook heeft hij dit zelf nooit aangegeven want hij heeft het reuze naar zijn zin in Utopia.
dat heeft hij al heel vaak verteld dus dat hij er niet uit komt vinden wij dan ook begrijpelijk
Dat de keuze afhangt of hij zijn laatste tentamens mag doen ja of nee, buiten Utopia,
is voor ons niet verwonderlijk.
Hij weet hoe belangrijk wij zijn schoolopleiding vinden.
Wij weten ook, doordat hij dit herhaaldelijk heeft gemeld,hij het reuze na zijn zin heeft in Utopia.
Wij begrijpen dan ook zijn keuze, dat als hij zijn laatste tentamens kan halen in Utopia hij blijft.
Onze mening is kom lekker naar huis, en vinden het ook heel jammer als hij blijft,
maar wij staan wel achter zijn keuze. Wij begrijpen dat sommige mensen teleurgesteld zijn,
maar wij hopen dat iedereen net als ons achter Giorgio blijft staan, wat hij ook beslist.
Met vriendelijke groeten René de Pa van Giorgio.
quote:
Misschien in de late uitzending van shownieuws, denk vandaag nog niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:18 schreef bdd8 het volgende:
Zitten Charlotte, Vanessa en Nicoline vanavond in Shownieuws?
Whoei, lekker afstandelijkquote:
Afstuderen op Utopia.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:53 schreef Ransjih het volgende:
http://www.destentor.nl/a(...)ewoon-doen-1.4692976
Als die kinderen 18 en 16 jaar oud zijn dan kunnen ze prima zelf koken, een mooie gelegenheid om er eens mee te starten, lijkt mij.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dinsdag, 30 december 2014
HELMOND - De laptop van Marty Heymans staat bijna 24 uur per dag opengeklapt. Op het scherm de livestream van Utopia, het SBS6-programma waar zijn dochter Vanessa Heymans sinds de jaarwisseling aan meedoet.
Binnen de familie Heymans ging het deze maanden eigenlijk over niks anders. Utopia is het gesprek van de dag. Elke dag. Marty heeft wel een vermoeden waarom producent John de Mol net zijn dochter uitkoos: „Vanessa is een echte Helmondse, een pittige dame. Als ze het ergens niet mee eens is, zegt ze dat recht in je gezicht. Ze is niet op haar mondje gevallen. Dat zal ongetwijfeld hebben meegespeeld.”
Volgens haar omgeving was ze bovendien ontzettend gemotiveerd. De oorzaak ligt gedeeltelijk in haar verleden. Op haar achttiende werd de Helmondse al moeder. „Sindsdien stond haar complete leven in het teken van de kinderen. De opvoeding deed ze namelijk in haar eentje”, vertelt zus Melissa. „Met Utopia kreeg ze voor het eerst de kans om echt iets voor zichzelf te doen. En die kans heeft ze gegrepen.”
Dat klinkt vastbesloten, toch zal de keuze voor Vanessa niet makkelijk zijn geweest. Door haar deelname aan Utopia moest ze het een lange tijd stellen zonder haar twee kinderen: dochter Emmily (18) en zoon Jari (16). Emmily zou eigenlijk in maart gaan samenwonen met haar vriendje. Die plannen werden uitgesteld zolang Vanessa deelneemt aan Utopia. Aangezien er geen vader in beeld is, zorgt Emmily voor haar jongere broertje. De familie houdt bovendien een oogje in het zeil, volgens zus Melissa: „Hun moeder mag dan meedoen aan een tv-programma, de kinderen moeten gewoon naar school. Ze hebben mij, hun opa en oma en veel vrienden van Vanessa om op terug te vallen. Wij wonen om de hoek, dus ze eten vaak hier.”
„Ik zie onze familie dagelijks”, zegt ook dochter Emmily. „Mijn broertje komt niks te kort, hoor.” Ze neemt haar moeder dan ook niks kwalijk. Integendeel: „Ik ben ontzettend trots op ons mam. Mij hadden ze na een dag in zo’n omgeving waar je helemaal niks hebt al weg kunnen brengen.” Ze gunt haar moeder het avontuur vooral ook: „Natuurlijk zag ik haar een lange tijd niet, maar het is voor een goed doel. Utopia is een fantastische ervaring voor haar en ze kan veel geld winnen.” En met de heimwee naar haar moeder valt het tot nu toe mee: „Ik kan haar 24 uur per dag volgen op internet. Dus ik zie haar nu vaker dan normaal, haha.”
Auwquote:Op maandag 5 januari 2015 18:14 schreef bdd8 het volgende:
De single van Billy en Ruud, getitleld Ik Laat De Pil Wel Staan () is nu te downloaden. Je kunt ook een preview beluisteren.
Wat is dit voor een malloot?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:02 schreef cobain1994 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)st_met_Rienk___.html
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:15 schreef seka het volgende:
http://www.ed.nl/regio/he(...)A8ne-gezet-1.4700637
Wij vinden het heel moeilijk, omdat we hem nu een jaar lang bijna niet zien en spreken en we zijn vrij close.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:23 schreef Aggie46 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ijt-aan-Utopia.dhtml
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:23 schreef Aggie46 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ijt-aan-Utopia.dhtml
Lees net ook de reacties, tot nu toe, van de beoordelingscommissiequote:Op woensdag 7 januari 2015 18:27 schreef Zeyina het volgende:
Rarara wie zou hier nu achter zitten?
Achternamen van bewoners zijn al weggehaald![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/w(...)opia_%28Nederland%29
[ afbeelding ]
Geboortedatum zijn ook weg, zo wist je wanneer de inwoners jarig zijn, welk sterrenbeeld etc.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:27 schreef Zeyina het volgende:
![]()
http://nl.wikipedia.org/w(...)/Toegevoegd_20150101
Wie moet daar dan achterzitten? Talpa?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:27 schreef Zeyina het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Huub!!!quote:
Natuurlijk! Dom van mij. Lijkt me inderdaad logisch dat Huub deze pagina met supergevoelige info wil laten verwijderen.quote:
Volgens mij is het gewoon een interne discussie over niets toevoegende non-info uit non-bronnen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:55 schreef mootie het volgende:
Natuurlijk! Dom van mij. Lijkt me inderdaad logisch dat Huub deze pagina met supergevoelige info wil laten verwijderen.
De lul.
No way. Ik zou je bijna schaap gaan noemen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een interne discussie over niets toevoegende non-info uit non-bronnen.
Welnee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie moet daar dan achterzitten? Talpa?
Ze zijn heel kinderachtig bezig daar, eerst de filmpjes laten verwijderen en nu dit....quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:27 schreef Zeyina het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het is dan ook gewoon een nutteloze wiki-pagina. Kan gemakkelijk op de Utopia pagina op Wiki.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:27 schreef Zeyina het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wie the fuck is Roy Donders? Ik heb niet eerder iets over hem gehoord of gelezen. Een of andere Nederlandse zeikzanger uit de D-categorie?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:20 schreef Vinamp het volgende:
http://glamora.ma/2015/01/dikke_roy_donders_heeft_mot_me.html
Ik heb een schijthekel aan Talpa maar dat is inderdaad terecht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een nutteloze wiki-pagina. Kan gemakkelijk op de Utopia pagina op Wiki.
Het toevoegen van geboortedata is inderdaad inbreuk op de privacy (icm de achternaam) en bronnen als utopiagekte.nl maakt het ook zeker niet betrouwbaar.
Misschien heeft Talpa het verzoek om die pagina te verwijderen wel ingediend, maar dat lijkt me -hoe die pagina nu is opgesteld- ook meer dan logisch.
omg - ze hebben royke nodig om in de picture te kunnen blijvenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:53 schreef LLgetikt het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_ex-Utopianen__.html
prutprogramma met prutgastenquote:Op zondag 11 januari 2015 16:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vanessa, Life 4 you zondag vanaf 17:25 uur RTL4.
[ afbeelding ]
Afgelopen weekend ook al, klopt dit wel?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vanessa, Life 4 you zondag vanaf 17:25 uur RTL4.
[ afbeelding ]
Dat gaat over afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
Afgelopen weekend ook al, klopt dit wel?
quote:Billy en Ruud uit Utopia in de IQ-Test 2015
woensdag 14 januari 2015 om 15:11 uur
Voormalige Utopia-bewoners Billy en Ruud zijn twee van de deelnemers aan de IQ-Test van 2015. Een gedurfde zet van het koppel.
Want in Utopia leken de twee nu niet direct het buskruit te hebben uitgevonden. De blonde hysterica Billy verdeed haar tijd met ruziemaken en huilen en haar lover, telefoonverkoper Ruud, haalde voornamelijk puberale grappen uit in het beloofde land. Maar wie weet verbazen de voormalig Utopianen ons allemaal met een torenhoog iq.
Sinds Utopia doen Ruud en Billy er alles aan om in de aandacht te blijven. Het stel bedelt al een tijdje om een eigen realityshow en nam ook een liedje op. Maar tot nu toe blijft de gewenste publiciteit nog een beetje uit.
De duo's
In de Nationale IQ-Test 2015 nemen Ruud en Billy het op tegen elkaar en tegen drie andere duo's: Andy & Melisa van der Meijde (getrouwd), Edo Brunner & Arie Koomen (cabaretduo) en Louise en Martine Fokkens (tweelingzussen uit ‘Ouwe Hoeren’).
Vorig jaar beweest Kelly van der Veer dat ze helemaal niet zo dom was als iedereen dacht. De webcambabe scoorde 2 punten hoger dan haar vorige deelname en kwam uit op 79.
De Nationale IQ-Test wordt uitgezonden op woensdag 21 januari om 20.30 uur op NPO 1
Dat heeft BNN weer mooi geregeld. Eens even kijken naar wat er uit komt (in vergelijking met de andere kandidaten en de kijkers thuis).quote:
En nu ook in Chinaquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
Utopia Duitsland gaat volgende maand ook beginnen. Alleen noemen ze het daar Newtopia omdat iemand anders al alle domeinnamen heeft geclaimd...
Ze hebben de startdatum zo gekozen dat het nog koud is en ze krijgen maar 5.000 euro startgeld...
Die Fakten:
Start: Am Montag, den 23. Februar 2015
Sendezeit: Montags bis freitags von 19:00 Uhr bis 19:55 Uhr in SAT.1, keine Liveshows, nur Tageszusammenfassungen
Geplante Dauer: 1 Jahr
Teilnehmer: 15 Pioniere, keine Promis, nur normale, unbekannte Menschen, beworben haben sich 8187
Startbudget für die Bewohner: 5.000 Euro, der Rest muss selbst erwirtschaftet werden
Technik: 105 Kameras, 57 Mikrofone, 80 km verlegte Kabel
Gelände: 2 Hektar groß, in Königs Wusterhausen (in der Nähe von Berlin)
Zuschauer-Interaktionen: Rein- und Rauswählen der Kandidaten
Livestream: Ein 24-Stunden Stream im Internet mit 4 Kameras und 360-Grad-Kamera
Bron: www.bb-unzensiert.de
Er is een topic 'Luchtfoto's van Utopia', misschien heb je daar wat aan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Weet iemand wat het oppervlakte is van het terrein van de Nederlandse Utopia?
UTO / Luchtfoto's van Utopiaquote:Op zondag 18 januari 2015 03:26 schreef Htje het volgende:
[..]
Er is een topic 'Luchtfoto's van Utopia', misschien heb je daar wat aan.
Hoe zou dat komenquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:08 schreef pullup het volgende:
Zelfs dat bookings kantoor IS TEGEN ISA
Wat een verrassing.quote:Op woensdag 28 januari 2015 05:02 schreef Missutopio het volgende:
Geinig: op de Wikipedia pagina van Utopia wordt met geen woord gerept over de (voormalige) bewoners van dit schitterende reality project. Geen lijstje namen, geen achtergronden, niks. Deze mensen zijn dus zelfs voor de Wikipedia-autisten te onbeduidend om twee woorden aan vuil te maken, en dat is toch wel pijnlijk. Want de vergetelheid is wel het aller- allerlaatste wat deelnemers aan reality programma's ambiëren (zo wil bewoner Giorgio presentator worden en dus riep hij de hulp van Jochem van Gelder in, LOL). De stelende, valium-dealende Andrea dook op haar beurt kort na haar vertrek plots op op het terras van Blushing. Uiteraard om door Gordon opgemerkt te worden en tja... god weet wat voor impulsen je carrière na zo'n middag allemaal heeft gekregen hè? (Antwoord: geen, Goor was niet aanwezig.) Ook Nicoline, de ex van zwerver Rienk doet nu een duit in het zakje door voortdurend rond te hangen in de sportschool van Arie Boomsma, Vondelgym. 'Lid van het eerste uur' noemt ze zichzelf en dan weten wij genoeg. Die hoopt ook op een verlening van haar Utopia roem. Iets wat niet zal lukken want Arie zit in de Urban Tribe en dat is een heel ander slag volk dan Utopia tokkies. Daarom beste Nicoline: doe het niet. Kijk naar je exje Rienk, eerst deed hij cool met dure tv-kleren en een fotoshoot, inmiddels is hij weer net zo onbelangrijk als voor Utopia. Is ook beter.
http://glamora.ma/2015/01/nicoline_uit_utopia_duikt_op_i.html
RUN Wolter RUNquote:
ZE WORDT EEN SUPERSTERquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:21 schreef pullup het volgende:
Ik hoop dat ze haar baan als TAPAS SERVEERSTER niet heeft opgegeven
Haar carriere was kort maar haar schuimbasis heeft het keurig vastgelegd voor de archievenquote:
RIP aan de nabestaanden. Wel een korte necrologie.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:29 schreef pullup het volgende:
Haar carriere was kort maar haar schuimbasis heeft het keurig vastgelegd voor de archieven![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Wat een lelijke foto.quote:
Verhip!quote:
En overduidelijk een nichtje van Bertie.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verhip!
Het mongoloïde zusje van, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |