abonnement Unibet Coolblue
  zondag 30 maart 2014 @ 00:10:05 #1
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_138316780


Welkom in topic Utopia in de media.

Kom je iets over Utopia tegen in de media? Post het hier.

Deel 1: UTO / Utopia in de media

Maandag 23 december 2013
In de gemeente Laren gaan vijftien inwoners een jaar lang bouwen aan de ideale samenleving Utopia, te beginnen op 31 december. Bij producent John de Mol gieren de zenuwen dan ook door zijn lijf. Heeft de zoveelste variant op Big Brother wel kans van slagen?
John de Mol zondag 22 december: “Als Utopia niet zou lukken, denk ik dat je me beter maar twee weken even kan mijden. Ik voel heus wel dat iedereen in Nederland weer meekijkt van: gaat hem dit lukken of niet?”
Real life experiment Utopia: billenknijpen voor John de Mol

Utopia ook in 2015?
Tweede seizoen Utopia anders.'Daarover zijn we met SBS in gesprek', zegt een woordvoerder van Talpa. Eenzelfde opzet als de eerste versie - dus een heel jaar vanaf 1 januari 2015 - is praktisch onmogelijk, omdat het terrein eerst helemaal kaal zou moeten worden gemaakt. Vertegenwoordigers van zenders uit meer dan tien landen zijn in Laren geweest om Utopia van dichtbij te bekijken.

Het Amerikaanse FOX roept kandidaten op voor hun versie van Utopia.
http://www.volkskrant.nl/(...)-wordt-gepraat.dhtml




[ Bericht 5% gewijzigd door Tuinfluitert op 30-03-2014 10:47:33 (Aanvulling.) ]
  zondag 30 maart 2014 @ 00:11:03 #2
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_138316811
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:21 schreef freaky40 het volgende:

Geen variant maar gewoon Utopia na volgend jaar voortzetten met een nieuwe groep bewoners die het verder uitbouwen. En misschien voor deelnemers die dit willen een mogelijkheid bieden om daar te blijven met de nieuwe bewoners.
Het is duidelijk RLS (Real Life Soap) is weer helemaal terug.
  zondag 30 maart 2014 @ 00:11:31 #3
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_138316831
Ron is de nieuwe bewoner van Utopia. De 42-jarige aannemer is de opvolger van Paul, die vrijdagavond om gezondheidsredenen het programma verliet.

Als aannemer heeft Ron veel ideeën over hoe hij Utopia wil opbouwen. "Omdat ik samen met de groep werk, denk ik dat er veel mooie dingen te bewerkstellingen zijn", zei hij vrijdagavond in het programma.
Utopia-bewoner Emil is niet blij met de komst van de nieuwe bewoner. Hij vreest dat zijn positie in de groep nu wel eens in gevaar kan komen nu Paul het beloofde land heeft verlaten.
Paul verliet vrijdagavond het SBS-programma omdat hij kampt met een blaasverlamming. Zijn medebewoners namen in tranen afscheid van hem.
Bekijk hier het profiel van de nieuwe Utopiaan.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ewoner_Utopia__.html
pi_138352959
31 mrt 2014, 05:30
Paul nog altijd niet uit medische molen!

Precies zoals HAKIM EL FASSIH al voorspelde, heeft PAUL LENTEN (53) afgelopen vrijdag definitief Utopia verlaten. De Noordwijkse aannemer kwam die dag voor de allerlaatste keer terug op het grondgebied van ’Utopia’ in de bossen van Crailo om de andere inwoners op de hoogte te stellen van zijn besluit. „Nu is het mijn blaas, maar het had ook mijn hart kunnen zijn, zei de dokter”, legde Paul uit. En ondanks dat hij nog volop in medische onderzoeken zit, vierde hij afgelopen weekeinde met zijn gezin dat ’Utopia’ voor hem voltooid verleden tijd is.

Telegraaf
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_138358983
Voordat het filmpje verwijderd wordt,RTL heeft al geclaimd:
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
  maandag 31 maart 2014 @ 13:06:33 #6
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_138359539
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:49 schreef Aggie46 het volgende:
Voordat het filmpje verwijderd wordt,RTL heeft al geclaimd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138359756
Duh?Kan het gewoon nog zien.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:12:27 #8
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_138450530
Wat een geslaagde 1 aprilgrap moest voorstellen, resulteerde in een gevaarlijke situatie. Ruud verstopte krantensnippers in de verwarmingsbuizen zodat er een ware confettiregen zou vallen tijdens de vergadering.
Wat Ruud niet voorzag was dat de krantensnippers vlam vatte.

Door de brand in de verwarmingsbuis duurde het niet lang voordat de loods zich vulde met rook. Echte paniek brak er niet uit, omdat de inwoners kordaat handelden. De gaskraan werd dichtgedraaid en met brandblussers wisten ze het brandje te blussen. Wat achterbleef was een ravage aan papiersnippers. Nadat Ruud zijn excuses heeft aangeboden aan de groep krijgt hij als straf een zakgeldverbod opgelegd.

Na het vertrek van Paul is er een nieuwe klusjesman gearriveerd. De 42-jarige Ron geeft Ruud advies. 'De bak en de blazer moeten schoon, dan pas kunnen we weer proberen om de kachel aan te zetten'.





http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)hand-in-Utopia.dhtml
pi_138454988
Gekoppeld
  Moderator maandag 7 april 2014 @ 19:55:50 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138623876
Utopia straks ook op Duitse televisie

De Nederlandse realityshow Utopia komt binnenkort ook in Duitsland op tv. John de Mols mediabedrijf Talpa verkoopt het format van het programma aan de ProSiebenSat.1 Group, een van de grootste mediaconcerns van Europa en de nummer 1 op de Duitse markt voor tv-advertenties. Dat heeft Talpa vandaag bekendgemaakt.


De Duitse versie van Utopia zal zowel online als op televisie worden uitgezonden door Sat.1 en is een coproductie van Talpa met zijn Duitse partner Schwartzkopff TV.

Na Nederland, de VS en Turkije is Duitsland daarmee het vierde land waar het programma te zien zal zijn. In Nederland is Utopia inmiddels iets meer dan drie maanden te zien bij SBS6. (AD)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_138638247
Utopia verkocht aan Duitsland
maandag 7 apr 2014, 18:54 (Update: 07-04-14, 19:17)
De regie- en contolroom van Utopia
De regie- en contolroom van Utopia ANP

Het Nederlandse reality-programma Utopia komt binnenkort ook in Duitsland op televisie. John de Mols mediabedrijf Talpa heeft het format verkocht aan de ProSiebenSat.1 Group.

Sat. 1 gaat de Duitse versie van Utopia zowel online als op televisie uitzenden. Het wordt een coproductie van Talpa met zijn Duitse partner Schwartzkopff TV.

Het programma, dat nu drie maanden in Nederland te zien is bij SBS6, is ook verkocht aan de Verenigde Staten en Turkije.
Kan niet wachten

John de Mol zegt in een verklaring dat hij "persoonlijk niet kan wachten om te beginnen met de productie van de Duitse versie van dit sociale experiment waarbij alles draait om het van de grond af opbouwen van een nieuwe wereld".

Deelnemers aan Utopia moeten overleven en een eigen samenleving opbouwen in een grote lege schuur op een terrein, met alleen basisvoorzieningen.
Deel deze pagina
pi_138759434
Was al een keer geplaatst maar ik doe het nog een keer.

wo 26 mrt 2014, 05:30

Utopia ook in 2015?
door Marcel Frost

SBS is zo tevreden met de realitysoap Utopia dat de zendergroep nu al nadenkt over een vervolg volgend jaar. „We zijn met Talpa in gesprek of we in 2015 een variant op Utopia kunnen brengen”, onthult Remko van Westerloo vandaag in een interview met De Telegraaf.

Remko van Westerloo (L) en Beau van Erven Dorens Foto: ANP / Ferdy Damman

Utopia begon in januari en scoort nog steeds tussen de 900.000 en een miljoen kijkers. Inmiddels heeft John de Mols Talpa het programma ook verkocht aan de Verenigde Staten en Turkije.

Telegraaf
pi_138789798
Nog een jaar dit gebeuren of een variant erop? Dat gaan een hoop mensen niet trekken w.o. ik.
Wat zou Geert hiervan vinden? Meer of minder? })
pi_138874959
Ex Utopia bewoner Peter Nuninga opgepakt

Ex Utopia-bewoner Peter Nuninga is maandagmiddag door de politie in de boeien geslagen. Het lijkt erop dat hij voorlopig nog niet op vrije voeten is...

Bronnen melden aan De Telegraaf dat de voormalige Utopia-deelnemer is opgepakt omdat hij diverse openstaande rekeningen niet heeft betaald. Peter zou in de cel moeten blijven totdat hij met geld over de brug komt.

Vrienden en familieleden zijn een collecte gestart om het vereiste bedrag bijeen te krijgen. Hoe hoog zijn schulden zijn is niet bekend.

Bron: Telegraaf
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  Moderator dinsdag 15 april 2014 @ 16:16:52 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138909647


(AD)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:20:23 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138909776
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:16 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]

(AD)
Is daar iets van op stream geweest?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:21:14 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138909816
Twaalfhonderd euro aan parkeerboetes, daar moet je best hardleers voor zijn, ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 15 april 2014 @ 16:40:54 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138910606
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is daar iets van op stream geweest?
Niet gezien of gelezen.
En inderdaad, ik weet niet hoe lang al die boetes al openstaan, maar 100 euro per jaar haal ik niet aan parkeerboetes. 1200 euro is behoorlijk fors. Al zijn die verhogingen wanneer je niet betaalt ook bizar.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:42:06 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138910659
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef Gert het volgende:

Niet gezien of gelezen.
Ik heb het idee dat ze streamers en gestreamden met elkaar verwarren.
Of het is natuurlijk gebeurd tijdens die streamlocks ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 15 april 2014 @ 16:43:20 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_138910703
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ze streamers en gestreamden met elkaar verwarren.
Of het is natuurlijk gebeurd tijdens die streamlocks ...
O ja, dat zou goed kunnen. Hij heeft natuurlijk wel een fanbeesje op internet.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_138910717
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ze streamers en gestreamden met elkaar verwarren.
Of het is natuurlijk gebeurd tijdens die streamlocks ...
Ex-Utopiaan Jimmy Omelet is die actie begonnen.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:44:53 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138910755
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:

Ex-Utopiaan Jimmy Omelet is die actie begonnen.
Ja, die heeft wel wat met onverantwoordelijke verkeersdeelnemers ... :X .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_138912299
O jee, volgens de Glamorama staat de actie van Jimmy Omelet op losse schroeven en ze vragen zich af of Peter ooit weer vrij komt.

http://glamora.ma/2014/04/komt_utopia_gekkie_peter_ooit.html
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 09:24:29 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_139137908
Andrea verlaat Utopia zingend

Voor Andrea Tolsen is het Utopia-avontuur definitief voorbij. Zoals de regels voorschrijven is het aan de nieuwste bewoner om iemand eruit te stemmen. Aannemer Dennis koos onverbiddelijk voor de 52-jarige massagetherapeute.

'Ik wil iemand graag zien ontpoppen en daarom blijft Robin', legde nieuwkomer Dennis gisteravond uit. 'Andrea ik doe je pijn, maar ik weet dat jij van alle mensen hier de sterkste bent. Ik vind het moeilijk, val me niet aan. Ik heb in jou een fantastische vrouw gevonden. Maar denk dat Robin een kans verdient, wees niet boos. Dit is mijn keuze en sta er honderd procent achter'. Ook telefoonverkoper Ruud was genomineerd, maar overleefde de eliminatieronde. 'Je hebt een goed hart, en sta achter je ideeën. Je hebt van je medebewoners wel geleerd'.

Na al scheldend en mokkend haar spullen te hebben gepakt, werd er nog een groepsfoto gemaakt waarna de Andrea Utopia voorgoed verliet. De bewoners en de gelovige Andrea zongen daarbij haar favoriete Christelijke nummer 'Oil in my lamp'.

Andrea verliet Utopia al eerder nadat haar 82-jarige partner Anton liet weten dat het niet goed met hem ging. Stress zorgde voor hartritmestoornissen. Andrea beloofde Anton dat ze niet meer terugging naar Utopia. Dit deed ze stiekem toch, waarna hij de relatie verbrak. Een warm welkom van haar biologische dochter hoeft Andrea ook niet op te wachten. Sophia noemde Andrea een schijnheilige acteur.

Oud-bewoner Jimmy maakt zich zorgen om de massagetherapeute. 'Ze heeft waarschijnlijk een probleem. Ik ben bang dat de buitenwereld haar hard zal gaan aanpakken', aldus de weggestemde portier. (AD)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_139147257
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 16:20:15 #26
388664 crew  Dotteke
pi_139149126
Oeps stond er al dus verwijderd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_139206698
Het begint alweer met leugens het vertrek van Andrea. "Scheldend en mokkend " is niet waar ze vatte het juist goed op, ze wilde alleen geen afscheid nemen van degene die haar het meeste heeft gekwetst, heel logisch lijkt mij.
Volgens Jimmy heeft ze een probleem, dat klopt, de mensen om haar heen!!! Dat is haar probleem!!
pi_139207202
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:24 schreef Gert het volgende:
Andrea verlaat Utopia zingend

Voor Andrea Tolsen is het Utopia-avontuur definitief voorbij. Zoals de regels voorschrijven is het aan de nieuwste bewoner om iemand eruit te stemmen. Aannemer Dennis koos onverbiddelijk voor de 52-jarige massagetherapeute.

'Ik wil iemand graag zien ontpoppen en daarom blijft Robin', legde nieuwkomer Dennis gisteravond uit. 'Andrea ik doe je pijn, maar ik weet dat jij van alle mensen hier de sterkste bent. Ik vind het moeilijk, val me niet aan. Ik heb in jou een fantastische vrouw gevonden. Maar denk dat Robin een kans verdient, wees niet boos. Dit is mijn keuze en sta er honderd procent achter'. Ook telefoonverkoper Ruud was genomineerd, maar overleefde de eliminatieronde. 'Je hebt een goed hart, en sta achter je ideeën. Je hebt van je medebewoners wel geleerd'.

Na al scheldend en mokkend haar spullen te hebben gepakt, werd er nog een groepsfoto gemaakt waarna de Andrea Utopia voorgoed verliet. De bewoners en de gelovige Andrea zongen daarbij haar favoriete Christelijke nummer 'Oil in my lamp'.

Andrea verliet Utopia al eerder nadat haar 82-jarige partner Anton liet weten dat het niet goed met hem ging. Stress zorgde voor hartritmestoornissen. Andrea beloofde Anton dat ze niet meer terugging naar Utopia. Dit deed ze stiekem toch, waarna hij de relatie verbrak. Een warm welkom van haar biologische dochter hoeft Andrea ook niet op te wachten. Sophia noemde Andrea een schijnheilige acteur.

Oud-bewoner Jimmy maakt zich zorgen om de massagetherapeute. 'Ze heeft waarschijnlijk een probleem. Ik ben bang dat de buitenwereld haar hard zal gaan aanpakken', aldus de weggestemde portier. (AD)
En alleen maar omdat zij niet eerder uit Utopia vertrok? Ik denk dat de mensen wel meer om handen hebben om zich daar nog druk om te gaan maken.
  Moderator donderdag 24 april 2014 @ 10:53:49 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_139208416
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:50 schreef FooRancid het volgende:
Het begint alweer met leugens het vertrek van Andrea. "Scheldend en mokkend " is niet waar ze vatte het juist goed op, ze wilde alleen geen afscheid nemen van degene die haar het meeste heeft gekwetst, heel logisch lijkt mij.
Ze liep toch te schelden en te mokken? Wat is daar gelogen aan? Of je moet "klootzak" geen schelden vinden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 24 april 2014 @ 11:04:09 #30
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_139208680
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 08:17 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANDREA WACHTKOUD ONTHAAL
pi_139227835
Peter Nuninga is vanavond LIVE in Showniews om 23.10 !!
*uit lurkstand herrezen*
pi_139235480
http://www.telegraaf.nl/t(...)topiaan_Peter__.html

Sineke die zegt zijn verkeers boetes zijn betaald maar ze houden Peter vast.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_139236753
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:55 schreef DawN het volgende:
Peter Nuninga is vanavond LIVE in Showniews om 23.10 !!
Dus hij is vrijgelaten?
  donderdag 24 april 2014 @ 23:46:21 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139236935
Shalala Sieneke bemoeit zich er ook al mee?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_139237451
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dus hij is vrijgelaten?
Helaas niet...overigens is het Gineke :)
*uit lurkstand herrezen*
pi_139252331
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_139252717
quote:
Ik las het ook net op de AD-site. Vond vooral dit een mooi stuk :')

quote:
Vanzelfsprekend wordt er ook hard gewerkt in Utopia. Zo zijn de 15 bewoners druk in de weer met hun moestuin en de broeikas, de koeien moeten iedere dag gemolken worden en af en toe is vooral aannemer Dennis druk bezig met een bouwproject gesponsord door een grote bouwmarkt. Met regelmaat organiseren de Utopianen een biologische markt of laten ze een artiest optreden en verdienen ze aan de verkoop van kaartjes. Billy klust bij als kunstenares. Dit alles bij elkaar staat de teller van de kluis na vier maanden Utopia op 17.556,80 euro. Dat is een stijging van 7.556,80 vanaf de start, maar dat hoeven we boekhouder Giorgio natuurlijk niet te vertellen.
_O- _O- _O-
pi_139265538
quote:
11s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:46 schreef Copycat het volgende:
Shalala Sieneke bemoeit zich er ook al mee?
Vader Abraham moet uiteindelijk beslissen of Peter vrijgelaten wordt of niet. ;(
  vrijdag 25 april 2014 @ 23:09:45 #39
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_139266231
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:57 schreef DawN het volgende:

[..]

Helaas niet...overigens is het Gineke :)
Èn die Advocaat kost?
pi_139384385
di 29 apr 2014, 14:42
Rienk en Nicoline uit elkaar
van onze redactie

Utopianen Rienk en Nicoline zijn geen setje meer. Hij heeft haar gedumpt.

De twee hebben al vaker meningsverschillen gehad, maar dinsdag barstte de bom toen ze een discussie kregen over het homohuwelijk, waar Rienk tegen is.

Voor Rienk was de maat vol. Hij kwam tot het besef dat het tussen hem en Nicoline niet gaat werken. "Ik kijk hoe jij de wereld ziet en dat is waardeloos. Jij bent heel anders in de buitenwereld en dat gaat niet veranderen", zei de 30-jarige zwerver. "We kunnen hier dan nog wel doorgaan, maar er zit geen betekenis achter, dan ben ik straks gewoon een fling, een naam op een papiertje."

Nicoline heeft steun gezocht bij Aike en Isabella, maar de filosofe leek ontroostbaar...

Telegraaf
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_139385961
di 29 apr 2014, 16:40
Ex-Utopiaan Peter weer op vrije voeten
van onze redactie

Ex Utopia-bewoner Peter Nuninga is dinsdagmiddag vrijgelaten uit de gevangenis in Lelystad.

Foto: Utopia

Dat laat Peters vriendin aan Privé weten.

Peter werd twee weken geleden in de boeien geslagen omdat hij diverse parkeerboetes van in totaal 1200 euro niet had betaald. Eerder deze week bleek dat Peter niet verantwoordelijk is voor alle niet-betaalde boetes.

De eigenaar van de auto is namelijk niet Peter, maar Paul, een vriend van de ex-Utopiaan die uiteindelijk ook een deel van de openstaande schuld heeft afgelost. Daarnaast zamelde Peters vriendin geld in, waardoor ze haar vriend dinsdag uit de gevangenis kon halen.

Bron: Telegraaf
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_139395620
Zometeen in Shownieuws interview met Peter en Gineke. Voor het verhaal uit zijn eigen mond :)
*uit lurkstand herrezen*
pi_139620140
Umberto Tan gaat naar Utopia.
Dan stuur ik de filmpjes van Ransaap en Billyboy op naar RTL.
Bv deze:

Ik meen het echt, echt waar en oprecht.

http://www.telegraaf.nl/p(...)n_naar_Utopia__.html
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_139894475
di 13 mei 2014, 05:30
Het raadsel van omstreden Utopia-deelneemster

Wie gedacht had, na haar plotselinge vertrek uit het televisierijk, overal ANDREA uit UTOPIA te zullen zien, komt bedrogen uit. Niemand hoort nog wat van de omstreden oud-bewoonster die in rook lijkt te zijn opgegaan. Eenmaal buiten zat dan ook, even dramatisch als letterlijk, niemand op haar te wachten

Andrea van aardbodem verdwenen

WAAR IS ANDREA? ANDREA TOLSON (53), de verreweg meest besproken deelnemer aan Utopia lijkt sinds zij het programma moest verlaten en het afgesloten terrein voor het oog van de cameras verliet, van de aardbodem verdwenen
Met de gordijnen van haar huis in Amsterdam gesloten, blijkt zij eerst een paar dagen in alle stilte daar te hebben doorgebracht. Ze deed heel schichtig en wilde niemand zien of spreken, zegt een van de buren. Daarna was zij ineens weg en hebben we niets meer van de buurvouw gezien of gehoord. Het is in dat huis weer net zo stil als toen ze op televisie was Ook de nazorg verlenende producenten van het programma krijgen ANDREA maar mondjesmaat, of tijden achter elkaar zelfs helemaal niet, te pakken.

Utopia is vanaf het eerste begin een groot succes en media staan in de rij om bewoners die het televisierijk hebben verlaten te interviewen. Zo werd het traditie dat oud-deelnemers op de eigen zender aanschoven in Shownieuws, maar Andrea liet daar verstek gaan. We weten gewoon niet waar zij is, zegt een woordvoerder van TALPA, die bij PRIVÉ informeert of wíj enige clue hebben.
Op 22 april verliet Andrea luid zingend het Utopia-terrein. De vrouw die aan het programma mee deed omdat zij zo graag bekend wilde worden, heeft die plotselinge roem echter nog nergens verzilverd. Dat zal te maken hebben met de manier waarop zij zich in Utopia manifesteerde. Andrea maakte zich bepaald niet populair bij de andere bewoners en ook niet bij het publiek. Kwam zij binnen als een zeer godsdienstige, gelovige vrouw; na een paar dagen van kou en ontberingen liet zij zich maar aan weinig van de tien geboden gelegen liggen; het ontvreemden van kleding, het verwaarlozen van haar naaste en geliefde ANTON (82); het riep allemaal nog wat vragen en ergernis op.

Ze overleefde een aantal stemrondes. Maar half april, toen nog geen derde van de programmaduur was verstreken, viel voor Andrea het doek. Op last van de minstens zo eigenzinnige nieuwkomer DENNIS diende zij Utopia te verlaten.
En wat nu? Vriend Anton had al aangegeven dat zij bij hem niet meer hoefde aan te kloppen, nadat zij hem liet zitten op het moment dat hij haar vanwege gezondheidsproblemen het hardst nodig had. Hoewel hij haar daarna in maart nog opzocht in Utopia en de ergste kou uit de lucht was, zag het er toch niet naar uit dat de twee zich nog zouden verzoenen. Anton is wat zwijgzaam over zijn contact met de vrouw die in zijn leven een, om het vriendelijk te zeggen, bijzondere rol heeft vervuld.
Voor de roem najagende Andrea moet dan ook een onzekere tijd zijn aangebroken toen haar tv-avontuur ineens was afgelopen. Buiten de hekken van Utopia zat, even dramatisch als letterlijk, niemand op haar te wachten. Niet haar dochter, die al meteen na de start van het programma aan PRIVÉ had verteld hoe zij dacht over haar moeder die altijd alleen maar voor zichzelf had geleefd. En niet vriend Anton die, in dramatische bewoordingen, toch ongeveer tot dezelfde conclusie was gekomen. Het door ritmestoornissen geteisterde hart van Anton was diepgekrenkt.

Andreas toekomst was dan ook uiterst ongewis, toen zij, het liedje Oil in my lamp zingend en wuivend naar de achterblijvers, de bossen bij Crailo verliet. Haar droom om van Utopia iets te gaan maken was haar door de andere bewoners ontnomen en het beroemd-zijn kan haar eenmaal terug in de boze buitenwereld kennelijk maar matig bekoren. Het lijkt erop dat Andrea niemand wil spreken en een poging doet om zichzelf te herpakken. Maar waar en op wie ze dan moet steunen? Met haar vertrek uit Utopia is de commotie rondom Andrea verstomd. En het lijkt erop dat zij dat, gezien haar onzichtbaarheid van de laatste weken, gráág zo wil houden.

Telegraaf

[ Bericht 38% gewijzigd door Hunter op 13-05-2014 07:10:00 ]
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  Moderator zaterdag 17 mei 2014 @ 10:03:10 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_140048039
Driehoeksverhouding in Utopia

De hormonen vliegen om de oren van de Utopianen. Het lijkt erop dat bewoonster Charlotte van twee walletjes eet.


Eerder zagen we hoe Charlotte in een beschonken bui stond te zoenen met Joey. Ze leken steeds intiemer met elkaar te worden, maar nu blijkt dat Charlotte niet alleen interesse heeft in mannen.

Zo zou ze tegen Laura hebben gezegd: "Als Joey gaat, kunnen wij wel verkering nemen". Dit terwijl de dames eerst totaal geen klik leken te hebben. De twee belandden deze week desondanks met elkaar in bed en hadden het daar erg gezellig.

Van nieuwe koppeltjes of een open relaties lijkt het voorlopig niet te komen. Charlotte heeft aangegeven dat de korte romance tussen haar en Laura een dronkemansactie was en Joey zei donderdag dat Charlotte absoluut zijn type niet is. (Telegraaf)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator zaterdag 17 mei 2014 @ 10:05:59 #47
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_140048065
Ben benieuwd of de telegraaf iets gaat melden over het fysieke geweld van vannacht..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 12:26:52 #48
426473 .Exe
And Justice for All
pi_140050608
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 10:05 schreef Gert het volgende:
Ben benieuwd of de telegraaf iets gaat melden over het fysieke geweld van vannacht..
Twee zielen één gedachte ;)
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 14:41:05 #49
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_140129647
'Bloedbonje in Utopiia' (telegraaf tv)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 22:22:51 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_140150048
Robin na twee maanden weggestemd uit Utopia

Utopia Het hoge woord van Utopiaan Marije is eruit. De nieuwste bewoonster heeft Robin naar huis gestuurd. De 27-jarige managementassistente heeft amper twee maanden deel uitgemaakt van de nieuwe samenleving.


Naast Robin waren aannemer Ron, levenskunstenaar Billy en startend ondernemer Joey genomineerd. Van alle genomineerden is alleen Billy vanaf de start in januari bewoonster van Utopia. Zoals de regels voorschrijven is het aan de nieuwste bewoner om een van de genomineerden weg te sturen. Robin betrad Utopia eind maart met als doel om tot het einde van het experiment in december te blijven. De blondine mag echter vanavond al haar dochtertje weer in de armen sluiten.

Marije vond het een moeilijke keuze, maar stelde Ron als eerste bewoner veilig. Voordat de 26-jarige lerares naar Utopia kwam had ze haar bedenkingen over Billy, geeft ze eerlijk toe. Nu ziet ze dat de twee toch wel raakvlakken hebben. Ze geeft aan Joey en Robin allebei niet erg nodig te hebben in Utopia, maar als ze moet samenwerken dat het dan liever met Joey is. (AD)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator maandag 9 juni 2014 @ 14:45:44 #51
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_140870643
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_141021448
Hoofdprijs Utopia geen vetpot
Geplaatst op Fri 13 Jun 2014 om 9:15

De hoofdprijs van Utopia is vooralsnog geen vetpot. “Wat er eind december in de kas van de bv Utopia zit, is voor de uiteindelijke winnaar“, onthult zenderbaas René Oosterman vandaag in De Volkskrant. Oosterman doelt op de handeltjes die alle kandidaten hebben opgezet om geld te verdienen. De opbrengsten daarvan komen echter lang niet in de buurt van de 1,3 miljoen euro waarmee Terror Jaap in 2008 naar huis ging na het winnen van De Gouden Kooi, dat 20 maanden liep.

Utopia is het grootste succes dat SBS 6 ooit in de vooravond heeft gehad. “Wij komen van ver en hadden vooral in de vooravond een probleem. Waar andere zenders het goed doen met vaste waarden als DWDD of het Half Acht Nieuws, presteerden wij ronduit slecht.”

Wat er na de finale op 31 december 2014 gebeurt, staat nog niet vast. “Alle opties worden besproken, maar de huidige kandidaten hebben allemaal een contract getekend voor 1 jaar en dat zou dan ook allemaal moeten worden bekeken. Je kunt ze niet zomaar laten zitten.”

Volgens de zenderbaas is er aan het eind van het jaar in elk geval één winnaar, zoals altijd de bedoeling was.

http://www.mediacourant.nl/?p=173492
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_141021493
Hoofdprijs Utopia bekend

Bedenker John de Mol wil eindelijk vertellen wat de prijs voor de winnaar van Utopia zal zijn. Daar deed hij lange tijd geheimzinnig over.

Het gaat in elk geval om een geldbedrag. Hoe hoog dat bedrag is, zal nog moeten blijken, want dat is de opbrengst van Utopia BV die op dat moment in de kas zit.

De bewoners van Utopia harken hun zuurverdiende centen dagelijks bij elkaar door het hebben van allerlei handeltjes. De een verkoopt schilderijen, de ander organiseert bootcamps en zo draagt iedereen zijn steentje bij. Maar de bewoners zouden wel eens een heel andere kijk kunnen krijgen op het werk van zichzelf en anderen, nu duidelijk is dat een van hen de pot mee naar huis mag nemen.

Op 31 december 2014 sluit het 'paradijs' in het Gooi zijn deuren. Het is niet waarschijnlijk dat de winnaar met net zo'n gevulde portemonnee naar huis gaat als de winnaars van andere realityprogramma's, zoals De Gouden Kooi. Die hoofdprijs bedroeg 1 miljoen euro.

Telegraaf
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_141021558
BS6-zendermanager Oosterman gaat vooral in op het succes van Utopia, het nieuwe wonderkind in de vooravond van de familiezender. Het succes ervan, dagelijks zeker 800.000 kijkers, is een enorme opsteker voor de zender, en voor het hele concern. Dat bevestigt ook topman Peter de Mönnink, die stelt zelfs dat de betere verstandhouding tussen alle partners in het bedrijf te danken is aan het realityprogramma uit de koker van John de Mol. Oosterman: 'Wij komen van ver en hadden vooral in de vooravond een probleem. Waar andere zenders het goed doen met vaste waarden als DWDD of het Half Acht Nieuws, presteerden wij ronduit slecht.'

Tweede seizoen?
Met Utopia is SBS6 nu heel 2014 verzekerd van een sterke vooravond. Maar wat te doen als de eerste reeks op 31 december 2014 eindigt? Volgens Oosterman wordt er nu volop overleg gevoerd over een vervolg, mogelijk zelfs op de huidige locatie met wellicht dezelfde mensen. 'Alle opties worden besproken, maar de huidige kandidaten hebben allemaal een contract getekend voor 1 jaar en dat zou dan ook allemaal moeten worden bekeken. Je kunt ze niet zomaar laten zitten', lacht Oosterman.

Volgens de programmabaas is er in ieder geval eind dit jaar één winnaar, zoals altijd de bedoeling was. Over de prijs voor de winnaar van Utopia werd tot nu toe geheimzinnig gedaan, maar Oosterman wil deze best vrijgeven: 'Wat er eind december in de kas van de bv Utopia zit, is voor de uiteindelijke winnaar.'

Bron:

http://www.volkskrant.nl/(...)u-graag-willen.dhtml
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  Moderator vrijdag 13 juni 2014 @ 11:21:23 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_141024375
Neeee niet een 2e seizoen met dezelfde mensen :{
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 11:50:22 #56
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_141025328
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 11:21 schreef Gert het volgende:
Neeee niet een 2e seizoen met dezelfde mensen :{
nóg meer Billy? :{w
  Moderator vrijdag 13 juni 2014 @ 13:04:38 #57
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_141027862
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 11:50 schreef Flow3r het volgende:

[..]

nóg meer Billy? :{w
:N
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator woensdag 2 juli 2014 @ 13:42:45 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_141814013
(AD 02/07/14)

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 2 juli 2014 @ 13:52:24 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_141814367
En een exemplaar Utopia in. Zodat Lot en Billy zeegroen kunnen zien van jaloezie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 2 juli 2014 @ 13:54:24 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_141814456
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:52 schreef Copycat het volgende:
En een exemplaar Utopia in. Zodat Lot en Billy zeegroen kunnen zien van jaloezie.
Gaarne. c_/

Eens kijken wat de dames allemaal kunnen vinden wat er niet mooi aan de foto's / Robin is. Uiteraard op een luchtige, terloopse, ik-ben-totaal-niet-jaloerse toon gebracht.
Lot: "Wel mooi hoor, dat shirt zo, maar dat had ik zelf dan net even anders gedaan."
Billy: "Ja. Helemaal mee eens. Ik ook..... maar wel super leuk voor d'r!"
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_141815939
Wat goed van en goed voor haar. Doorgaan met leven. ^O^

Zo jammer dat ze er gisteren niet was. Zij kan roasten als de beste (in Utopia he!)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 14:44:21 #62
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_141928799
Uit de COS, cap/scan door user lwmeffix.

  Redactie Frontpage maandag 7 juli 2014 @ 10:45:12 #63
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
  donderdag 10 juli 2014 @ 10:43:54 #64
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_142130940
Utopia loopt twee dagen voor op de realiteit

https://www.facebook.com/(...)5000/?type=1&theater
(lees ook de commentaren)
pi_142445929
Ik kom zowaar een oproep voor de obstakel run tegen: http://www.voetbalrotterd(...)t-voor-obstakel-run/
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Admin zondag 20 juli 2014 @ 13:44:15 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142510816
Stuk uit het AD van afgelopen zaterdag al langsgeweest?
Daarin staat duidelijk dat van het concept is afgeweken, geen wetten geen regels , viel al snel weg omdat de bewoners in een vrij hoog tempo ene leefomgeveng hadden gebouwd en het zich daarna snel ontwikkelde naar een rls soap. Aan de kijkcijfers te zien is dat het beste conce[t. Het is nu een soap met echte mensen.
Dus ja, als ze het on stream hebben als even een tvmomentje pakken is iedereen daar iig goed op de hoogte van de nieuwe spelregels.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 20 juli 2014 @ 15:04:31 #69
420172 siaman
Ojadasawa
pi_142513454
Uit de COS geplukt. Dank aan Paco55

quote:
Paul, Lindy en Emil worden in de krant apart in een kader gezet met hun commentaren op Utopia.
Paul ging voor het geld, Lindy vindt dat Utopia al snel een kopie werd van de buitenwereld.
Beiden komen ze tot de conclusie dat ze toch liever thuis zijn.
Emil ziet nu dat Utopia een soap is. Hij zou graag een grotere groep willen zonder eliminaties.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 09:54:57 #70
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_142586986
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:04 schreef siaman het volgende:
Uit de COS geplukt. Dank aan Paco55

[..]

Paul, Lindy en Emil worden in de krant apart in een kader gezet met hun commentaren op Utopia.
Paul ging voor het geld, Lindy vindt dat Utopia al snel een kopie werd van de buitenwereld.
Beiden komen ze tot de conclusie dat ze toch liever thuis zijn.
Emil ziet nu dat Utopia een soap is. Hij zou graag een grotere groep willen zonder eliminaties.
"Ook mediapsycholoog Jaap van Ginneken, die een boek schreef over de 'hersenhype' Big Brother, kan er niet goed de vinger op leggen. Hij vermoedt dat het debat ontbreekt, juist omdat het 'burengluren' voor jongeren geen opzienbarend fenomeen meer is. 'Dan nog blijft het leuk om naar anderen te kijken. Het is een diepe menselijke behoefte die altijd zal blijven bestaan. Het tv-genre reality zie ik daarom nooit uitsterven"

En zo is 't misschien wel.
Al moet ik zeggen dat het me gezien de saaiheid en de afkeer die bijna alle deelnemers oproepen (er zitten geen 'helden' in) wel verbaast dat de kijkcijfers niet verder zijn ingestort.
Ik heb gewoon geen zín meer om dagelijk naar die domme en vieze Ruud en 'Billy' te kijken. Of naar dat half achterlijke tattoo kind met d'r korte armpjes dat zo graag een straatschoffie wil zijn. Het is geen lékker ergeren.
Dus af en toe streamen is dan het beste: kun je zappen als er weer écht afstotelijke types te zien of horen zijn.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 00:30:18 #74
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_143074224
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:11 schreef Paxcon het volgende:

Ex-Utopianen Robin en Aike waren net bij Shownieuws aan het woord over het huwelijk van Ruud en Billy.

Robin had wat algemene teksten, vond het leuk. Aike: ''Misschien is Ruud wel echt verliefd, maar ik kan dit gewoon niet serieus nemen. Ik vind het leuk voor ze, lekker doen lekker feest vieren en gefeliciteerd HAHAHAHA''.
Leuk, bedankt voor het doorgeven.
pi_143126368
quote:
Het is sommigen echt naar het hoofd gestegen. |:(

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2014 15:52:26 ]
  † In Memoriam † woensdag 13 augustus 2014 @ 05:57:20 #76
137949 Disana
pi_143367668
Vannacht tussen 4 en 5 was op Radio 1 Gert Jan Hox te gast, de hoofdredacteur van Talpa International. Het onderwerp was Utopia. Gert Jan is betrokken geweest bij de ontwikkeling van Utopia en gaat aan de slag bij de buitenlandse versies.

Het belangrijkste dat hij had te melden is dat er een nieuw Utopia komt als deze is afgelopen. Hij vertelde dat er voor deze eerste is gekeken naar mensen die wat konden, maar dat er onvoldoende is gekeken naar mensen met een visie; het ontbreekt de huidige groep aan visie.

Een van de andere gasten vond dat het idee veelbelovend was, maar dat het was afgegleden naar een soort BB. Hij vond de kist met spullen al in strijd met het idee van een Utopia. Gert Jan zei dat hij dat niet weet omdat hij het verder niet van dichtbij heeft gevolgd. Volgens hem hebben de deelnemers heel weinig contact met de makers, hooguit om even stoom af te blazen. Er zou weinig sturing zijn, vrijwel alles komt van de deelnemers zelf.

Het doel van Talpa is verkopen aan het buitenland. Dat is met Utopia prima geslaagd.
pi_143369270
Altijd weer leuke stukjes op GLAMORAMA:

http://glamora.ma/2014/08/bonkfilm_in_premiere_op_terrei.html
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_143445016


* Video(link) verwijderd op last van Talpa
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_143673842
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
  maandag 25 augustus 2014 @ 00:29:22 #80
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_143801469
D-B ik plaats je post ook in dit topic.

quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 16:47 schreef D-B het volgende:

Wolter Kroes bezorgt Dino Music eerste nummer 1-hit
http://www.entertainmentb(...)-eerste-nummer-1-hit
Het recent nieuw leven ingeblazen Dino Music scoort vandaag met de single Ik Ben Je Prooi van Wolter Kroes zijn eerste nummer 1-hit in de iTunes Chart. Kroes is volgende week tevens de eerste artiest die een eigen communitypagina krijgt op Community-networkz.com.


Het nummer van Wolter Kroes is een duet met Utopia-bewoonster Isabella, met wie hij enige tijd terug optrad in het televisieprogramma Utopia. De reacties na de uitzending waren overweldigend, waarna vorige week het nummer als een duet opnieuw werd opgenomen. De track ging vanmorgen op 100% NL in première en enkele uren later stootte deze Jan Smits single Jij & Ik van de eerste plek in de iTunes Chart.

Op 16 september zal Wolter Kroes opnieuw optreden in Utopia en het duet samen met Isabella ten gehore brengen.
pi_143801864
Het is wel een poppenkast aan het worden met al die bezoeken van 3e-rangszangers en zo. Back to basic? Deze idioten zouden het nog geen dag uithouden als ze echt back to basic zouden gaan.
pi_143814209
Alles voor de kijkcijfers. Dat weet je toch? :{
pi_143957795
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_143983869
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)seert-concert-utopia

Classic FM organiseert concert in Utopia.
pi_144001029
Weet niet of het al bekend is, maar in 3fm mega top50 komen Wolter Kroes en Isabella binnen op plaats 42. http://megatop50.3fm.nl/
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2014 @ 22:40:40 #86
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144003865
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 00:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het is wel een poppenkast aan het worden met al die bezoeken van 3e-rangszangers en zo. Back to basic? Deze idioten zouden het nog geen dag uithouden als ze echt back to basic zouden gaan.
Is Utopia eigenlijk ooit aangekondigd als 'back to basic'? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_144016629
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:40 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Is Utopia eigenlijk ooit aangekondigd als 'back to basic'? :?
Nee, alleen de teaser deed denken van wel -O-
SOONY
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:26:08 #88
428400 HaagscheCourant
ingressus donec stillabunt
pi_144033019
BwS7j6SCMAEg7w6.jpg
  dinsdag 2 september 2014 @ 19:16:12 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144109572
Peter Nuninga blijft het nieuws halen...

Utopia-Peter betrokken bij verkeersongeval Apeldoorn
Geplaatst op 2 september 2014 10:43 in 112/Misdaad, Media / geen reacties


APELDOORN – Peter Nuninga, bekend als een van de eerste deelnemers van het SBS-televisieprogramma Utopia, heeft afgelopen nacht met zijn caravan een oldtimer geramd.

De Sneker zag de caravan achter zijn auto wegschieten en de antieke wagen rammen. Volgens Nuninga is er niemand gewond geraakt. Er is wel schade aan beide auto’s en de caravan, zo laat een foto op Twitter zien.

Nuninga, die in Sneek het voormalige café De Zaak uitbaatte, moest het televisieprogramma van John de Mol begin dit jaar als eerste onvrijwillig verlaten. Daarna kwam hij vooral in het nieuws door een belastingschuld, een val van een rotsblok en een aanklacht tegen elektronicaconcern Philips.

https://twitter.com/Peter_Nuninga/status/506716224269844480
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 2 september 2014 @ 19:25:38 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144109955
Van zijn toegekende schadeclaim bij Philips kan hij wel tien oldtimers kopen!

Toch?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 2 september 2014 @ 20:03:54 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144111623
Het is natuurlijk een enorme knurft dat hij een caravan niet goed genoeg vastmaakt, echt... dan heeft hij nog mazzel dat het niet op de snelweg gebeurd is.
De caravan niet goed vast en de beveiliging er waarschijnlijk niet op, anders was het wel heel dicht op elkaar geparkeerd.

Maar goed, "m'n auto, m'n caravan" het gaat kennelijk weer prima met Peter.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 2 september 2014 @ 20:08:57 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144111830


Peter_Nuninga twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 10:21:33 Vannacht is m'n caravan los van de auto geschoten en bovenop een oldtimer geknald. Geen gewonden gelukkig. #apeldoorn http://t.co/9vm50lBFIX reageer retweet


prive_nieuws twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 14:22:47 Ex-Utopiaan Peter heeft een ongeluk met zijn auto gehad http://t.co/p2FL9v3I2Z http://t.co/jwMqsGMhVa #PriveTV reageer retweet


Als ik zo naar die eerste foto kijk dan lijkt het erop dat hij de veiligheidskoppeling niet eens gebruikt heeft, anders moet je wel heel veel moeite doen om je caravan zo terecht te laten komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144122428
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:08 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]

Peter_Nuninga twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 10:21:33 Vannacht is m'n caravan los van de auto geschoten en bovenop een oldtimer geknald. Geen gewonden gelukkig. #apeldoorn http://t.co/9vm50lBFIX reageer retweet
[ afbeelding ]

prive_nieuws twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 14:22:47 Ex-Utopiaan Peter heeft een ongeluk met zijn auto gehad http://t.co/p2FL9v3I2Z http://t.co/jwMqsGMhVa #PriveTV reageer retweet
[ afbeelding ]

Als ik zo naar die eerste foto kijk dan lijkt het erop dat hij de veiligheidskoppeling niet eens gebruikt heeft, anders moet je wel heel veel moeite doen om je caravan zo terecht te laten komen.
Ja, die breekkabel lijkt nog intact en de remhandel staat nog in de laagste stand.
pi_144159747
Emotioneel weerzien voor Paul en Hakim

Tot tranen toe waren PAUL LENTING en HAKIM ELFASSIH geroerd tijdens hun weerzien afgelopen weekeinde onder de stralende Kretenzer zon. Hun laatste treffen was drie maanden geleden, toen de twee ex-Utopia-deelnemers allebei in een turbulente periode van hun leven zaten. Paul revalideerde na de blaasverlamming die hem noopte de reallifeserie te verlaten, en Hakim stond op het punt met zijn gezin naar Griekenland te vertrekken. Nu, eenmaal in de rust, praten de twee gezworen vrienden bij. Paul: Wij zijn vrienden voor het leven.
Met zijn gouden handjes is de Noordwijkse aannemer PAUL LENTING méér dan welkom op het strand van Club Sisi van de Maastrichtse textielondernemer en oliebollenbakker HAKIM ELFASSIH. Onder de rook van Chersonissos bouwde Hakim met zijn vrouw NAJAT en hun één jaar oude zoontje YUSHUA een nieuw leven op. Natuurlijk, Paul is handig, zegt Hakim. Maar we gebruiken deze tijd vooral om als vrienden onder mekaar bij te kletsen.

Paul beaamt: Binnen vijf minuten nadat ik Hakim in Utopia leerde kennen, wisten we allebei: wij gaan elkaar kogelhard nodig hebben hier. Die paar maanden dat we er zaten, werden we soulmates. Als je het qua intensiteit ergens mee moet vergelijken, is dat denk ik met een huwelijk van twintig jaar.
Paul maakt het, ondanks de blaasverlamming waarmee hij in Utopia te maken kreeg, goed. Dat het nooit meer over zou gaan, wist ik vanaf het begin, zegt hij. Daarom catheteriseer ik vier keer per dag. Dat heb ik inmiddels kunnen accepteren. Zakelijk gaat het ook voor de wind: twee van mijn zoons werken voor mijn bedrijf. De een als stagiair en de ander als vaste kracht. We gaan de komende drie jaar werken aan de renovatie van een landhuis dat veertien jaar leeg stond; van niets iets maken, zoals in Utopia. Een prachtkans om veel te leren en om mijn kennis op hen over te brengen.
Utopia was een mooi avontuur, maar Paul en Hakim zijn blij dat het achter hen ligt. Paul: Het hoogste doel blijft uiteindelijk om goede tv te maken. Daarom denk ik niet dat de idealen van mij en Hakim daar waarheid zouden worden. Maar ik beschouw ons als een soort winnaar: Utopia bracht ons vriendschap voor het leven. Ik had dat niet willen missen.

Telegraaf

[ Bericht 58% gewijzigd door Hunter op 04-09-2014 13:20:39 ]
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 4 september 2014 @ 07:09:24 #95
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_144159800
pi_144159816
Hakim heeft wat teveel oliebollen gegeten zo te zien
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_144160204
wo 03 sep 2014, 19:41
Klachtenregen door pesterijen in Utopia
Van onze redactie

Na alle drama in Utopia zijn er enorm veel klachten binnen gekomen over onacceptabel pestgedrag van de Utopianen. De bewoners van 'het beloofde land' zouden elkaar het leven soms zo zuur maken, dat het klachten regent bij de omroep en Stichting Pesten.

Op de redactie van het televisieprogramma staat de telefoon al de hele dag roodgloeiend. Verontwaardigde kijkers willen hun beklag doen over de toegenome pesterijen in het programma. Een woordvoerder van Talpa verklaart niet blij te zijn met de situatie en zo snel mogelijk met een verklaring te komen.

De bewoners waar de meeste klachten over binnenkomen zijn Billy, Ruud en Ivan. Actieve kijkers hebben zelfs een petitie opgezet om de vervelende gebeurtenissen tegen te gaan.

http://www.telegraaf.nl/p(...)erijen_Utopia__.html
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_144171784
http://www.telegraaf.nl/t(...)_krijgt_steun__.html
:)
Isa zorgt wel voor de belangstelling bij de media :P
SOONY
  Moderator zaterdag 6 september 2014 @ 19:42:28 #100
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_144248843
Utopiaan Laura 'boegbeeld' voor homo's in Nederland

De 25-jarige Laura Gräper uit de reallife soap Utopia is uitgeroepen tot Miss Gay Holland 2014. Zij mag een jaar lang de homoseksuele scene in Nederland promoten, zo schrijft stichting Pink Promiss in een persbericht.

Bezoekers van de website van de stichting brachten hun stem uit op 9 ingeschreven kandidaten. Laura uit de SBS-serie kreeg veruit de meeste stemmen. 'Het is een stoer top wijf met gevoel en dat is belangrijk!', beredeneert een stemmer op de site.

Vanmiddag werd de Utopiaan gekroond door Conchita Boers, de look-a-like van de bebaarde winnares van het Eurovisie Songfestival, Conchita Wurst. (AD)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_144336875
om deze mooie tijd met rienk af te sluiten wil ik jullie even een stukje over rienk uit de roemense media tonen. laten we er nog een keer van genieten!


Din stradă, în societatea ideală: un tânăr fără adăpost îşi îndeplineşte visul în „Utopia"

În „Utopia“, participanţii vin doar cu hainele de pe ei, păstrarea lor în cele mai bune condiţii stând în puterea şi priceperea celor care le poartă. Rienk, un tânăr fără adăpost care participă la versiunea olandeză a show-ului, a venit desculţ, aşa cum s-a obişnuit după ani întregi petrecuţi în stradă.

Viaţa nu a fost blândă cu Rienk, însă el nu şi-a pierdut speranţa într-un viitor mai luminos. Fără a deţine bunuri materiale, tânărul vine în „Utopia“ doar cu dorinţa de a crea o lume mai bună şi cu o filosofia de viaţă pe care doreşte să o impărtăşească celorlalţi participanţi. Aceştia sunt impresionaţi de politeţea şi înţelepciunea celui căruia în lumea reală nu i-ar fi aruncat nici măcar o privire. Să fie „Utopia“ societatea ideală în care nu mai există prejudecăţi?

În „Utopia“, participanţii îşi creează singuri, pornind de la nimic sau aproape nimic, societatea ideală. Dacă şi tu visezi la o lume în care doar regulile şi legile tale sunt valabile, înscrie-te în „Utopia“. Intră pe www.utopiatv.ro şi poţi să fii unul dintre cei 15 aleşi s-o creeze, iar pe pagina de Facebook a emsiunii, https://www.facebook.com/UtopiaPrimaTV, fii la curent cu ultimele noutăţi.

Utopia“ este lumea pe care o pot construi cei înscrişi pe utopiatv.ro, dacă au abilităţi fizice sau idei vizionare, dar, mai ales, dacă se pot adapta într-un mediu de imprevizibil.

Prima TV aduce în România reality-show-ul „Utopia“, cel mai ambiţios şi neobişnuit experiment social, în care 15 oameni vor lua totul de la zero. Într-o lume fără legi şi fără reguli, ei vor încerca, timp de un an, să creeze societatea perfectă. Până acum, formatul a fost achiziţionat în cinci ţări, dar este în desfăşurare doar în Olanda şi este foarte aşteptat în SUA, unde va rula la postul Fox, din această toamnă.
Prima TV dă startul înscrierilor pentru show-ul Utopia


bron: https://ro.stiri.yahoo.co(...)C4%83-090047581.html

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144337023
Halé fucking joela.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_144352743
De Utopia-bewoners zijn in de rouw. Voor Rienk, bewoner van het eerste uur, is het avontuur voorbij.

Nieuwe bewoner Mark mocht uiteindelijk beslissen wie van de genomineerden, te weten Rienk, Ruud, Isabella en Nicoline, Utopia maandag moet verlaten.

Met iedereen voerde hij de laatste dagen gesprekken om zo tot een goed geïnformeerde keuze te maken, registreert Utopiagekte.nl. Zenuwachtig hakt hij de knoop door: "Het doet pijn aan mijn hart, maar Rienk moet naar huis!'.

"Nee, nee, nee, nee! Hier klopt niks van!", roept Rienk in tranen, maar al snel herpakt hij zich, pakt zijn spullen bij elkaar en loopt richting poort. Rienks knipperlichtvriendin Nicoline is ontroostbaar, maar Rienk houdt zich goed. "Ik hou van je schat, tot snel,'' roept Rienk nog tegen haar, terwijl hij voor eens en altijd het Utopia-terrein verlaat.

Bron: de Telegraaf
http://m.telegraaf.nl/pri(...)rienk-verlaat-utopia
SOONY
  woensdag 10 september 2014 @ 08:34:49 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144380092
Vandaag in NRC Next een achtergrondartikel over Utopia.
Met grappige striptekeningetjes van typisch Utopiaanse momenten, zoals een boze Billy en het ei-incident. Daarvoor moet je toch echt even naar de kiosk, de tekst heb ik wel:

quote:
Realityshow Na acht maanden draait het in Utopia vooral om geld, gehuil en relatieproblemen. Voor wie het programma niet volgt: dit is het leven in een met camera’s behangen microsamenleving.

ROMY VAN DER POEL
Als de bewoners van Utopia leefden volgens een script, dan zouden de schrijvers ervan een beetje overdreven hebben. Te veel ruzie, te veel gehuil, te veel stukgelopen relaties.

Maar drama heeft geen script nodig. Zet vijftien vreemden bij elkaar in een loods en ze zullen elke dag een beetje meer controle over zichzelf verliezen.

Zo claimt de ‘paranormaal begaafde’ Colinda dat ze 9/11 en de Bijlmerramp heeft voorspeld. „Het is bewezen dat het zo is.”

Doet Ruud zijn best haar te „ontmaskeren” door haar te bespioneren als ze voor 75 euro readings geeft aan de picknicktafel op het Utopia-terrein. „Het is gewoon bloedgeld.”

Barst zijn verloofde Billy, die hij een paar weken geleden nog ten huwelijk vroeg in het weiland bij de koeien, dagelijks in huilen uit en eindigt ze de meeste gesprekken inmiddels schreeuwend met „Je begrijpt me toch niet” en „Laat maar”.

Werd Isabella tijdens haar verblijf in Utopia ‘ontdekt’ door Wolter Kroes en nam ze de single ‘Ik ben je prooi’ met hem op.

Probeert mede-Utopiaan Charlotte, die ook graag zangeres wil worden, ondertussen oprecht blij te zijn voor Isabella, al lukt het maar niet haar jaloezie te onderdrukken.

Ja, Utopia bestaat nog. Al 253 dagen wordt een voormalig militair terrein in Laren bewoond door vijftien ‘Utopianen’, die er bouwen aan de ideale samenleving. Goed voor zo’n zes- tot zevenhonderdduizend kijkers per dag; net iets minder dan het aantal mensen dat naar Nieuwsuur kijkt.

Het ‘experiment’ duurt nog tot eind dit jaar. Dit is wat je moet weten als je wilt inhaken.

Schulden in Utopia

Voordat Utopia begon, zei bedenker John de Mol dat het in eerste instantie zou gaan om overleven. Maar dat is niet echt het juiste woord. Ook in de ideale samenleving van Utopia draait het vooral om geld.

Om eten te kunnen kopen moeten de bewoners geld verdienen. Omdat ze niet van het terrein af mogen hebben ze een webshop gemaakt waar je hun zelfgemaakte producten kunt kopen. Ze maken schilderijen (een schilderij van Billy is te koop voor 175 euro) en timmeren tuinmeubels en vogelhuisjes.

Kijkers kunnen ook op het terrein langskomen. Op de website kun je kaartjes kopen voor een darttoernooi of een Hollandse Avond met De gebroeders Ko (toegang 25 euro). Een paar maanden geleden werd er een bed and breakfast op het terrein geopend – al zegden sommige klanten daarvoor weer af omdat ze Ruud en Billy op de livestreams seks zagen hebben in het bed.

Je zou dus kunnen zeggen dat het de goede kant opgaat met de kapitalistische samenleving. Maar de kas van Utopia BV stond tot een paar weken geleden op min 7.000 euro. Dat is het geld waar de bewoners eten van kopen en nieuwe projecten mee financieren. In betere tijden kreeg iedereen zakgeld, maar dat is ingetrokken.

Armoede in Utopia betekent vooralsnog oud brood zonder beleg en minder sigaretten – waar dan weer ruzie over wordt gemaakt. Het is overigens wel de vraag welke leverancier eten blijft brengen als er geen geld is.

Bovendien wordt de ideale samenleving flink gesponsord. De bewoners maken selfies met een telefoon van Sony (zelfs in het zwembad, want ja, hij is ook waterproof), lopen rond met de nieuwste tablet en werken achter een Vaio-laptop. Post wordt niet altijd in de brievenbus achtergelaten, maar gebracht door een vriendelijke postbode die rondrijdt in een glimmende PostNL-bus. Als er klusjes moeten worden gedaan komt er een glimlachende Hornbach-klusjesman langs met een lijstje. Zo makkelijk kan het dus zijn.

Een maand voordat je fuck zegt

Zes van de vijftien Utopianen doen sinds het begin van de serie mee, het andere deel van de inwoners wisselt. Ze verlieten de loods omdat ze dat zelf wilden of omdat ze werden weggestemd door medebewoners, het blijft een spel.

De meesten sporten een beetje, timmeren af en toe aan een project, volgen een sapkuur, melken de koeien of werken aan hun lichaam in de sportschool.

Voor iedereen die Utopia verlaat, komt een nieuwe bewoner in de plaats. Op de website kan iedereen zich aanmelden. De productie stuurt dan twee potentiële Utopianen het terrein op, de bewoners bepalen na een paar dagen wie er mag blijven.

Maar de nieuwkomers, die vol goede moed het terrein op lopen, herinneren zich al snel niet meer waarom ze kwamen. Na tijdje in de loods lijkt niemand zichzelf nog onder controle te hebben.

Zo woonde René, hij kwam binnen als een rustige man, nog maar een maand in Utopia toen hij voor het eerst nijdig de loods uitliep. „Fucking zwijnenstal. Rot op. Stomme varkens”, schreeuwde hij. Even daarvoor had hij voorgesteld om elke dag om 12.00 uur met alle inwoners het terrein schoon te maken. Die bleken niet enthousiast.

Een paar minuten later zat hij snikkend op een bankje voor de loods. Die avond ervoor werd hij ook al gekwetst door een opmerking die Rienk tegen hem had gemaakt. Bij het kampvuur zei hij: „Jij bent een fout. Je vader en moeder hadden een dom idee.”

René: „Dat was voor mij echt een wegtrekker van hier naar Utopia.”

Naakte bewoners spotten

Als je wilt, kun je zelfs 24 uur per dag meekijken via de livestreams. Zelfs als de bewoners slapen kun je hun gezichten op vier verschillende schermen zien.

Er is een Utopia-Facebookgroep en er staan fora vol over de bewoners. Op een pagina worden blootfoto’s van de bewoners verzameld.

En anders kun je altijd nog los in de chat op de website van Utopia, alleen voor de betalende kijkers. Veel kijkers nemen het op voor de bewoners en hebben een favoriet gekozen.

Sommigen reageren zich liever af. ‘Tering irakees moet gaan vechten in irak’, verschijnt er in de chat als Ivan in beeld is. Hij vluchtte op zijn elfde met zijn gezin naar Nederland.

En: ‘Billy heeft een zuigmond’, als Billy weer eens in huilen uitbarst.

Soms richten alle camera’s zich alleen op de koeienstal. Lock, wordt er dan in de chat gezegd.

Sommige kijkers worden boos. Dit is niet waarvoor ik betaal, zeggen ze. En dan ontstaan er geruchten. Wat zal er op dat moment in het huis gebeuren?

Er is nog meer onduidelijk.

Aan het eind van het jaar moet één deelnemer Utopia winnen. Alleen wil SBS6 niet zeggen hoe de winnaar gekozen gaat worden. En de prijs zou de kas zijn, maar wat als Utopia BV dan nog in de min staat?

„Het is in ieder geval niet zo dat we de winnaar achterlaten met schulden,” zegt de woordvoerder van SBS6.

EN DIT ZEGGEN DE TROUWE KIJKERS
Daniëlle Groenewald (22)
„Ik kijk eigenlijk al vanaf de eerste aflevering naar Utopia. Het ontstond als een grapje. Half 8 is een loos moment op de dag, Utopia vult dat gat op. Ik kijk het meestal samen met een vriendin. Dan app ik haar als het programma begint: ‘Geef Billy nog tien minuten dan is ze weer aan het janken.’ En ja hoor. Billy is nogal labiel, ik snap wel dat ze haar hebben gecast. Ze reageert meestal als een klein kind dat geen zakje snoep krijgt in de supermarkt.
Nu valt het nog relatief mee hoor. Omdat het zomer is, loopt iedereen buiten en hebben ze de ruimte. Maar het wordt daar straks echt heel erg koud in de winter. Op de slechte dagen zitten ze alleen maar binnen, hutje mutje. Met Ruud en al zijn stomme grappen. Utopia is een half uurtje waarin je je verstand op nul zet.”

Jessica Kalfsbeek (18)
„Zaterdag ben ik naar de biomarkt geweest die werd gehouden op het Utopia-terrein. Op tv lijkt het alsof er een bos rondom de loods ligt, maar het terrein was kleiner dan ik dacht. De akker is bijvoorbeeld niet veel groter dan de tuin van een eengezinswoning. Je kunt er niet zomaar naar binnen. Je telefoon moet je in de auto laten en voordat je door de poort stapt, word je gefouilleerd. Ik heb er serieus over nagedacht om me aan te melden als bewoner. Maar iets hield me tegen. Mensen onderschatten het leven binnen de poorten. Je leven verandert er drastisch. Isabella is opeens een bekende zangeres geworden, Laura een voorbeeld voor de lesbische vrouwen in Nederland. Dat moet je allemaal maar aankunnen. Als je meedoet, kom je er echt als een ander persoon weer uit.”
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 10 september 2014 @ 09:43:23 #105
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_144380943
Illustratie uit NRC.Next:

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_144381331
Er schijnt op de Utopia site ook een interview met Rienk te staan maar dat kan ik niet lezen. Zou iemand dat aub hier willen plaatsen voor me?
  woensdag 10 september 2014 @ 10:11:02 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144381440
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:04 schreef KnalPoenani het volgende:
Er schijnt op de Utopia site ook een interview met Rienk te staan maar dat kan ik niet lezen. Zou iemand dat aub hier willen plaatsen voor me?
Maar natuurlijk!
quote:
Hij had het zwaar. Heel zwaar. Hij wilde Nicoline niet loslaten. Maar hij moest wel. Rienk verliet Utopia met een zwaar hart. Hoe blikt hij terug op zijn tijd in de loods? En wat gaat hij nu doen?

Je kwam op 31 december met je kist het terrein op gelopen. Wat kun je je daar het beste van herinneren?
"Je staat te wachten met iedereen en je weet eigenlijk niet helemaal wat er gaat gebeuren. Je probeert iedereen op waarde te schatten en je ziet al die gezichtjes. En je ziet iedereen net zo verward en net zo min dat ze weten wat er gaat gebeuren. En dat schept meteen al een band, en dan ken je elkaar nog niet eens. Eigenlijk is dat iets heel moois. Het verbroedert direct."

Wat heb je in de afgelopen maanden geleerd? "Ik heb geleerd… dat ik zachter moet zijn. Dat heeft Nicoline me geleerd. Verder ook over vooroordelen. Soms kloppen ze wel, soms kloppen ze niet. Bij Marcel had ik een vooroordeel en dat bleek niet te kloppen, dus toen dacht ik daarna: ik laat mijn vooroordelen vallen. En dat deed ik dus ook bij Mark. Maar dat vooroordeel bleek waar te zijn en ik kreeg een slap in the face."

Een slap in the face?
"Ik had met Mark gepraat en alles wees erop dat hij Isabel naar huis zou sturen. En dat de financiële redenen lang niet zo zwaar waren als de groepsredenen. Omdat hij zei van: een groep hoort bij elkaar te zijn en als die groep niet goed functioneert kun je ook geen geld verdienen. Hij gaf mij het gevoel dat hij mij niet naar huis zou sturen. Maar voor dat gesprek had ik altijd al het gevoel dat hij mij naar huis zou sturen. Want raad eens… Hij is een accountant, accountants doen geld. Ik niet, ik haat geld. Het is heel logisch wat hij heeft gedaan vanuit ZIJN perspectief. Maar het is oh zo dom, zo dom… Het is onbeschrijfelijk... Het moment dat hij mij aanwees... Ik kon het gewoon niet geloven! Maakt hij nou een grapje? Echt? Maar toen begon Nicoline te huilen en toen heb ik me gewoon daarop gefocust. Als hij paars was geworden had ik het niet gezien zeg maar. Ik doe mijn stinkende best om niet voor het geld te kiezen. Ik wil voor het goede kiezen. Dat wil ik. Deze man, echt werkelijk, hij weet niet wat hij gedaan heeft. Hij snapt er gewoon geen reet van. Maar hij heeft geen vrienden meer over in Utopia. En ik kan nu ook niets meer voor hem doen. Hij moet het nu zelf zien te rooien. De stemming was in ieder geval wel een van mijn dieptepunten in Utopia."

Wat waren de andere dieptepunten?
"De momenten dat mensen tegen mij logen. Want ik houd van eerlijkheid. Maar het grootste dieptepunt was voor mij wel mijn gedrag. Waarom ik de stemmen heb gekregen. Ik stelde mezelf teleur. En ik weet het: mijn relatie was niet echt makkelijk en mijn emoties waren heel heftig. Maar ik heb Colinda beledigd, ik heb René beledigd, ik heb onaardig gedaan tegen iedereen. Dat had ik niet moeten doen. Maarja, daarom kreeg ik ook stemmen. En daarom sta ik hier nu. Ik had nooit gedacht dat het zulke consequenties zou hebben, maar dat ik hier sta is wel terecht."

Wat was je absolute hoogtepunt? "Mijn mooiste moment is Nicoline. Alles is Nicoline. Gewoon, op de akker. Stiekem kussen in het donker, de gesprekken die we voerden, het knuffelen… Het is sowieso alles en alles. Ik heb haar aangeraden om sterk te zijn en dat waar ze voor staat, om dat vast te houden. Want ze is een hele sterke vrouw. Ze mist haar maatje en dat wordt heel moeilijk voor haar, maar ik zie haar een beetje als de intellectuele eindverantwoordelijke nou. Zij is degene waarop alle dingen die ik waardig vind, waarop dat drijft. Zij ís nu Utopia."

Hebben jullie iets afgesproken over jullie relatie?
"Ik heb geen idee hoe het verder gaat. Ik hou van haar, dus als ze eruit komt zal ik hier staan. Sowieso. We ontmoetten tijdens de Canto Ostinato mensen en die kwamen uit Portugal. En Nicoline wil naar Portugal. Daar wil ze heen om zelfvoorzienend te leven. Ze spreekt ook Portugees. Wij zeiden alletwee: oh, daar gaan we heen. Dus wellicht dat als ze hieruit komt dat dat kan. Ik heb niet het idee dat dit het einde van Utopia is voor mij, er zitten nog wat haken en ogen aan zeg maar!"

Wat ben je nu van plan?
"Ik heb geen idee wat ik nu ga doen. Soms wist ik niet wat ik deed in Utopia, nu ben ik uit Utopia en nu weet ik het helemaal niet meer. Ik leef van dag tot dag. Ik ga nu eerst mijn familie opzoeken en kijken wat zij ervan vinden."

Ga je je bed in de loods en de warmte niet missen?
"Gewenning is dit niet voor mij. Ik zal de loods en de warmte niet missen, ik ben een zwerver. Maar qua vrienden... Dat krijg ik nooit meer zo."
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 10 september 2014 @ 14:52:47 #108
137949 Disana
pi_144389272
Bedankt voor het leuke leesvoer, Cc.
pi_144390261
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar natuurlijk!

[..]

Copycat,bedankt voor plaatsen van bovenstaande artikelen
pi_144392738
Thanks Copycat!
  † In Memoriam † woensdag 10 september 2014 @ 19:15:56 #111
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_144397141
Dankjewel CC! ^O^
  donderdag 11 september 2014 @ 01:04:44 #112
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_144410868
Ik las het artikel net op Blendle, hier één van de andere stripjes.



De anderen kan ik helaas niet zien, die komen niet bij het gekochte artikel. In het gekochte artikel zie je alleen bovenstaande plaatjes.

pi_144410959
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 01:04 schreef Grunge. het volgende:
Ik las het artikel net op Blendle, hier één van de andere stripjes.

[ afbeelding ]

De anderen kan ik helaas niet zien, die komen niet bij het gekochte artikel. In het gekochte artikel zie je alleen bovenstaande plaatjes.

[ afbeelding ]
Daarna wel sneaky je geld terug gevraagd?
  donderdag 11 september 2014 @ 01:15:24 #114
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_144411053
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 01:09 schreef Kazenbazen het volgende:

[..]

Daarna wel sneaky je geld terug gevraagd?
Ja, erg hè :@. Doe ik anders nooit hoor. Maar het moest even gezegd worden dat de plaatjes ook bij het artikel hoorden.
  vrijdag 12 september 2014 @ 08:19:07 #115
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_144445807
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rienk in de Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Moderator vrijdag 12 september 2014 @ 14:38:21 #116
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_144455202
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:19 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rienk in de Telegraaf
^O^
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 16 september 2014 @ 08:00:06 #117
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_144576723
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Mol: ’Open einde Utopia’
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  dinsdag 16 september 2014 @ 08:23:06 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144576937
Dank!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 16 september 2014 @ 15:44:47 #119
388664 crew  Dotteke
pi_144588551
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_144597364
quote:
Kan iemand die gozer tegen zichzelf beschermen? :')
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
  woensdag 17 september 2014 @ 09:15:10 #121
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_144614771
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keert Rienk terug naar Utopia?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Moderator woensdag 17 september 2014 @ 09:15:15 #122
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_144614774
'Geen behoefte aan vervolg Utopia' (telegraaf)

Overigens een merkwaardige conclusue op basis van dit onderzoekje.

En Peter N. Tja, types als hij, maar ook een Johan Vlemmix, Peter Jan Rens en andere sneue mediageile aandachtshoeren, ze zullen geen kans onbenut laten om weer in de spotlights te kunnen staan. Ook al is het met een malle pruik op en een voorbinddildo om: aandacht is aandacht.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 17 september 2014 @ 09:58:21 #123
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_144615676
Interview met JdM over Utopia in Metro:

Klik
pi_144623748
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:43 schreef Gert het volgende:
Illustratie uit NRC.Next:


Dat ze ze nog van kleur voorzien is m.i. nog teveel eer...
pi_144693938
quote:
‘John de Mol weet dat Utopia niet sterk genoeg is’

Het is geen toeval dat John de Mol juist nu zijn tv-bedrijf Talpa te koop zet. Utopia lijkt te gaan floppen in de VS en als dat ook in andere landen gebeurt, daalt de waarde van het bedrijf. Dat zegt een ‘bron uit Hilversum’ vandaag in het AD. Utopia doet het slecht op FOX. “FOX kennende gaat het over 3 weken van de buis als de cijfers verder kelderen. John wil Talpa verkopen voor het debacle te zichtbaar wordt“, zegt de bron. “De Mol zal het nooit toegeven, maar hij weet dat de formule niet sterk genoeg is.”

Binnenkort begint Utopia ook in Duitsland en Turkije. “Het lijkt te veel op Big Brother en is bovendien peperduur om te maken. Na elke teleurstelling zakt de waarde van Talpa opnieuw. Dit moment is zeker geen toeval.”

Volgens Ivo Niehe, die met Niehe Media ook een tv-bedrijf heeft, is De Mol de omvang van Talpa zat. “Het is hem te doen om het plezier. Daar kwam toevallig geld bij kijken, omdat John de allerbeste bleek.”

Tv-bons Fons van Westerloo denkt dat De Mol na een verkoop in elk geval niet stil gaat zitten. “Het zou zomaar kunnen dat hij met het geld van de verzilvering SBS helemaal koopt. Hij deed al eens een bod.”
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2014 @ 10:30:52 #126
137949 Disana
  † In Memoriam † dinsdag 30 september 2014 @ 15:08:52 #127
137949 Disana
pi_145128456
do 02 okt 2014, 15:35
Utopia minder op Amerikaanse buis
van onze redactie

De kijkcijfers van de Amerikaanse versie van Utopia vallen tegen. De realityshow zal daarom voortaan alleen nog op vrijdag worden uitgezonden.

Dat melden verschillende Amerikaanse media.

Fox, het televisienetwerk dat Utopia uitzendt, heeft besloten Utopia van de dinsdag af te halen. In plaats daarvan wordt vanaf volgende maand het tweede seizoen van MasterChef Junior uitgezonden.

Het programma van bedenker John de Mol ging op 7 september van start in de Verenigde Staten. Utopia werd primetime uitgezonden maar wist dinsdag 'slechts' twee miljoen kijkers te trekken.

Utopia is wel een succes gebleken in Nederland. Er kijken dagelijks minstens een half miljoen mensen naar de realityshow. Half september 2014 werd bekend dat het programma ook in 2015 door zal blijven gaan.

Bron: Telegraaf
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_145178303
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 10:30 schreef Disana het volgende:
Youp van 't Hek noemt Utopia:

http://www.nrc.nl/youp/2014/09/27/utopia/
Treffend verwoord.

quote:
Het geeft zo mooi het failliet van onze samenleving weer. De totale radeloosheid van iedereen. Zowel van de makers als van de kandidaten en de kijkers. Loeren naar een clubje autisten dat denkt dat hun leven er toe doet omdat het uitgezonden wordt op televisie.
  maandag 6 oktober 2014 @ 07:58:39 #130
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_145244586
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rienk vandaag herenigd met Nicoline?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 22:20:55 #132
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_145312833
7 Oktober 2014 20:53

Billy kiest voor de liefde en verlaat Utopia. Op naar een leven met Ruud. Hoe kijkt zij terug op dit avontuur? Dat lees je hier!

Hoe voel jij je nu?
Ik voel me eigenlijk heel bevrijd. Een hele aparte gewaarwording. Maar over het algemeen voel ik me heel opgelucht. Het moet nog wel even inzinken allemaal.

Waarom heb je deze keuze gemaakt?
Ik heb deze keuze gemaakt omdat ik alles te luxe vond worden. Ik vond het echt een uitdaging om alles op te bouwen en van nul niets te maken. Daar zat voor mij het hele experiment in. En wat dat betreft vind ik het nu iets te luxe, iets te gemakkelijk.

Niet vanwege Ruud?
Dat is ook een grote reden. Ruud is mijn maatje, mijn geliefde en ik ben ten huwelijk gevraagd door hem. We willen ons leven hierna echt oppakken. Tuurlijk heeft dat een grote invloed gehad.

Met welk doel stapte jij Utopia in?
Ik wilde heel graag mijn levensvisie laten zien in Utopia. Dat zelfontwikkeling boven alles staat. Boven je carrière, boven familie, echt boven alles. Dat vind ik gewoon het allerbelangrijkste.

Heb je alles uit Utopia gehaald wat erin zat voor je gevoel?
Ja, ja dat heb ik echt. Daarom ben ik er ook uitgestapt.

Waar ben je het meeste trots op?
Ik ben het meeste trots op dat ik goed in de groep lag en dat het vrienden zijn geworden.

Wat was je hoogtepunt in Utopia?
Het huwelijksaanzoek natuurlijk. Ten huwelijk gevraagd worden is super vet!

Wie ga je het meeste missen?
Lot Lau, Nico, Vanes. Eigenlijk de oude garde. Daar heb je mee op het stro gelegen hè. Dat is echt heel intens. Wat je dan met elkaar meemaakt. Het koud hebben, koken op een lullig vuurtje. Dat is nu niet meer, maar dat verbindt heel erg.

Zijn er dingen in Utopia gebeurd die je nooit had verwacht?
Ja ik ben ten huwelijk gevraagd en dat had ik nooit verwacht. Dat was het laatste wat ik had verwacht. Ik heb voordat ik Utopia in ging tegen al mijn vrienden en familie gezegd: ik word echt niet verliefd. En dat werd ik dus wel.

Hoe gaat het nu tussen jullie verder?
Ruud en ik gaan zeker weten trouwen. Natuurlijk moeten we nog even kijken hoe het buiten gaat, maar wij vertrouwen daar allebei heel erg op. Het huwelijk zit zeker in de planning. Maar wel met alle oud-inwoners, zij moeten er wel allemaal bij kunnen zijn. En Rienk gaat ons trouwen.

En hoe nu verder met ChaBly?
Ik heb nu het stokje doorgegeven aan Laura. Die is nu ook lekker bezig met haar mutsenlijn. En als we er ooit allemaal uit zijn dan hopen we echt dat we ChabBly kunnen voorzetten met zijn drieën. Er een echte modemerk van maken.

Wat heb je geleerd in Utopa?
Ik heb echt geleerd mijn emotie - die altijd heel erg aan de oppervlakte zit – te onderdrukken op momenten dat het echt niet nodig is. Iets waar ik echt heel veel waarde aan hecht.

Bron: Utopiasite.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 10:59:57 #133
432592 Biridijothogo
Born to be... eh...
pi_145323482
8)7 8)7 8)7 :r 8)7 8)7 8)7
Dance me to your beauty with a burning violin Dance me through the panic 'til I'm gathered safely in.Lift me like an olive branch and be my homeward dove.Dance me to the end of love...
  donderdag 9 oktober 2014 @ 07:30:50 #134
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_145354149
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
’Utopia’-huwelijk dichterbij dan ooit
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_145356332
Nou, flatterend stuk in de telegraaf _O-
Billls moeder die blij was dat haar dochter opgerot was.
Ruud en zijn lekkere verleden.
  Moderator donderdag 9 oktober 2014 @ 10:21:43 #136
388664 crew  Dotteke
pi_145356572
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:12 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Nou, flatterend stuk in de telegraaf _O-
Billls moeder die blij was dat haar dochter opgerot was.
Ruud en zijn lekkere verleden.
En ze worden gemist, nou echt niet voor geen meter, ben blij dat ze er eindelijk uit zijn.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_145358278
quote:
12s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]

En ze worden gemist, nou echt niet voor geen meter, ben blij dat ze er eindelijk uit zijn.
De bewoners zijn allemaal opgelucht en vrolijk :P
SOONY
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:29:14 #138
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_145358541
Ojee, volgens die foto zitten ze in een huis met een wit interieur. Dat is vragen om ellende met die 2.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  donderdag 9 oktober 2014 @ 14:14:04 #139
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_145363739
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:50 schreef DKUp het volgende:

Vanavond komen Billy Bakker en Ruud Zwaan bij Shownieuws.
pi_145384301
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_145388064
quote:
Ik vind Bil er eigenlijk heel belabberd uitzien. Ze straalt helemaal niet. Het is zo nep!
Dikke wallen onder haar ogen. Blijkbaar dus toch op zolder bij Ruuds Ma ;-)
Ruud is relaxt maar Bil weet zich eigenlijk geen houding te geven.
Een rls wordt niks. Die paar duizend likes en zgn. fans op het Utopiaterrein is geen basis voor een eigen serie.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 10:49:44 ]
pi_145388668
ik keek voor de lol even of bil en ruud veel extra kijkers hebben getrokken.
Shownieuws laat maandag 559.000
shownieuws laat dinsdag 520.000
shownieuws laat woensdag 491000
shownieuws laat donderdag 523000 (ruud en bil)
Valt dus flink tegen. _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2014 11:05:55 ]
  zondag 12 oktober 2014 @ 18:45:02 #143
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_145462526
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:59 schreef sjampoeh het volgende:


bij life4 you of hoe heet met Carlo en Irene :X 8)7
Bedankt om het door te geven.
  zondag 12 oktober 2014 @ 18:59:07 #145
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_145462896
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:56 schreef Fritsie1960 het volgende:

Ben jij zo snel! Toppie.
pi_145463016
quote:
99s.gif Op zondag 12 oktober 2014 18:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ben jij zo snel! Toppie.
Dankzij LekkerSimpel staat dit filmpje er zo snel! _O_
pi_145465593
Wat een blamage hun eager gedrag steeds als ze weer in beeld zijn...
Steeds maar weer roepen dat ze zo graag een rls willen en Ruud die helemaal hyper zit te vertellen hoe hij die loods wel niet bijna in de hens heeft gestoken, wow hij heeft een top-tijd gehad daar en de koeien waren gek op hem en en en....bladibladibla
Op het laatst was grappig dat Irene met heel vilein toontje zei dat ze mee mogen eten....toen vroeg Ruud nog even: Vinden jullie ons sneu?
Ik vind die twee van hetzelfde kaliber als Barbie en die man...pulp-tv BAH
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 20:25:17 #148
388664 crew  Dotteke
pi_145467142
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dankzij LekkerSimpel staat dit filmpje er zo snel! _O_
Filmpje is al weer verwijderd helaas
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_145476538
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een blamage hun eager gedrag steeds als ze weer in beeld zijn...
Steeds maar weer roepen dat ze zo graag een rls willen en Ruud die helemaal hyper zit te vertellen hoe hij die loods wel niet bijna in de hens heeft gestoken, wow hij heeft een top-tijd gehad daar en de koeien waren gek op hem en en en....bladibladibla
Op het laatst was grappig dat Irene met heel vilein toontje zei dat ze mee mogen eten....toen vroeg Ruud nog even: Vinden jullie ons sneu?
Ik vind die twee van hetzelfde kaliber als Barbie en die man...pulp-tv BAH
En toch zit je iedere dag weer klaar voor Utopia. :')
pi_145477071

De eerder geposte versie is verwijderd van Youtube.

Die zaadcontainer is buiten Utopia net zo lelijk als binnen. Ook die twee interviews zijn Billy shows. Ze hebben weinig te melden. De grapjes zijn geregisseerd.

Marjet zegt tegen Irene dat de borg 2,5 duizend euro is. Dat mag ze toch niet zeggen? Ik vind het wel een heel laag bedrag.
pi_145480667
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:53 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
En toch zit je iedere dag weer klaar voor Utopia. :')
Oh ja? Weet ik zelf niets van, wat creepy dat jij denkt dat je weet wat anderen doen?! Zou als ik jou was voor naar een psychiater gaan want dat heeft volgens mij iets met waandenkbeelden te maken, kun je volgens mij wel medicatie voor krijgen, weliswaar zware, maar je kunt er weer met beide beentje mee op de grond komen te staan. ^O^
pi_145480735
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 00:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Oh ja? Weet ik zelf niets van, wat creepy dat jij denkt dat je weet wat anderen doen?! Zou als ik jou was voor naar een psychiater gaan want dat heeft volgens mij iets met waandenkbeelden te maken, kun je volgens mij wel medicatie voor krijgen, weliswaar zware, maar je kunt er weer met beide beentje mee op de grond komen te staan. ^O^
:')

Je posthistorie zegt genoeg.
pi_145537739
Iemand in een topic over Ruud en Billy zegt dat ze volgende week in de Party zullen staan. Kan iemand dit even inscannen? :)
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:38:50 #154
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_145884046
Hoorde Vanessa met Wilco over een Utopia huwelijk dit jaar nog, een trouwerij vanuit dit huisje,
dat Vanessa 350 gehaktballen mot draaien, Elzewieke een bruidstaart gaat ontwerpen, ik dacht aan Ruud en Billy.



P.s.: Lees net dit:
http://weekbladparty.nl/verboden-liefde-voor-huub/
Kent u dit setje nog?

Huub & Claire trouwden vijf jaar geleden in ‘De Gouden Kooi’, maar gingen al vrij snel na deze realityserie weer scheiden. Ze hebben een dochtertje samen. Tegenwoordig is Huub bij John de Mol in dienst als eindredacteur van ‘Utopia’. Aan dit werk heeft hij nu zijn nieuwe liefde te danken, maar bij ‘Utopia’ zijn ze daar niet zo blij mee.

Haal snel Party 43 (vanaf vrijdag 24 oktober in de winkel) om te zien wie Huubs verboden liefde is…

[ Bericht 2% gewijzigd door Tuinfluitert op 24-10-2014 14:20:10 (Edit dubbele cap.) ]
  zondag 26 oktober 2014 @ 23:20:25 #155
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_145980898
Ex-Utopiaan Robin Bottemanne en Joep Meloen in weekblad Party van vrijdag 24 oktober 2014.
Tekst: Andries de Jong en foto's Dennis van Tellingen.

Onder een spoiler, beetje grote scan, aanklikken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146137428
quote:
12s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:20 schreef Tuinfluitert het volgende:

Onder een spoiler, beetje grote scan, aanklikken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de kleine foto herken ik Huub prima, maar op de grote ABSOLUUT niet.

Zat eerder te denken dat 1 van de downies (van de schilder-workshop) haar in levende lijve ontmoet had. Dat zijn ook vaak wat kortere mensen en wat bleker....
_-L'avenir est déja là
  zondag 2 november 2014 @ 22:31:29 #157
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_146234869
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 22:12 schreef Cheszy het volgende:

FOX heeft Utopia per direct stopgezet!

http://tvline.com/2014/11(...)ason-2-live-streams/
  maandag 3 november 2014 @ 05:22:01 #158
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_146241917
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 22:31 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Dan zijn ze op sommige punten toch nog wat slimmer in Amerika bezig dan bij ons.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_146244914
quote:
12s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ex-Utopiaan Robin Bottemanne en Joep Meloen in weekblad Party van vrijdag 24 oktober 2014.
Tekst: Andries de Jong en foto's Dennis van Tellingen.

Onder een spoiler, beetje grote scan, aanklikken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha! Waarom lees ik dit nu pas! Geweldig. Ziet er toch niet uit.
Hij is het overigens wel, duidelijk.
  maandag 3 november 2014 @ 18:54:47 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146263460
Ik wordt misselijk.

Erudiet Rienkje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_146263532
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2014 18:54 schreef Copycat het volgende:
Ik wordt misselijk.

Erudiet Rienkje.
:Y DT
  woensdag 5 november 2014 @ 00:31:21 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146317483
Ruud en Billy gaan de muziek in...

http://m.telegraaf.nl/prive/article/23287526/muziekcarriè;re-voor-ex-utopianen-ruud-en-billy

Edit: krijg link mobiel niet goed :(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 5 november 2014 @ 01:09:51 #164
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_146318225
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 00:31 schreef Leandra het volgende:


Ruud en Billy gaan de muziek in...

http://m.telegraaf.nl/prive/article/23287526/muziekcarriè;re-voor-ex-utopianen-ruud-en-billy

Edit: krijg link mobiel niet goed :(
dinsdag 4 november 2014, 20:58
Muziekcarrière voor ex-Utopianen Ruud en Billy?

In eerste instantie dacht het stel aan een eigen realitysoap om geld in het laatje te brengen en samen hun droomhuis te kunnen kopen, maar inmiddels hebben ze een muzikaler plan bedacht: ze gaan 'gewoon' de muziek in... Er ligt een heuse plaat én een clip op stapel, schrijft Ruud enthousiast op zijn Facebook-pagina.

http://m.telegraaf.nl/prive/article/23287526/muziekcarriè;

https://nl-nl.facebook.com/ruud.zwaan.5
  maandag 10 november 2014 @ 02:12:43 #165
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_146488002
Voor de geinteresseerden,
Op 27 oktober is utopia Turkije gestart. Nu op dag 16 slapen ze op matrassen en eten op hun kisten aan een tafel. De loods is wat minder robuust dan de nederlandse, en ook het terrein is wat verfijnder, met een mooie waterpartij en een aangelegd pad. Bief en stuk staan ook daar trouw in de stal, net als de kippen. De bewoners lijken behendig met eten maken, werken samen.
Het lijkt een fijne groep mensen. Al met al leuk om te bekijken. Jammer dat ik de taal niet machtig ben.

Introfilmpje

www.utopya.com.tr/home
http://www.utopya.com.tr/participant
www.utopya.com.tr/live/overview/clip/2014-11-09

Voor een kleine sfeerimpressie klik op de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146617102
Uit het glamorama journaal van vandaag:

Er wordt genoeg gezanikt over Utopia en wij doen daar soms ook aan mee, mits we goede argumenten hebben uiteraard. Maar dat er van binnenuit wordt geklaagd is nieuw voor ons. Bewoonster Vanessa legt op onnavolgbare wijze de vinger op de zere plek. Dat ziet u in dit nu al legendarische Glamorama Journaal
http://glamora.ma/2014/11/vanessa_utopia_vindt_utopia_ze.html
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_146684373
Nou..alsof dat verrassend is. Alles voor de kijkcijfers. :Y
  zaterdag 22 november 2014 @ 03:20:01 #168
420521 lorrie03
Man man man wat een ellende!
pi_146891288
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 02:12 schreef IsitHeaven het volgende:
Voor de geinteresseerden,
Op 27 oktober is utopia Turkije gestart. Nu op dag 16 slapen ze op matrassen en eten op hun kisten aan een tafel. De loods is wat minder robuust dan de nederlandse, en ook het terrein is wat verfijnder, met een mooie waterpartij en een aangelegd pad. Bief en stuk staan ook daar trouw in de stal, net als de kippen. De bewoners lijken behendig met eten maken, werken samen.
Het lijkt een fijne groep mensen. Al met al leuk om te bekijken. Jammer dat ik de taal niet machtig ben.

Introfilmpje

www.utopya.com.tr/home
http://www.utopya.com.tr/participant
www.utopya.com.tr/live/overview/clip/2014-11-09

Voor een kleine sfeerimpressie klik op de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
top, heb helaas geen tv8, maar ga eens wat fimpjes op internet kijken ^O^
  zaterdag 22 november 2014 @ 12:44:57 #169
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_146895403
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 03:20 schreef lorrie03 het volgende:

[..]

top, heb helaas geen tv8, maar ga eens wat fimpjes op internet kijken ^O^
http://www.tv8.com.tr/canli-yayin

Beetje aparte tijden, maar ja ;)

Met de app kun je gratis 1stream kijken (beperkte duur) maar ook alle video's ^O^
  zaterdag 22 november 2014 @ 12:48:23 #170
420521 lorrie03
Man man man wat een ellende!
pi_146895493
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:44 schreef IsitHeaven het volgende:

[..]

http://www.tv8.com.tr/canli-yayin

Beetje aparte tijden, maar ja ;)

Met de app kun je gratis 1stream kijken (beperkte duur) maar ook alle video's ^O^
^O^
pi_146939700
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:44 schreef IsitHeaven het volgende:

[..]

http://www.tv8.com.tr/canli-yayin

Beetje aparte tijden, maar ja ;)

Met de app kun je gratis 1stream kijken (beperkte duur) maar ook alle video's ^O^
Ik kom er net achter, ook met de computer kun je gewoon alles zien, maar net als de Nederlandse heb je bij een gratis account ook maximaal 30 minuten.
  maandag 24 november 2014 @ 00:39:30 #172
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
  maandag 24 november 2014 @ 11:39:19 #173
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_146950296
quote:
De enige die werkt, werkt, werkt #Vanessa #Utopia #Respect
Is hij stekeblind ofzo :?
  vrijdag 5 december 2014 @ 07:21:14 #174
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_147299898


Isabella werd maandag uit Utopia gestemd.
Met Giorgio, die net als Isabella afgelopen maand was genomineerd, sprak ze af: „Als ik ga blijf jij, en als jij gaat, blijf ik.” Een afspraak die nu onder spanning staat. Want inmiddels mist ’Isa’ haar Giorgio zo erg dat ze zegt: „Van mij mag hij morgen weg uit Utopia. Ik kijk ook niet naar de live streams, dat vind ik te confronterend.”

Een uitspraak die allerminst verwonderlijk kan worden genoemd, omdat ze tijdens het programma een diepe liefde ontwikkelde voor ’Gio’, die voor Isa zijn vriendin Samantha liet gaan. „Het voelt raar om niet meer zo dicht bij elkaar te zijn”, zegt Isabella. „En ik weet ook niet hoelang we gescheiden van elkaar zullen blijven. Misschien besluit hij wel tot na de jaarwisseling te blijven, want Utopia stopt immers niet. Als ze me zouden vragen terug te gaan naar Utopia, zeg ik meteen ’ja’.”

Voor het einde van deze maand wordt in Utopia en door kijkers van het programma de Utopiaan van het jaar gekozen. Dat zal dan de inwoner zijn die de kas wint. „Als ik zou moeten inschatten wie daarvoor in aanmerking komt zeg ik Nicoline, vanwege haar idealisme en de manier waarop ze dat toepast in Utopia, Charlotte omdat zij er net als ik in is geslaagd haar droom te verwezenlijken en Giorgio, die niet alleen mijn lief is maar in mijn ogen ook de alleskunner, de tot voor kort benjamin van de groep. Hij heeft het zeker in zich om te winnen.”

Dat Isa Charlotte noemt als mogelijke winnaar, zal bij menig Utopia-kijker de wenkbrauwen doen optrekken. Zo goed gingen ze immers niet met elkaar door één deur. „Dat klopt, ons pad was vol hindernissen. Maar hebben we niet allemaal op zijn tijd strubbelingen met een ander? Ik vind het mooi dat ze zich zo goed heeft kunnen ontplooien, en eigenlijk is ze een ontzettend leuke meid.”

In Utopia werd Isabella een tijdje het mikpunt van spot en hoon, wat soms zover ging dat ze een paar keer werd gepest. Een stichting daartegen en Isabella’s moeder lieten toen flink van zich horen. Isabella: „Het is toch logisch dat je daarop als moeder zijnde reageert? Het is ook niet niks om je kind elf maanden lang in een programma te zien en niets te kunnen doen. Ik ben in elk geval blij om mijn ouders weer te zien. Ik woon nu zelfs weer even thuis om aan mijn rust toe te komen.”

In de tussentijd heeft Isabella al wel contact gehad met oud-inwoners. „Met Dennis en Ron, die samen een bedrijf in duurzaam bouwen zijn begonnen. Maar Rienk en Aike heb ik nog niet kunnen bereiken. En verder heb ik een waslijst gekregen met familieleden met wie ik namens de Utopianen contact ga leggen. Zoals met de kinderen van Vanessa.”

Isabella laadt zich in stilte op voor haar zangcarrière die ze wil gaan uitbouwen. „In Utopia heb ik met Wolter kroes Ik ben je prooi opgenomen. En later zelf Wanneer verlaat je mij? En afgelopen week heb ik een bespreking gehad met platenmaatschappij 8Ball en Talpa Music. Er komen namelijk zoveel boekingen voor optredens binnen, dat ik een kans zie om van mijn hobby mijn werk te maken. Dus dat ik niet meer ga werken als verpleegkundige. Een carrière in de muziek, naast wat ik met Giorgio heb mogen beleven en hopelijk nog gá beleven, maakt dat Utopia voor mij meer dan geslaagd is.”




Bron: Vanessa Bontje Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/p(...)io_uit_Utopia__.html

[ Bericht 1% gewijzigd door Tuinfluitert op 05-12-2014 08:23:44 ]
  zondag 7 december 2014 @ 19:03:52 #175
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_147367168
AARTSWOUD - Ruud en Billy, hoofdrolspelers in de reallifesoap Utopia, hebben vanmiddag de Utopia-koe overhandigd aan Meindert Nieuweboer van het Rundveemuseum in Aartswoud.

De koe, die voorheen op het terrein van het televisieprogramma Utopia stond, gaf geen melk meer en moest vertrekken. Boer John Klaver, die de koe ophaalde, had in eerste instantie het plan om het beest naar de slacht te brengen. Daar waren de Utopianen het niet mee eens.

Het Rundveemuseum in Aartswoud bood een oplossing. Hier staan verschillende soorten koeien rassen waar de Utopia-koe prima terecht kan.

Filmpje:
http://www.noordhollandsd(...)undveemuseum?lref=L1
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  woensdag 10 december 2014 @ 23:37:51 #177
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_147471641


Ex-Utopianen Rienk Kroese en Isabella Smit hebben herinneringen opgehaald aan hun verblijf in Utopia. Rienk en Isabella waren deze week voor het eerst sinds 8 september weer samen en de hereniging was een groot succes. Rienk jubelt op Twitter "Isabella en ik. Het was beregezellig! "Love you, babe!"

http://www.telegraaf.nl/p(...)ella_herenigd__.html
pi_147474108
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:03 schreef Alocanda het volgende:
AARTSWOUD - Ruud en Billy, hoofdrolspelers in de reallifesoap Utopia, hebben vanmiddag de Utopia-koe overhandigd aan Meindert Nieuweboer van het Rundveemuseum in Aartswoud.

De koe, die voorheen op het terrein van het televisieprogramma Utopia stond, gaf geen melk meer en moest vertrekken. Boer John Klaver, die de koe ophaalde, had in eerste instantie het plan om het beest naar de slacht te brengen. Daar waren de Utopianen het niet mee eens.

Het Rundveemuseum in Aartswoud bood een oplossing. Hier staan verschillende soorten koeien rassen waar de Utopia-koe prima terecht kan.

Filmpje:
http://www.noordhollandsd(...)undveemuseum?lref=L1

Volgens Ruud en Billy moet Nicolien de Utopiaan van 2014 worden

[ Bericht 0% gewijzigd door Zeyina op 11-12-2014 04:06:42 ]
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  donderdag 11 december 2014 @ 20:44:48 #179
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_147494591
Blog door Olivia, Utopia.


Utopia is een televisieprogramma op sbs6. Kijk jij ernaar? Stiekem? Ik durf ervoor uit te komen. Ik kijk naar Utopia. In het begin heb ik een paar weken gekeken. Ik vond er niets aan dus ik stopte. Toen ik in het revalidatiecentrum lag, dus ik ben weer begonnen met het kijken naar Utopia. En ik vind het fascinerend. Niemand in mijn omgeving durft toe te geven dat ze ernaar kijken maar ik ben vast niet de enige, anders zouden ze niet doorgaan in 2015.

Vijftien mensen, één loods, een stuk grond in de buurt van Laren. Iedereen krijgt de kans om zijn eigen Utopia te creëren. Is dat zo? Ik weet het niet, een groep mensen bij elkaar geeft een bepaalde groepsdynamiek. Het is die dynamiek die mij aanspreekt om toch steeds weer te kijken naar dit programma. Je ziet een groep mensen (diverse leeftijden) die met elkaar samenleven op een afgesloten terrein. 15 individuen die maandelijks moeten nomineren, een aantal mensen zitten op de schopstoel, er is weer rumoer, twee nieuwe inwoners waarvan er één na een paar dagen weer wordt weggestemd en de persoon die mag blijven stuurt één van de genomineerden naar huis.

Een groep mensen die met elkaar een ideale samenleving willen creëren.
Iedere deelnemer heeft zijn eigen doelen, zijn eigen Utopia, maar ze zijn in een groep en moeten het met elkaar doen. Ook moeten ze 'vechten' voor hun eigen plekje. Hun ideeën die ze willen uitvoeren die moeten ze in de groep gooien. De 'meeste stemmen gelden' wordt het meeste gehanteerd als er een groepsbespreking is. Zoals ik net schreef vind ik het programma fascinerend. Enerzijds hoe ze alles hebben opgebouwd in korte tijd, hoe iedereen zijn plekje vindt, strijdt om die plek, opkomt voor zijn of haar Utopie. Maar ook hoe iemand in het begin zijn vaste plek heeft maar die door zijn of haar acties in het dagelijkse Utopia leven verandert. Iedere keer als er een nieuwe deelnemer bijkomt en er een huidige deelnemer wegvalt dan verandert de sfeer in de groep, zijn er weer nieuwe strijden, wordt er veel geroddeld etc.

Of Utopia nou ultiem geluk of complete chaos is, dat weet ik niet. Ik denk dat sommige inwoners werkelijk doen wat ze leuk vinden. Niet altijd in ideale omstandigheden maar ze kunnen wel leven in Utopia op hun eigen idealistische wijze. Anderen doen het minder goed en moeten erg opkomen voor zichzelf om hun plannen uit te kunnen voeren, de een lukt het wel en de ander lukt het niet. Ik vind dat het de laatste tijd erg gefocust is op de B.V., het geld.... Logisch want er zijn inwoners geweest die dingen die zouden moeten worden overlegd met de groep, zonder overleg en op eigen houtje hebben gedaan/beslist. Hoe hier dan weer op wordt gereageerd, hoe de dingen worden opgelost (of niet), vind ik dan weer mooi om naar te kijken. Utopia gaat door in 2015, ik ben benieuwd welke bewoners er blijven en welke er besluiten om te vertrekken.


http://www.lifemustbefabulous.nl/news/utopia/
  donderdag 11 december 2014 @ 20:47:21 #180
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_147494685
Dit bericht is al wat ouder.



FOX had niet de ruimte om Utopia net zoals in Nederland vijf dagen achtereen te programmeren.
Dat Utopia in de Verenigde Staten geen lang leven beschoren was, vindt televisieproducent Talpa heel jammer.
'In de eerste plaats voor FOX.
Utopia ging in de VS op 7 september van start met 4,6 miljoen kijkers. Talpa betreurt dat FOX niet meer plek in de programmering had om de nieuwe realityshow dagelijks uit te kunnen zenden. 'Het aantal uren dat deze grote landelijke netwerken in Amerika hebben is maar beperkt, omdat de vooravond bestaat uit lokale programmering. FOX had niet de ruimte om Utopia net zoals in Nederland vijf dagen achtereen te programmeren. Ze begonnen met twee keer, op dinsdag en vrijdag, maar bij aanvang was al duidelijk dat het aantal uitzendingen zou worden teruggebracht tot eenmaal per week. De rest zou online te zien zijn.'

Het viel de programmamakers niet mee om alle gebeurtenissen in Utopia samen te vatten in een wekelijkse tv-uitzending van een uur, legt de zegsman uit. Daarbij komt dat het realityprogramma op de overgebleven vrijdagavond tweemaal moest plaatsmaken voor het belangrijke honkbaltoernooi World Series. Dat deed het programma geen goed. 'Afgelopen vrijdag was het programma terug op de buis en keken er 1,5 miljoen mensen. Dat is kennelijk niet genoeg', zegt de Talpawoordvoerder.

Talpa verwacht niet dat Utopia nog terugkeert op de Amerikaanse buis.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)mte-niet-in-VS.dhtml
  woensdag 17 december 2014 @ 17:35:57 #181
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_147675117
Duurt wel heel lang bij tinypic en krijg steeds de melding :
Geen aanstootgevend materiaal a.u.b. !
Rienk is denk ik te sexy en te bloot voor tinypic!

Rienk in magazine Veronica, nummer 50 -20 t/m 26 december 2014


inverband met laden onder een spoiler, even op klikken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 22 december 2014 @ 15:42:25 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_147844730
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 22 december 2014 @ 15:49:13 #183
92279 N.icka
Windforce 11
pi_147845032
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:42 schreef Gert het volgende:
Huub en Robin getrouwd (Telegraaf)
ik zet 10 euro in op een scheiding net voor de zomervakantie
  maandag 22 december 2014 @ 16:30:27 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147846407
Gelukkig is Huub nog steeds niet van de overhaaste beslissingen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_147846624
Klinkt als een wijs besluit.

Kerst met z'n viertjes O+ Zo heeft Claire wat tijd over voor haar nieuwe vriend ^O^
pi_147880346
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_147954998
Het is Kerstmis en ik schets u het volgende beeld: een verlaten stal. Niet in Bethlehem, maar gewoon op de Bussummerheide. Er mist iets in deze kerststal en dat is de koe. De koe heeft namelijk de benen genomen. Helaas strandt haar vluchtpoging bij het hek dat dit gebied omzoomt. Weldra zal zij worden gevangen door een minderbedeelde die samen met een handjevol lotgenoten op dit terrein woont en met wie wij in deze donkere dagen niets anders dan mededogen moeten hebben.

Want het is geen wonder dat de koe Utopia wilde ontvluchten. Wie zou er niet hoorndol worden, na bijna een jaar. Bovendien zit die koe niet eens vrijwillig vast. Eerder werd de stand van zaken in deze rubriek beschreven als een aangeharkt polderlandschap onder een stolp, waar het leven onder voortdurend gekibbel voortkabbelt. Vier maanden later is er niets veranderd, behalve aan de samenstelling van de groep. En omdat u niet kijkt – dat zegt u althans, terwijl toch 700.000 mensen dagelijks de soap volgen – wil ik u voorstellen aan:

Twee bouwers, die elkaar naar het leven staan. De een is een verschrikkelijke zeurpiet, de ander een onverbeterlijke intrigant. De zeurpiet heeft een knipperlichtrelatie met de waarzegster en ook dit stel bekvecht elkaar geregeld de tent uit, hetgeen de waarzegster natuurlijk had kunnen weten. Er is een labiele tuinman die stiekem drinkt en een steen door de voorruit van een auto mikte, welke werd bestuurd door een oerbewoner die met het voertuig de akker omploegde. De boekhouder ‘knuffelt’ soms met de oudere kokkin, terwijl de kokkin vermoedt dat de boekhouder homo is. Die roddel wordt gevoerd door twee harts- en bedvriendinnen die als spinnen in het web heel Utopia bij elkaar konkelen… Althans: dit alles is wat de tv-makers ons van de Utopianen laten zien.

Denkt u dus even aan ze? En vooral aan de koe! Het is tenslotte Kerstmis.
Bron:telegraaf.nl
  zaterdag 27 december 2014 @ 10:25:47 #189
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_148000203


Bron: Nederlands Dagblad 27-12-2014
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_148001115
En dat valt de laatste tijd nog meer op door de gespeelde ruzies tussen Patrick & Colinda :r
pi_148008219
Ik geloof niets van wat Rienk zegt. Hoe zouden die manipulaties moeten plaatsvinden? Er is geen contact tussen de bewoners en de redactie. Alleen in geval van een medische noodzaak kunnen de bewoners gebruik maken van een intercom die in de zenderkamer staat.
pi_148008784
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]

Bron: Nederlands Dagblad 27-12-2014
Dat hij zich nooit heeft laten overhalen is dan ook de reden dat hij het programma uit geflikkerd is.
  zaterdag 27 december 2014 @ 16:01:08 #193
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_148011494
Injetta je post uit de COS naar hier.

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:35 schreef Injetta het volgende:

Oh, ik heb het nu inmiddels gelezen. Vind het niet zo wereldschokkend. Dat de redactie mensen probeert een kant op te duwen, is toch algemeen bekend? Verder beweert hij dat hij zelf er niet aan mee heeft gedaan. Dus het is niet zozeer een verplichting of zo, maar ik denk meer een poging tot sturing. En de een is daar gevoeliger voor dan de ander. De redactie wil dat het niet inzakt en zet aan tot actie en verhaallijnen.

Op zich jammer, want ik denk als je de mensen gewoon helemaal hun gang laat gaan dat het tien keer interessanter zal zijn omdat het dan echter en onvoorspelbaarder wordt. Liefdes, ruzie en jaloezie ontstaat ook gewoon vanzelf. De redactie maakt meer kapot dan ze beseffen.
pi_148011785
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zaterdag 27 december 2014 @ 16:14:40 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148011850
Rienk schijnt iets over Utopia en manipulatie te hebben gezegd. Kan iemand dat misschien plaatsen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148014228
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 december 2014 16:14 schreef Copycat het volgende:
Rienk schijnt iets over Utopia en manipulatie te hebben gezegd. Kan iemand dat misschien plaatsen?
Het is wel fijn dat het een keer of 15 in de Cos wordt besproken en gepost. Voor de mensen die het gemist hebben. 15 keer.
pi_148016247
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 december 2014 16:14 schreef Copycat het volgende:
Rienk schijnt iets over Utopia en manipulatie te hebben gezegd. Kan iemand dat misschien plaatsen?
http://www.telegraaf.nl/p(...)_kijkcijfers___.html
pi_148034821
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 december 2014 16:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
Injetta je post uit de COS naar hier.

[..]

[ afbeelding ]

Hij gelooft niet dat zijn mede-Utopianen acteurs waren.
Andrea, Billy en Emil zijn acteurs.
pi_148051757
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Hij gelooft niet dat zijn mede-Utopianen acteurs waren.
Andrea, Billy en Emil zijn acteurs.
Zelfs zijn vriendinnetje is niet "onbekend" wat betreft "medialand" (is van 7 jaar geleden) ;) heb geen idee of ze nog meer heeft gedaan op dit gebied, kwam dat toen tegen.

https://www.youtube.com/user/niekoolien

quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 23:10 schreef DaniqueV het volgende:
Bij de reacties van dit filmpje....

Nic O'Lean
haha, ik zit in deze reclame, op de voorste stoel!



[ Bericht 0% gewijzigd door DaniqueV op 28-12-2014 16:18:40 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  zondag 28 december 2014 @ 16:21:23 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148052203
De term acteur is ook wel wat dik aangezet voor wat figuratie, al dan niet edel.
Plus, ze waren daar niet als acteurs binnen komen wandelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148060121
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zondag 28 december 2014 @ 19:17:55 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148060395
Uit je Kerststal gekropen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148080251
Deze is ook veelzeggend: http://glamora.ma/2014/01/nog_meer_bedrog_utopia.html
Talpa had direct de videofilmpjes geblokkeerd terwijl dat normaal gesproken niet gebeurt bij filmpjes uit dat programma.
Er bestaat al een markt voor scripted 'reality', reality moet je wel echt houden en anders moet je daar gewoon helder over zijn. Jammer.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148109038
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_148117247
quote:
Zo, die waarborg hebben ze weer terugverdiend. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 30 december 2014 @ 07:08:16 #207
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_148127320
Post van Marije Slee (Facebook):

Op alle commotie na het plaatsen van mijn filmpje, waarop ik antwoord geef op de vraag: 'Wie wordt Utopiaan 2014 volgens jou?' Heb ik het volgende toe te lichten.
Het interesseert mij werkelijk waar niets wie er wint. Het programma zoals het is begon, geen wetten geen regels, duurzaamheid, zelfvoorzienend, een nieuwe samenleving etc. is naar mijn inziens totaal niet geworden wat men in eerste instantie voor ogen had. Er is niets over van het idealisme waarmee de eerste 15 inwoners zijn begonnen. Het is een IK cultuur geworden zoals die ook in onze huidige maatschappij heerst. Mensen gunnen elkaar het licht in de ogen niet.
Ik schrik ervan wat de reacties zijn, na het online publiceren van de filmpjes waarin ex Utopianen uitspraken doen over wie wel of niet Utopiaan 2014 zou zijn. Vooral de reacties waarin mensen persoonlijk worden aangevallen (en zelfs worden bedreigd!) vind ik absoluut te ver gaan!
Lieve mensen Utopia is een SPEL. Een REALLIFESOAP. Wij hebben zelf gekozen hieraan mee te doen. Wat ontzettend jammer dat er nog steeds tevéél mensen zijn die dit niet inzien.
Dus nogmaals op de vraag: 'Wie wordt volgens jou Utopiaan 2014?'
Is mijn antwoord: Vanessa
Vond je haar dag 1 niet leuk, vind je haar nu nog steeds niet leuk. IK heb haar ervaren als een lieve, zorgzame, hard werkende vrouw. Een vouw met het hart op de tong. Dit zelfde geldt overigens ook voor Colinda! (samen met Isabella en Dennis hebben zij een bijzondere plek in mijn Utopia hart)
Als ik kijk naar de andere kanshebbers zijn dat voor mij: Nicoline, Giorgio en Ivan/Nicole.
Nicoline is een échte Utopiaan, origineel, zelfvoorzienend en idealistisch.
Giorgio heeft vanaf de eerste dag een hoge gun factor en is de knuffelbeer van de groep.
Ivan en Nicole zijn allebei échte teamplayers, in 'Utopia 2.0' hoop ik dat zij zich meer zullen laten zien in nieuwe (eigen? grotere?) projecten.
STEM vooral op degene die jij de titel Utopiaan 2014 gunt. En zijn er meerdere die je deze titel gunt of kan het jou net als mij ook niet zoveel schelen, omdat er voor iedereen wel wat te verzinnen valt waarom wel of niet. Stem dan gewoon op iedereen of helemaal niet, nog makkelijker..

Mag dit in dit topic? Of moet het toch naar Oud Bewoners??
Of de prullenbak, dat kan ook nog.
pi_148161986
John de Mol over utopia 2014 en 2015

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)d&utm_medium=twitter

[ Bericht 1% gewijzigd door D-B op 30-12-2014 22:09:30 ]
  woensdag 31 december 2014 @ 01:33:03 #210
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
  woensdag 31 december 2014 @ 21:17:41 #212
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_148200997
21:07 geplaatst op Facebook:
Giorgio Verweij‎Fanclub Giorgio
Lieve familie, vrienden, kennissen en fans………..

Wij weten momenteel nog niet of Giorgio Utopia gaat verlaten of erin blijft?
Voor als nog heeft niemand aangegeven dat Giorgio Utopia zou verlaten of erin zou blijven.

Ook heeft hij dit zelf nooit aangegeven want hij heeft het reuze naar zijn zin in Utopia.
dat heeft hij al heel vaak verteld dus dat hij er niet uit komt vinden wij dan ook begrijpelijk

Dat de keuze afhangt of hij zijn laatste tentamens mag doen ja of nee, buiten Utopia,
is voor ons niet verwonderlijk.
Hij weet hoe belangrijk wij zijn schoolopleiding vinden.

Wij weten ook, doordat hij dit herhaaldelijk heeft gemeld,hij het reuze na zijn zin heeft in Utopia.
Wij begrijpen dan ook zijn keuze, dat als hij zijn laatste tentamens kan halen in Utopia hij blijft.

Onze mening is kom lekker naar huis, en vinden het ook heel jammer als hij blijft,
maar wij staan wel achter zijn keuze. Wij begrijpen dat sommige mensen teleurgesteld zijn,
maar wij hopen dat iedereen net als ons achter Giorgio blijft staan, wat hij ook beslist.

Met vriendelijke groeten René de Pa van Giorgio.
pi_148201418
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 21:17 schreef Zelus het volgende:
21:07 geplaatst op Facebook:
Giorgio Verweij‎Fanclub Giorgio
Lieve familie, vrienden, kennissen en fans………..

Wij weten momenteel nog niet of Giorgio Utopia gaat verlaten of erin blijft?
Voor als nog heeft niemand aangegeven dat Giorgio Utopia zou verlaten of erin zou blijven.

Ook heeft hij dit zelf nooit aangegeven want hij heeft het reuze naar zijn zin in Utopia.
dat heeft hij al heel vaak verteld dus dat hij er niet uit komt vinden wij dan ook begrijpelijk

Dat de keuze afhangt of hij zijn laatste tentamens mag doen ja of nee, buiten Utopia,
is voor ons niet verwonderlijk.
Hij weet hoe belangrijk wij zijn schoolopleiding vinden.

Wij weten ook, doordat hij dit herhaaldelijk heeft gemeld,hij het reuze na zijn zin heeft in Utopia.
Wij begrijpen dan ook zijn keuze, dat als hij zijn laatste tentamens kan halen in Utopia hij blijft.

Onze mening is kom lekker naar huis, en vinden het ook heel jammer als hij blijft,
maar wij staan wel achter zijn keuze. Wij begrijpen dat sommige mensen teleurgesteld zijn,
maar wij hopen dat iedereen net als ons achter Giorgio blijft staan, wat hij ook beslist.

Met vriendelijke groeten René de Pa van Giorgio.
Nette reactie, stuk beter als ouders van een Mark en LaurA die hun kinderen forceren om langer te blijven omdat beroemd worden.
  woensdag 31 december 2014 @ 21:41:20 #214
432592 Biridijothogo
Born to be... eh...
pi_148201591
Het staat helemaal bol van de stijlfouten, grammatica-fouten, herhalingen en het is geschreven in Tante Betje stijl...Valt me tegen van die dure pa.
Dance me to your beauty with a burning violin Dance me through the panic 'til I'm gathered safely in.Lift me like an olive branch and be my homeward dove.Dance me to the end of love...
  woensdag 31 december 2014 @ 22:53:18 #215
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_148203331
quote:


Dinsdag, 30 december 2014

HELMOND - De laptop van Marty Heymans staat bijna 24 uur per dag opengeklapt. Op het scherm de livestream van Utopia, het SBS6-programma waar zijn dochter Vanessa Heymans sinds de jaarwisseling aan meedoet.

Binnen de familie Heymans ging het deze maanden eigenlijk over niks anders. Utopia is het gesprek van de dag. Elke dag. Marty heeft wel een vermoeden waarom producent John de Mol net zijn dochter uitkoos: „Vanessa is een echte Helmondse, een pittige dame. Als ze het ergens niet mee eens is, zegt ze dat recht in je gezicht. Ze is niet op haar mondje gevallen. Dat zal ongetwijfeld hebben meegespeeld.”

Volgens haar omgeving was ze bovendien ontzettend gemotiveerd. De oorzaak ligt gedeeltelijk in haar verleden. Op haar achttiende werd de Helmondse al moeder. „Sindsdien stond haar complete leven in het teken van de kinderen. De opvoeding deed ze namelijk in haar eentje”, vertelt zus Melissa. „Met Utopia kreeg ze voor het eerst de kans om echt iets voor zichzelf te doen. En die kans heeft ze gegrepen.”

Dat klinkt vastbesloten, toch zal de keuze voor Vanessa niet makkelijk zijn geweest. Door haar deelname aan Utopia moest ze het een lange tijd stellen zonder haar twee kinderen: dochter Emmily (18) en zoon Jari (16). Emmily zou eigenlijk in maart gaan samenwonen met haar vriendje. Die plannen werden uitgesteld zolang Vanessa deelneemt aan Utopia. Aangezien er geen vader in beeld is, zorgt Emmily voor haar jongere broertje. De familie houdt bovendien een oogje in het zeil, volgens zus Melissa: „Hun moeder mag dan meedoen aan een tv-programma, de kinderen moeten gewoon naar school. Ze hebben mij, hun opa en oma en veel vrienden van Vanessa om op terug te vallen. Wij wonen om de hoek, dus ze eten vaak hier.”

„Ik zie onze familie dagelijks”, zegt ook dochter Emmily. „Mijn broertje komt niks te kort, hoor.” Ze neemt haar moeder dan ook niks kwalijk. Integendeel: „Ik ben ontzettend trots op ons mam. Mij hadden ze na een dag in zo’n omgeving waar je helemaal niks hebt al weg kunnen brengen.” Ze gunt haar moeder het avontuur vooral ook: „Natuurlijk zag ik haar een lange tijd niet, maar het is voor een goed doel. Utopia is een fantastische ervaring voor haar en ze kan veel geld winnen.” En met de heimwee naar haar moeder valt het tot nu toe mee: „Ik kan haar 24 uur per dag volgen op internet. Dus ik zie haar nu vaker dan normaal, haha.”​
  donderdag 1 januari 2015 @ 11:25:35 #216
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_148211114
Vandaag, 1 januari 2015, brengt SBS6 in een extra lange uitzending de verkiezing van de Utopiaan van het jaar. Dan kiezen de 15 inwoners van Utopia uit hun midden degene van wie zij vinden dat hij of zij deze eretitel het meest verdient. Ook de paspoorthouders, de trouwe volgers van het grootse televisie-experiment, hadden invloed op de uitslag. Daarnaast had ook de kijker een stem, via sms kon men kenbaar maken wie hij of zij de Utopiaan van het jaar vindt. De winnaar verdient een geldbedrag dat even groot is als het saldo in de Utopia-kas van dat moment en mag dit geld geheel naar eigen inzicht besteden, in Utopia of daarbuiten. 2 januari is opnieuw in een dubbellange uitzending, te zien welke inwoners met volle energie het tweede jaar van Utopia ingaan en wie ervoor kiezen te vertrekken. De extra lange uitzending van Utopia begint op beide dagen om 19.30 en duurt tot 20.30 uur.

In de uitzending van 2 januari 2015 wordt duidelijk of Giorgio, Charlotte, Naomi, Vanessa, Joey, Chris, Laura, Colinda, Laura B, Nicole, Mark, Ivan, Patrick, Nicoline en Wilco met veel plezier in Utopia blijven wonen of dat ze er voor kiezen naar huis te gaan.

http://nederlandsmedianie(...)endingen-Utopia.html
  vrijdag 2 januari 2015 @ 01:23:40 #217
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_148234829

pi_148241211
Zitten Charlotte, Vanessa en Nicoline vanavond in Shownieuws?
  vrijdag 2 januari 2015 @ 18:13:15 #220
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_148250593
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:18 schreef bdd8 het volgende:

Zitten Charlotte, Vanessa en Nicoline vanavond in Shownieuws?
Misschien in de late uitzending van shownieuws, denk vandaag nog niet.

Vrijdag 2 januari 2015
SBS 19:30 -20:30 uur een dubbelaflevering Utopia, welke inwoners vertrekken, wie blijven.

SBS shownieuws 19:20 en 22:55 uur
  Admin vrijdag 2 januari 2015 @ 18:16:25 #221
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_148250718
quote:
Whoei, lekker afstandelijk :o

Lichaamstaal *O*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_148272521
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148272543
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 22:53 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dinsdag, 30 december 2014

HELMOND - De laptop van Marty Heymans staat bijna 24 uur per dag opengeklapt. Op het scherm de livestream van Utopia, het SBS6-programma waar zijn dochter Vanessa Heymans sinds de jaarwisseling aan meedoet.

Binnen de familie Heymans ging het deze maanden eigenlijk over niks anders. Utopia is het gesprek van de dag. Elke dag. Marty heeft wel een vermoeden waarom producent John de Mol net zijn dochter uitkoos: „Vanessa is een echte Helmondse, een pittige dame. Als ze het ergens niet mee eens is, zegt ze dat recht in je gezicht. Ze is niet op haar mondje gevallen. Dat zal ongetwijfeld hebben meegespeeld.”

Volgens haar omgeving was ze bovendien ontzettend gemotiveerd. De oorzaak ligt gedeeltelijk in haar verleden. Op haar achttiende werd de Helmondse al moeder. „Sindsdien stond haar complete leven in het teken van de kinderen. De opvoeding deed ze namelijk in haar eentje”, vertelt zus Melissa. „Met Utopia kreeg ze voor het eerst de kans om echt iets voor zichzelf te doen. En die kans heeft ze gegrepen.”

Dat klinkt vastbesloten, toch zal de keuze voor Vanessa niet makkelijk zijn geweest. Door haar deelname aan Utopia moest ze het een lange tijd stellen zonder haar twee kinderen: dochter Emmily (18) en zoon Jari (16). Emmily zou eigenlijk in maart gaan samenwonen met haar vriendje. Die plannen werden uitgesteld zolang Vanessa deelneemt aan Utopia. Aangezien er geen vader in beeld is, zorgt Emmily voor haar jongere broertje. De familie houdt bovendien een oogje in het zeil, volgens zus Melissa: „Hun moeder mag dan meedoen aan een tv-programma, de kinderen moeten gewoon naar school. Ze hebben mij, hun opa en oma en veel vrienden van Vanessa om op terug te vallen. Wij wonen om de hoek, dus ze eten vaak hier.”

„Ik zie onze familie dagelijks”, zegt ook dochter Emmily. „Mijn broertje komt niks te kort, hoor.” Ze neemt haar moeder dan ook niks kwalijk. Integendeel: „Ik ben ontzettend trots op ons mam. Mij hadden ze na een dag in zo’n omgeving waar je helemaal niks hebt al weg kunnen brengen.” Ze gunt haar moeder het avontuur vooral ook: „Natuurlijk zag ik haar een lange tijd niet, maar het is voor een goed doel. Utopia is een fantastische ervaring voor haar en ze kan veel geld winnen.” En met de heimwee naar haar moeder valt het tot nu toe mee: „Ik kan haar 24 uur per dag volgen op internet. Dus ik zie haar nu vaker dan normaal, haha.”​

Als die kinderen 18 en 16 jaar oud zijn dan kunnen ze prima zelf koken, een mooie gelegenheid om er eens mee te starten, lijkt mij. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148289422
Stond op FB dit.

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  maandag 5 januari 2015 @ 16:41:12 #226
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_148360207
Bij SBS?

pi_148362631
De single van Billy en Ruud, getitleld Ik Laat De Pil Wel Staan ( :') ) is nu te downloaden. Je kunt ook een preview beluisteren.
pi_148364989
quote:
2s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:14 schreef bdd8 het volgende:
De single van Billy en Ruud, getitleld Ik Laat De Pil Wel Staan ( :') ) is nu te downloaden. Je kunt ook een preview beluisteren.
Auw }:|
.
.
.
.
_O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 5 januari 2015 @ 19:23:44 #229
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148365122
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148383784
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 11:32:51 #234
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_148383920
quote:
O+ verstandige keuze. Je moet er toch ook niet aan denken zeg.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 11:39:45 #235
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_148384081
quote:
:D is het heel erg als ik dit best vermakelijk en grappig vind _O-

Het is niet slechter dan het gekweel van Lot :P
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:37:14 #236
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_148393087
quote:


HELMOND - Er wordt niks in scène gezet in de realityshow Utopia van SBS 6. Dat zegt Vanessa Heymans die Utopia vorige week verliet, in een interview met het ED.
De verhaallijnen zijn echt en de mensen zijn echt, aldus Vanessa: "De regie vervangt alleen de accu van de microfoon als die leeg is. Niks van wat ik in Utopia heb gedaan is geregisseerd. Er deden ook geruchten de ronde dat we in het begin, toen we nog niks hadden, eten kregen toegestopt. Allemaal onzin."

Vanessa hield het alleen een jaar lang uit in het programma, waarin 15 mensen op zoek gingen naar de perfecte samenleving, door zichzelf te zijn: "Je kunt je namelijk niet continu bewust zijn van de camera's, dan word je gek. Na een week vielen ze me eigenlijk al niet meer op. Pas toen ik een keer flink op mijn plaat ging, dacht ik 'Oh, die val staat er ongetwijfeld mooi op.'"

Het niet bewust zijn van de camera's had volgens Vanessa ook zo z'n nadelen: "Ik vergat dat ik er werd gefilmd toen ik met Ivan onder de douche stond. De volgende morgen is het even slikken als je beseft dat je kinderen en ouders dat hebben gezien. Van de andere kant: het maakt mij niet zoveel uit. Seks hoort toch gewoon bij het leven?"

http://www.ed.nl/regio/he(...)A8ne-gezet-1.4700637
pi_148393258
Ik ben blij dat dat nu voor eens en altijd duidelijk is. Het is allemaal echt!
pi_148394594
Ze heeft trouwens groot gelijk. De seksuele escapades van Vanessa horen bij mijn leven. ^O^
pi_148432100
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_148435021
quote:
Wij vinden het heel moeilijk, omdat we hem nu een jaar lang bijna niet zien en spreken en we zijn vrij close.
Dit valt mij weer op :{
SOONY
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:52:15 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148435411
Bezoek ... Brieven ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 7 januari 2015 @ 18:01:05 #242
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_148435759
quote:


Björn Remmerswaal uit Bodegraven is de nieuwste inwoner van Utopia. Zijn familie vreest de 26-jarige erg te gaan missen. 'Voor ons had het niet gehoeven, maar voor hem is het natuurlijk wel erg leuk.'

,,Hij wil dit graag, dus wij gaan er wel in mee,'' zegt Ilona Remmerswaal, het jongere zusje van Björn. ,,Ik hoorde het ergens halverwege vorige week. Ik wist dat hij deze plannen had, maar zondagmiddag moesten we al afscheid nemen. Voor hem heel onwerkelijk, met een camera voor onze neus. Wij vinden het heel moeilijk, omdat we hem nu een jaar lang bijna niet zien en spreken en we zijn vrij close. Voor ons had het niet gehoeven. Maar we vinden dit voor Björn natuurlijk wel erg leuk.''

Björn deed al vaker mee aan televisieprogramma's. Zo was hij te zien in de serie Spangas en acteerde hij in Achter gesloten deuren. ,,Vroeger vond hij Big Brother ook fantastisch, maar toen was hij nog vrij jong," vertelt zus Ilona (19). ,,Utopia heeft hij vanaf het begin gevolgd.''

De familieleden wisten wel dat Björn graag mee wilde doen aan het reality-programma. Voor sommige vrienden was het echter een complete verrassing dat de Bodegraver alles achter zich liet.

Björn werkte als accountmanager, maar heeft zijn baan opgezegd voor het televisieavontuur. Hij voetbalde bij Esto, als spits in het zesde elftal. Teamgenoot Martijn Francken wist van niets. ,,Ik hoorde het op het laatste moment. Hij heeft wel vaker dingen op televisie gedaan, dat vindt hij leuk. Voor hem is dit een nieuwe uitdaging. Ik heb het programma nog nooit gezien. Ik denk wel dat ik nu een keer ga kijken.''

Leonie Goudkuil had jarenlang een relatie met Björn . Ze zijn uit elkaar, maar hebben nog steeds goed contact. ,,Alleen het komende jaar dus niet,'' reageert Leonie.,,Dat is voor ons allemaal wel heel lastig. Voor zijn ouders, broer en zusje vooral. Björn is echt een gezelligheidsmens. Ik denk wel dat hij het moeilijk gaat vinden om geen contact te hebben, maar ik denk ook dat hij daar erg op zijn plek zit.''

Björn wil graag verder in de televisiewereld. Zijn deelname aan Utopia kan misschien een opstapje in die richting zijn. ,,Ook wil hij graag festivals en feesten organiseren,'' zegt Leonie. ,,Hij heeft een hoop ideeën die hij wil uitwerken.''

Volgens zijn zusje zal hij niet stilzitten. ,,Hij is een bezig bijtje. Als hij iets doet, gaat hij er honderdduizend procent voor. Het is wel apart om nu weer van alles over hem te lezen. Ik ga af en toe naar de livestreams kijken, maar niet te vaak hoor. Ik zie hem normaal ook niet elke dag."

Leonie zal ook geen vaste kijker worden. ,,Daar word je knettergek van. Je ziet hem dan, maar je kunt er niks mee.''


http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ijt-aan-Utopia.dhtml


Ex-vriendin Leonie Goudkuil
pi_148436674
Rarara wie zou hier nu achter zitten?
Achternamen van bewoners zijn al weggehaald :r :r

http://nl.wikipedia.org/w(...)opia_%28Nederland%29

----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_148436795
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:27 schreef Zeyina het volgende:
Rarara wie zou hier nu achter zitten?
Achternamen van bewoners zijn al weggehaald :r :r

http://nl.wikipedia.org/w(...)opia_%28Nederland%29

[ afbeelding ]
Lees net ook de reacties, tot nu toe, van de beoordelingscommissie
http://nl.wikipedia.org/w(...)/Toegevoegd_20150101
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  woensdag 7 januari 2015 @ 18:53:20 #245
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_148437658
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:27 schreef Zeyina het volgende:


Achternamen van bewoners zijn al weggehaald :r :r

http://nl.wikipedia.org/w(...)/Toegevoegd_20150101


Geboortedatum zijn ook weg, zo wist je wanneer de inwoners jarig zijn, welk sterrenbeeld etc.
pi_148440100
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:27 schreef Zeyina het volgende:
Rarara wie zou hier nu achter zitten?
Achternamen van bewoners zijn al weggehaald :r :r

http://nl.wikipedia.org/w(...)opia_%28Nederland%29

[ afbeelding ]
Wie moet daar dan achterzitten? Talpa?
  woensdag 7 januari 2015 @ 19:45:12 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148440228
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:42 schreef mootie het volgende:

Wie moet daar dan achterzitten? Talpa?
Huub!!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148440742
quote:
8s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Huub!!!
Natuurlijk! Dom van mij. Lijkt me inderdaad logisch dat Huub deze pagina met supergevoelige info wil laten verwijderen.

De lul.
  woensdag 7 januari 2015 @ 19:58:14 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148440894
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:55 schreef mootie het volgende:

Natuurlijk! Dom van mij. Lijkt me inderdaad logisch dat Huub deze pagina met supergevoelige info wil laten verwijderen.

De lul.
Volgens mij is het gewoon een interne discussie over niets toevoegende non-info uit non-bronnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148441010
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon een interne discussie over niets toevoegende non-info uit non-bronnen.
No way. Ik zou je bijna schaap gaan noemen. :o
pi_148442570
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Wie moet daar dan achterzitten? Talpa?
Welnee.
Als je zelf de achternamen weet, kan je dat in Wikipedia gewoon aanvullen.
Niet alles geloven wat Wiki beweert.
Iedereen kan daar zijn/haar waarheid neerzetten
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_148462673
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:27 schreef Zeyina het volgende:
Rarara wie zou hier nu achter zitten?
Achternamen van bewoners zijn al weggehaald :r :r

http://nl.wikipedia.org/w(...)opia_%28Nederland%29

[ afbeelding ]
Ze zijn heel kinderachtig bezig daar, eerst de filmpjes laten verwijderen en nu dit....
  donderdag 8 januari 2015 @ 21:46:19 #254
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_148484189
Isabella Smit op Facebook.
Gi en ik hebben wel dingen besproken maar ik wist natuurlijk niet dat hij zo close zou worden met het meisje die mij eruit heeft gestemd. Heb een mega lieve brief gehad en daar zal ik op gaan antwoorden. Ik dacht echt dat hij eruit zou komen. Nu is dat niet zo. Helaas! Ik ga hem een brief schrijven en ga om duidelijkheid vragen want ook ik weet niet meer hoe het zit. Wat ik wel weet is dat ik het moeilijk vind om te zien en lezen hoe fanatiek mensen reageren! Jongens relax! Naomi heeft gelijk! Gio is ook leuk! Geef haar geen ongelijk. Gio denkt dat ik zou wachten tot 1 jan. Meer weet hij niet. Besef heel goed dat alle mensen daar binnen geen enkel benul hebben wat er zich hier allemaal afspeelt! Social media etc hebben ze niet!
  donderdag 8 januari 2015 @ 21:58:02 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148484671
OMG, het wicht gaat per brief om duidelijkheid vragen. Deelt ze haar schuimende achterhoede mee.
Zulks een treurnis.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148485294
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:27 schreef Zeyina het volgende:
Rarara wie zou hier nu achter zitten?
Achternamen van bewoners zijn al weggehaald :r :r

http://nl.wikipedia.org/w(...)opia_%28Nederland%29

[ afbeelding ]
Het is dan ook gewoon een nutteloze wiki-pagina. Kan gemakkelijk op de Utopia pagina op Wiki.
Het toevoegen van geboortedata is inderdaad inbreuk op de privacy (icm de achternaam) en bronnen als utopiagekte.nl maakt het ook zeker niet betrouwbaar.

Misschien heeft Talpa het verzoek om die pagina te verwijderen wel ingediend, maar dat lijkt me -hoe die pagina nu is opgesteld- ook meer dan logisch.
pi_148485346
quote:
Wie the fuck is Roy Donders? Ik heb niet eerder iets over hem gehoord of gelezen. Een of andere Nederlandse zeikzanger uit de D-categorie?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148485454
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:14 schreef iBenny het volgende:

[..]

Het is dan ook gewoon een nutteloze wiki-pagina. Kan gemakkelijk op de Utopia pagina op Wiki.
Het toevoegen van geboortedata is inderdaad inbreuk op de privacy (icm de achternaam) en bronnen als utopiagekte.nl maakt het ook zeker niet betrouwbaar.
Misschien heeft Talpa het verzoek om die pagina te verwijderen wel ingediend, maar dat lijkt me -hoe die pagina nu is opgesteld- ook meer dan logisch.
Ik heb een schijthekel aan Talpa maar dat is inderdaad terecht.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 10 januari 2015 @ 00:15:33 #259
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_148530435
SBS zet programmabaas Remko van Westerloo aan de kant
De aandeelhouders van SBS Nederland hebben besloten programmabaas Remko van Westerloo per direct te vervangen. Ze zijn de aanhoudende slechte resultaten zat. De plek van Remko van Westerloo wordt per direct ingenomen door Peter Lubbers, oud-zendermanager van FOX, RTL7 en de Avro. Dat maakt SBS vandaag bekend.

Precies een jaar geleden maakte SBS juist bekend door te zullen gaan met Remko van Westerloo aan het roer.
Het succes van Utopia leek zijn redding.

Toch wist SBS6 niet in de buurt te komen van het succes van concurrenten RTL4 en NPO1, waardoor het voor de aandeelhouders Sanoma en Talpa nu echt genoeg is. Remko Van Westerloo is al jaren een vertrouweling van Talpa-baas John de Mol, waardoor het geduld bij vooral Talpa groot was.

Opvolger Peter Lubbers is afkomstig van productiebedrijf Zodiak Media. Waar hij algemeen directeur was. Daarvoor was hij lange tijd werkzaam binnen het programmamanagement van RTL en als directeur media bij de AVRO, waar hij onder meer groen licht gaf voor het programma Maestro.

SBS-baas Peter de Mönnink zegt blij te zijn met Lubbers. 'Met de komst van Peter verwachten we de volgende stap te zetten in de opgaande lijn van ons bedrijf', zegt hij in een reactie.

http://www.volkskrant.nl/(...)an-de-kant~a3826477/
pi_148542625
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zondag 11 januari 2015 @ 16:55:49 #261
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_148571940
Vanessa, Life 4 you zondag vanaf 17:25 uur RTL4.

  zondag 11 januari 2015 @ 19:56:01 #262
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_148579004
quote:
omg - ze hebben royke nodig om in de picture te kunnen blijven
... en huiver mee
  zondag 11 januari 2015 @ 19:56:24 #263
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_148579014
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vanessa, Life 4 you zondag vanaf 17:25 uur RTL4.

[ afbeelding ]
prutprogramma met prutgasten
... en huiver mee
pi_148646610
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  dinsdag 13 januari 2015 @ 19:34:43 #265
425632 UtopiaFreak
Ik hoef geen Hakim pannekoek!
pi_148650850
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vanessa, Life 4 you zondag vanaf 17:25 uur RTL4.

[ afbeelding ]
Afgelopen weekend ook al, klopt dit wel?
Utopia Freak @ Dailymotion ;)
  dinsdag 13 januari 2015 @ 19:36:38 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148650955
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 19:34 schreef UtopiaFreak het volgende:

Afgelopen weekend ook al, klopt dit wel?
Dat gaat over afgelopen zondag.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 13 januari 2015 @ 19:39:24 #267
425632 UtopiaFreak
Ik hoef geen Hakim pannekoek!
pi_148651107
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 19:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat gaat over afgelopen zondag.
Utopia Freak @ Dailymotion ;)
pi_148698813
quote:
Billy en Ruud uit Utopia in de IQ-Test 2015
woensdag 14 januari 2015 om 15:11 uur

Voormalige Utopia-bewoners Billy en Ruud zijn twee van de deelnemers aan de IQ-Test van 2015. Een gedurfde zet van het koppel.

Want in Utopia leken de twee nu niet direct het buskruit te hebben uitgevonden. De blonde hysterica Billy verdeed haar tijd met ruziemaken en huilen en haar lover, telefoonverkoper Ruud, haalde voornamelijk puberale grappen uit in het beloofde land. Maar wie weet verbazen de voormalig Utopianen ons allemaal met een torenhoog iq.

Sinds Utopia doen Ruud en Billy er alles aan om in de aandacht te blijven. Het stel bedelt al een tijdje om een eigen realityshow en nam ook een liedje op. Maar tot nu toe blijft de gewenste publiciteit nog een beetje uit.

De duo's
In de Nationale IQ-Test 2015 nemen Ruud en Billy het op tegen elkaar en tegen drie andere duo's: Andy & Melisa van der Meijde (getrouwd), Edo Brunner & Arie Koomen (cabaretduo) en Louise en Martine Fokkens (tweelingzussen uit ‘Ouwe Hoeren’).

Vorig jaar beweest Kelly van der Veer dat ze helemaal niet zo dom was als iedereen dacht. De webcambabe scoorde 2 punten hoger dan haar vorige deelname en kwam uit op 79.

De Nationale IQ-Test wordt uitgezonden op woensdag 21 januari om 20.30 uur op NPO 1
  donderdag 15 januari 2015 @ 22:31:06 #269
342001 Osvaldo2
To boldly go...
pi_148731019
Utopia Duitsland gaat volgende maand ook beginnen. Alleen noemen ze het daar Newtopia omdat iemand anders al alle domeinnamen heeft geclaimd...
Ze hebben de startdatum zo gekozen dat het nog koud is en ze krijgen maar 5.000 euro startgeld...

Die Fakten:

Start: Am Montag, den 23. Februar 2015
Sendezeit: Montags bis freitags von 19:00 Uhr bis 19:55 Uhr in SAT.1, keine Liveshows, nur Tageszusammenfassungen
Geplante Dauer: 1 Jahr
Teilnehmer: 15 Pioniere, keine Promis, nur normale, unbekannte Menschen, beworben haben sich 8187
Startbudget für die Bewohner: 5.000 Euro, der Rest muss selbst erwirtschaftet werden

Technik: 105 Kameras, 57 Mikrofone, 80 km verlegte Kabel
Gelände: 2 Hektar groß, in Königs Wusterhausen (in der Nähe von Berlin)

Zuschauer-Interaktionen: Rein- und Rauswählen der Kandidaten
Livestream: Ein 24-Stunden Stream im Internet mit 4 Kameras und 360-Grad-Kamera

Bron: www.bb-unzensiert.de
Photoshop your own reality...
pi_148732003
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat heeft BNN weer mooi geregeld. Eens even kijken naar wat er uit komt (in vergelijking met de andere kandidaten en de kijkers thuis). :)
Wie is slimmer? Ruud of Billy?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bram_van_Loon op 15-01-2015 23:00:19 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148732206
Weet iemand wat het oppervlakte is van het terrein van de Nederlandse Utopia?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148792229
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
Utopia Duitsland gaat volgende maand ook beginnen. Alleen noemen ze het daar Newtopia omdat iemand anders al alle domeinnamen heeft geclaimd...
Ze hebben de startdatum zo gekozen dat het nog koud is en ze krijgen maar 5.000 euro startgeld...

Die Fakten:

Start: Am Montag, den 23. Februar 2015
Sendezeit: Montags bis freitags von 19:00 Uhr bis 19:55 Uhr in SAT.1, keine Liveshows, nur Tageszusammenfassungen
Geplante Dauer: 1 Jahr
Teilnehmer: 15 Pioniere, keine Promis, nur normale, unbekannte Menschen, beworben haben sich 8187
Startbudget für die Bewohner: 5.000 Euro, der Rest muss selbst erwirtschaftet werden

Technik: 105 Kameras, 57 Mikrofone, 80 km verlegte Kabel
Gelände: 2 Hektar groß, in Königs Wusterhausen (in der Nähe von Berlin)

Zuschauer-Interaktionen: Rein- und Rauswählen der Kandidaten
Livestream: Ein 24-Stunden Stream im Internet mit 4 Kameras und 360-Grad-Kamera

Bron: www.bb-unzensiert.de
En nu ook in China

* Video(link) verwijderd op last van Talpa
John de Mol heeft het weer voor elkaar _O_
pi_148797774
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Weet iemand wat het oppervlakte is van het terrein van de Nederlandse Utopia?
Er is een topic 'Luchtfoto's van Utopia', misschien heb je daar wat aan.
  zondag 18 januari 2015 @ 12:34:22 #274
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_148801644
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 03:26 schreef Htje het volgende:

[..]

Er is een topic 'Luchtfoto's van Utopia', misschien heb je daar wat aan.
UTO / Luchtfoto's van Utopia

https://www.anpfoto.nl/se(...)cture=25886088&pos=3

pi_148865257
CAP van Oekaboe

  zaterdag 24 januari 2015 @ 22:12:00 #276
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_149024378


De voorganger van Best Life Church Utrecht, Paul van der Boom vertelt: "We gaan zondag 25 januari een kerkdienst houden in het SBS-programma Utopia".
CIP sprak met Paul. Hij vertelt: "Een gelovig meisje dat daar zit –Gaby Hoepel– heeft ons in Utopia uitgenodigd. Ze kende onze kerk. En we vinden het super! Het is ons gebed dat iedereen mee gaat als Jezus terug komt! We hopen dat veel mensen zo de liefde van Jezus mee zullen krijgen”.
Paul vervolgt: "De apostel Paulus zei: ‘Wat doet het er toe, als Christus maar verkondigd wordt.’ Dat is geweldig belangrijk. Aanstaande zaterdag is een jongen uit onze kerk te zien in het EO programma De Verandering. Daar vertelt hij hoe God zijn leven ingrijpend veranderd heeft. Je bereikt in een week zo bijna een miljoen mensen”, lacht Van der Boom. Hij ziet uit naar Utopia.
http://www.eo.nl/geloven/(...)st-houden-in-utopia/
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2015 @ 20:40:00 #277
137949 Disana
pi_149128712
Geinig: op de Wikipedia pagina van Utopia wordt met geen woord gerept over de (voormalige) bewoners van dit schitterende reality project. Geen lijstje namen, geen achtergronden, niks. Deze mensen zijn dus zelfs voor de Wikipedia-autisten te onbeduidend om twee woorden aan vuil te maken, en dat is toch wel pijnlijk. Want de vergetelheid is wel het aller- allerlaatste wat deelnemers aan reality programma's ambiëren (zo wil bewoner Giorgio presentator worden en dus riep hij de hulp van Jochem van Gelder in, LOL). De stelende, valium-dealende Andrea dook op haar beurt kort na haar vertrek plots op op het terras van Blushing. Uiteraard om door Gordon opgemerkt te worden en tja... god weet wat voor impulsen je carrière na zo'n middag allemaal heeft gekregen hè? (Antwoord: geen, Goor was niet aanwezig.) Ook Nicoline, de ex van zwerver Rienk doet nu een duit in het zakje door voortdurend rond te hangen in de sportschool van Arie Boomsma, Vondelgym. 'Lid van het eerste uur' noemt ze zichzelf en dan weten wij genoeg. Die hoopt ook op een verlening van haar Utopia roem. Iets wat niet zal lukken want Arie zit in de Urban Tribe en dat is een heel ander slag volk dan Utopia tokkies. Daarom beste Nicoline: doe het niet. Kijk naar je exje Rienk, eerst deed hij cool met dure tv-kleren en een fotoshoot, inmiddels is hij weer net zo onbelangrijk als voor Utopia. Is ook beter.

http://glamora.ma/2015/01/nicoline_uit_utopia_duikt_op_i.html
pi_149142937
https://twitter.com/smit_isabella

isabella smit
‏@smit_isabella
Vandaag aanmelden bij de kvk! Ik ga zelf wel het land in! Bookingsksntoor kan mijn rug op! na 2 maanden nog niets! IK DOE HET ZELF WEL!
  woensdag 28 januari 2015 @ 17:10:31 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149143160
Iets met vraag en aanbod. En vrienden maken. Met het wereldje en dat boekingsksntoor. Weer bezopen, zeker.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149143469
CAPSLOCK :')
SOONY
pi_149143767
POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR IESJE!
  woensdag 28 januari 2015 @ 17:34:33 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149143817
dISAster.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149144476
quote:
9s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:34 schreef Copycat het volgende:
dISAster.
ParadISO.

Nou ja, bijna.
  woensdag 28 januari 2015 @ 18:00:01 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149144518
Nu is ze de pISAng.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149144712
Zelfs dat bookings kantoor IS TEGEN ISA }:|
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_149144750
quote:
8s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:08 schreef pullup het volgende:
Zelfs dat bookings kantoor IS TEGEN ISA }:|
Hoe zou dat komen :+?
SOONY
pi_149144757
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 05:02 schreef Missutopio het volgende:
Geinig: op de Wikipedia pagina van Utopia wordt met geen woord gerept over de (voormalige) bewoners van dit schitterende reality project. Geen lijstje namen, geen achtergronden, niks. Deze mensen zijn dus zelfs voor de Wikipedia-autisten te onbeduidend om twee woorden aan vuil te maken, en dat is toch wel pijnlijk. Want de vergetelheid is wel het aller- allerlaatste wat deelnemers aan reality programma's ambiëren (zo wil bewoner Giorgio presentator worden en dus riep hij de hulp van Jochem van Gelder in, LOL). De stelende, valium-dealende Andrea dook op haar beurt kort na haar vertrek plots op op het terras van Blushing. Uiteraard om door Gordon opgemerkt te worden en tja... god weet wat voor impulsen je carrière na zo'n middag allemaal heeft gekregen hè? (Antwoord: geen, Goor was niet aanwezig.) Ook Nicoline, de ex van zwerver Rienk doet nu een duit in het zakje door voortdurend rond te hangen in de sportschool van Arie Boomsma, Vondelgym. 'Lid van het eerste uur' noemt ze zichzelf en dan weten wij genoeg. Die hoopt ook op een verlening van haar Utopia roem. Iets wat niet zal lukken want Arie zit in de Urban Tribe en dat is een heel ander slag volk dan Utopia tokkies. Daarom beste Nicoline: doe het niet. Kijk naar je exje Rienk, eerst deed hij cool met dure tv-kleren en een fotoshoot, inmiddels is hij weer net zo onbelangrijk als voor Utopia. Is ook beter.

http://glamora.ma/2015/01/nicoline_uit_utopia_duikt_op_i.html
Wat een verrassing. _O-
Bekend willen worden... :N
Waarom zien mensen niet in dat mensen die bekend zijn dit zijn omdat ze ergens goed in wilden worden en dat het bekend zijn een gevolg hiervan is?

[ Bericht 2% gewijzigd door Bram_van_Loon op 28-01-2015 18:15:26 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 28 januari 2015 @ 18:10:04 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149144759
Ik pleit voor boekingsksntoor Schuim.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 28 januari 2015 @ 18:10:36 #290
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_149144774
pi_149144947
Show must go on :P
Niet is wat het lijkt mensen :{w
SOONY
pi_149144971
quote:
RUN Wolter RUN
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_149145111
Ik hoop dat ze haar baan als TAPAS SERVEERSTER niet heeft opgegeven O+
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_149145153
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:21 schreef pullup het volgende:
Ik hoop dat ze haar baan als TAPAS SERVEERSTER niet heeft opgegeven O+
ZE WORDT EEN SUPERSTER :{w
SOONY
pi_149145322
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:23 schreef DKUp het volgende:

[..]

ZE WORDT EEN SUPERSTER :{w
Haar carriere was kort maar haar schuimbasis heeft het keurig vastgelegd voor de archieven O+

* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_149145376


_O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 28 januari 2015 @ 18:33:21 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149145448
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:29 schreef pullup het volgende:

Haar carriere was kort maar haar schuimbasis heeft het keurig vastgelegd voor de archieven O+

* Video(link) verwijderd op last van Talpa
RIP aan de nabestaanden. Wel een korte necrologie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 28 januari 2015 @ 18:33:59 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149145467
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:31 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Wat een lelijke foto.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149145680
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat een lelijke foto.
Dat is Claudia de Breij, toch?
  woensdag 28 januari 2015 @ 18:43:00 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149145708
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:

Dat is Claudia de Breij, toch?
Verhip!
Het mongoloïde zusje van, denk ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149146042
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Verhip!
Het mongoloïde zusje van, denk ik.
En overduidelijk een nichtje van Bertie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')