quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:21 schreef freaky40 het volgende:
Geen variant maar gewoon Utopia na volgend jaar voortzetten met een nieuwe groep bewoners die het verder uitbouwen. En misschien voor deelnemers die dit willen een mogelijkheid bieden om daar te blijven met de nieuwe bewoners.
Het is duidelijk RLS (Real Life Soap) is weer helemaal terug.
quote:Op maandag 31 maart 2014 12:49 schreef Aggie46 het volgende:
Voordat het filmpje verwijderd wordt,RTL heeft al geclaimd:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is daar iets van op stream geweest?quote:
Niet gezien of gelezen.quote:
Ik heb het idee dat ze streamers en gestreamden met elkaar verwarren.quote:
O ja, dat zou goed kunnen. Hij heeft natuurlijk wel een fanbeesje op internet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze streamers en gestreamden met elkaar verwarren.
Of het is natuurlijk gebeurd tijdens die streamlocks ...
Ex-Utopiaan Jimmy Omelet is die actie begonnen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze streamers en gestreamden met elkaar verwarren.
Of het is natuurlijk gebeurd tijdens die streamlocks ...
Ja, die heeft wel wat met onverantwoordelijke verkeersdeelnemers ...quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ex-Utopiaan Jimmy Omelet is die actie begonnen.
En alleen maar omdat zij niet eerder uit Utopia vertrok? Ik denk dat de mensen wel meer om handen hebben om zich daar nog druk om te gaan maken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:24 schreef Gert het volgende:
Andrea verlaat Utopia zingend
Voor Andrea Tolsen is het Utopia-avontuur definitief voorbij. Zoals de regels voorschrijven is het aan de nieuwste bewoner om iemand eruit te stemmen. Aannemer Dennis koos onverbiddelijk voor de 52-jarige massagetherapeute.
'Ik wil iemand graag zien ontpoppen en daarom blijft Robin', legde nieuwkomer Dennis gisteravond uit. 'Andrea ik doe je pijn, maar ik weet dat jij van alle mensen hier de sterkste bent. Ik vind het moeilijk, val me niet aan. Ik heb in jou een fantastische vrouw gevonden. Maar denk dat Robin een kans verdient, wees niet boos. Dit is mijn keuze en sta er honderd procent achter'. Ook telefoonverkoper Ruud was genomineerd, maar overleefde de eliminatieronde. 'Je hebt een goed hart, en sta achter je ideeën. Je hebt van je medebewoners wel geleerd'.
Na al scheldend en mokkend haar spullen te hebben gepakt, werd er nog een groepsfoto gemaakt waarna de Andrea Utopia voorgoed verliet. De bewoners en de gelovige Andrea zongen daarbij haar favoriete Christelijke nummer 'Oil in my lamp'.
Andrea verliet Utopia al eerder nadat haar 82-jarige partner Anton liet weten dat het niet goed met hem ging. Stress zorgde voor hartritmestoornissen. Andrea beloofde Anton dat ze niet meer terugging naar Utopia. Dit deed ze stiekem toch, waarna hij de relatie verbrak. Een warm welkom van haar biologische dochter hoeft Andrea ook niet op te wachten. Sophia noemde Andrea een schijnheilige acteur.
Oud-bewoner Jimmy maakt zich zorgen om de massagetherapeute. 'Ze heeft waarschijnlijk een probleem. Ik ben bang dat de buitenwereld haar hard zal gaan aanpakken', aldus de weggestemde portier. (AD)
Ze liep toch te schelden en te mokken? Wat is daar gelogen aan? Of je moet "klootzak" geen schelden vinden.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:50 schreef FooRancid het volgende:
Het begint alweer met leugens het vertrek van Andrea. "Scheldend en mokkend " is niet waar ze vatte het juist goed op, ze wilde alleen geen afscheid nemen van degene die haar het meeste heeft gekwetst, heel logisch lijkt mij.
quote:Op donderdag 24 april 2014 08:17 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANDREA WACHTKOUD ONTHAAL
Dus hij is vrijgelaten?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:55 schreef DawN het volgende:
Peter Nuninga is vanavond LIVE in Showniews om 23.10 !!
Ik las het ook net op de AD-site. Vond vooral dit een mooi stukquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:24 schreef Aggie46 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rijf-Utopianen.dhtml
quote:Vanzelfsprekend wordt er ook hard gewerkt in Utopia. Zo zijn de 15 bewoners druk in de weer met hun moestuin en de broeikas, de koeien moeten iedere dag gemolken worden en af en toe is vooral aannemer Dennis druk bezig met een bouwproject gesponsord door een grote bouwmarkt. Met regelmaat organiseren de Utopianen een biologische markt of laten ze een artiest optreden en verdienen ze aan de verkoop van kaartjes. Billy klust bij als kunstenares. Dit alles bij elkaar staat de teller van de kluis na vier maanden Utopia op 17.556,80 euro. Dat is een stijging van 7.556,80 vanaf de start, maar dat hoeven we boekhouder Giorgio natuurlijk niet te vertellen.
Vader Abraham moet uiteindelijk beslissen of Peter vrijgelaten wordt of niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:46 schreef Copycat het volgende:
Shalala Sieneke bemoeit zich er ook al mee?
Čn die Advocaat kost?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:57 schreef DawN het volgende:
[..]
Helaas niet...overigens is het Gineke
Twee zielen één gedachtequote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:05 schreef Gert het volgende:
Ben benieuwd of de telegraaf iets gaat melden over het fysieke geweld van vannacht..
nóg meer Billy?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:21 schreef Gert het volgende:
Neeee niet een 2e seizoen met dezelfde mensen
Gaarne.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:52 schreef Copycat het volgende:
En een exemplaar Utopia in. Zodat Lot en Billy zeegroen kunnen zien van jaloezie.
Paul, Lindy en Emil worden in de krant apart in een kader gezet met hun commentaren op Utopia.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:14 schreef Paco55 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)jferhit-Utopia.dhtml
"Ook mediapsycholoog Jaap van Ginneken, die een boek schreef over de 'hersenhype' Big Brother, kan er niet goed de vinger op leggen. Hij vermoedt dat het debat ontbreekt, juist omdat het 'burengluren' voor jongeren geen opzienbarend fenomeen meer is. 'Dan nog blijft het leuk om naar anderen te kijken. Het is een diepe menselijke behoefte die altijd zal blijven bestaan. Het tv-genre reality zie ik daarom nooit uitsterven"quote:Op zondag 20 juli 2014 15:04 schreef siaman het volgende:
Uit de COS geplukt. Dank aan Paco55
[..]
Paul, Lindy en Emil worden in de krant apart in een kader gezet met hun commentaren op Utopia.
Paul ging voor het geld, Lindy vindt dat Utopia al snel een kopie werd van de buitenwereld.
Beiden komen ze tot de conclusie dat ze toch liever thuis zijn.
Emil ziet nu dat Utopia een soap is. Hij zou graag een grotere groep willen zonder eliminaties.
Leuk, bedankt voor het doorgeven.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:11 schreef Paxcon het volgende:
Ex-Utopianen Robin en Aike waren net bij Shownieuws aan het woord over het huwelijk van Ruud en Billy.
Robin had wat algemene teksten, vond het leuk. Aike: ''Misschien is Ruud wel echt verliefd, maar ik kan dit gewoon niet serieus nemen. Ik vind het leuk voor ze, lekker doen lekker feest vieren en gefeliciteerd HAHAHAHA''.
Het is sommigen echt naar het hoofd gestegen.quote:
Het recent nieuw leven ingeblazen Dino Music scoort vandaag met de single Ik Ben Je Prooi van Wolter Kroes zijn eerste nummer 1-hit in de iTunes Chart. Kroes is volgende week tevens de eerste artiest die een eigen communitypagina krijgt op Community-networkz.com.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:47 schreef D-B het volgende:
Wolter Kroes bezorgt Dino Music eerste nummer 1-hit
http://www.entertainmentb(...)-eerste-nummer-1-hit
Is Utopia eigenlijk ooit aangekondigd als 'back to basic'?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het is wel een poppenkast aan het worden met al die bezoeken van 3e-rangszangers en zo. Back to basic? Deze idioten zouden het nog geen dag uithouden als ze echt back to basic zouden gaan.
Nee, alleen de teaser deed denken van welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Is Utopia eigenlijk ooit aangekondigd als 'back to basic'?
twitter:Peter_Nuninga twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 10:21:33Vannacht is m'n caravan los van de auto geschoten en bovenop een oldtimer geknald. Geen gewonden gelukkig. #apeldoorn http://t.co/9vm50lBFIX reageer retweet
twitter:prive_nieuws twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 14:22:47Ex-Utopiaan Peter heeft een ongeluk met zijn auto gehad http://t.co/p2FL9v3I2Z http://t.co/jwMqsGMhVa #PriveTV reageer retweet
Ja, die breekkabel lijkt nog intact en de remhandel staat nog in de laagste stand.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:08 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:Peter_Nuninga twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 10:21:33Vannacht is m'n caravan los van de auto geschoten en bovenop een oldtimer geknald. Geen gewonden gelukkig. #apeldoorn http://t.co/9vm50lBFIX reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:prive_nieuws twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 14:22:47Ex-Utopiaan Peter heeft een ongeluk met zijn auto gehad http://t.co/p2FL9v3I2Z http://t.co/jwMqsGMhVa #PriveTV reageer retweet
Als ik zo naar die eerste foto kijk dan lijkt het erop dat hij de veiligheidskoppeling niet eens gebruikt heeft, anders moet je wel heel veel moeite doen om je caravan zo terecht te laten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |