abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138307459
quote:
DEURNE - Bij een overval op juwelier Goldies in de Milhezerweg in Deurne zijn vrijdag aan het einde van de middag twee doden gevallen. Een persoon is gewond geraakt.

Het is nog niet duidelijk wat er precies is gebeurd. De straat is afgezet en staat vol met politie. Naast ambulances is ook een traumahelikopter opgeroepen.

'Eigenaar deinst niet terug'
Een van de buurtbewoners die tegenover de juwelier woont, zegt de eigenaar te kennen als een man die niet snel terugdeinst. "De hele straat is hier afgezet door de politie. Ik zag een gewond iemand naar buiten komen, maar ik heb geen schoten gehoord. " Meerdere getuigen melden dat ze de eigenaar na de overval hebben zien lopen.

Bij juwelier Goldies kan je als bezoeker niet zomaar binnenkomen. Je moet aanbellen waarna je wordt binnengelaten. Bron.

Hier verder.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_138307469
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:45 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Niet veel mensen willen sterven voor materiële zaken.
Immateriele zaken zijn inderdaad nog veel belangrijker om deugdelijk te beschermen.

Kinderen en je familie/vrienden/partner.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138307477
quote:
12s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:45 schreef El_Matador het volgende: [..] Je zou met die personeelskosten en verzekeringsmaatschappijen er best uit kunnen komen. En wetten maken die het onmogelijk maken om het systeem te misbruiken zoals in de VS gebeurt met private gevangenissen.
Dan zijn de tankstations wel het slachtoffer, dit is helaas geen sturcturele oplossing.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 20:47:19 #4
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_138307478
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:45 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Niet veel mensen willen sterven voor materiële zaken.
Het gaat niet eens om het geld, of die stomme juwelen.
Het gaat om het principe.
Ik buig niet voor tuig.
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_138307484
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Je reageerde om 20:30 :?
Nee, schat ik was hier vanmiddag al...

deel 5 en 6
pi_138307506
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zie het risico, maar acht de samenleving niet in staat verantwoord met vrijelijk particulier wapenbezit omgaan. ;)

De screening bij die gek in Alphen aan de Rijn werkte ook niet zo lekker. Had er een privaat bewapend beveiligingsmannetje gestaan bij het winkelcentrum, bij Murat D. op school en bij kinderopvangcentra, waren die vreselijke incidenten anders afgelopen.

Ik zie om me heen dat het werkt; veel private beveiliging, superaardige mensen, maar wel bewapend. Denk niet dat het in het Westen "niet nodig is, want we hebben zulke goeie politie".
Particuliere beveiligers kunnen, net als politieagenten, niet overal zijn. Natuurlijk helpt het waar ze wel zijn, net als dat het bij grote evenementen handig is om er wat politie bij te hebben om ongeregeldheden dáár te voorkomen, maar daarmee verplaats je in feite enkel het probleem. Door potentiële slachtoffers weerbaarder te maken versterk je het principe van algemene preventie. Het wordt zo niet alleen riskanter om een onderneming aan de Dam te overvallen, maar ook om half vier 's nachts op een landweggetje een jonge vrouw je bestelbus in te sleuren.
pi_138307529
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:47 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Dan zijn de tankstations wel het slachtoffer, dit is helaas geen sturcturele oplossing.
Je wil je toch niet verschuilen achter het inderdaad feit dat overvallen zich gaan verplaatsen?

Dat is geen oplossing.

Je moet het uitbannen. En ja, dat kan in een goed georganiseerd land als Nederland. Althans; dat zou moeten kunnen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_138307535
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Het gaat niet eens om het geld, of die stomme juwelen.
Het gaat om het principe.
Ik buig niet voor tuig.
Het is echt kut als mensen er met dingen van jou er van door gaan waar je hard voor werkt
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_138307557
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

In jouw politiek-correcte werkelijkheid hebben natuurlijk alleen criminelen een wapen.
Nee. Ik simplificeer alleen de discussie niet. Iets langer nadenken dan de onderbuik en je komt er achter dat niet alleen de verdedigende partij verandert als je meer wapens op de markt hebt.

Maar he, je kan ook op de onderbuik afgaan en er later achter komen dat je beleid per ongeluk leidt tot meer dode juweliers ipv minder.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_138307588
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Immateriele zaken zijn inderdaad nog veel belangrijker om deugdelijk te beschermen.

Kinderen en je familie/vrienden/partner.
Maar is aanval altijd de beste verdediging? Ik vind het niet gek dat een branche organisatie adviseert om mee te werken.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_138307601
Wanneer is de stille tocht?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138307625
'Wij zijn allemaal Marokkaan'
:')
#superniger2020
pi_138307626
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:50 schreef superniger het volgende:
Haha ja
pi_138307628
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:47 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Particuliere beveiligers kunnen, net als politieagenten, niet overal zijn. Natuurlijk helpt het waar ze wel zijn, net als dat het bij grote evenementen handig is om er wat politie bij te hebben om ongeregeldheden dáár te voorkomen, maar daarmee verplaats je in feite enkel het probleem. Door potentiële slachtoffers weerbaarder te maken versterk je het principe van algemene preventie. Het wordt zo niet alleen riskanter om een onderneming aan de Dam te overvallen, maar ook om half vier 's nachts op een landweggetje een jonge vrouw je bestelbus in te sleuren.
Oh, verdedigingswapens ben ik absoluut voor. Ik vind het dan ook een morele schande dat mensen zich niet eens met pepperspray mogen verdedigen.

@One Few Moment:
Zie hier een mooie kloof tussen Moraal en Wet. Fuck it dat het verboden is, mijn vriendin heeft dat spul gewoon bij zich.

Als je niet zo denkt, vind ik je eerlijk gezegd een beetje eng. Wet boven je liefje, brrr.

zaterdag 29 maart 2014 @ 20:50:47 #15
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_138307638
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:50 schreef superniger het volgende:
:?
Er zijn geen onschuldige mensen gedood toch?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_138307665
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:50 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

:?
Er zijn geen onschuldige mensen gedood toch?
Voor Rishi was er ook een stille tocht
#superniger2020
pi_138307682
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:49 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Maar is aanval altijd de beste verdediging? Ik vind het niet gek dat een branche organisatie adviseert om mee te werken.
Nee logisch; in een situatie waar je geen wapen hebt (zoals ik in Taganga) natuurlijk kan je beter meerwerken.

Je gebruikt de status quo als argument; een drogreden

pi_138307683
Heeft Spekman zijn mening al gegeven? :D
#superniger2020
pi_138307687
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Haha ja
Hallo................ wat is extra dom volgens jou??

er waren al een hoop mensen hier in deel 5 en 6, waren die allemaal dom?
pi_138307704
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:51 schreef superniger het volgende:

[..]

Voor Rishi was er ook een stille tocht
Terecht, die is dan ook schandalig omgelegd. :6

zaterdag 29 maart 2014 @ 20:53:00 #21
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_138307732
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Nee. Ik simplificeer alleen de discussie niet. Iets langer nadenken dan de onderbuik en je komt er achter dat niet alleen de verdedigende partij verandert als je meer wapens op de markt hebt.

Maar he, je kan ook op de onderbuik afgaan en er later achter komen dat je beleid per ongeluk leidt tot meer dode juweliers ipv minder.
Het lijkt me dat duistere types hun eigen wegen bewandelen om aan vuurwapens te komen. En dat zijn geen legale wegen.

Geef juweliers, pomphouders etc. de ruimte om zich te verdedigen.

En voor je aankomt met Amerika: in Zwitserland zijn er nog meer vuurwapens per hoofd van de bevolking in omloop. En een relatief lage criminaliteit.
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_138307740
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hallo................ wat is extra dom volgens jou??

er waren al een hoop mensen hier in deel 5 en 6, waren die allemaal dom?
Soury die iemand dom noemt?

Alsof Bonnie St. Claire iemand aanraadt dat laatste wijntje niet te nemen.

zaterdag 29 maart 2014 @ 20:53:21 #23
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_138307747
zag net op het rtl 4 jaaorunaal dat het om 2 nederlanders van marokkaanse afkomst gaat.
dat zijn er dus 2 minder minder.
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_138307755
quote:
18s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Terecht, die is dan ook schandalig omgelegd. :6
Net als deze 2 kanjers. Ze hadden nog zoveel voor Nederland kunnen betekenen.
#superniger2020
pi_138307778
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Soury die iemand dom noemt?

Alsof Bonnie St. Claire iemand aanraadt dat laatste wijntje niet te nemen.
_O- ja zoiets...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')