Voorheen hadden we in Ambers kamer een verduisterend rolgordijn met lamellen eroverheen. Nu hebben zowel Amber als Tess gordijnen met een verduisteringsstof erachter. Het is goed donker in hun kamer. Maar zij hebben boven en beneden wel een kiertje met licht.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Ik twijfel wel heel erg over de gordijnen. We hebben verduisterende gordijnen voor de slaapkamer bekeken, maar ik ben bang dat ze niet voldoende verduisteren. Ik heb wel echt een donkere kamer nodig om goed te kunnen slapen. Wat is dan slimmer: toch laten voeren met verduisteringsstof, of een verduisterend rolgordijn?
Ik heb mijn hele slaapkamer zwart behangen en ingericht met zwarte kasten en een zwart bed, works like a charm, maar da's niet voor iedereen natuurlijkquote:Op maandag 31 maart 2014 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Ik twijfel wel heel erg over de gordijnen. We hebben verduisterende gordijnen voor de slaapkamer bekeken, maar ik ben bang dat ze niet voldoende verduisteren. Ik heb wel echt een donkere kamer nodig om goed te kunnen slapen. Wat is dan slimmer: toch laten voeren met verduisteringsstof, of een verduisterend rolgordijn?
haha, ja, dat zal wel werken, maar nee, dat is bij ons geen optiequote:Op maandag 31 maart 2014 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele slaapkamer zwart behangen en ingericht met zwarte kasten en een zwart bed, works like a charm, maar da's niet voor iedereen natuurlijk
Pot zwarte verf valt qua kosten best meequote:Op maandag 31 maart 2014 12:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, ja, dat zal wel werken, maar nee, dat is bij ons geen optieWordt sowieso dan duurder als we alles nieuw moeten kopen in plaats van gevoerde gordijnen
rolluik heb ik aan gedachtquote:Op maandag 31 maart 2014 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pot zwarte verf valt qua kosten best mee
Tsja, de beste optie is een rolluikmaar ik zou in jouw geval gewoon voor double dutch gaan
Ik vind onze groene muur zo mooiquote:Op maandag 31 maart 2014 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Daar doelde ik ook op met de pot zwarte verf. Maar verder was ik sowieso niet zo heel serieus, eigenlijk
klinkt erg goed, ben heel benieuwd!quote:Op maandag 31 maart 2014 13:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind onze groene muur zo mooiEn hopelijk straks de groene vloer
Ik ook, vooral naar de vloer. Nu het dichterbij komt dat ie geverfd gaat worden, word ik wel een beetje nerveus of het wel mooi zal wordenquote:Op maandag 31 maart 2014 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klinkt erg goed, ben heel benieuwd!
Kennelijk gaat het prima, dus dat is een pak van mijn hart!quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:31 schreef mefke79 het volgende:
De kleur is zo alDe schilder heeft geen moeite gehad met de vloer?
Klopt, ze heeft het allemaal zelf bedacht. Alleen de vloer niet, die is gewoon over de hele eerste verdieping hetzelfde. Het wordt een erg kleurrijke kamer, als hij klaar is, maar ze lijkt er nog steeds blij mee.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:05 schreef Meke het volgende:
Wauw, mooi!
Ik vind vooral de eerste kamer tof! Dat wordt de grote meisjes kamer?
En dan (1 verdieping lager) telkens geroep horen "JAAA! Wij zijn écht goed hierin joh! Gaat als een speer! Wat zijn wij goed hè!"quote:Op zondag 13 april 2014 20:22 schreef miss_sly het volgende:
Samen met mijn zus, die dat al vaker had gedaan, heb ik op zolder laminaat gelegd. Dat ging heel goed, en het resultaat is mooi!
[ link | afbeelding ]
Whahaha, ja, ik realiseerde me later dat jij ons kon horenquote:Op zondag 13 april 2014 20:42 schreef innepin het volgende:
[..]
En dan (1 verdieping lager) telkens geroep horen "JAAA! Wij zijn écht goed hierin joh! Gaat als een speer! Wat zijn wij goed hè!"![]()
Ben blij dat S tevreden is met haar lentekamertjeEn ben benieuwd naar het eindresultaat, met meubels enzo!
Ik heb al jullie geroddel ook meegekregen hèquote:Op zondag 13 april 2014 20:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Whahaha, ja, ik realiseerde me later dat jij ons kon horen
Ach ja, we zijn goed en we gingen als een speer, dus het mocht gezegd worden
En als het klaar is, komen jullie gewoon nog een keer langs. Kunnen de meisjes weer zo fijn spelen, en gaan wij gewoon theeleuten!
Ons geroddel is veilig bij je, toch?quote:Op zondag 13 april 2014 20:48 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik heb al jullie geroddel ook meegekregen hè![]()
En het was hartstikke leuk! Meisjes hebben genoten, ze vinden allebei dat ze er een echte vriendin bij hebben - en M. een opa erbijWe komen zeker nog een keer!
Leukquote:Op zondag 13 april 2014 20:18 schreef miss_sly het volgende:
En vandaag was Innepin er om op de kamer van S de wolkjes en zon te maken.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vanmorgen besloot ze dat eer ook nog een luchtballon-ver-weg bij moest komen, dus die is er ook bijgeschilderd.
Mijn ouders vinden dat leuk, kindjes. Maar volgens mij viel het best mee, ze waren alle vier, ook de oudste van mijn zus, heel lief en gezellig de hele dag!quote:Op zondag 13 april 2014 21:56 schreef innepin het volgende:
Hij heeft zich met verve op de rol van opa gestortLief joh. Ze zullen er wat werk aan hebben gehad, die drie dames achterna zitten en tevreden houden.
Ik laat me verder niet uit over het geroddel
Wij hebben Atag apparatuur. Wij wilden deze specifieke gaskookplaat wegens gemakkelijk schoon te houden en mooi, en dus hebben we verder ook maar Atag apparatuur genomen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sly, welke inbouwapparatuur heb je in de keuken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Claudia_x op 23-04-2014 16:46:23 ]I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
En je mag langskomen hoor. Het is nog niet af, maar als je moet wachten tot het af isquote:Op woensdag 23 april 2014 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik op visite kom, is de fauteuil voor mij.
hij is gewoon een homo!quote:Op woensdag 23 april 2014 17:05 schreef miss_sly het volgende:
Nee, niet bij hetzelfde adres, maar van hier bij het winkelcentrum. Ik ben reuzebenieuwd. We hebben dan alles wat een gordijn nodig zou kunnen hebben, meteen voorzien van gordijn. Even afwachten of het allemaal goed uitpakt, natuurlijk!
Ja, de roze bankHij is mooi en staat goed tegen de groene muur. Toch blijven veel mensen denken dat ik die roze bank er wel doorgedramd zal hebben, want kennelijk is het onmogelijk dat een man een roze bank zou willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Dank je!quote:Op donderdag 24 april 2014 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een prachtig huis!
En wat zullen jullie er van genieten, van een appartement naar een huis met 3 etages en voor- en achtertuin. Zoveel ruimte en mogelijkheden. Zowel voor jullie als jullie dochter. Heerlijk!
Johquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:52 schreef miss_sly het volgende:
Zo, zijn we goed weggekomen.
Vandaag zou de servicemonteur van de keuken komen om nog wat kleine dingetjes af te maken en even te kijken naar het vocht in het gootsteenkastje dat van de sifon leek te komen.
Gisteravond was de vloer bij de vaatwasser ineens vochtig
Maar niet meer aangezet gisteren. Vandaag kwam dus de monteur en toen bleek er toch iets aan de aansluiting niet helemaal goedGelukkig op tijd opgelost, ik moet er niet aan denken dat de vloer helemaal nat zou zijn geworden!
heb ik ook niet, maar ik vind het toch wel eens vervelend dat mensen vlak langs mijn raam wandelen en ook mijn trekbel is ineens heel aantrekkelijk bij de schooljeugdquote:Op donderdag 24 april 2014 09:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Overigens hebben we geen voortuin, maar dat vind ik verder geen probleem. Minder te onderhouden
Hahaha, ik zie het helemaal voor me, die Japanse toeristenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heb ik ook niet, maar ik vind het toch wel eens vervelend dat mensen vlak langs mijn raam wandelen en ook mijn trekbel is ineens heel aantrekkelijk bij de schooljeugd
ik heb al plantenbakken en een bankje tegen de gevel staan om nog wat afstand af te dwingen (is ook gewoon mijn eigen grond dus niemand kan er wat van zeggen, maar heel wat japanse toeristen laten zich op mijn bankje fotograferen
Ja, klopt! Daar was het allemaal zwart-wit-antracietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi hoor!Heel mooi sfeertje zo!
Heel anders dan in jullie apartement waar veel minder kleur was destijds toch?
Het is geen perenboom geworden, maar een kersenboom. Hopelijk over een paar maanden de eerste bloesem, maar hij is natuurlijk wel erg klein nog.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:18 schreef miss_sly het volgende:
In het stukje zwarte zand vooraan komt een deel kruidentuin. In het perkje in het midden komt de perenboom met mooie bloesem <3
oeeeeh tof!! wij hebben ook een kers staan, ik ben echt super benieuwd, aan al onze bomen zitten nu heel veel knoppenquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is geen perenboom geworden, maar een kersenboom. Hopelijk over een paar maanden de eerste bloesem, maar hij is natuurlijk wel erg klein nog.
We zijn nu bezig met de aankleding. Eindelijk wat kussens op de bank, lampen gekocht, wat kastjes.
We willen nog een goede indeling laten maken in de trapkast. Iemand daar al eens mee bezig geweest? En dan niet alleen plankjes tegen de muur, maar echt fijn ingedeeld zodat je zoveel mogelijk ruimte ook daadwerkelijk gebruikt.
Die deur die Claudia in de trapkast had, is dat niet wat?quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is geen perenboom geworden, maar een kersenboom. Hopelijk over een paar maanden de eerste bloesem, maar hij is natuurlijk wel erg klein nog.
We zijn nu bezig met de aankleding. Eindelijk wat kussens op de bank, lampen gekocht, wat kastjes.
We willen nog een goede indeling laten maken in de trapkast. Iemand daar al eens mee bezig geweest? En dan niet alleen plankjes tegen de muur, maar echt fijn ingedeeld zodat je zoveel mogelijk ruimte ook daadwerkelijk gebruikt.
Onze kers is wel erg klein, hoor! En de kat heeft er ene paar keer aan gekrabd, vandaar dat we nu een stuk aluminiumfolie eromheen hebben gevouwen. Hopen dat ie het overleeft! De boom he, niet de katquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
oeeeeh tof!! wij hebben ook een kers staan, ik ben echt super benieuwd, aan al onze bomen zitten nu heel veel knoppenkan niet wachten!
en je lampen en kussen zijn erg leuk, dat had k nog niet gezegd geloof ik
Zo'n kast hebben we al, vanaf het begin! ideaal inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die deur die Claudia in de trapkast had, is dat niet wat?
Als ik een trapkast had (of kon creëren) dan kwam er zo'n trapkastdeur.
Maar heb je buizen langs de wand lopen voor de vloerverwarming, zijn de wanden vrij van buizen en dergelijke?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo'n kast hebben we al, vanaf het begin! ideaal inderdaad.
Het gaat echt om in de kast. Er staan nu twee stellinkjes van Ikea voor wat voorraad, vazen, bakjes, broodrooster, etc. maar het is een grote puinhoop en er is niet echt ruimte om het netjes te maken. Dat wil zeggen, er is nogal wat ruimte, op de vloer vooral, die dus helemaal vol ligt met lege en volle flessen cola, glaswerk, dozen, emmer, stofzuiger, poetsspullen....ik zou er graag kastjes/plankjes/laden willen om goed en fijn op te bergen.
Zoiets begint er al op te lijken, inderdaad!quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:13 schreef Puala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij hadden het zo. En dan onder de schap met volle flessen een krat wat we gebruiken voor het boodschappen doen. En die vulden we met lege flessen. En de stofzuiger zette we rechts om de hoek zodat er een smal pad over bleef voor de halfhoge en lage stellingkast.
In de grote alle voorraad, de middelste de oncourante dingen en rechts voorraad van schoonmaakmiddelen die je alleen hoefde te pakken als er een les leeg was en andere dingen die je wel dichtbij wilt hebben maar niet vaak nodig hebt
Ik ben er nog steeds heel erg blij mee! Het is zo'n fijne, gemakkelijke stoel en we gebruiken hem nu 5 jaar!quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:26 schreef Leandra het volgende:
Iedere keer als ik zo'n Stokke stoel zie heb ik weer spijt dat wij er niet een gekocht hebben, terwijl hij hier aan de eettafel helemaal niet goed zou kunnen staan door de slede aan de onderkant icm de natuursteenvloer
Ik zal kijken of ik een foto kan maken, straks, maar ik betwijfel of je iets ziet. Het is echt, heel erg echt, een puinhoopquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:27 schreef Leandra het volgende:
Ik heb trouwens wel een Trofast onder de trap staan, en daar heb ik wieltjes ondergezet, dat kan in een trapkast natuurlijk ook prima, of zelfs nog beter....
Onze trapkast komt uit in de woonkamer. Voor de schoenen en sjaaltjes en dingen hebben we al ruimte in de hal. De trapkast is echt voor de stofzuiger, voorraad, vazen, de doos van HelloFresh tot de volgende wordt gebracht, emmers, etc. En dat niet erg netjes opgeruimd. Ik hou mezelf voor dat dat laatste komt door gebrek aan indelingquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net mijn trapkast opnieuw ingericht. Ik woon hier nu 10 jaar dus ik weet inmiddels precies wat ik nodig heb in die kast.
Ik heb niet alleen planken maar ook zo'n schoenenhangergeval. Ik weet even niet hoe het heet. Een deurbreed stuk stof met allemaal zakken er aan voor schoenen. Daar zitten bij mij geen schoenen in maar paraplu's, poncho's, schoenpoets, bouillonblokjes, etc etc.
Mijn trapkast komt uit in de hal. Ik heb er een klein kapstokje in gehangen speciaal voor mijn sjaaltjes, lekker dicht bij de voordeur. Onder de onderste plank hangen handtassen, boodschappentassen, plastic tasjes, etc. Ik heb daar haken opgehangen die precies zo breed zijn als een boodschappentas.
Met van die mandjes die je aan een plank hangt creeer je ook veel extra bergruimte.
K&W / Vochtige muur Hier nog wat foto's, weet niet of het wat toevoegt voor je
Daarom is zo'n trofast zo ideaal, zeker als je hem helemaal onder het lage gedeelte kunt duwen.... zooi in de bakken en je ziet er niets meer vanquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een foto kan maken, straks, maar ik betwijfel of je iets ziet. Het is echt, heel erg echt, een puinhoop
Dacht het al, had even geen zin om het op te zoeken in je topicsquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Onze trapkast komt uit in de woonkamer. Voor de schoenen en sjaaltjes en dingen hebben we al ruimte in de hal. De trapkast is echt voor de stofzuiger, voorraad, vazen, de doos van HelloFresh tot de volgende wordt gebracht, emmers, etc. En dat niet erg netjes opgeruimd. Ik hou mezelf voor dat dat laatste komt door gebrek aan indeling
Ja, en die vloer is nu dus echt bezaaid met zooiquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dacht het al, had even geen zin om het op te zoeken in je topics
Maar goed, na een tijdje heb je wel echt een goed beeld van wat je nodig hebt van zo'n kast. Dan komt pas het juiste moment om hem goed in te delen. Als er zo min mogelijk op de vloer staat, kan je het makkelijkst bewegen in de kast en is het makkelijker om hem opgeruimd te houden.
Wij hadden de dingen die we zo nodig hadden altijd hoog staan. Vanuit de deuropening is de bovenste schap van de halfhoge kast goed te bereiken. En we zette de dingen die we minder gebruikte verder weg. En het was voor ons niet hinderlijk om dan de kast in te moeten stappen. Maar dat was ook omdat we gewoon écht de regel hadden om niets los op de grond te leggen. Naast de deur hadden we ook een ding opgehangen om de stofzuigerslang omheen te hangen. En daardoor was die ook wat compacter. En dan kon je er prima omheen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoiets begint er al op te lijken, inderdaad!
Op zich lijkt het me wel handig om juist achterin/onderin iets met laden te doen? Zodat je het naar je toe kan trekken in plaats van je in de kast moet vouwen.
Ik laat het liever door de aannemer makenquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:01 schreef Leandra het volgende:
Ik zou kijken wat ik met open keukenkastjes kon doen.... Dan heb je sowieso ook de mogelijkheid voor een hoekkast, en dus kun je de draaiplateaus kwijt.
Maar goed dat we geen trapkast hebben, nu ik dat gezien heb was ik al onderweg geweest naar de keukenafdeling van Ikea![]()
Dat denk ik ook. Maar ik zie er de handigheid ook wel van in.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij kan je in die hoeken veel meer kwijt zonder plateau dan met.
Nou ja, is meteen duidelijk waarom er werk van gemaakt kort wordenquote:
Maar jullie hebben ook een vrij stopcontact daar?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet niet precies hoe jullie buizen lopen, maar wij hebben die ook i.v.m. de vloerverwarming. En toch past de vriezer!
Volgens mij heeft J. er een stekkerdoos neergelegd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar jullie hebben ook een vrij stopcontact daar?
Laatjes van je onderste paar traptreden makenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:01 schreef miss_sly het volgende:
B zei dat we eventueel nog aan de aannemer konden vragen om het gedeelte dat straks achter de vriezer ligt, toegankelijk te maken vanuit de gang, onder de trap. Op zich is dat wel een optie, maar dan moeten we we even duidelijk hebben wat we daar dan gaan neerzetten. Er staat toch een schoenenkastje voor dat maakt dat je niet zomaar de deur opentrekt om er iets uit te halen.
Die rails zijn heel gemakkelijk, maar ik vind ze niet mooi. Nou hoeft dat niet in de trapkast, dat weet ik wel, maar toch
Want?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:11 schreef miss_sly het volgende:
Gaaf he? Maar nee, dat wordt hem niet
Nee, maar ik bedoel ook alleen maar onder de onderste 3 a 4 treden. Die lades zouden dan wel ingenieus geconstrueerd moeten worden ivm de bocht in de trap, maar als dat nou kan, dan gebruik je op die manier dus de ruimte achter je nieuwe vriezer, want dat zit in het diepste gedeelte van de trap.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:26 schreef miss_sly het volgende:
Bijvoorbeeld omdat in onze trapkast ook voorraad staat. En flessen sterke drank. Schoonmaakmiddelen. Vazen. Dat krijg je allemaal niet in die laden gepropten als ik ze niet in de trapkast kwijt kan, dan heb ik een opbergprobleem
Dat is wel waar. Het is in ieder geval iets om met de aannemer te bespreken dan!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:27 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel ook alleen maar onder de onderste 3 a 4 treden. Die lades zouden dan wel ingenieus geconstrueerd moeten worden ivm de bocht in de trap, maar als dat nou kan, dan gebruik je op die manier dus de ruimte achter je nieuwe vriezer, want dat zit in het diepste gedeelte van de trap.
Doe dat, en laat het mij dan vooral weten, want ik ben wel nieuwsgierig of het kanquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Het is in ieder geval iets om met de aannemer te bespreken dan!
Het kan ongetwijfeld, maar zal ook wel wat kosten!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:29 schreef innepin het volgende:
[..]
Doe dat, en laat het mij dan vooral weten, want ik ben wel nieuwsgierig of het kan
Jawel, is ook een idee waar we naar kijken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het kan ongetwijfeld, maar zal ook wel wat kosten!
Kun jij niet iets met die uittrekbare kasten onder je trap? Heb je dat niet gezien op pinterest?
Daar zie je niets meer van als de planken vol staan. en het is de trapkast...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:01 schreef miss_sly het volgende:
Die rails zijn heel gemakkelijk, maar ik vind ze niet mooi. Nou hoeft dat niet in de trapkast, dat weet ik wel, maar toch
Ja, dat zei ik al, dat weet ik ookquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:04 schreef Elleska het volgende:
[..]
Daar zie je niets meer van als de planken vol staan. en het is de trapkast...
Het feit dat je een muur vol gaten hebt als je ze weghaalt helpt ook niet...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al, dat weet ik ook
Ik heb ze altijd al lelijk gevonden en ik had het volgens mij 35 jaar geleden al op mijn slaapkamer. Wellicht komt daar mijn tegenzin ook vandaan
Je hebt niet veel meer gaten dan met gewone schappen, misschien zelfs wel minder. Het is een efficiënt en stevig ophangsysteem, en ook nog goedkoop en flexibel. Ik vind het zelf trouwens ook niet de mooiste oplossing, maar ik heb een diep wantrouwen jegens "zwevende" schappen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het feit dat je een muur vol gaten hebt als je ze weghaalt helpt ook niet...
Oooooh dat is geniaal!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:06 schreef innepin het volgende:
[..]
Laatjes van je onderste paar traptreden maken
[ afbeelding ]
Soneal z'n kamer voor de schilder de muur onder handen nam, en Innepin er een plaatje van maakte:quote:Op zondag 8 februari 2015 07:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je hebt niet veel meer gaten dan met gewone schappen, misschien zelfs wel minder. Het is een efficiënt en stevig ophangsysteem, en ook nog goedkoop en flexibel. Ik vind het zelf trouwens ook niet de mooiste oplossing, maar ik heb een diep wantrouwen jegens "zwevende" schappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, als ik iets wil en weet hoe en wat, dan kan ik vrij snel zijnquote:Op maandag 9 februari 2015 15:54 schreef Leandra het volgende:
Wow! Dat heb je lekker snel geregeld, een georganiseerde kast en een vriezer
Woei!quote:Op maandag 9 februari 2015 15:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, als ik iets wil en weet hoe en wat, dan kan ik vrij snel zijn
Ben er erg blij mee. Meteen ook even de paperassen uitzoeken die in de voorzetkast lagen, dan is dat ook gedaan.
Schuur gaan we ook maar zelf doen, hebben we besloten!
Ja. Deze kast draai je als een deur naar voren en daarachter is dan de trapkast.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zit achter die kast nou je trapkast?
Ja, die heb ik al jaren. Doelde meer op een kleine koelkast of vriezer in de trapkast. Die inzetkast is helemaal geweldig.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:42 schreef miss_sly het volgende:
Hier kun je hem vinden: http://handigekasten.nl/inzetkast/
Heel erg soepel. Hij is zelfs zo soepel dat hij weer uit zichzelf dichtdraait. Meestal is dat geen probleem, omdat je er toch zelf voor staat, maar je kunt hem niet open laten staan. Dan moet je er even iets tegenaan zetten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:18 schreef RB42 het volgende:
Grappig, die pagina staat al jaren in m'n bookmarks! Lijkt me erg handig zo'n inzetkast. Opent-ie een beetje soepel?
Wat lijkt me dat ideaal!quote:Op maandag 9 februari 2015 16:54 schreef miss_sly het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ook opgeruimd!
En ja, er liggen hier nog een paar dingen die moeten worden uitgezocht, maar dat is er nog even niet van gekomen. Misschien straks, ik ben wel lekker bezig nu!
Je bedoelt de paneeldeur?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat ideaal!
En wat een prachtige kastdeur voor een nieuwbouwhuis.
Ja!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bedoelt de paneeldeur?
Dat was meerwerk, maar wij wilden het wel erg graag. Veel mooier dan de gewone gladde deuren. Toiletdeur is hetzelfde, deur naar de hal is ook hetzelfde alleen zit er dan glas in.
B heeft dat gedaan, maar volgens mij gewoon via de mail. Zal het eens navragen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:45 schreef Kursor het volgende:
Lurker hier, maar nu te geïnteresseerd in de inzetkast om alleen maar te lezen. Naar aanleiding van jouw topic en dat van ClaudiaX ook maar eens over gaan nadenken.
Contact leggen met de firma lukt niet. Dus vroeg me af hoe dat bij jou is gegaan vorig jaar, want jij hebt 'm toen toch nieuw laten plaatsen en niet meeverhuisd?
Aardig!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
B heeft dat gedaan, maar volgens mij gewoon via de mail. Zal het eens navragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |