Voorheen hadden we in Ambers kamer een verduisterend rolgordijn met lamellen eroverheen. Nu hebben zowel Amber als Tess gordijnen met een verduisteringsstof erachter. Het is goed donker in hun kamer. Maar zij hebben boven en beneden wel een kiertje met licht.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Ik twijfel wel heel erg over de gordijnen. We hebben verduisterende gordijnen voor de slaapkamer bekeken, maar ik ben bang dat ze niet voldoende verduisteren. Ik heb wel echt een donkere kamer nodig om goed te kunnen slapen. Wat is dan slimmer: toch laten voeren met verduisteringsstof, of een verduisterend rolgordijn?
Ik heb mijn hele slaapkamer zwart behangen en ingericht met zwarte kasten en een zwart bed, works like a charm, maar da's niet voor iedereen natuurlijkquote:Op maandag 31 maart 2014 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Ik twijfel wel heel erg over de gordijnen. We hebben verduisterende gordijnen voor de slaapkamer bekeken, maar ik ben bang dat ze niet voldoende verduisteren. Ik heb wel echt een donkere kamer nodig om goed te kunnen slapen. Wat is dan slimmer: toch laten voeren met verduisteringsstof, of een verduisterend rolgordijn?
haha, ja, dat zal wel werken, maar nee, dat is bij ons geen optiequote:Op maandag 31 maart 2014 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele slaapkamer zwart behangen en ingericht met zwarte kasten en een zwart bed, works like a charm, maar da's niet voor iedereen natuurlijk
Pot zwarte verf valt qua kosten best meequote:Op maandag 31 maart 2014 12:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, ja, dat zal wel werken, maar nee, dat is bij ons geen optieWordt sowieso dan duurder als we alles nieuw moeten kopen in plaats van gevoerde gordijnen
rolluik heb ik aan gedachtquote:Op maandag 31 maart 2014 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pot zwarte verf valt qua kosten best mee
Tsja, de beste optie is een rolluikmaar ik zou in jouw geval gewoon voor double dutch gaan
Ik vind onze groene muur zo mooiquote:Op maandag 31 maart 2014 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Daar doelde ik ook op met de pot zwarte verf. Maar verder was ik sowieso niet zo heel serieus, eigenlijk
klinkt erg goed, ben heel benieuwd!quote:Op maandag 31 maart 2014 13:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind onze groene muur zo mooiEn hopelijk straks de groene vloer
Ik ook, vooral naar de vloer. Nu het dichterbij komt dat ie geverfd gaat worden, word ik wel een beetje nerveus of het wel mooi zal wordenquote:Op maandag 31 maart 2014 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klinkt erg goed, ben heel benieuwd!
Kennelijk gaat het prima, dus dat is een pak van mijn hart!quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:31 schreef mefke79 het volgende:
De kleur is zo alDe schilder heeft geen moeite gehad met de vloer?
Klopt, ze heeft het allemaal zelf bedacht. Alleen de vloer niet, die is gewoon over de hele eerste verdieping hetzelfde. Het wordt een erg kleurrijke kamer, als hij klaar is, maar ze lijkt er nog steeds blij mee.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:05 schreef Meke het volgende:
Wauw, mooi!
Ik vind vooral de eerste kamer tof! Dat wordt de grote meisjes kamer?
En dan (1 verdieping lager) telkens geroep horen "JAAA! Wij zijn écht goed hierin joh! Gaat als een speer! Wat zijn wij goed hè!"quote:Op zondag 13 april 2014 20:22 schreef miss_sly het volgende:
Samen met mijn zus, die dat al vaker had gedaan, heb ik op zolder laminaat gelegd. Dat ging heel goed, en het resultaat is mooi!
[ link | afbeelding ]
Whahaha, ja, ik realiseerde me later dat jij ons kon horenquote:Op zondag 13 april 2014 20:42 schreef innepin het volgende:
[..]
En dan (1 verdieping lager) telkens geroep horen "JAAA! Wij zijn écht goed hierin joh! Gaat als een speer! Wat zijn wij goed hè!"![]()
Ben blij dat S tevreden is met haar lentekamertjeEn ben benieuwd naar het eindresultaat, met meubels enzo!
Ik heb al jullie geroddel ook meegekregen hèquote:Op zondag 13 april 2014 20:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Whahaha, ja, ik realiseerde me later dat jij ons kon horen
Ach ja, we zijn goed en we gingen als een speer, dus het mocht gezegd worden
En als het klaar is, komen jullie gewoon nog een keer langs. Kunnen de meisjes weer zo fijn spelen, en gaan wij gewoon theeleuten!
Ons geroddel is veilig bij je, toch?quote:Op zondag 13 april 2014 20:48 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik heb al jullie geroddel ook meegekregen hè![]()
En het was hartstikke leuk! Meisjes hebben genoten, ze vinden allebei dat ze er een echte vriendin bij hebben - en M. een opa erbijWe komen zeker nog een keer!
Leukquote:Op zondag 13 april 2014 20:18 schreef miss_sly het volgende:
En vandaag was Innepin er om op de kamer van S de wolkjes en zon te maken.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vanmorgen besloot ze dat eer ook nog een luchtballon-ver-weg bij moest komen, dus die is er ook bijgeschilderd.
Mijn ouders vinden dat leuk, kindjes. Maar volgens mij viel het best mee, ze waren alle vier, ook de oudste van mijn zus, heel lief en gezellig de hele dag!quote:Op zondag 13 april 2014 21:56 schreef innepin het volgende:
Hij heeft zich met verve op de rol van opa gestortLief joh. Ze zullen er wat werk aan hebben gehad, die drie dames achterna zitten en tevreden houden.
Ik laat me verder niet uit over het geroddel
Wij hebben Atag apparatuur. Wij wilden deze specifieke gaskookplaat wegens gemakkelijk schoon te houden en mooi, en dus hebben we verder ook maar Atag apparatuur genomen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sly, welke inbouwapparatuur heb je in de keuken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Claudia_x op 23-04-2014 16:46:23 ]I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
En je mag langskomen hoor. Het is nog niet af, maar als je moet wachten tot het af isquote:Op woensdag 23 april 2014 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik op visite kom, is de fauteuil voor mij.
hij is gewoon een homo!quote:Op woensdag 23 april 2014 17:05 schreef miss_sly het volgende:
Nee, niet bij hetzelfde adres, maar van hier bij het winkelcentrum. Ik ben reuzebenieuwd. We hebben dan alles wat een gordijn nodig zou kunnen hebben, meteen voorzien van gordijn. Even afwachten of het allemaal goed uitpakt, natuurlijk!
Ja, de roze bankHij is mooi en staat goed tegen de groene muur. Toch blijven veel mensen denken dat ik die roze bank er wel doorgedramd zal hebben, want kennelijk is het onmogelijk dat een man een roze bank zou willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |