quote:DEURNE - Bij een overval op juwelier Goldies in de Milhezerweg in Deurne zijn vrijdag aan het einde van de middag twee doden gevallen. Een persoon is gewond geraakt.
Het is nog niet duidelijk wat er precies is gebeurd. De straat is afgezet en staat vol met politie. Naast ambulances is ook een traumahelikopter opgeroepen.
'Eigenaar deinst niet terug'
Een van de buurtbewoners die tegenover de juwelier woont, zegt de eigenaar te kennen als een man die niet snel terugdeinst. "De hele straat is hier afgezet door de politie. Ik zag een gewond iemand naar buiten komen, maar ik heb geen schoten gehoord. " Meerdere getuigen melden dat ze de eigenaar na de overval hebben zien lopen.
Bij juwelier Goldies kan je als bezoeker niet zomaar binnenkomen. Je moet aanbellen waarna je wordt binnengelaten. Bron.
Mijn vertrouwen in de Nederlandse rechtsstaat is een beetje toegenomen.quote:
quote:
Ja oh jee en wie is de schutterquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:09 schreef CherryOnTop het volgende:
o de vrouw was dus ook gewoon al in de zaak aanwezig
Het is elke keer hetzelfde met die lokale persconferentiesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:09 schreef Pino112 het volgende:
Regel eens een microfoon voor die vragen joh
Dat is iets anders inderdaad dan met een pistool in je auto er naartoe rijden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:09 schreef CherryOnTop het volgende:
o de vrouw was dus ook gewoon al in de zaak aanwezig
Die tietenquote:
Nou ja, kun je mee leven denk ik als dat de enige consequentie is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:12 schreef Kirov het volgende:
Zal wel een maandje schoffelen worden voor de dame of heer voor dat wapenbezit.
Neequote:
Daders doodgeschoten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:12 schreef Marrije het volgende:
Wat heeft uiteindelijk de vrouw van d ejuwelier gedaan?
Dat zou wel tof zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:13 schreef yvonne het volgende:
Schermutseling geweest, dus misschien het wapen weten te ontfutselen?
is dat niet een boek?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:12 schreef Marrije het volgende:
Naar je kind jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:13 schreef Breekfast het volgende:
Wtf, eerst de 2 overvallers neerschieten en daarna even naar huis gaan?
De maatschappij een dienst bewezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:12 schreef Marrije het volgende:
Bij de overvallers vandaan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:13 schreef Mylene het volgende:
Ik snap alleen niet waar dat pistool vandaag is gekomen.
Wie zegt dat ze een wapen bezitten?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoop op een boete voor wapenbezit zonder vergunning
Misschien wel van de daders? Er was een schermutseling.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:13 schreef Mylene het volgende:
Ik snap alleen niet waar dat pistool vandaag is gekomen.
Ze zeiden toch: we zijn nog aan het uitzoeken wie wanneer wie neergeschoten heeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:14 schreef Kirov het volgende:
[..]
Jawel, maar niet wie de eigenaar van het wapen was.
Je kunt als mod toch wel een beetje normaal doen ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen vergunning, gelly heeft nu natte plekjes in zijn onderbroek.
die juwelier moet toch door iemand in zijn hand zijn geschotenquote:
Maar die dochter was er ook volgens de pers. Maar ja die weten ook niet allesquote:
Hmm, bij een andere vraag beantwoordde de OvJ toch echt op die manier.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:14 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ze zeiden toch: we zijn nog aan het uitzoeken wie wanneer wie neergeschoten heeft.
ik weet niet hoeveel kogels ze heeft gebruikt?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:14 schreef computergirl het volgende:
Ze kan wel goed mikken als beide op slag dood waren
Lijkt me vrij waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze een wapen bezitten?
Ze weten nog helemaal niet of zij ze allebei heeft neergeschoten... het kan wel zijn dat de ene overvaller de andere heeft verwond in een schermutseling.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:14 schreef computergirl het volgende:
Ze kan wel goed mikken als beide op slag dood waren
Waarom zie en hoor ik alleen maar die man naast de politie, heeft Colombia een gekuiste stream?quote:
Nou nee, van wie de wapens zijn is bepalend nu.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:15 schreef Globali het volgende:
Het blijkt zo te zijn dat zij aanwezig was in de zaak. Dat verandert de zaak totaal.
Ook dat nog eens, afhankelijk van het kaliber wapen kun je zelfs met 1 kogel meerdere mensen raken als ze in de juiste positie ten opzichte van elkaar staan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel kogels ze heeft gebruikt?
Dan nog, als het wapen van de eigenaren zelf was, blijft het nog steeds zelfverdediging, illegaal bezit of niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou nee, van wie de wapens zijn is bepalend nu.
Waarschijnlijk omdat de man eerst is beschoten door de overvallers.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:17 schreef Re het volgende:
Wel apart dat ze niet weten hoe het is gegaan maar dat het wel noodweer was?
Karma is a bitch.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Straks zijn ze doodgeschoten met hun eigen wapen na een worsteling.
de camerabeelden lieten dat misschien zien?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:17 schreef Re het volgende:
Wel apart dat ze niet weten hoe het is gegaan maar dat het wel noodweer was?
Dat is heel goed gededuceerd van u.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:17 schreef Marrije het volgende:
Of er meer daders zijn weten ze niet, tenminste twee.
Ze had zelf een wapen toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou nee, van wie de wapens zijn is bepalend nu.
Ik weet niet precies hoe dit juridisch zit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan nog, als het wapen van de eigenaren zelf was, blijft het nog steeds zelfverdediging, illegaal bezit of niet.
Dat zou dan wel ter spraken zijn geweest, ik hoor daar niks overquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien hebben ze meer dan 1 dochter?
Hé, je caps lock staat aan.quote:
worsteling na schot door hand, wapen overmeesterd en teruggeschoten ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
de camerabeelden lieten dat misschien zien?
Overvallers met wapen, met ditdatzuszo?
In een soortgelijk geval is al eens een juwelier vrijgesproken, er is geen enkle reden aan te nemen dat het nu ineens totaal anders zou zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe dit juridisch zit.
Stream lockquote:
- Zelfverdedigingquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:19 schreef Dven het volgende:
Ik was even douchen. Wat zijn de voorlopige conclusies?
Er zijn twee doden waarvan een ernstig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:19 schreef Dven het volgende:
Ik was even douchen. Wat zijn de voorlopige conclusies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |