Naar je kind jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:13 schreef Breekfast het volgende:
Wtf, eerst de 2 overvallers neerschieten en daarna even naar huis gaan?
De maatschappij een dienst bewezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:12 schreef Marrije het volgende:
Wat heeft uiteindelijk de vrouw van d ejuwelier gedaan?
Bij de overvallers vandaan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:13 schreef Mylene het volgende:
Ik snap alleen niet waar dat pistool vandaag is gekomen.
Wie zegt dat ze een wapen bezitten?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoop op een boete voor wapenbezit zonder vergunning
Misschien wel van de daders? Er was een schermutseling.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:13 schreef Mylene het volgende:
Ik snap alleen niet waar dat pistool vandaag is gekomen.
Ze zeiden toch: we zijn nog aan het uitzoeken wie wanneer wie neergeschoten heeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:14 schreef Kirov het volgende:
[..]
Jawel, maar niet wie de eigenaar van het wapen was.
Je kunt als mod toch wel een beetje normaal doen ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen vergunning, gelly heeft nu natte plekjes in zijn onderbroek.
die juwelier moet toch door iemand in zijn hand zijn geschotenquote:
Maar die dochter was er ook volgens de pers. Maar ja die weten ook niet allesquote:
Hmm, bij een andere vraag beantwoordde de OvJ toch echt op die manier.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:14 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ze zeiden toch: we zijn nog aan het uitzoeken wie wanneer wie neergeschoten heeft.
ik weet niet hoeveel kogels ze heeft gebruikt?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:14 schreef computergirl het volgende:
Ze kan wel goed mikken als beide op slag dood waren
Lijkt me vrij waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze een wapen bezitten?
Ze weten nog helemaal niet of zij ze allebei heeft neergeschoten... het kan wel zijn dat de ene overvaller de andere heeft verwond in een schermutseling.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:14 schreef computergirl het volgende:
Ze kan wel goed mikken als beide op slag dood waren
Waarom zie en hoor ik alleen maar die man naast de politie, heeft Colombia een gekuiste stream?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |