Nou nee, van wie de wapens zijn is bepalend nu.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:15 schreef Globali het volgende:
Het blijkt zo te zijn dat zij aanwezig was in de zaak. Dat verandert de zaak totaal.
Ook dat nog eens, afhankelijk van het kaliber wapen kun je zelfs met 1 kogel meerdere mensen raken als ze in de juiste positie ten opzichte van elkaar staan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel kogels ze heeft gebruikt?
Dan nog, als het wapen van de eigenaren zelf was, blijft het nog steeds zelfverdediging, illegaal bezit of niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou nee, van wie de wapens zijn is bepalend nu.
Waarschijnlijk omdat de man eerst is beschoten door de overvallers.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:17 schreef Re het volgende:
Wel apart dat ze niet weten hoe het is gegaan maar dat het wel noodweer was?
Karma is a bitch.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Straks zijn ze doodgeschoten met hun eigen wapen na een worsteling.
de camerabeelden lieten dat misschien zien?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:17 schreef Re het volgende:
Wel apart dat ze niet weten hoe het is gegaan maar dat het wel noodweer was?
Dat is heel goed gededuceerd van u.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:17 schreef Marrije het volgende:
Of er meer daders zijn weten ze niet, tenminste twee.
Ze had zelf een wapen toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou nee, van wie de wapens zijn is bepalend nu.
Ik weet niet precies hoe dit juridisch zit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan nog, als het wapen van de eigenaren zelf was, blijft het nog steeds zelfverdediging, illegaal bezit of niet.
Dat zou dan wel ter spraken zijn geweest, ik hoor daar niks overquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien hebben ze meer dan 1 dochter?
Hé, je caps lock staat aan.quote:
worsteling na schot door hand, wapen overmeesterd en teruggeschoten ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
de camerabeelden lieten dat misschien zien?
Overvallers met wapen, met ditdatzuszo?
In een soortgelijk geval is al eens een juwelier vrijgesproken, er is geen enkle reden aan te nemen dat het nu ineens totaal anders zou zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe dit juridisch zit.
Stream lockquote:
- Zelfverdedigingquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:19 schreef Dven het volgende:
Ik was even douchen. Wat zijn de voorlopige conclusies?
Er zijn twee doden waarvan een ernstig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:19 schreef Dven het volgende:
Ik was even douchen. Wat zijn de voorlopige conclusies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |