SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die juicht alleen voor Dirk Kuyt .quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:43 schreef alors het volgende:
Guzgod 2x gescoord, Louis kijk/juich je ook?
Hey, jij nog genoten van Fabio vandaag?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die juicht alleen voor Dirk Kuyt .
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:40 schreef Banaanensuiker het volgende:
Arsenal team to play Man City: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Arteta, Rosicky, Flamini, Cazorla, Podolski, Giroud
Demichelisquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
TEAM NEWS: Hart, Zabaleta, Kompany (C), Demichelis, Clichy, Fernandinho, Toure, Navas, Silva, Nasri, Dzeko
SUBS NEWS: Pantilimon, Kolarov, Lescott, Milner, Javi García, Negredo, Jovetic
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:54 schreef Bosscielny het volgende:
Geweldig, hopelijk kan Arsenal verrassen, alhoewel ik dat betwijfel met deze opstelling. Waarom Arteta in de basis en Chambo niet? En Podolski ook? Ik snap het weer niet hoor. Wel goed dat Flamini begint, en als Arsenal wint heb ik niks gezegd.
jij hebt vroeger FM lopen spelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik had graag Källstrom gezien ipv Arteta. Ik denk een 1-3 nederlaag.
?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
jij hebt vroeger FM lopen spelen.
Gebruik bloodzeed dan. Is in hd en werkt prima.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Mijn stream schakelt bij het handen schudden over naar een reclameblok
killerrrrquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:12 schreef Blistering het volgende:
Wat een gruwelijke speler die Lallana.
wie is die andere?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
weer een toekomstige international door southampton opgeleid
Bale heeft er maar twee jaar gespeeld hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Tel daar nog bij op het opleiden van de duurste speler aller tijden.
En dan zeggen dat Engeland niet kan opleiden
nou enquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:42 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Bale heeft er maar twee jaar gespeeld hoor.
Dan kan je niet echt zeggen dat Sothon hem heeft opgeleid. Tottenham heeft daar een veel groter aandeel in gehadquote:
Je zou denken dat ze die na 6 jaar ome Sjeik wel een goeie verdediger hebben gekocht die >>>> Demichelis.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:44 schreef superniger het volgende:
Heeft City echt niks beters dan Demichelis?
Arsenal is om te jankenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo, hoe is de wedstrijd tot nu toe?
Tegen zo'n olieploeg moet je even slim zijn.quote:
quote:@FOXSportsnl: GOAL: Chelsea komt na ruim een kwartier op voorsprong. Dzeko knalt op de paal en Silva schuift de rebound binnen. #ArsMCi 0-1
Boven het postveld staat zo'n twitter icoontje. Daarin plak je de link van de tweet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:01 schreef Pistone het volgende:
Geen idee hoe je een tweet juist plaatst maar, gvd
[..]
Zie je mobiel niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boven het postveld staat zo'n twitter icoontje. Daarin plak je de link van de tweet.
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 18:53:42Correctie: ManCity komt na ruim een kwartier op voorsprong. Dzeko knalt op de paal en Silva schuift de rebound binnen. #ArsMCi 0-1 reageer retweet
We zien het.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 18:53:42Correctie: ManCity komt na ruim een kwartier op voorsprong. Dzeko knalt op de paal en Silva schuift de rebound binnen. #ArsMCi 0-1 reageer retweet
Hier een levenslesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier een levenslesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier een levenslesJe wordt een echte gifjesmeisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:11 schreef Grifte het volgende:
Boring Arsenal doet zijn naam wel weer eer aan
Straks is er gelukkig nog Groningen om dit voetbal avondje te redden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:11 schreef Grifte het volgende:
Boring Arsenal doet zijn naam wel weer eer aan
Mijn hoop is op jullie gevestigd, zodat wij goede zaken kunnen doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks is er gelukkig nog Groningen om dit voetbal avondje te redden.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mijn hoop is op jullie gevestigd, zodat wij goede zaken kunnen doen.
Laat ons weer eens juichen, FC FC Groningen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel he
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guzman moet mee naar Braziliëquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mooi goaltje van De Guz
Deze keer in het goede topic
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:43 schreef MRN89 het volgende:
Zag ik nou KSI juichen tussen het publiek ?
Met Skrtel als CV denk ik niet dat je kampioen kan worden.quote:
Liverpool zal denk ik gaan bezwijken onder de druk wanneer ze echt dichtbij komen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Skrtel als CV denk ik niet dat je kampioen kan worden.
Maar City probeert het met Demichelis dus alles is mogelijk.
Hij doet het wel goed bij de vrouwtjes!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:48 schreef Bosscielny het volgende:
Die Giroud staat ook nooit op de goede plek.
Kneus denkt net zo grappig te zijn als El Sierd.quote:
There's only one ElSierdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Kneus denkt net zo grappig te zijn als El Sierd.
Heb nog een heerlijk stuk geitenkaas in de koelkast.quote:
Kort en pittig, wie wil dat nou niet?quote:
Dat moest David L. ook allemaal doorstaan toen hij een lekker kaasje wilde.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb nog een heerlijk stuk geitenkaas in de koelkast.
Heb er een half uur over gedaan om het stuk te bemachtigen op de markt tussen alle negerinnen met kinderwagens, maar dat geheel terzijde.
Oxquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:57 schreef Bosscielny het volgende:
Gooi Chamberlain er dan in, Wenger denkt dat 1-1 genoeg is.
Die staat linksback toch. xDquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:57 schreef Bosscielny het volgende:
Gooi Chamberlain er dan in, Wenger denkt dat 1-1 genoeg is.
Daar gaat het fout.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:58 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Bij elke reactie van jou denk ik steeds weer: sterk.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:02 schreef Grifte het volgende:
Arsenal moet deze wedstrijd ombuigen. De enige logische wissel is dan ook om Bendtner in te brengen.
De Bendtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:02 schreef Grifte het volgende:
Arsenal moet deze wedstrijd ombuigen. De enige logische wissel is dan ook om Bendtner in te brengen.
Laat gaan joh. Hij is de Hansie van VBL. Niemand neemt hem serieus.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:02 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Inderdaad, want sterk zijn ze totaal niet.
Wie kan deze man nou niet serieus nemen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
Laat gaan joh. Hij is de Hansie van VBL. Niemand neemt hem serieus.
En iedereen heeft jou al genomen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
Laat gaan joh. Hij is de Hansie van VBL. Niemand neemt hem serieus.
Ik nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:04 schreef superniger het volgende:
[..]
En iedereen heeft jou al genomen.
Nee, ik ben je moeder niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:04 schreef superniger het volgende:
[..]
wtfquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie kan deze man nou niet serieus nemen?
Ik niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat staan Johannes en ik niet toe. Het blijft enkel bij ons drietjes, met af en toe een gastrol voor Mani.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat is alleen omdat Mani er zo goed bij kan blaffen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat staan Johannes en ik niet toe. Het blijft enkel bij ons drietjes, met af en toe een gastrol voor Mani.
nou nou nouquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
1-1, niet slecht. Had weer een afstraffing verwacht.
Was gewoon een goede tackle, en dat was een serieuze kans, 3 minuten hou je het wel vol met 10 man.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:19 schreef Cubewood. het volgende:
Rosicky wil echt eruit gestuurd worden
Alles kan, maar voorlopig scoort Suarez alleen tegen de kleintjes.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:19 schreef Pedroso het volgende:
Liverpool heeft het nu in eigen handen. Krijgen van de topploegen City, Chelsea en Spurs (morgen) nog thuis. Suarez kan zich onsterfelijk maken in Liverpool.
Hij kan er idd geen klote van.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:21 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Alles kan, maar voorlopig scoort Suarez alleen tegen de kleintjes.
Liverpool > City & Chelsea.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:19 schreef Pedroso het volgende:
Liverpool heeft het nu in eigen handen. Krijgen van de topploegen City, Chelsea en Spurs (morgen) nog thuis. Suarez kan zich onsterfelijk maken in Liverpool.
Suarez gaat Liverpool kampioen makenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:28 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Liverpool heeft nu alles in eigen hand![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Suarez gaat Liverpool kampioen maken
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:02 schreef Banaanensuiker het volgende:
Gewoon schaamteloos zes posts na elkaar
Speelt een goede wedstrijd.quote:
Leen is wereldberoemdquote:Op zondag 30 maart 2014 16:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toch mooi dat Lee Towers ook hier geëerd wordt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop nu dat Liverpool kampioen wordt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop nu dat Liverpool kampioen wordt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:16 schreef Grifte het volgende:
Mooi man altijd, die spectaculaire aanvallen van Liverpool. Lekker opportunistisch, leuk om naar te kijken.
Ala jol: alle ballen op suarezquote:Op zondag 30 maart 2014 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Blinde trap naar voren, Suarez maakt er een gol van.![]()
Joh.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:30 schreef Tyron het volgende:
suarez past wel in het rijtje met messi ronaldo zlatan
Veel scorende spelers?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:30 schreef Tyron het volgende:
En de penalty's mocht nemen...quote:Op zondag 30 maart 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Suarez nou eens niet geschorst was geweest in het begin v/h seizoen...
Mooi dat 2 van de beste 5 spelers van de wereld ongeveer bij Ajax hebben gespeeldquote:Op zondag 30 maart 2014 17:30 schreef Tyron het volgende:
meer goals dan uit doeltrappenquote:Op zondag 30 maart 2014 17:35 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ja,, Hoeveel goals uit penalties heeft liverpool al gemaakt?
geen toeval natuurlijkquote:Op zondag 30 maart 2014 17:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mooi dat 2 van de beste 5 spelers van de wereld ongeveer bij Ajax hebben gespeeld
8 geloof ik.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:35 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ja,, Hoeveel goals uit penalties heeft liverpool al gemaakt?
in europaquote:Op zondag 30 maart 2014 17:39 schreef Bosscielny het volgende:
Waar speelt Suarez volgend seizoen? Bayern, Real, of PSG?
De eerste en de laatste kun je wel wegstrepen.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:39 schreef Bosscielny het volgende:
Waar speelt Suarez volgend seizoen? Bayern, Real, of PSG?
ik ben gvd jouw werk aan het doen jaquote:Op zondag 30 maart 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel weer genoeg grappen en grollen voor nu...
quote:
Heeft Ajax nog een clausule openstaan?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De eerste en de laatste kun je wel wegstrepen.
blessurequote:Op zondag 30 maart 2014 17:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik ben even boodschappen gaan doen. Waarom is Vertonghen gewisseld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |