SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die juicht alleen voor Dirk Kuyt .quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:43 schreef alors het volgende:
Guzgod 2x gescoord, Louis kijk/juich je ook?
Hey, jij nog genoten van Fabio vandaag?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die juicht alleen voor Dirk Kuyt .
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:40 schreef Banaanensuiker het volgende:
Arsenal team to play Man City: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Arteta, Rosicky, Flamini, Cazorla, Podolski, Giroud
Demichelisquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
TEAM NEWS: Hart, Zabaleta, Kompany (C), Demichelis, Clichy, Fernandinho, Toure, Navas, Silva, Nasri, Dzeko
SUBS NEWS: Pantilimon, Kolarov, Lescott, Milner, Javi García, Negredo, Jovetic
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:54 schreef Bosscielny het volgende:
Geweldig, hopelijk kan Arsenal verrassen, alhoewel ik dat betwijfel met deze opstelling. Waarom Arteta in de basis en Chambo niet? En Podolski ook? Ik snap het weer niet hoor. Wel goed dat Flamini begint, en als Arsenal wint heb ik niks gezegd.
jij hebt vroeger FM lopen spelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik had graag Källstrom gezien ipv Arteta. Ik denk een 1-3 nederlaag.
?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
jij hebt vroeger FM lopen spelen.
Gebruik bloodzeed dan. Is in hd en werkt prima.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Mijn stream schakelt bij het handen schudden over naar een reclameblok
killerrrrquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:12 schreef Blistering het volgende:
Wat een gruwelijke speler die Lallana.
wie is die andere?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
weer een toekomstige international door southampton opgeleid
Bale heeft er maar twee jaar gespeeld hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Tel daar nog bij op het opleiden van de duurste speler aller tijden.
En dan zeggen dat Engeland niet kan opleiden
nou enquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:42 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Bale heeft er maar twee jaar gespeeld hoor.
Dan kan je niet echt zeggen dat Sothon hem heeft opgeleid. Tottenham heeft daar een veel groter aandeel in gehadquote:
Je zou denken dat ze die na 6 jaar ome Sjeik wel een goeie verdediger hebben gekocht die >>>> Demichelis.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:44 schreef superniger het volgende:
Heeft City echt niks beters dan Demichelis?
Arsenal is om te jankenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo, hoe is de wedstrijd tot nu toe?
Tegen zo'n olieploeg moet je even slim zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |