quote:Op zondag 30 maart 2014 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NOOIT MEER LIMBURG
Waarom zouden wij Vermeer MOETEN willen van jou dan? Omdat het een Ajacied is?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Twente supporters willen ze Vemeer niet hebben omdat het een jood isStelletje mongolen dat zou die Twente supporters dus niks uit moeten maken. Geforceerd gedoe van die lui altijd naar Ajax en Feyenoord jullie horen er niet bij en dat gaan jullie ook nooit doen.
Omdat het voor subtop niveau een prima keeper is.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarom zouden wij Vermeer MOETEN willen van jou dan? Omdat het een Ajacied is?
Wat een geforceerd gedoe altijd van die lui, er van uit gaan dat el speler bij Twente van meerwaarde is.
Sonny Stevens > Vermeerquote:Op zondag 30 maart 2014 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat het voor subtop niveau een prima keeper is.
Tevens boeit mij een reet waar die gozer speelt gaat mij erom dat ik op fb teksten als kk jood etc voorbij zie komen en dingen als die is van Ajax dus die moeten we niet.
Diezelfde Twente fans hoorde je niet toen Perez naar Twente ging.
Twente moet zijn handjes dicht knijpen met zo een keeper.
Ga je nog eigenlijk mee met de volksverhuizing van Zwolle naar Rotterdam over 3 weken?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sorry Stinho. Dven haalt het slechtste in mij naar boven.
Natuurlijk niet. Woensdag lekker naar Almelo, veel gezelliger.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nog eigenlijk mee met de volksverhuizing van Zwolle naar Rotterdam over 3 weken?
Om 18:45, 's toch niets johquote:Op zondag 30 maart 2014 17:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Woensdag lekker naar Almelo, veel gezelliger.
Eensquote:
Daar zijn vrienden voorquote:Op zondag 30 maart 2014 17:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sorry Stinho. Dven haalt het slechtste in mij naar boven.
Heeft Roda die hards?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:28 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb als een van de weinige volgens mij wel medelijden met die supporters die zo moeten huilen.Echt zielig als je club zoals Sparta kan worden. Dat gun ik zelfs die die hards van Roda niet.
Dat zijn er dan 30 want het stadion is altijd leeg. Het evenaart bijna Vitesse.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rens je weet wel mensen die er altijd zitten.
Vraag me af wie er ineens bedenkt kom laten we een stadion bouwen wat veel te groot is en nooit vol komt.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zijn er dan 30 want het stadion is altijd leeg. Het evenaart bijna Vitesse.
Vrijdag nog ruzie met 1 gehadquote:
Ze hadden die mentaliteit beter op t veld kunnen hebben.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Vrijdag nog ruzie met 1 gehad
Maar ja, redelijk wel. Kerkrade is een van de armste gemeentes van Nederland en daarbij leeft nog erg de ouderwetse koempelmentaliteit. Dat helpt wel
Ik ben nog nooit in Limburg geweestquote:Op zondag 30 maart 2014 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar ja, redelijk wel. Kerkrade is een van de armste gemeentes van Nederland en daarbij leeft nog erg de ouderwetse koempelmentaliteit. Dat helpt wel
provincie noem je zoietsquote:Op zondag 30 maart 2014 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Limburg geweest. Hooguit een keer met de auto maar zelfs dat betwijfel ik. Limburg is de enige gemeente waar ik nooit ben geweest
Excuus provincie.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
provincie noem je zoiets
en wat een gemis in je ontwikkeling
de spelers hebben weinig met limburg/roda te makenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze hadden die mentaliteit beter op t veld kunnen hebben.
En daar gaat het bij veel clubs fout. Rare niets toevoegende buitenlanders. Zie je ook bij Nec.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:03 schreef Adames het volgende:
[..]
de spelers hebben weinig met limburg/roda te maken
Veel Duitse en in mindere mate Franse invloedenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben op vakantie weleens Limburgers tegengekomen wat een raar taaltje zeg. Nog meer onverstaanbaar dan Fries en dat zegt wel wat.
En wel bij meer clubs zonder fatsoenlijke jeugdopleiding. Toppunt is nog wel RKC.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En daar gaat het bij veel clubs fout. Rare niets toevoegende buitenlanders. Zie je ook bij Nec.
Zou ook weinig zin hebben in die regio voor een club als RKC.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:06 schreef Adames het volgende:
[..]
En wel bij meer clubs zonder fatsoenlijke jeugdopleiding. Toppunt is nog wel RKC.
uhuhquote:Op zondag 30 maart 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ook weinig zin hebben in die regio voor een club als RKC.
Remi Gaillard niet kennen.quote:
twitter:FinallyMario twitterde op zondag 30-03-2014 om 16:25:43Good weekend everybody💪 http://t.co/anY9H8fg6k reageer retweet
Alsof ik die gozer niet kenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Remi Gaillard niet kennen.![]()
Dat stukje is overigens van een film die hij maakt.
Koempel?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Is er ook iets wat Seagal niet kan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet even mijn bureau gaan schoonmaken want het water liep me gewoon uit de mond.
Al kan het niet tippen aan Knut zijn glorieuze grootsheid. Ik zie Steven Seagal niet een geheel voetbalteam dragen en alle goals op zich nemen. Alsof het niets is.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er ook iets wat Seagal niet kan?
tante bezoeken?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zat in de auto bij Asselt maar ben nu weer in Eindje
hele week niet kokenquote:Op zondag 30 maart 2014 21:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep. Alleen ff gegeten daar en moeilijk veel eten mee terug naar huis genomen.
Dat niet jammer genoeg. Heb een hele vlaai en een lading zelfgemaakte saucijzenbroodjes liggenquote:
ook lekkerquote:Op zondag 30 maart 2014 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat niet jammer genoeg. Heb een hele vlaai en een lading zelfgemaakte saucijzenbroodjes liggen
Want? Ik post iets van hello kitty. Aangezien de gaskamers worden weggemod doen we het maar zoquote:Op zondag 30 maart 2014 21:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Haha faal. Sta je even mooi voor lul zeg,.
plaatje is kapotquote:Op zondag 30 maart 2014 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want? Ik post iets van hello kitty. Aangezien de gaskamers worden weggemod doen we het maar zo
Gaskamers?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want? Ik post iets van hello kitty. Aangezien de gaskamers worden weggemod doen we het maar zo
Dat dachten er wel meer.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zo zweren dat het een douche is.
dat dachten de joden ookquote:Op zondag 30 maart 2014 21:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zo zweren dat het een douche is.
5 sec. werkquote:Op zondag 30 maart 2014 22:12 schreef onlogisch het volgende:
Ging je nou serieus 2 of 3 pagina's terug om dit te laten zien?
Er is niks dat Steven niet kan.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er ook iets wat Seagal niet kan?
ik ben benieuwd hoe deze legende eruit zietquote:Op zondag 30 maart 2014 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Saind heb je die nieuwe profielfoto van Steven gezien?
Volgens mij heeft ie me verwijderdquote:Op zondag 30 maart 2014 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Saind heb je die nieuwe profielfoto van Steven gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |