Dat sowiesoquote:
quote:
134, is een ouwe taartquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe oud is je vriendin eigenlijk aldo?
aldoquote:
ik ben 20 verdommequote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee maar jij was toch al tegen de 30?
Sofjequote:
oeh, neem je ezell mee?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sofje
ik kom misschien over 2 weken naar Nijmegen
zal het eens overleggenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:59 schreef supersof het volgende:
[..]
oeh, neem je ezell mee?
ik ben 11 april in utrecht jij ook?
ik nu welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:59 schreef supersof het volgende:
[..]
oeh, neem je ezell mee?
ik ben 11 april in utrecht jij ook?
nice nicequote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zal het eens overleggen
oeh ff kijken
ik ben tot 15.00 bezig dus kan daarna wel jaquote:
Wat ga je in utrecht doen dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben tot 15.00 bezig dus kan daarna wel ja
heb matchingsdag van nieuwe opleidingquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat ga je in utrecht doen dan?
Slechte hossel bollequote:
wat is dat? Soort meeloopdag?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
heb matchingsdag van nieuwe opleiding
Wat?quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik hoef sof niet te hosselen
gewoon vervelend doen tegen haar das leuk
de tt moest zo blijvenquote:
Free Cachet tt moest blijven staan.quote:
Ohquote:
ja gaan ze kijken of de opleiding bij je pastquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat is dat? Soort meeloopdag?
en welke?
ok coolquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gaan ze kijken of de opleiding bij je past
waar ik met ezell was op de open dag
sociaal juridische dienstverlening
quote:
Dat is opa Stuartquote:
Ik heb wel het lichaam, verstand, en de geest van een 26 jarige, dus achquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb wel het lichaam, verstand, en de geest van een 26 jarige, dus ach
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]Hebben jullie een of andere chip op elkaars telefoon.
`Aldo komt online op FOK!'
`Ezell komt online op FOK''
werd opgeroepenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zal het eens overleggen
oeh ff kijken
sof afstoffen of zijn eigen sabel?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als hij in haar broekje zou willen komen zou hij eerst de boel moeten afstoffen
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
lichaam van een 80-jarigequote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb wel het lichaam, verstand, en de geest van een 26 jarige, dus ach
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hahahahahaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sof afstoffen of zijn eigen sabel?
huh? Broek?quote:
oh sorryquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ssstt dat was ons geheimpje
fijn dat je dat met ons deelt nu kunnen we daar rekening mee houdenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:15 schreef JanCees het volgende:
http://mentalfloss.com/ar(...)cellphone-vibrations
Ik heb hier last van.
ik ookquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:15 schreef JanCees het volgende:
Ik heb hier last van.
ik nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:15 schreef JanCees het volgende:
Ik heb hier last van.
ja best raarquote:
Today was a good dayquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
weekend tot dinsdagavond
[ afbeelding ]
lekker manquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
weekend tot dinsdagavond
[ afbeelding ]
welke telefoon heb je?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja best raar
maar mijn mobiel is nu te groot voor mijn broekzak, dus heb hem nu gewoon vast of in mijn tas
ik liet vanochtend mobiel vallen toen ik in auto staptequote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja best raar
maar mijn mobiel is nu te groot voor mijn broekzak, dus heb hem nu gewoon vast of in mijn tas
huawei ascend g150 ofzoquote:
is hij kapot?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik liet vanochtend mobiel vallen toen ik in auto stapte
Lekker manquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
weekend tot dinsdagavond
[ afbeelding ]
bijna 40quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker manHoeveel uurtjes gemaakt deze week?
gelukkig maarquote:
nicequote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
huawei ascend g150 ofzo
hij is 13,3 cm lang
voules vouz coucher avec moiquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:29 schreef supersof het volgende:
dinsdag frans mondeling ik ga dood rip
Damnquote:
best makkelijk eigenlijk als je eenmaal in ritme zitquote:
krijg je een beetje goed betaald?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
best makkelijk eigenlijk als je eenmaal in ritme zit
non parce que tu es monogaamquote:
Je gaat ook wel standaard vroeg naar bed. goed ritme opgebouwdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
elke ochtend nu tussen 5-6 opstaan
rare leef
wij en cache om 5 uur nog online als enigequote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
vroeger sliep ik rond die tijd
rare leef
5 uur s'ochtends?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wij en cache om 5 uur nog online als enige![]()
Goeie tijden
ja ik las ergens dat je iemand moest helpen ofzo??quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:33 schreef Fok-it het volgende:
Ik wilde ook op tijd naar bed vannacht maar ik werd opgehouden
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:33 schreef Fok-it het volgende:
Ik wilde ook op tijd naar bed vannacht maar ik werd opgehouden
Ja, m`n ex was zo dronken als ik weet niet wat en was nogal labiel aan het doen. dus die heb ik beetje rustig moeten krijgenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik las ergens dat je iemand moest helpen ofzo??
ik wil naar jou ;squote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:34 schreef supersof het volgende:
ik wil zo graag naar Divergent, niet normaal
was ze ook verdwaaldquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, m`n ex was zo dronken als ik weet niet wat en was nogal labiel aan het doen. dus die heb ik beetje rustig moeten krijgen
ohquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, m`n ex was zo dronken als ik weet niet wat en was nogal labiel aan het doen. dus die heb ik beetje rustig moeten krijgen
wat is datquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:34 schreef supersof het volgende:
ik wil zo graag naar Divergent, niet normaal
kom dan xdquote:
quote:
een filmquote:
Ik heb me kapot gelachen toen ik er chter kwam waar je wasquote:
En waarom is dat jouw probleem?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoezoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb me kapot gelachen toen ik er chter kwam waar je was
5 meter voor zn hotelquote:
Met je sabel?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Gastquote:
Ik geef om d`rquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waarom is dat jouw probleem?
Hij moest van mij een straatnaam vinden waar hij was, en toen keek ik op google maps. was gewoon dezelfde straat als z`n hotelquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:37 schreef supersof het volgende:
[..]hoe ben je daar eigenlijk achter gekomen
was wel een rare weg manquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij moest van mij een straatnaam vinden waar hij was, en toen keek ik op google maps. was gewoon dezelfde straat als z`n hotel![]()
hahahahquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij moest van mij een straatnaam vinden waar hij was, en toen keek ik op google maps. was gewoon dezelfde straat als z`n hotel![]()
Nee whatsapp. Ging hij ook nog fotos sturen van een bushokje waar een ijsbeer op stond en zeggen dat Knut in Berlijn wasquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:38 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahah
was dat op whatsapp of bellen
en jij met je pillenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Net zoals je baby's stil krijgt met een speen
ahhahahahahaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee whatsapp. Ging hij ook nog fotos sturen van een bushokje waar een ijsbeer op stond en zeggen dat Knut in Berlijn was![]()
Hasj, coke en pillen.quote:
Ik heb contacten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Is iemand hier de goed met electriciteit
Allemaal tegelijk?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hasj, coke en pillen.
Zo gaan wij zondags op pad
kreeg laatst een schok omdat ik vinger in lamp stak zonder peertje erinquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Is iemand hier de goed met electriciteit
Gewoon dikke cocktailquote:
Ervaring ja?quote:
Spuiten heb ik dan weer wel ervaring meequote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja toch, btje pillen btje snuiven btje spuiten
zuipen snuiven hoeren neukenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja toch, btje pillen btje snuiven btje spuiten
insuline ckerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spuiten heb ik dan weer wel ervaring mee
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb honger.
Zullen we even naar de Mac, Fokkie?
Mag je weer vast voedsel eten?quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]Geen Mac meer voor mij komende tijd.
Volgende week weer flink trainen
verlengsnoer vanuit de verdieping erboven?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
in een kelder is geen stroom maar we hebben frituurpan hoe krijgen we stroom voor die pan
de frituurpan ergens anders zettenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
in een kelder is geen stroom maar we hebben frituurpan hoe krijgen we stroom voor die pan
Verlengsnoer of elektricien bellen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Verlengsnoer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Doei Sofquote:
Doei sofjequote:
Ik kan weer voorzichtig wat dingen kauwen jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag je weer vast voedsel eten?
[..]
Ik kan wel weer iets vets op, om eerlijk te zijn.
Huehuehuequote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spuiten heb ik dan weer wel ervaring mee
Slecht hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag je weer vast voedsel eten?
[..]
Ik kan wel weer iets vets op, om eerlijk te zijn.
de dichtbijzijdste stroom is 4 verdiepingen erbovenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verlengsnoer vanuit de verdieping erboven?
Dan ben je fuckedquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
de dichtbijzijdste stroom is 4 verdiepingen erboven
Mooi.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doei sofje![]()
[..]
Ik kan weer voorzichtig wat dingen kauwen jaen die bigtasty's zijn altijd zo klef
Ik weet het.quote:
gewoon je rolluik dicht houdenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik gaat er vandoor.![]()
Geniet van het zonnetje in jullie zolderkamers
Dit wel?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op.
Bloeden voel wel mee, eerste dag een beetje, maar geen echte nabloedingen ofzoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi.
Heeft het nog lang gebloed, of viel dat mee?
[..]
Ik weet het.
Maar vet eten is lekker.
wat een bazenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
5 euro op je muil gauw
ik moest er om lachen
echt liefquote:
ja ben toch al bezig met partner aan het fixen jongequote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga lekker kinderen krijgen of zo :S
Ja? en hoe staat het ervoor. Of is dit een uitnodigingquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ben toch al bezig met partner aan het fixen jonge
ja dat gaat wel goedquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja? en hoe staat het ervoor. Of is dit een uitnodiging![]()
Wat een deceptie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat gaat wel goed
sorry was geen uitnodiging lr
Nou niet vele uren hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een deceptie.
MooiDan toch via je vele uren op programma's als tinder, of?
Ja dat is een jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wel een ja dus?Niks mis mee verder hoor.
Oh en ik ben weg, tot morgen wellicht.
Zelf leren, vlegel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Arachide. gaat voor me koken. Chill. Ik heb een vriendin nodig die kan koken
Ik heb een vriend nodig die kan koken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Arachide. gaat voor me koken. Chill. Ik heb een vriendin nodig die kan koken
het nieuws over jouw mogelijke 'partner' wegdrinken natuurlijk. Wat denk jij dan :squote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is een ja
Veel plezier met wat je gaat doen
oh srry hoowr ;squote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
het nieuws over jouw mogelijke 'partner' wegdrinken natuurlijk. Wat denk jij dan :s
quote:
Of gitaar kan spelenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb een vriend nodig die kan koken.
Heulemaal nie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:12 schreef Stuart het volgende:
Promi en die taxiboy zorgden ook wel voor wat ophef
quote:
wow, 2 maanden oude post.quote:
Ja zo rol ikquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wow, 2 maanden oude post.
hoi
zal wel terecht zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:12 schreef badschaap het volgende:
ik mag kennelijk mijn eigen vrienden niet kiezen
Vertel je verhaal maarquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:14 schreef badschaap het volgende:
[..]
Alleen omdat ik iemand ben die eigg te veel deelt, te lief is voor andere mensen ofzo
Nou kijk, als ik aan het stappen ben vind ik het niet erg om een drankje dan voor me maatjes te betalen ofzo, het boeit me niet echt of ik dan iets terug krijg. daarover zeuren mijn ouders en de moeder van mijn beste maat zegmaarquote:
Je moet ook niet omgaan met mensen die drugs gebruikenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:16 schreef badschaap het volgende:
en ook allemaal van ja zij gebruiken drugs, dus je moet echt niet met hun omgaan!!
Ik bedoel moeten zij toch lekker zelf weten
Ik ben je beste vriend keertje chillen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:14 schreef badschaap het volgende:
[..]
Alleen omdat ik iemand ben die eigg te veel deelt, te lief is voor andere mensen ofzo
Hoezo? ik ben slim genoeg om geen xtc ofzo te gebruiken hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moet ook niet omgaan met mensen die drugs gebruiken
Kortzichtige..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:19 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hoezo? ik ben slim genoeg om geen xtc ofzo te gebruiken hoor.
Hoogstens een joint als iemand die heeft
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bullshitquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ligt aan de drugsquote:
als zij zo dom zijn om te gebruiken hoef jij dat toch nog niet te doen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ligt aan de drugsAls mensen hard gaan op pillen en spuiten dan ben ik weg hoor
Daar heb ik geen zin in
Mensen aan de pillen zien is grappig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ligt aan de drugsAls mensen hard gaan op pillen en spuiten dan ben ik weg hoor
Daar heb ik geen zin in
Ik heb gewoon geen zin om met mensen in een kamer te zitten die helemaal leip gaanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
als zij zo dom zijn om te gebruiken hoef jij dat toch nog niet te doen?
Mja, daar heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mensen aan de pillen zien is grappig.Ze hebben zelf niet eens door hoe debiel ze doen.
that ironyquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mensen aan de pillen zien is grappig.Ze hebben zelf niet eens door hoe debiel ze doen.
jij gaat ook niet om met mensen die drinken?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mja, daar heb ik geen zin in![]()
als mensen een joint doen vind ik dat nog wel kunnen, maar harddrugs, no thanks
ik vind alcohol wel iets anders dan drugsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij gaat ook niet om met mensen die drinken?
minder fijne taferelen dan veel drugs als je in een groep zit van mensen die goed zuipenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind alcohol wel iets anders dan drugs
Ik ga dan ook niet 'zuipen' gewoon een lekker borreltje of bier is prima, maar niet drinken om het drinkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
minder fijne taferelen dan veel drugs als je in een groep zit van mensen die goed zuipen
tja dan heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet 'zuipen' gewoon een lekker borreltje of bier is prima, maar niet drinken om het drinken
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben niet kwaaddragend. Ik hou van julliequote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet zo slecht over me denkenDat komt ons theekransje met johannes_vermeer (sherlocksherlock) niet ten goede.
Laat maar lullen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]__________________________________________________________________________________________________!
Je bent lekker vlot met reagerenquote:
Hater.quote:
Piemels.quote:
Hepquote:
Ik ben/heb beide!quote:
Mijn reactie was ook totaal geen sarcasme ofzoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent lekker vlot met reageren
Prima joh, dan niet. De FB topics liepen destijds vol over het gekwijl van jullie in de SC maar het is mij om het even
Je hebt/bent er twee?quote:
Daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn reactie was ook totaal geen sarcasme ofzo
Jazeker.quote:
Nee, ik kan niet multitasken.quote:
Ai ai ai, nou ja dan maar niet heh.quote:
Sorry.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ai ai ai, nou ja dan maar niet heh.
Goedmakertje?quote:
Ligt eraan wat.quote:
Garnalen!quote:
Welterusten? Ga je de rest van de avond ruige seks hebben ofzo? Het is zaterdag manquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wees maar bang voor de enge Tax ja
Trusten alvast allemaal
okquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:55 schreef Stuart het volgende:
Ik ga straks weer series kijken op Netflix. De lol van het forum is er wat mij betreft al een tijdje af
Nee mijn werktijden liggen tussen 4;30-13:30quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welterusten? Ga je de rest van de avond ruige seks hebben ofzo? Het is zaterdag man
*neuqsecksquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee mijn werktijden liggen tussen 4;30-13:30
De ruige neukseks is voorbij vandaag, dan weet je dat![]()
![]()
Ben je al ontmaagd dan?quote:
Neen, mag jij doen. Romantisch toch?quote:
Oh, dat is wel vroeg ja. See yaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee mijn werktijden liggen tussen 4;30-13:30
De ruige neukseks is voorbij vandaag, dan weet je dat![]()
![]()
Okayquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik haal de FOK!kers gewoon in huis voor een heel weekend.
Volgens mij had je beloofd om met Kaneel en LB garnalen te gaan eten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Neen, mag jij doen. Romantisch toch?
Niet beloofd maar was wel de planning.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij had je beloofd om met Kaneel en LB garnalen te gaan eten.
Ik voel me gepasseerd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik haal de FOK!kers gewoon in huis voor een heel weekend.
Doe dat dan maar eerst.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet beloofd maar was wel de planning.
Jawel baas.quote:
Okayquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En nu gaan we gezamenlijk vet veel drugs gebruiken
Superdoei
Zo bedoelde ik 't niet.quote:
Ben je niet dominant dan?quote:
Euhm ... Volgens mij wel, maar niet heel bewust.quote:
Hihi, maar zo vatte ik het verder niet op hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Euhm ... Volgens mij wel, maar niet heel bewust.
Als jij ze geprobeerd hebt met LB en Kaneel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hihi, maar zo vatte ik het verder niet op hoor.
Wanneer gaan wij garnalen eten dan?
Dan zal ik het maar zo snel mogelijk doen wil ik jou nog spoedig zien!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Als jij ze geprobeerd hebt met LB en Kaneel.Je hebt dat min of meer toegezegd, dus dan is het wel zo lief om dat ook na te komen, toch?
Anders kom een keer op een meet waar ik ook ben.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan zal ik het maar zo snel mogelijk doen wil ik jou nog spoedig zien!
Dat is lang niet zo persoonlijk als een 1 op 1 meet, heb verder ook geen idee wie jij zoal meet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders kom een keer op een meet waar ik ook ben.
Ik vind 1 op 1 meets vaak wel een beetje ongemakkelijk. Meestal was het de eerste keer een beetje awkward.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is lang niet zo persoonlijk als een 1 op 1 meet, heb verder ook geen idee wie jij zoal meet.
Bij mij zijn ze alleen positief geweest, misschien dat jouw ervaring ermee ook verandert.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind 1 op 1 meets vaak wel een beetje ongemakkelijk. Meestal was het de eerste keer een beetje awkward.Eigenlijk slechts één keer meegemaakt waar dat niet zo was.
Het waren allemaal wel toffe mensen, maar ik vond het gewoon wat moeilijk. Ben ook wat verlegen en ik voel dan de druk om die ander te vermaken en ben al gauw bang dat ze het saai vinden. Binnen een groep vind ik dat toch anders, dan ben ik wat losser en voel ik die druk niet zo.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze alleen positief geweest, misschien dat jouw ervaring ermee ook verandert.
Stiekem wel een beetje herkenbaar, maar dan zullen we elkaar maar eerst beter moeten leren kennen heh!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het waren allemaal wel toffe mensen, maar ik vond het gewoon wat moeilijk. Ben ook wat verlegen en ik voel dan de druk om die ander te vermaken en ben al gauw bang dat ze het saai vinden. Binnen een groep vind ik dat toch anders, dan ben ik wat losser en voel ik die druk niet zo.
Maar dat kan ook wel binnen een groep.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Stiekem wel een beetje herkenbaar, maar dan zullen we elkaar maar eerst beter moeten leren kennen heh!
Het is een deal.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat kan ook wel binnen een groep.
Meet ik jou zo nog in Diablo?quote:
Vanmiddag ook al de hele dag weg. Serieus, hoe kan ik nu nog geloven dat je een kluizenaar bent?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee mang, morgen misschien. Het spijt me.
Morgen misschien ook weer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vanmiddag ook al de hele dag weg. Serieus, hoe kan ik nu nog geloven dat je een kluizenaar bent?
De fuck is dit dan? Jij behoort in een vuilnisbak.quote:
Crewbash.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De fuck is dit dan? Jij behoort in een vuilnisbak.
Ik ben twee keer de crew dat jij bent dus bakkes.quote:
Ik had het tagje "Redactie Frontpage / Games / Sport", come at me.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben twee keer de crew dat jij bent dus bakkes.
Ik hoef helemaal niets te doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik had het tagje "Redactie Frontpage / Games / Sport", come at me.
Wanneer niemand kijkt zijn Bitterlemon en ik heel lief voor elkaar. Anders zijn we enorm tsundere~quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:50 schreef AdoraBelle het volgende:
Wel even lief doen jongens. FOK! staat niet voor niets bekend als het knuffelforum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |