Dit wel?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op.
Bloeden voel wel mee, eerste dag een beetje, maar geen echte nabloedingen ofzoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi.
Heeft het nog lang gebloed, of viel dat mee?
[..]
Ik weet het.
Maar vet eten is lekker.
wat een bazenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
5 euro op je muil gauw
ik moest er om lachen
echt liefquote:
ja ben toch al bezig met partner aan het fixen jongequote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga lekker kinderen krijgen of zo :S
Ja? en hoe staat het ervoor. Of is dit een uitnodigingquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ben toch al bezig met partner aan het fixen jonge
ja dat gaat wel goedquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja? en hoe staat het ervoor. Of is dit een uitnodiging![]()
Wat een deceptie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat gaat wel goed
sorry was geen uitnodiging lr
Nou niet vele uren hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een deceptie.
MooiDan toch via je vele uren op programma's als tinder, of?
Ja dat is een jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wel een ja dus?Niks mis mee verder hoor.
Oh en ik ben weg, tot morgen wellicht.
Zelf leren, vlegel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Arachide. gaat voor me koken. Chill. Ik heb een vriendin nodig die kan koken
Ik heb een vriend nodig die kan koken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Arachide. gaat voor me koken. Chill. Ik heb een vriendin nodig die kan koken
het nieuws over jouw mogelijke 'partner' wegdrinken natuurlijk. Wat denk jij dan :squote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is een ja
Veel plezier met wat je gaat doen
oh srry hoowr ;squote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
het nieuws over jouw mogelijke 'partner' wegdrinken natuurlijk. Wat denk jij dan :s
quote:
Of gitaar kan spelenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb een vriend nodig die kan koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |