zuipen snuiven hoeren neukenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja toch, btje pillen btje snuiven btje spuiten
insuline ckerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spuiten heb ik dan weer wel ervaring mee
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb honger.
Zullen we even naar de Mac, Fokkie?
Mag je weer vast voedsel eten?quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]Geen Mac meer voor mij komende tijd.
Volgende week weer flink trainen
verlengsnoer vanuit de verdieping erboven?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
in een kelder is geen stroom maar we hebben frituurpan hoe krijgen we stroom voor die pan
de frituurpan ergens anders zettenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
in een kelder is geen stroom maar we hebben frituurpan hoe krijgen we stroom voor die pan
Verlengsnoer of elektricien bellen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Verlengsnoer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Doei Sofquote:
Doei sofjequote:
Ik kan weer voorzichtig wat dingen kauwen jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag je weer vast voedsel eten?
[..]
Ik kan wel weer iets vets op, om eerlijk te zijn.
Huehuehuequote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spuiten heb ik dan weer wel ervaring mee
Slecht hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag je weer vast voedsel eten?
[..]
Ik kan wel weer iets vets op, om eerlijk te zijn.
de dichtbijzijdste stroom is 4 verdiepingen erbovenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verlengsnoer vanuit de verdieping erboven?
Dan ben je fuckedquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
de dichtbijzijdste stroom is 4 verdiepingen erboven
Mooi.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doei sofje![]()
[..]
Ik kan weer voorzichtig wat dingen kauwen jaen die bigtasty's zijn altijd zo klef
Ik weet het.quote:
gewoon je rolluik dicht houdenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik gaat er vandoor.![]()
Geniet van het zonnetje in jullie zolderkamers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |