voules vouz coucher avec moiquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:29 schreef supersof het volgende:
dinsdag frans mondeling ik ga dood rip
Damnquote:
best makkelijk eigenlijk als je eenmaal in ritme zitquote:
krijg je een beetje goed betaald?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
best makkelijk eigenlijk als je eenmaal in ritme zit
non parce que tu es monogaamquote:
Je gaat ook wel standaard vroeg naar bed. goed ritme opgebouwdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
elke ochtend nu tussen 5-6 opstaan
rare leef
wij en cache om 5 uur nog online als enigequote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
vroeger sliep ik rond die tijd
rare leef
5 uur s'ochtends?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wij en cache om 5 uur nog online als enige![]()
Goeie tijden
ja ik las ergens dat je iemand moest helpen ofzo??quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:33 schreef Fok-it het volgende:
Ik wilde ook op tijd naar bed vannacht maar ik werd opgehouden
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:33 schreef Fok-it het volgende:
Ik wilde ook op tijd naar bed vannacht maar ik werd opgehouden
Ja, m`n ex was zo dronken als ik weet niet wat en was nogal labiel aan het doen. dus die heb ik beetje rustig moeten krijgenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik las ergens dat je iemand moest helpen ofzo??
ik wil naar jou ;squote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:34 schreef supersof het volgende:
ik wil zo graag naar Divergent, niet normaal
was ze ook verdwaaldquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, m`n ex was zo dronken als ik weet niet wat en was nogal labiel aan het doen. dus die heb ik beetje rustig moeten krijgen
ohquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, m`n ex was zo dronken als ik weet niet wat en was nogal labiel aan het doen. dus die heb ik beetje rustig moeten krijgen
wat is datquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:34 schreef supersof het volgende:
ik wil zo graag naar Divergent, niet normaal
kom dan xdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |