minder fijne taferelen dan veel drugs als je in een groep zit van mensen die goed zuipenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind alcohol wel iets anders dan drugs
Ik ga dan ook niet 'zuipen' gewoon een lekker borreltje of bier is prima, maar niet drinken om het drinkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
minder fijne taferelen dan veel drugs als je in een groep zit van mensen die goed zuipen
tja dan heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet 'zuipen' gewoon een lekker borreltje of bier is prima, maar niet drinken om het drinken
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moet ook niet omgaan met mensen die drugs gebruiken
Ik ben niet kwaaddragend. Ik hou van julliequote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet zo slecht over me denkenDat komt ons theekransje met johannes_vermeer (sherlocksherlock) niet ten goede.
Laat maar lullen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]__________________________________________________________________________________________________!
Je bent lekker vlot met reagerenquote:
Hater.quote:
Piemels.quote:
Hepquote:
Ik ben/heb beide!quote:
Mijn reactie was ook totaal geen sarcasme ofzoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent lekker vlot met reageren
Prima joh, dan niet. De FB topics liepen destijds vol over het gekwijl van jullie in de SC maar het is mij om het even
Je hebt/bent er twee?quote:
Daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn reactie was ook totaal geen sarcasme ofzo
Jazeker.quote:
Nee, ik kan niet multitasken.quote:
Ai ai ai, nou ja dan maar niet heh.quote:
Sorry.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ai ai ai, nou ja dan maar niet heh.
Goedmakertje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |