Heulemaal nie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:12 schreef Stuart het volgende:
Promi en die taxiboy zorgden ook wel voor wat ophef
quote:
wow, 2 maanden oude post.quote:
Ja zo rol ikquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wow, 2 maanden oude post.
hoi
zal wel terecht zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:12 schreef badschaap het volgende:
ik mag kennelijk mijn eigen vrienden niet kiezen
Vertel je verhaal maarquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:14 schreef badschaap het volgende:
[..]
Alleen omdat ik iemand ben die eigg te veel deelt, te lief is voor andere mensen ofzo
Nou kijk, als ik aan het stappen ben vind ik het niet erg om een drankje dan voor me maatjes te betalen ofzo, het boeit me niet echt of ik dan iets terug krijg. daarover zeuren mijn ouders en de moeder van mijn beste maat zegmaarquote:
Je moet ook niet omgaan met mensen die drugs gebruikenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:16 schreef badschaap het volgende:
en ook allemaal van ja zij gebruiken drugs, dus je moet echt niet met hun omgaan!!
Ik bedoel moeten zij toch lekker zelf weten
Ik ben je beste vriend keertje chillen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:14 schreef badschaap het volgende:
[..]
Alleen omdat ik iemand ben die eigg te veel deelt, te lief is voor andere mensen ofzo
Hoezo? ik ben slim genoeg om geen xtc ofzo te gebruiken hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moet ook niet omgaan met mensen die drugs gebruiken
Kortzichtige..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:19 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hoezo? ik ben slim genoeg om geen xtc ofzo te gebruiken hoor.
Hoogstens een joint als iemand die heeft
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bullshitquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ligt aan de drugsquote:
als zij zo dom zijn om te gebruiken hoef jij dat toch nog niet te doen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ligt aan de drugsAls mensen hard gaan op pillen en spuiten dan ben ik weg hoor
Daar heb ik geen zin in
Mensen aan de pillen zien is grappig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ligt aan de drugsAls mensen hard gaan op pillen en spuiten dan ben ik weg hoor
Daar heb ik geen zin in
Ik heb gewoon geen zin om met mensen in een kamer te zitten die helemaal leip gaanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
als zij zo dom zijn om te gebruiken hoef jij dat toch nog niet te doen?
Mja, daar heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mensen aan de pillen zien is grappig.Ze hebben zelf niet eens door hoe debiel ze doen.
that ironyquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mensen aan de pillen zien is grappig.Ze hebben zelf niet eens door hoe debiel ze doen.
jij gaat ook niet om met mensen die drinken?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mja, daar heb ik geen zin in![]()
als mensen een joint doen vind ik dat nog wel kunnen, maar harddrugs, no thanks
ik vind alcohol wel iets anders dan drugsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij gaat ook niet om met mensen die drinken?
minder fijne taferelen dan veel drugs als je in een groep zit van mensen die goed zuipenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind alcohol wel iets anders dan drugs
Ik ga dan ook niet 'zuipen' gewoon een lekker borreltje of bier is prima, maar niet drinken om het drinkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
minder fijne taferelen dan veel drugs als je in een groep zit van mensen die goed zuipen
tja dan heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet 'zuipen' gewoon een lekker borreltje of bier is prima, maar niet drinken om het drinken
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben niet kwaaddragend. Ik hou van julliequote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet zo slecht over me denkenDat komt ons theekransje met johannes_vermeer (sherlocksherlock) niet ten goede.
Laat maar lullen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]__________________________________________________________________________________________________!
Je bent lekker vlot met reagerenquote:
Hater.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |