quote:
Ferrari lijkt hier sws sterker. 1. Mercedes 2. Red Bull 3. WIlliams 4. Ferrari 5. McLaren/ Toro Rosso op dit circuit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik had ze hoger in geschat dan Ferrari maar het is net andersom, niet dat ik dat erg vind.
Ja, zie ik, en net toen de vraag hier kwam, waren er meer bandenplaatjes die wel opgevuld zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, want dan is de naam te zien in een blauwe balk.
Vergelijk Kimi's ''band'' met de anderen.....
RB verder naar achteren of Williams verder naar achteren. Droog en nat haal je hier door elkaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ferrari lijkt hier sws sterker. 1. Mercedes 2. Red Bull 3. WIlliams 4. Ferrari 5. McLaren/ Toro Rosso op dit circuit.
Ah, dus als ze er 1 rondje mee hebben gereden, over de finishlijn, dan verandert het?quote:
Ik had dat ook niet per se al gelinkt aan de kleur van het bandenplaatjequote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
het aantal rondjes dat de banden gebruikt zijn staat er zelfs langs af![]()
Emulator downloaden, giftcard kopen voor 0,04 bitcoin en app kopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe heb jij die live timing voor elkaar gekregen!?
Hun race pace was beter.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB verder naar achteren of Williams verder naar achteren. Droog en nat haal je hier door elkaar.
Helaas niet, ik heb het iig nog niet ontdekt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:10 schreef Sinister-D- het volgende:
Nattekat, is er altijd een nieuwe code als je een sessie start van teamviewer? Of kun je die ook zelf opgeven?
Anders zet ik de download link, en de inlog-id in de OPook voor volgende topics bedoel ik dan, met een algemene inlog code.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow ja leuk, had 'm net afgesloten en kan de inlog niet meer vinden nu![]()
Die zocht je?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:47 schreef Nattekat het volgende:
Voor de live-timing ga naar:
http://go.teamviewer.com/v8/m85554498
Als je liever niet je voornaam ziet verschijnen voor mij, ookal is het gewoon verborgen haal dan die code van achteren weg en download van go.teamviewer.com.
Meeting-ID voor mensen met Teamviewer: m85-554-498
Ik ga proberen de timer gelijk met Sport1 te laten lopen
Nu gestopt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow ja leuk, had 'm net afgesloten en kan de inlog niet meer vinden nu![]()
Ook goed, elke site met sectortijden even posten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:18 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik vond deze live timing waarmee je wel sectortijden kan bekijken, gewoon via een site:
http://f1.narezka.org/?lang=eng#
Rechtsboven is een button waarop je kan klikken.
quote:09:29 The Kvyat/Alonso incident will be investigated after qualifying.
quote:09:49 Bottas will also be investigated after qualifying for allegedly holding up Ricciardo during Q2.
Wow... Kamui doet de bijnaam Kobacrashie eer aan?!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Koba heeft al zijn 3e CE DCDC gebruikt, terwijl een coureur er maar maximaal 5 per seizoen mag gebruiken
Iets met vermogen, voor de elektronica denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Wow... Kamui doet de bijnaam Kobacrashie eer aan?!
Wat doet zo'n ding eigenlijk?
fixed, onderaan de OPquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets met vermogen, voor de elektronica denk ik.
Deze mag trouwens in de OP:
Live timing voor de race: http://go.teamviewer.com/v8/m56851585
Meeting-ID: m56-851-585 voor mensen met teamviewer.
En wat als je er meer van gebruikt? Gridstraf?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Koba heeft al zijn 3e CE DCDC gebruikt, terwijl een coureur er maar maximaal 5 per seizoen mag gebruiken
PS: Als ik teamviewer open laat staan verandert de ID niet, voor dit weekend blijft ie dus gelijk
Precies op dat moment vloog ie eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |