abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138841067
Ja, duh. Dat was het bijzondere dus ook niet. Het ging er om dat iemand die kennelijk wél snapt dat je daar gewoon mag rijden - hij reed er al best een tijdje - zich opeens toch bedenkt.
pi_138842412
Nou, de meeste mensen denken dat de spitsstrook voor vrachtwagens bedoeld is, en voor mensen die het fijn vinden daar tussen te rijden. Ze realiseren zich niet dat rechts rijden verplicht is, en de middelste strook bij geopende spitsstrook niet als meest rechtse rijbaan geldt.
Gewoon afwachten totdat dit hoog genoeg komt in de ergernis top10. Dan gaat de politie hier extra op handhaven.
pi_138842690
quote:
7s.gif Op zondag 13 april 2014 20:32 schreef k_man het volgende:
Ja, duh. Dat was het bijzondere dus ook niet. Het ging er om dat iemand die kennelijk wél snapt dat je daar gewoon mag rijden - hij reed er al best een tijdje - zich opeens toch bedenkt.
Hij zag een vrachtwagen een kilometer verder op en wilde niet vastgereden worden?

Ik probeer zoveel mogelijk rechts te blijven en wil dat andere weggebruikers dit ook doen maar die rechtsrijders worden wel continu gestraft
  zondag 13 april 2014 @ 21:22:22 #154
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_138844449
Heerlijk zitten ergeren op de A12 richting Rotterdam weer vandaag. Bij Woerden alles ineens vol in de remmen, her en der wat zwarte strepen op het asfalt erbij...

Blijkt er uiteindelijk ergens vooraan een of andere malloot in een rood A3tje lekker met zijn telefoon bezig op de middelste baan. Gek reed 70, terwijl het gros van de mensen er met 120 aan komt karren.
En hij had natuurlijk niets door van al dat getoeter en gesein, zijn mobieltje was interessanter....
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_138860584
Hier gaat de vmax de stad uit naar 30km/u :')
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 11:35:54 #156
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_138861119
quote:
8s.gif Op zondag 13 april 2014 21:22 schreef goed_volk het volgende:
Heerlijk zitten ergeren op de A12 richting Rotterdam weer vandaag. Bij Woerden alles ineens vol in de remmen, her en der wat zwarte strepen op het asfalt erbij...

Blijkt er uiteindelijk ergens vooraan een of andere malloot in een rood A3tje lekker met zijn telefoon bezig op de middelste baan. Gek reed 70, terwijl het gros van de mensen er met 120 aan komt karren.
En hij had natuurlijk niets door van al dat getoeter en gesein, zijn mobieltje was interessanter....
echt he..... levensgevaarlijk dat soort malloten. en dan nog het feit dat het zich nergens wat van aantrekt en niks door heeft, zo iemand wil je gewoon echt het liefst vastbinden en 24 uur lang non stop bitshslaps geven

pi_138911019
Echt een omg-tje hier in Zeist, ongeluk opde A28 hier in zeist, zetten mensen hun auto OP het viaduct stil om te gaan kijken en de politie er aan te pas moet komen om de weg vrij te maken. Echt waar zit je dan met je hoofd.....
pi_138920606
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 20:53 schreef eRKa het volgende:
Nou, de meeste mensen denken dat de spitsstrook voor vrachtwagens bedoeld is, en voor mensen die het fijn vinden daar tussen te rijden. Ze realiseren zich niet dat rechts rijden verplicht is, en de middelste strook bij geopende spitsstrook niet als meest rechtse rijbaan geldt.
Gewoon afwachten totdat dit hoog genoeg komt in de ergernis top10. Dan gaat de politie hier extra op handhaven.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH

_O-

Hier kunnen ze niet op flitsen dus daar gaan ze ook niet op handhaven.
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:46:25 #159
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_138923573
Ik zat vandaag weer eens achter zo eentje die 100 meter voor een kruising/rotonde/stoplicht boven op z'n rem gaat staan en dan de rest uitrollen... de eerste paar keer schrok ik me helemaal het lazarus, wat gaat die vent nou toch doen, midden op de weg ineens zomaar zonder aankondiging of reden afremmen? Daarna kreeg ik 'm door gelukkig, maar wát irritant dit zeg. Schakel dan terug en rem af op de motor als je zuinig wilt doen met je brandstof of zoiets.
  woensdag 16 april 2014 @ 13:20:14 #160
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_138940017
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:54 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH

_O-

Hier kunnen ze niet op flitsen dus daar gaan ze ook niet op handhaven.
Collectief rechts in gaan halen, dus
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_139109564
quote:
8s.gif Op zondag 13 april 2014 21:22 schreef goed_volk het volgende:

Oh dat is leuk om voor in te voegen , schrikken ze zich kapot :)
  maandag 21 april 2014 @ 14:49:07 #162
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_139109743
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:46 schreef Gwywen het volgende:
Ik zat vandaag weer eens achter zo eentje die 100 meter voor een kruising/rotonde/stoplicht boven op z'n rem gaat staan en dan de rest uitrollen... de eerste paar keer schrok ik me helemaal het lazarus, wat gaat die vent nou toch doen, midden op de weg ineens zomaar zonder aankondiging of reden afremmen? Daarna kreeg ik 'm door gelukkig, maar wát irritant dit zeg. Schakel dan terug en rem af op de motor als je zuinig wilt doen met je brandstof of zoiets.
Meestal zijn dat mensen die niet in de gaten hebben dat je de cruise control ook met een knopje kunt onderbreken/uitschakelen.
  maandag 21 april 2014 @ 15:28:07 #163
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_139110910
Tweede Paasdag is echt zondag kwadraat, half bejaard Nederland achter het stuur leek het wel inclusief de gebruikelijke zondagsrijstijl.
pi_139117584
quote:
13s.gif Op maandag 21 april 2014 15:28 schreef BigSmurf het volgende:
Tweede Paasdag is echt zondag kwadraat, half bejaard Nederland achter het stuur leek het wel inclusief de gebruikelijke zondagsrijstijl.
Is toch bekend? Half nederland die eens per maand de auto pakt zit dan op de weg. Ik pak dan de auto dus niet....
  FOK!fotograaf dinsdag 22 april 2014 @ 09:18:27 #165
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_139137792
quote:
13s.gif Op maandag 21 april 2014 15:28 schreef BigSmurf het volgende:
En dan van die lui die fietsers die geen voorrang hebben voorrang gaan verlenen middels een noodstop. Volgende keer heb ik ze er dus onder liggen, want ik bagger wel door met 80.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:36:03 #166
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_139140831
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:18 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

En dan van die lui die fietsers die geen voorrang hebben voorrang gaan verlenen middels een noodstop. Volgende keer heb ik ze er dus onder liggen, want ik bagger wel door met 80.
Je hebt kneuzen en je hebt kneuzen zullen we maar zeggen.
pi_139140947
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:36 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Je hebt kneuzen en je hebt kneuzen zullen we maar zeggen.
:D
pi_139141046
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:46 schreef Gwywen het volgende:
Als je zo zuinig mogelijk wilt doen moet je hem laten uitrollen in de hoogst mogelijke versnelling.
Hoe hoger de versnelling hoe minder weerstand van de versnellingsbak waardoor hij dus langzamer uitrolt. De motor gebruikt geen brandstof als hij remt op de motor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  FOK!fotograaf dinsdag 22 april 2014 @ 12:16:30 #169
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_139142005
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:43 schreef ludovico het volgende:
De motor gebruikt geen brandstof als hij remt op de motor.
Alleen als het inspuiten van brandstof onderbroken wordt. Mijn verbruik wordt hoger op het moment dat ik actief op de motor ga afremmen.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_139142075
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:16 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Alleen als het inspuiten van brandstof onderbroken wordt. Mijn verbruik wordt hoger op het moment dat ik actief op de motor ga afremmen.
Ik ben verkeerd voorgelicht dus? Hoe werkt het precies dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  FOK!fotograaf dinsdag 22 april 2014 @ 12:24:19 #171
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_139142252
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ben verkeerd voorgelicht dus? Hoe werkt het precies dan?
Zoals ik zeg. Als je een auto hebt die stopt met injecteren, werkt het. Als je een auto hebt die dat niet doet of niet injecteert, maar een carburateur heeft, dan gaat het niet op.
The summer is magic!

pi_139142294
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:24 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Zoals ik zeg. Als je een auto hebt die stopt met injecteren, werkt het. Als je een auto hebt die dat niet doet of niet injecteert, maar een carburateur heeft, dan gaat het niet op.
Aha, en de nieuwe auto's hebben allemaal een carburateur?
  FOK!fotograaf dinsdag 22 april 2014 @ 12:49:28 #173
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_139142980
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Aha, en de nieuwe auto's hebben allemaal een carburateur?
Juist niet. Meeste moderne auto's hebben directe injectie (oftewel, brandstof wordt direct in de cilinder gespoten), normale injectiemotoren injecteren de brandstof in het inlaatspruitstuk (afhankelijk van of het een monopoint injectie of een multipoint is varieert het van het begin van het spruitstuk totaan het deel dat naar de cilinder gaat waarna het via de inlaatkleppen in de cilinder terecht komt) en een carburateur creëert een vacuüm in een kamer waarin brandstof loopt en door het vacuüm wordt er brandstof meegezogen met de langslopende lucht en dit komt zo via het inlaatspruitstuk in de cilinder.
Directe injectie is het makkelijkst af te kappen, carburateur is dat totaal niet.
The summer is magic!

pi_139143161
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:49 schreef Pizza_Boom het volgende:
Directe injectie is het makkelijkst af te kappen, carburateur is dat totaal niet.
Okay.. Auto's met een carburateur blijven dus rustig brandstof gebruiken als je afremt op de motor?
En die nieuwe dan niet dus? Als ik het goed begrijp?

En welke auto's kort door de bocht hebben geen carburateur meer?
pi_139143438
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:55 schreef ludovico het volgende:
En welke auto's kort door de bocht hebben geen carburateur meer?
Auto's met injectie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')