Hij zag een vrachtwagen een kilometer verder op en wilde niet vastgereden worden?quote:Op zondag 13 april 2014 20:32 schreef k_man het volgende:
Ja, duh. Dat was het bijzondere dus ook niet. Het ging er om dat iemand die kennelijk wél snapt dat je daar gewoon mag rijden - hij reed er al best een tijdje - zich opeens toch bedenkt.
echt he..... levensgevaarlijk dat soort malloten. en dan nog het feit dat het zich nergens wat van aantrekt en niks door heeft, zo iemand wil je gewoon echt het liefst vastbinden en 24 uur lang non stop bitshslaps gevenquote:Op zondag 13 april 2014 21:22 schreef goed_volk het volgende:
Heerlijk zitten ergeren op de A12 richting Rotterdam weer vandaag. Bij Woerden alles ineens vol in de remmen, her en der wat zwarte strepen op het asfalt erbij...
Blijkt er uiteindelijk ergens vooraan een of andere malloot in een rood A3tje lekker met zijn telefoon bezig op de middelste baan. Gek reed 70, terwijl het gros van de mensen er met 120 aan komt karren.
En hij had natuurlijk niets door van al dat getoeter en gesein, zijn mobieltje was interessanter....
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op zondag 13 april 2014 20:53 schreef eRKa het volgende:
Nou, de meeste mensen denken dat de spitsstrook voor vrachtwagens bedoeld is, en voor mensen die het fijn vinden daar tussen te rijden. Ze realiseren zich niet dat rechts rijden verplicht is, en de middelste strook bij geopende spitsstrook niet als meest rechtse rijbaan geldt.
Gewoon afwachten totdat dit hoog genoeg komt in de ergernis top10. Dan gaat de politie hier extra op handhaven.
Collectief rechts in gaan halen, dusquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH
Hier kunnen ze niet op flitsen dus daar gaan ze ook niet op handhaven.
Oh dat is leuk om voor in te voegen , schrikken ze zich kapotquote:Op zondag 13 april 2014 21:22 schreef goed_volk het volgende:
Heerlijk zitten ergeren op de A12 richting Rotterdam weer vandaag. Bij Woerden alles ineens vol in de remmen, her en der wat zwarte strepen op het asfalt erbij...
Blijkt er uiteindelijk ergens vooraan een of andere malloot in een rood A3tje lekker met zijn telefoon bezig op de middelste baan. Gek reed 70, terwijl het gros van de mensen er met 120 aan komt karren.
En hij had natuurlijk niets door van al dat getoeter en gesein, zijn mobieltje was interessanter....
Meestal zijn dat mensen die niet in de gaten hebben dat je de cruise control ook met een knopje kunt onderbreken/uitschakelen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:46 schreef Gwywen het volgende:
Ik zat vandaag weer eens achter zo eentje die 100 meter voor een kruising/rotonde/stoplicht boven op z'n rem gaat staan en dan de rest uitrollen... de eerste paar keer schrok ik me helemaal het lazarus, wat gaat die vent nou toch doen, midden op de weg ineens zomaar zonder aankondiging of reden afremmen? Daarna kreeg ik 'm door gelukkig, maar wát irritant dit zeg. Schakel dan terug en rem af op de motor als je zuinig wilt doen met je brandstof of zoiets.
Is toch bekend? Half nederland die eens per maand de auto pakt zit dan op de weg. Ik pak dan de auto dus niet....quote:Op maandag 21 april 2014 15:28 schreef BigSmurf het volgende:
Tweede Paasdag is echt zondag kwadraat, half bejaard Nederland achter het stuur leek het wel inclusief de gebruikelijke zondagsrijstijl.
En dan van die lui die fietsers die geen voorrang hebben voorrang gaan verlenen middels een noodstop. Volgende keer heb ik ze er dus onder liggen, want ik bagger wel door met 80.quote:Op maandag 21 april 2014 15:28 schreef BigSmurf het volgende:
Tweede Paasdag is echt zondag kwadraat, half bejaard Nederland achter het stuur leek het wel inclusief de gebruikelijke zondagsrijstijl.
Je hebt kneuzen en je hebt kneuzen zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:18 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En dan van die lui die fietsers die geen voorrang hebben voorrang gaan verlenen middels een noodstop. Volgende keer heb ik ze er dus onder liggen, want ik bagger wel door met 80.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:36 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je hebt kneuzen en je hebt kneuzen zullen we maar zeggen.
Als je zo zuinig mogelijk wilt doen moet je hem laten uitrollen in de hoogst mogelijke versnelling.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:46 schreef Gwywen het volgende:
Ik zat vandaag weer eens achter zo eentje die 100 meter voor een kruising/rotonde/stoplicht boven op z'n rem gaat staan en dan de rest uitrollen... de eerste paar keer schrok ik me helemaal het lazarus, wat gaat die vent nou toch doen, midden op de weg ineens zomaar zonder aankondiging of reden afremmen? Daarna kreeg ik 'm door gelukkig, maar wát irritant dit zeg. Schakel dan terug en rem af op de motor als je zuinig wilt doen met je brandstof of zoiets.
Alleen als het inspuiten van brandstof onderbroken wordt. Mijn verbruik wordt hoger op het moment dat ik actief op de motor ga afremmen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:43 schreef ludovico het volgende:
De motor gebruikt geen brandstof als hij remt op de motor.
Ik ben verkeerd voorgelicht dus? Hoe werkt het precies dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:16 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Alleen als het inspuiten van brandstof onderbroken wordt. Mijn verbruik wordt hoger op het moment dat ik actief op de motor ga afremmen.
Zoals ik zeg. Als je een auto hebt die stopt met injecteren, werkt het. Als je een auto hebt die dat niet doet of niet injecteert, maar een carburateur heeft, dan gaat het niet op.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben verkeerd voorgelicht dus? Hoe werkt het precies dan?
Aha, en de nieuwe auto's hebben allemaal een carburateur?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zoals ik zeg. Als je een auto hebt die stopt met injecteren, werkt het. Als je een auto hebt die dat niet doet of niet injecteert, maar een carburateur heeft, dan gaat het niet op.
Juist niet. Meeste moderne auto's hebben directe injectie (oftewel, brandstof wordt direct in de cilinder gespoten), normale injectiemotoren injecteren de brandstof in het inlaatspruitstuk (afhankelijk van of het een monopoint injectie of een multipoint is varieert het van het begin van het spruitstuk totaan het deel dat naar de cilinder gaat waarna het via de inlaatkleppen in de cilinder terecht komt) en een carburateur creëert een vacuüm in een kamer waarin brandstof loopt en door het vacuüm wordt er brandstof meegezogen met de langslopende lucht en dit komt zo via het inlaatspruitstuk in de cilinder.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Aha, en de nieuwe auto's hebben allemaal een carburateur?
Okay.. Auto's met een carburateur blijven dus rustig brandstof gebruiken als je afremt op de motor?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:49 schreef Pizza_Boom het volgende:
Directe injectie is het makkelijkst af te kappen, carburateur is dat totaal niet.
Auto's met injectie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:55 schreef ludovico het volgende:
En welke auto's kort door de bocht hebben geen carburateur meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |