Nou, nou, nou.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:47 schreef Trollscience het volgende:
perfect pussywat een teringklotekutherrie
Waarheid. Werkelijk geen idee waarom het best new music is op pitchforkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:47 schreef Trollscience het volgende:
perfect pussywat een teringklotekutherrie
Lekker lange stiltes tussen tracks door zodat mensen horen hoe indie we zijn door onze tape-hiss.quote:
Dat had ik een tijdje terug met Deafheaven. Dat is pas een teringherrie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarheid. Werkelijk geen idee waarom het best new music is op pitchfork_ Het maken van een grote pot takkeherrie is helemaal niet zo geweldig. Elk liedje is zo vergelijkbaar met het vorige.
Dat is teringherrie met een doel. PP verruist gewoon alles omdat dat 'hip' is ofzoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat had ik een tijdje terug met Deafheaven. Dat is pas een teringherrie.
Wat vind je van liturgy dan, R_R?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kan ik snappen, maar Deafheaven vind ik veel en veel beter. Je moet die stem wel kunnen trekken inderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ken ik niet. Black metal, zie ik. Dan zal ik het ongetwijfeld kut vinden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van liturgy dan, R_R?
Deafheaven is ook 'black' metal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ken ik niet. Black metal, zie ik. Dan zal ik het ongetwijfeld kut vinden.
Paar jaar terug kon ik metal prima hebben, maar ik kan er nu gewoon echt helemaal niets meer mee.
Zo kan je over elk groepje wel een stukje schrijven.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan ook gewoon helemaal niet meer met het hele metal-gebeuren omgaan.
Heb enkele jaren op Graspop gestaan, maar kreeg ieder jaar meer plaatsvervangende schaamte. Naar wiet en zweet stinkende mensen met lange ongewassen haren, zwarte kisten, spijkerjasjes met bands erop, drie uur lang met je arm in de lucht staan en \m/-gebaartjes maken. Om nog maar te zwijgen over de royal sadness van een moshpit. Dat is echt alleen maar 'leuk' als je hebt gezopen of op een andere manier heel ver weg bent.
Moshpitje vind ik nog wel grappig, maar niet 6x op een dag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan ook gewoon helemaal niet meer met het hele metal-gebeuren omgaan.
Heb enkele jaren op Graspop gestaan, maar kreeg ieder jaar meer plaatsvervangende schaamte. Naar wiet en zweet stinkende mensen met lange ongewassen haren, zwarte kisten, spijkerjasjes met bands erop, drie uur lang met je arm in de lucht staan en \m/-gebaartjes maken. Om nog maar te zwijgen over de royal sadness van een moshpit. Dat is echt alleen maar 'leuk' als je hebt gezopen of op een andere manier heel ver weg bent.
Ja, vast wel, maar ik heb deze groep in ieder geval mee mogen maken en mijn oordeel is dat ik er niet echt bij wil horen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo kan je over elk groepje wel een stukje schrijven.
Mwah, zo valt van alles wel wat te zeggen. Ik heb dat nog nooit gezien. Van die bandshirtjes met veel bloed vind ik wel weer sad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:58 schreef Trollscience het volgende:
metalheads zijn wel ultiem sneu jalekker in je cannibal corpse-shirt vechten om wie vooraan de wall of death mag staan
Zwarte bandshirts die grijs zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, zo valt van alles wel wat te zeggen. Ik heb dat nog nooit gezien. Van die bandshirtjes met veel bloed vind ik wel weer sad.
ik ben 17 en een deel van mijn vriendengroep zijn 'metalheads'quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, zo valt van alles wel wat te zeggen. Ik heb dat nog nooit gezien. Van die bandshirtjes met veel bloed vind ik wel weer sad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |