NOS moet gewoon doen waar het altijd goed in is geweest. Wat mij nog het meeste stoort tegenwoordig is de verloedering van het journaal; die schijtlollige items die er broodnodig in gestopt worden, focus op allerlei technologische foefjes, banale nieuwsmelding, etc.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:28 schreef borisz het volgende:
[..]
NOS moet gewoon minder Foxpoppen en Hart van Nederland spelen.
Het lijkt dit topic wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:30 schreef Gramulanion het volgende:
Triest om een andere mening te hebben.
/dwdd
Iedere dag Willy of Max als ze weer een lintje hebben doorgeknipt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
NOS moet gewoon doen waar het altijd goed in is geweest. Wat mij nog het meeste stoort tegenwoordig is de verloedering van het journaal; die schijtlollige items die er broodnodig in gestopt worden, focus op allerlei technologische foefjes, banale nieuwsmelding, etc.
Jan Dekkerquote:
Nooit van gehoord...quote:
Welke van de 5 was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent gewoon fan van Andy Richter, geef maar toe.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:34 schreef Intellectueel het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge. Ik kan me weinig tv-persoonlijkheden voor de geest halen die me meer irriteren. Als je al die trieste figuren van De Lama's vandaag de dag gadeslaat dan is het vrij triest allemaal. Dat die faalprogramma ooit zo populair is geweest zeg.
Dat was zo goor.quote:
Die tas zat ook echt dichtquote:
Extra Journaal?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:37 schreef Intellectueel het volgende:
Breaking: zojuist twee mensen neergeschoten in Deurne bij een juweliersoverval.
De dadersquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:37 schreef Intellectueel het volgende:
Waren zeker Marokkanenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:37 schreef Intellectueel het volgende:
snel.. dat nieuws moet je in elk actief topic posten !!!11!111quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:37 schreef Intellectueel het volgende:
2 dodenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:37 schreef Intellectueel het volgende:
Je zal juwelier in Deurne moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:37 schreef Intellectueel het volgende:
Opsluiten die juwelier, ongepast geweld!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:38 schreef tralalala het volgende:
Jaaaa de daders dood![]()
![]()
![]()
Toetertjes toetertjes
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:39 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Allebei de overvallers waarschijnlijk.
Hij was eerder overvallen; waarschijnlijk heeft die beste man terecht voorzorgsmaatregelen voor de volgende keer. En terecht natuurlijk.quote:
frieslandquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:40 schreef alors het volgende:
Volkssport nummer 1 is in Friesland ook gewoon voetbal hoor.
Met FOK ben je tenminste 'met1 op de hoogte!'quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
snel.. dat nieuws moet je in elk actief topic posten !!!11!111
Dit.quote:
Mooi toch? Laat dit een begin zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:41 schreef Rurik het volgende:
al die rechtse tokkies die dit topic kapen omdat iemand uit noodweer iemand heeft doodgeschoten
Ik wilde zeggen dat het "vast teringzwarten zijn", maar ik doe het niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:41 schreef Rurik het volgende:
al die rechtse tokkies die dit topic kapen omdat iemand uit noodweer iemand heeft doodgeschoten
Dit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:41 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat de makers van Goede Tijden Slechte Tijden ook niet 4 keer scheiden, 3 kinderen krijgen die in 1 jaar 10 jaar ouder worden, sterven en weer opstaan uit de dood.
2 criminelen doodgeschoten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:41 schreef Rurik het volgende:
Je moet jezelf gewoon moeten en kunnen beschermen.. zo nodig met vuurwapenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:41 schreef Rurik het volgende:
Nu doe je het toch!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat het "vast teringzwarten zijn", maar ik doe het niet.
Vrouw heeft het waarschijnlijk gedaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:43 schreef superniger het volgende:
[..]
2 criminelen doodgeschoten.![]()
Die man/vrouw moet een lintje krijgen
Dan krijg je Somalische toestandenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je moet jezelf gewoon moeten en kunnen beschermen.. zo nodig met vuurwapen
Ja laten we net als Amerika doen, dat gaat daar ook heel goed.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja in Amerika werkt dat systeem perfect.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Juist niet, Oostenrijk heeft ook wapens, met een van de laagste criminaliteit in europa..quote:
Dus Amerikanen zijn dommer dan de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Juist niet, Oostenrijk heeft ook wapens, met een van de laagste criminaliteit in europa..
domme mensen doen domme dingen, of ze wapens hebben of niet
als iemand kwaad in zijn hoofd heeft kan hij dat ook met een mes doen, denk maar eens aan dat Jesse dramaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ja laten we net als Amerika doen, dat gaat daar ook heel goed.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ja laten we net als Amerika doen, dat gaat daar ook heel goed.
Dit is al een keer gebeurd. Toen heeft Peter ook laten zien wat niet klopte bij The Killing.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:41 schreef Buitendam het volgende:
Had dan al die tweets laten zien als parodie op die tweet van Petuuuuuurrrr
Met een mes kun je niet een hele school afmaken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als iemand kwaad in zijn hoofd heeft kan hij dat ook met een mes doen, denk maar eens aan dat Jesse drama
Ik wil niet weten wat er was gebeurt als hij een pistool had gehadquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als iemand kwaad in zijn hoofd heeft kan hij dat ook met een mes doen, denk maar eens aan dat Jesse drama
minder minder minderquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:47 schreef marcodej het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_bij_de_moskee.html
Man, man, man.
Met de ruwe stem van Arend op de achtergrondquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Het enige realistische acteerwerk op tv waren eigenlijk de reconstructies van Peter R de Vries misdaadverslaggever.
x y ungelöst reconstructies > peter rrrrr reconstructiesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Het enige realistische acteerwerk op tv waren eigenlijk de reconstructies van Peter R de Vries misdaadverslaggever.
Charlie werd uitstekend gespeeld door Michiel Romeynquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Misschien kan hij bij VI aanschuiven om te roepen: "maar Johan, dat kán toch niet!?"quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:50 schreef Pistone het volgende:
Lijkt me wel gezellig een avondje tv kijken met Peter.
Druk bezig met de heineken ontvoering.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:50 schreef Stickertje het volgende:
waarom schrijft peter dan geen serie als hij het beter kan
Eng eng eng roepen ze dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag Bert Maalderink, die heeft toch geen vergunning om op tv te mogen? Dan gaan de kinderen huilen!
Samen met Marcel Maijer in één beeld gevangen. Ik ben nu zelfs aan het janken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag Bert Maalderink, die heeft toch geen vergunning om op tv te mogen? Dan gaan de kinderen huilen!
Neeeeeequote:In de uitzending van maandag weer een zeer bevlogen college van francofiel Bart van Loo. Ditmaal gaat hij in op de warme banden tussen Nederland en Frankrijk. Welke Nederlanders werden in heuse chansons bezongen?
Van Loo (1973) heeft een fameuze reputatie verworven als francofiel, spreker en schrijver over Franse cultuur en levenskunst. Hij is de auteur van de Frankrijktrilogie 'Eten! Lezen! Vrijen!' (2011), van de bestseller 'Chanson. Een gezongen geschiedenis van Frankrijk' (2011) en van 'Bleu Blanc Rouge' (2012).
Voor alle zure FOK!kers is dat wel weer dé kans om wat frustraties van zich af te reaguren.quote:
Opwachten na de show en een stokbrood in zijn anus schuiven.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:15 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we naar de DWDD studio gaan om hem te klappen?
Een lege fles wijn volpissen en hem op laten drinken.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Opwachten na de show en een stokbrood in zijn anus schuiven.
QFTquote:Op maandag 31 maart 2014 18:31 schreef Specularium het volgende:
Dacht je dat het dieptepunt was bereikt komt Prem nog even schreeuwen dat de overvallers eigenlijk slachtoffer zijn.
Het komt altijd pas rond half 8 op gang. 19.00 is te vroeg.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het rustig hier. Iedereen uitgeweken naar het terras?
Weggebleven door de gasten.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het rustig hier. Iedereen uitgeweken naar het terras?
Daarom kijk ik ook iedere zondagavond Studio Voetbal. Toch een morele verplichting.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Weggebleven door de gasten.
Alleen de echte liefhebbers van zelfkastijding blijven hier.
Als Prem ons in bescherming neemt is het weer opgelost.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:10 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Hoe komt Prem erbij dat de overheid ons niet langer beschermt?
Viel mij ook op!quote:Op maandag 31 maart 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Prem in de sportschool gereld of wat? Hij ziet er naar mijn inziens wat dunner uit.
Ja, ik heb dat idee ook.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Prem in de sportschool gereld of wat? Hij ziet er naar mijn inziens wat dunner uit.
Prem spreekt alquote:Op maandag 31 maart 2014 19:13 schreef Pandaplint het volgende:
Laat die advocaat nu even aan het woord.
Inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2014 19:13 schreef Mani89 het volgende:
NOS Journaal die Facebook posts van Jan met de pet laat zien![]()
Hij heeft nu een hip leren motorjack aan.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:14 schreef alors het volgende:
Ik herkende hem bijna niet zonder sjaaltje.
Nog even snel de Route 99 geraced in de Albert Heijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft nu een hip leren motorjack aan.
Eindelijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, eindelijk 's iemand met een genuanceerde mening.
Waarom alleen criminele Marokkanen?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:20 schreef Mani89 het volgende:
Nee stel je voor dat we alle criminele Marokkanen zouden doodschieten, dat zou erg zijn.
Dit. En 'out' als in out of this country.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:20 schreef superniger het volgende:
Gewoon een 3 strikes out systeem invoeren
Of de guillotine.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:21 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Dit. En 'out' als in out of this country.
Succes.. zijn gewoon Nederlandersquote:Op maandag 31 maart 2014 19:21 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Roep het nou niet over ons af.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:21 schreef Uccie het volgende:
Het voordeel van de gasten van vandaag.....het kan hierna deze week alleen maar beter worden
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:21 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor Nederlanders met blond haar en blauwe ogen?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:21 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Een van de twee was een illegaal. Dus nee.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Succes.. zijn gewoon Nederlanders
De onderbuik kent geen nuancesquote:Op maandag 31 maart 2014 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Geldt dat ook voor Nederlanders met blond haar en blauwe ogen?
Als die een tweede paspoort hebben, graag.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Geldt dat ook voor Nederlanders met blond haar en blauwe ogen?
En ook geen ratio. Je kunt mensen met NL paspoort niet eens uitzettenquote:
Als ze terrorist zijn kan dit wel degelijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
En ook geen ratio. Je kunt mensen met NL paspoort niet eens uitzetten
Rottumeroog ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
En ook geen ratio. Je kunt mensen met NL paspoort niet eens uitzetten
Nasi?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hai, hallo, ik heb lekker gekookt
Nasi?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is het geworden?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |