Eng eng eng roepen ze dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag Bert Maalderink, die heeft toch geen vergunning om op tv te mogen? Dan gaan de kinderen huilen!
Samen met Marcel Maijer in één beeld gevangen. Ik ben nu zelfs aan het janken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag Bert Maalderink, die heeft toch geen vergunning om op tv te mogen? Dan gaan de kinderen huilen!
Neeeeeequote:In de uitzending van maandag weer een zeer bevlogen college van francofiel Bart van Loo. Ditmaal gaat hij in op de warme banden tussen Nederland en Frankrijk. Welke Nederlanders werden in heuse chansons bezongen?
Van Loo (1973) heeft een fameuze reputatie verworven als francofiel, spreker en schrijver over Franse cultuur en levenskunst. Hij is de auteur van de Frankrijktrilogie 'Eten! Lezen! Vrijen!' (2011), van de bestseller 'Chanson. Een gezongen geschiedenis van Frankrijk' (2011) en van 'Bleu Blanc Rouge' (2012).
Voor alle zure FOK!kers is dat wel weer dé kans om wat frustraties van zich af te reaguren.quote:
Opwachten na de show en een stokbrood in zijn anus schuiven.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:15 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we naar de DWDD studio gaan om hem te klappen?
Een lege fles wijn volpissen en hem op laten drinken.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Opwachten na de show en een stokbrood in zijn anus schuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |