NOS moet gewoon doen waar het altijd goed in is geweest. Wat mij nog het meeste stoort tegenwoordig is de verloedering van het journaal; die schijtlollige items die er broodnodig in gestopt worden, focus op allerlei technologische foefjes, banale nieuwsmelding, etc.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:28 schreef borisz het volgende:
[..]
NOS moet gewoon minder Foxpoppen en Hart van Nederland spelen.
Het lijkt dit topic wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:30 schreef Gramulanion het volgende:
Triest om een andere mening te hebben.
/dwdd
Iedere dag Willy of Max als ze weer een lintje hebben doorgeknipt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
NOS moet gewoon doen waar het altijd goed in is geweest. Wat mij nog het meeste stoort tegenwoordig is de verloedering van het journaal; die schijtlollige items die er broodnodig in gestopt worden, focus op allerlei technologische foefjes, banale nieuwsmelding, etc.
Jan Dekkerquote:
Nooit van gehoord...quote:
Welke van de 5 was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent gewoon fan van Andy Richter, geef maar toe.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:34 schreef Intellectueel het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge. Ik kan me weinig tv-persoonlijkheden voor de geest halen die me meer irriteren. Als je al die trieste figuren van De Lama's vandaag de dag gadeslaat dan is het vrij triest allemaal. Dat die faalprogramma ooit zo populair is geweest zeg.
Dat was zo goor.quote:
Die tas zat ook echt dichtquote:
Extra Journaal?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:37 schreef Intellectueel het volgende:
Breaking: zojuist twee mensen neergeschoten in Deurne bij een juweliersoverval.
De dadersquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:37 schreef Intellectueel het volgende:
Waren zeker Marokkanenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:37 schreef Intellectueel het volgende:
snel.. dat nieuws moet je in elk actief topic posten !!!11!111quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:37 schreef Intellectueel het volgende:
2 dodenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:37 schreef Intellectueel het volgende:
Je zal juwelier in Deurne moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:37 schreef Intellectueel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |