quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Njuah. Ik heb serieus liever iemand die van me houdt om wie ik ben dan van mijn geld houdt.
Pijp je ook?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Njuah. Ik heb serieus liever iemand die van me houdt om wie ik ben dan van mijn geld houdt.
Je zoonlief en leven van salaris tot salaris of de meneer van die instagramlink zijn?quote:
Als je eenmaal goed klikt met iemand, ga je je vanzelf beseffen dat er meer dingen in leven zijn buiten geld, auto's, motoren en de zoveelste One Night Stand. Echt waar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Pijp je ook?
Uberhaupt iemand willen hebben die van je houdt
Ik ga effe een bakkie zoekenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je eenmaal goed klikt met iemand, ga je je vanzelf beseffen dat er meer dingen in leven zijn buiten geld, auto's, motoren en de zoveelste One Night Stand. Echt waar.
Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot het moment dat ik vriendinlief ten huwelijk vraag en aan kinderen ga beginnen. Ben er nu echter nog iets te jong voor.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je eenmaal goed klikt met iemand, ga je je vanzelf beseffen dat er meer dingen in leven zijn buiten geld, auto's, motoren en de zoveelste One Night Stand. Echt waar.
Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot het moment dat ik vriendinlief ten huwelijk vraag en aan kinderen ga beginnen. Ben er nu echter nog iets te jong voor.
Ik ooit nooit meerquote:
Die neem je ook niet. Die krijg jequote:
Let niet op die mensen hierboven, ik vind het schattig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot het moment dat ik mijn vriendin ten huwelijk vraag en aan kinderen ga beginnen. Ben er nu echter nog iets te jong voor.
ik gun niemand mij als vaderquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die neem je ook niet. Die krijg je
Verder onzin natuurlijk. Het is prachtig, zo'n mini-jij. Hoewel ik in jouw geval ook wel mijn twijfels zou hebben ja
Geegeequote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Let niet op die mensen hierboven, ik vind het schattig.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:54 schreef onlogisch het volgende:
. Hoewel ik in jouw geval ook wel mijn twijfels zou hebben ja
Voor het neuken altijd een verkeerde naam opgeven. Ik noem mijzelf altijd SjaakBauer. SNappen ze toch geen kut van.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
en als je ze krijgt kun je altijd nog abortus uitvoeren gelukkig
ik leef monogaam leefquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor het neuken altijd een verkeerde naam opgeven. Ik noem mijzelf altijd SjaakBauer. SNappen ze toch geen kut van.
Volgens geldenrecht.nlquote:Alles bijelkaar kost een studerend kind van de wieg tot de bul tenminste 110.940 euro.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor het neuken altijd een verkeerde naam opgeven. Ik noem mijzelf altijd SjaakBauer. SNappen ze toch geen kut van.
Dikke subsidies in Nederland op het hebben van kinderen he.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens geldenrecht.nl
Een dikke ton, daar kun je verdomme veel moois voor doen.
valt me nog meequote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens geldenrecht.nl
Ik stuur dit door naar Kees vd Staai.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
en als je ze krijgt kun je altijd nog abortus uitvoeren gelukkig
niets mis met kees vd staaiquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stuur dit door naar Kees vd Staai.
Kinderbijslag is toch ook geen vetpot? Studiefinanciering etc lijkt me ook niet dat ze dat in een vergrijzende maatschappij lang overeind kunnen houden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dikke subsidies in Nederland op het hebben van kinderen he.
Klopt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kinderbijslag is toch ook geen vetpot? Studiefinanciering etc lijkt me ook niet dat ze dat in een vergrijzende maatschappij lang overeind kunnen houden.
In Denemarken zijn ze nu een campange begonnen om krijgen van kinderen te stimulerenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dikke subsidies in Nederland op het hebben van kinderen he.
Maar als je ouder bent kunnen ze wel voor je zorgenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens geldenrecht.nl
Straks heeft Ajax geen jeugdopleiding meer, hé.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Denemarken zijn ze nu een campange begonnen om krijgen van kinderen te stimuleren
Ja, dat begrijp ik wel. Een vergrijzende samenleving is een probleem.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Denemarken zijn ze nu een campange begonnen om krijgen van kinderen te stimuleren
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
wisten jullie dan kees van der staaij 2 kinderen heeft geadopteerd
Terecht. Vergrijzingsdruk omlaag brengen he.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Stijn ging naar de wc en haalde 'm tevoorschijn
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Stijn ging naar de wc en haalde 'm tevoorschijn
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VBL / FEIJENOORD #1364 Zoek een plaatsje in de zon....
Welkom
quote:
Jouw muziek zal niet veel beter zijn dan deze bagger.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speciaal m'n muziek uitgezet om dit te kijken.
Ik haat je.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw muziek zal niet veel beter zijn dan deze bagger.
Heb je wel gedaan en genoten, maar omdat je dat niet wil opbiechten verzin je nu dit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik trap er niet in hoor. Ik ga mijn muziek hier niet voor uitzetten
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik geen muziek aan had staan maar daarmee nog geen enkele intentie had om op jouw link te klikkenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je wel gedaan en genoten, maar omdat je dat niet wil opbiechten verzin je nu dit.
Zielig onlogisch, heel zielig.
Voelt het niet goed om gewoon de waarheid te zeggen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik geen muziek aan had staan maar daarmee nog geen enkele intentie had om op jouw link te klikken
Geef het goede voorbeeld door je oprechte excuses aan te bieden voor hetgeen wat je over Nicki zei.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:03 schreef Tyron het volgende:
hoezo kunnen jullie niet gewoon aardig tegen elkaar zijn
jij eerst voor jouw grappen over mijn penisquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld door je oprechte excuses aan te bieden voor hetgeen wat je over Nicki zei.
Dat was overduidelijk een grapje, ik dacht dat goede vrienden dit van elkaar konden hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij eerst voor jouw grappen over mijn penis
Nee. Niet tegen joden. Dat pakte in 40-45 ook niet goed uitquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voelt het niet goed om gewoon de waarheid te zeggen?
Bijna grappig ware het niet dat het als een lul op een drumstel slaat, waardoor je geforceerde 40-45 grapje plaatsvervangende schaamte opwekt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Niet tegen joden. Dat pakte in 40-45 ook niet goed uit
bedankt, dit waardeer ik enorm.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was overduidelijk een grapje, ik dacht dat goede vrienden dit van elkaar konden hebben.
Maar misschien zijn we niet zo close als ik dacht.
Desondanks wil ik mijn excuses aanbieden als je je beledigd voelde, dit was absoluut niet mijn intentie. Ook wil ik hierbij voor eens en altijd duidelijk maken dat jouw piemel wel degelijk erg groot is.
Ik hoop het ook, dat komt de sfeer op heel vbl ten goede. Onlogisch is toch niet helemaal hetzelfde als wij ruzie hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
bedankt, dit waardeer ik enorm.
dan wil ik graag mijn excuses aanbieden voor mijn beledigen aan nicki, ze is een prachtige negerin en ook nog eens de beste rapster van de wereld
ik hoop dat hierbij onze relatie weer volledig hersteld is, vbl is immers niet het zelfde zonder de hechte vriendschap tussen ons tweeën.
Ok.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijna grappig ware het niet dat het als een lul op een drumstel slaat, waardoor je geforceerde 40-45 grapje plaatsvervangende schaamte opwekt.
Tyron zie ik meer als een nsb'er. En jij, jou zie ik meer als zo'n opgedroogd stukje speeksel wat wit kleurt in je mondhoeken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, dat komt de sfeer op heel vbl ten goede. Onlogisch is toch niet helemaal hetzelfde als wij ruzie hebben.
Logisch natuurlijk, aangezien hij ons beide als vaderfiguur ziet.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:13 schreef Saind het volgende:
Ik ben Nasi á la Johannes aan het maken.
Fotoreportage volgt
Da's toch geen nasi joh klapmongoolquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik maakte het gister met mie in plaats van rijst. Ook een hele ervaring.
Heeft hij zijn recept hier gepost?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:13 schreef Saind het volgende:
Ik ben Nasi á la Johannes aan het maken.
Fotoreportage volgt
#FREEKNUTquote:
hij is nuchter denk ikquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zet je pretpet eens op joh, je bent niet te genieten :S
Ik negeer Knut.quote:
Dat zou de eerste keer zijn dat ik dat meemaak.quote:
quote:
Jouw week begint op vrijdag?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:19 schreef Saind het volgende:
Ik drink tegenwoordig heel weinig, eerste biertje van de week staat nu voor me
Anders had ik ook wel een fotoverslag gemaakt, vunzige schoft.quote:
Goed van je. Ik ben ook al een week sober.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog wel
Ik drink tegenwoordig heel weinig, eerste biertje van de week staat nu voor me
Ik heb maandag wel advocaat opquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed van je. Ik ben ook al een week sober.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |