niets mis met kees vd staaiquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stuur dit door naar Kees vd Staai.
Kinderbijslag is toch ook geen vetpot? Studiefinanciering etc lijkt me ook niet dat ze dat in een vergrijzende maatschappij lang overeind kunnen houden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dikke subsidies in Nederland op het hebben van kinderen he.
Klopt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kinderbijslag is toch ook geen vetpot? Studiefinanciering etc lijkt me ook niet dat ze dat in een vergrijzende maatschappij lang overeind kunnen houden.
In Denemarken zijn ze nu een campange begonnen om krijgen van kinderen te stimulerenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dikke subsidies in Nederland op het hebben van kinderen he.
Maar als je ouder bent kunnen ze wel voor je zorgenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens geldenrecht.nl
Een dikke ton, daar kun je verdomme veel moois voor doen.
Straks heeft Ajax geen jeugdopleiding meer, hé.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Denemarken zijn ze nu een campange begonnen om krijgen van kinderen te stimuleren
Ja, dat begrijp ik wel. Een vergrijzende samenleving is een probleem.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Denemarken zijn ze nu een campange begonnen om krijgen van kinderen te stimuleren
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
wisten jullie dan kees van der staaij 2 kinderen heeft geadopteerd
Terecht. Vergrijzingsdruk omlaag brengen he.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |