quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Njuah. Ik heb serieus liever iemand die van me houdt om wie ik ben dan van mijn geld houdt.
Pijp je ook?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Njuah. Ik heb serieus liever iemand die van me houdt om wie ik ben dan van mijn geld houdt.
Je zoonlief en leven van salaris tot salaris of de meneer van die instagramlink zijn?quote:
Als je eenmaal goed klikt met iemand, ga je je vanzelf beseffen dat er meer dingen in leven zijn buiten geld, auto's, motoren en de zoveelste One Night Stand. Echt waar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Pijp je ook?
Uberhaupt iemand willen hebben die van je houdt
Ik ga effe een bakkie zoekenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je eenmaal goed klikt met iemand, ga je je vanzelf beseffen dat er meer dingen in leven zijn buiten geld, auto's, motoren en de zoveelste One Night Stand. Echt waar.
Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot het moment dat ik vriendinlief ten huwelijk vraag en aan kinderen ga beginnen. Ben er nu echter nog iets te jong voor.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je eenmaal goed klikt met iemand, ga je je vanzelf beseffen dat er meer dingen in leven zijn buiten geld, auto's, motoren en de zoveelste One Night Stand. Echt waar.
Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot het moment dat ik vriendinlief ten huwelijk vraag en aan kinderen ga beginnen. Ben er nu echter nog iets te jong voor.
Ik ooit nooit meerquote:
Die neem je ook niet. Die krijg jequote:
Let niet op die mensen hierboven, ik vind het schattig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot het moment dat ik mijn vriendin ten huwelijk vraag en aan kinderen ga beginnen. Ben er nu echter nog iets te jong voor.
ik gun niemand mij als vaderquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die neem je ook niet. Die krijg je
Verder onzin natuurlijk. Het is prachtig, zo'n mini-jij. Hoewel ik in jouw geval ook wel mijn twijfels zou hebben ja
Geegeequote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Let niet op die mensen hierboven, ik vind het schattig.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:54 schreef onlogisch het volgende:
. Hoewel ik in jouw geval ook wel mijn twijfels zou hebben ja
Voor het neuken altijd een verkeerde naam opgeven. Ik noem mijzelf altijd SjaakBauer. SNappen ze toch geen kut van.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
en als je ze krijgt kun je altijd nog abortus uitvoeren gelukkig
ik leef monogaam leefquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor het neuken altijd een verkeerde naam opgeven. Ik noem mijzelf altijd SjaakBauer. SNappen ze toch geen kut van.
Volgens geldenrecht.nlquote:Alles bijelkaar kost een studerend kind van de wieg tot de bul tenminste 110.940 euro.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor het neuken altijd een verkeerde naam opgeven. Ik noem mijzelf altijd SjaakBauer. SNappen ze toch geen kut van.
Dikke subsidies in Nederland op het hebben van kinderen he.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens geldenrecht.nl
Een dikke ton, daar kun je verdomme veel moois voor doen.
valt me nog meequote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens geldenrecht.nl
Een dikke ton, daar kun je verdomme veel moois voor doen.
Ik stuur dit door naar Kees vd Staai.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
en als je ze krijgt kun je altijd nog abortus uitvoeren gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |