quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb er ook sambal bij gegeten maar niet op de foto helaas
Jullie hechte vriendschap doet mij echt goed, zeker gezien de moeizame eerste ontmoetingen.quote:
Ik vroeg al of hij mee wilde naar de film maar hij negeerde me. De eerste haarscheuren in onze relatie beginnen zich al te vertonenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jullie hechte vriendschap doet mij echt goed, zeker gezien de moeizame eerste ontmoetingen.
Dit lijkt mij het perfecte gerecht om eens echt nader tot elkaar te komen. Zodra de eerste peperstukjes de smaakpapillen geraakt hebben zal er een avond lang gesproken worden over alle belangrijke zaken in het leven![]()
Ik ben echt jaloers op jullie band.
Kano en ik gaan way back manquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jullie hechte vriendschap doet mij echt goed, zeker gezien de moeizame eerste ontmoetingen.
Dit lijkt mij het perfecte gerecht om eens echt nader tot elkaar te komen. Zodra de eerste peperstukjes de smaakpapillen geraakt hebben zal er een avond lang gesproken worden over alle belangrijke zaken in het leven![]()
Ik ben echt jaloers op jullie band.
Dat is dus een briljante ingeving van Johannes geweest. Ik heb slechts het recept van de meester gevolgd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik vind die eieren wel gewaagd hoor. Waarom heb je daarvoor gekozen?
Ei zat dan ook niet in het originele recept, maar ik waardeer deze eigen interpretatie van Knut zeer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Eieren zijn helaas te ver doorgebakken.
Verder goede poging
Nou dat is niet echt waar. In mijn recept stonden geen eieren, maar het lijkt mij echt heerlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is dus een briljante ingeving van Johannes geweest. Ik heb slechts het recept van de meester gevolgd.
Ik ook niet... Knut doet net alsof wij al weten hoe je het moet maken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:42 schreef kanovinnie het volgende:
Ik snap er niets van maar het zal goed gesmaakt hebben. Lijkt mij een recept voor de gevorderde chef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |