abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6248791
Afgelopen nacht heb ik sex gehad met een meisje dat echt een TE strakke kut had. Hierdoor is ineens m'n toompje een beetje ingescheurd. Heeft iemand enig idee of dit kwaad kan, en zo ja, wat ik eraan kan doen? Het is echt weinig ingescheurd. Zo'n 1,5 mm...
pi_6248794
Ik geloof dat dat niet veel kwaad kan.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_6248831
Het deed wel echt tering veel pijn! Iemand misschien tips hoe je dit voorkomt in de toekomst?
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 19:14:36 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6248877
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:08 schreef Wazi het volgende:
Het deed wel echt tering veel pijn! Iemand misschien tips hoe je dit voorkomt in de toekomst?
Je pik niet in een te strakke kut duwen en wachten tot ze echt geil is misschien

Kan verder geen kwaad imho.

The truth was in here.
pi_6248887
quote:
naar mijn idee heeft het scheuren van het toompje niks te maken met de strakheid van iemands kut maar meer met de manier waarop je met elkaar bezig bent geweest. Te wild gedaan bv.

Mijn ex heeft het ook gehad, is toen bij de dokter geweest en is met de zelfde vaart weer naar huis teruggestuurd. Kon niets aangedaan worden, kon geen kwaad en de volgende keer rustiger aan doen. Dat rustiger aan doen was geen probleem heeft er een week lang nog last van gehad

Mocht je het niet vertrouwen dan kun je natuurlijk naar de dokter gaan, hij/zij is er niet voor niets

pi_6248920
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:04 schreef Wazi het volgende:

wat ik eraan kan doen?

Het toompje laten verwijderen door een chirurg.

Besnijden dus

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_6248946
Als het toompje scheurt, groeit het dan nog wel vast eigenlijk? Nee toch? In dat geval lijkt het me dat je alleen die ene keer te wild deed.
123
pi_6252825
Heb ik ook gehad en het moest gehecht worden. Heel pijnlijk.... Maar het is allemaal weer goed gekomen en ik mag er alles weer mee van de dokter
  zondag 13 oktober 2002 @ 01:12:09 #9
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_6253019
Als je dit vaker gaat krijgen kan je naar de dokter. En kan jij je toompje later verlengen. Dit is een kleine ingreep waarna je dan geen last meer van een gescheurd toompje hebt.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_6253069
quote:
Afgelopen nacht heb ik sex gehad met een meisje dat echt een TE strakke kut had.
Nie LULLIG, maar jij komt echt graag to the point he???

Auw, doet dat niet pijn? Ik denk dat je gewoon een weekje rustig aan moet doen, dan komt het vanzelf wel weer goed

zondag 13 oktober 2002 @ 02:57:40 #11
36596 SPaC3MaN
coole lanparty www.explolan.nl
pi_6254236
ik heb het ook gehad. deed pijn maar het ging van zelf weer over. ff door bijten en geen sex teminste ik wou geen sex.
Zin een een COOLE lanparty CHECK www.EXPLOLAN.NL
pi_6254247
dat gebeurt dus nooit meer, 1 keer inscheuren, en je hebt t gehad.
Weet ik uit ervaring....auw........
When does the hurting stop ? ...
  zondag 13 oktober 2002 @ 03:07:47 #13
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_6254315
niets aan doen
komt wel goed...
smile :D
pi_6258859
Gaat vast wel over, en anders heb je pech

[Dit bericht is gewijzigd door ErwinS op 13-10-2002 16:45]

zondag 13 oktober 2002 @ 20:52:25 #15
30926 funnyfox
De mortuis nil nisi bene
pi_6263235
Ik heb het ook gehad doet idd tering veel pijn.....en pas op als je weer sex gaat hebben scheurt nl. zo weer Beetje rustig aan doen dus de komende tijd maar geneest wel weer, althans bij mij. Trouwens het bloedde als een gek bij mij iemand anders dat dan ook gehad ??
een vooroordeel is ook een oordeel, geen mening is ook een mening...
pi_6266812
Funnyfox, dat had ik inderdaad ook! Hoe lang duurde het bij jou totdat het weer echt over was? Langer dan een week?

Het bloedde btw inderdaad behoorlijk! Deed echt behoorlijk pijn!

pi_6271542
twee keer overkomen, eerste keer niet doorgehad, vind je opeens wat bloed op bed. Vdin was niet ongesteld zei ze. Opeens zie je een bloeddruppel op je eikel.

tweede keer voelde ik hem wel scheuren. gelijk eruit en naar de WC (naakt over de gang bij d'r ouders)..

duurde goeie week en nu zit er een klein littekentje

maandag 14 oktober 2002 @ 12:22:42 #18
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_6272355
fuk man... je moet ook geen droge kutjes neuken
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_6272452
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 12:22 schreef ramsesii het volgende:
fuk man... je moet ook geen droge kutjes neuken
Of heel groot geschapen zijn
  maandag 14 oktober 2002 @ 12:31:08 #20
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_6272470
Als het blijft bloeden als je seks hebt naar de huisarts gaan.
Kan zijn dat je doorverwezen wordt naar een uroloog, die de boel een beetje verlengt. (Frenulum plastiek opzo noemde hij het)
Mij werd gezegd, dat door het steeds scheuren, m'n toompje door het litteken weefsel korter werd, zodat ik er alleen maar meer last van zou krijgen.
Gewoon poli klinische operatie, alleen de verdoving was even doorbijten, de rest viel reuze mee. Je zit wel anderhalve week met wat hechtingen in je pik, maar die lossen vanzelf op en met de zalf viel de jeuk reuze mee.
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
pi_6272912
Maar... aangezien er echt een stukje los is gescheurd, scheurt dat de volgende keer dan niet weer verder in?!
  maandag 14 oktober 2002 @ 13:14:46 #22
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_6272938
Bij mij bleef er een hapje uit en lag het steeds weer open. Een week gevoelig en pijn bij het neuken. Toen ben ik dus maar naar de huisarts gegaan.
ik ben de dorpsgek
Loituma
pi_6273014
paracetamol??

Maar ff serieus.
Lijkt me dat je dan toch ff naar de dokter moet gaan, je zal vast niet de eerste zijn die dit overkomt.

maandag 14 oktober 2002 @ 13:37:18 #24
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_6273189
Okeeeee nu zal ik dus echt de enige niet wezen, maar wel de enige die het vraagt....uuuuh toompje? Is dat het gene wat je voorhuid aan je eikel verbind zeg maar?

Zo ja, dan heb ik dat wel eens gehad...althans 1 keer en was meteen afgescheurd....heb een weekje last van pijn gehad, maar wel zo gelaten...en ik moet zeggen heb er eigenlijk wel veel profijt van heb. lol

Had namelijk eerst dat mijn voorhuid niet zover terug kon...eigenlijk net onder de eikel en dat was al irritant...nu nooit meer last van.

Dus ik zou zeggen...zolang je geen ontsteking krijgt ofzow...gewoon laten....of beter even door laten knippen door de doktor ofzow...ik heb echt gemerkt dat ik er in al die jaren ervoor niks aan had lol

Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_6273321
Pff als ik terugdenk aan wat ik vroeger me lul allemaal heb aangedaan (zonder blijvende gevolgen) dan dan... moet dat wel een retestrakke kut zijn geweest

Maar ik zou het idd laten rusten weekje en dan kijken hoe alles vaart.

maandag 14 oktober 2002 @ 13:49:24 #26
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_6273356
*bibber*
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_6275130
Ontsteken!? Hoe zorg ik dat dat niet gebeurt?!
  maandag 14 oktober 2002 @ 16:55:24 #28
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_6276532
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 15:46 schreef Wazi het volgende:
Oh jee oh jeee panieeeeeek....

Je niet meteen druk maken hoor.....gewoon goed schoon houden. Lauw water lijkt me prima en dan zal het allemaal wel mee vallen....zoals ik zei bij mij was dat toompje (Als ik het dus over het toompje heb lol) volledig afgescheurd en het kwam allemaal goed hoor dus ik zou me er niet _te_ veel zorgen om gaan maken. (Toen het gebeurde, was ik aan het backpacken door de States, wat de condities ook wel wat minder maakte...maar goed das off topic)

"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_6282420
WELEENS VAN GLIJMIDDEL NGEHOORD
pi_6410843
dus als ik het goed begrepen heb, geneest dat "te kort" waardoor je wat probjes kan hebben en dat kan dan weer verlengd worden (met een weekje ongemak)? (na compleet doorscheuren dus)

ik dacht juist ergens eens gelezen te hebben da het werd doorgeknipt om juist de voorhuid losser te maken?

verwarrend allemaal....

pi_6411514
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 14:42 schreef GulDukat het volgende:
dus als ik het goed begrepen heb, geneest dat "te kort" waardoor je wat probjes kan hebben en dat kan dan weer verlengd worden (met een weekje ongemak)? (na compleet doorscheuren dus)

ik dacht juist ergens eens gelezen te hebben da het werd doorgeknipt om juist de voorhuid losser te maken?

verwarrend allemaal....

bij mij is het helemaal niet tekort genezen, ik heb zelfs het idee dat ik mijn voorhuid verder terug kan trekken.....
pi_6412648
kortom.....menselijk lichaam is vaag
pi_6412699
ik ken dat, ook eens gehad. 3 weken 'minder fanatiek' kunnen feesten in bed, daarna nergens meer last van.

maar toen het scheurde bloeide het als een versgeslacht stuk schaap ...

Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_6413553
Niet als een bezetene je lul erin stoppen en maar pompen ... maar laat haar ook genieten.
pi_6413593
Oei dat lijkt me pijn doen, jeetje. Maar het komt allemaal wel goed, als je nu maar eventjes rustig aan doet he!
Het is koffietijd, voor jou en dat weet je, lekker gezellig, tijd voor jezelf
pi_6415166
Heb ik ook :\

En elke keer als er vocht bijkomt voel je het weer

pi_6430391
Ik kan wel zeggen dat het nu na 2 weken genezen lijkt
pi_6440149
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 15:24 schreef Wazi het volgende:
Ik kan wel zeggen dat het nu na 2 weken genezen lijkt
Jij blij... hoop dat het bij mij ook zo is. Voel weinig voor een bezoekje aan de huisarts.
pi_6464723
Die huisarts heeft al meer geslachtsorganen en vage scheurtjes op de meest vreemde plaatsen gezien......je hoeft je er echt niet voor te schamen hoor
pi_6484293
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 15:33 schreef GulDukat het volgende:
Die huisarts heeft al meer geslachtsorganen en vage scheurtjes op de meest vreemde plaatsen gezien......je hoeft je er echt niet voor te schamen hoor
Had gister geen pijn meer, denk dat het weer kan
  zondag 27 oktober 2002 @ 21:57:56 #41
25377 bridge_koning
dus hier moet een wijze tekst?
pi_6495674
Een oplossing is om een condoom te dragen. ook wel prettig tegen andere dingen dan een gescheurde toom. (kinderen dus)
pi_6497069
quote:
Wat jodium erop doen Auw..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_6845955
Nu wéér gescheurd

En bloedde als een rund.

Zooi is het.

woensdag 20 november 2002 @ 19:18:40 #44
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_6910872
Twee keer gehad, beide keren na snelle sex in de zee....

Heb je een weekje last van, goed schoon houden, lul wassen na het plassen, voorzichtige sex.............

Feyenoord!!! * Barça
pi_6911549
Voortaan iets rustiger aan doen..

maar als je last blijft houden zou ik, hoe beschamend het soms ook is, toch even naar de huisarts gaan...

Doei.
pi_6914584
quote:
Afgelopen nacht heb ik sex gehad met een meisje dat echt een TE strakke kut had. Hierdoor is ineens m'n toompje een beetje ingescheurd. Heeft iemand enig idee of dit kwaad kan, en zo ja, wat ik eraan kan doen? Het is echt weinig ingescheurd. Zo'n 1,5 mm...
He....wees gerust, dit kan absoluut geen kwaad.
Heb het zelfde al een bij een toenmalige vriend gehad, ik nam hem tijdens het pijpen een beetje te hard onder handen, met als gevolg.......ook een 1.5 a 2 c.m. ingescheurd, en behoorlijk bloeden.
Na 2 weken rust (met de sex) was het netjes aangegroeid, en konden we nog beter als voorheen, omdat hij nu meer ruimte had, en volgens hem was het beter als voorheen.
Maar inderdaad het was wel effe schrikken.
Dus komt goed, maar kijk wel of het netjes hersteld.
Doeiiiiiiii
leven en laten leven!
pi_6914743
quote:
Nou gewoon ondanks dat het ingescheurd is, netjes schoonwassen.
Na het plassen wel even je geslachtsdeel afdeppen met w.c. papier!
Dit is trouwens altijd wel zo fris en schoon, niet alleen nu!
Daarmee voorkom je ook shimmels en wat veel mannen vergeten dat je zo ook veel fisser ruikt daar onder!. Wij vrouwen vegen toch ook af?
Dus vooral nu nadrogen, en dan voorkom je ellende.
Doen
leven en laten leven!
pi_8343788
quote:
tsss......je kan ook wachten tot ze 12 is...
  zaterdag 8 februari 2003 @ 01:25:43 #49
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_8344257
quote:
Op zondag 17 november 2002 09:52 schreef Viperdesign het volgende:
Nu wéér gescheurd

En bloedde als een rund.

Zooi is het.

Je kunt het beste minstends weekje wachten met sex..
Heb het ook gehad, 2-3 dagen ging het steeds open, je moet ook voorzichtig zijn bij het naar de wc gaan en na een weekje kon ik weer voorzichtig gepijpt worden

Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 18:22:56 #50
45801 Thewiseman
thewiseman@garia.net
pi_8352703
Iets minder met je zelf spelen zodat je lul een beetje kan genezen.
zorg dat ze goed nat is als je gaat douwen.
Of neem glij middel en een rubber
quote:
pi_8427825
dit noemen ze ook wel de ontmaagding van de man. is vrij onschuldig, het bloed als een rund, en doet nadertijd onwijs pijn. als je gaat pissen dan bijt het zout in je urine nog eens extra in de wond. maar je moet gewoon je jongeheer een week rust gunnen (en dat is het moeilijkste). en daarna weer voorzichtig beginnen. hoofdoorzaak is meestal een al te kleine toompje of droogneuken (gepaard met te wilde bewegingen).
heb zelf ook een keer gehad. was niet fijn
  woensdag 12 februari 2003 @ 15:20:52 #52
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_8436901
De volgende keer valt waarschijnlijk heel je LUL eraf dus uitkijken zou ik zeggen!
I don't care.....
pi_9454702
Dit is mij vandaag overkomen. Het is denk ik zo'n 2 a 3 millimeter ingescheurd, doet gelukkig niet meer veel pijn maar ziet er wel vreselijk pijnlijk uit.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het weer helemaal aangroeit, maar ik heb dit topic goed doorgelezen en het schijnt bij bijna iedereen toch weer goed te komen. Als ik echt kijk hoe 't eruit ziet, dan zie ik duidelijk dat als m'n voorhuid naar voren zit de twee gescheurde kanten niet aan elkaar zitten. Ik kan me ook voorstellen dat als het niet weer volledig dichtgroeit het snel blijft scheuren
Ik zal in ieder geval voorlopig maar rustig aan doen, en als iemand nog geruststellende woorden heeft uit een gelijke situatie hoor ik dat *heel* graag...
Ben dodelijk ongerust dat er iets permanents gebeurt met m'n pielemoos... hij moet nog langer mee
pi_9454726
Uuh.. wat is een toompje? Staat ook niet in het woordenboek..
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 29 maart 2003 @ 20:12:43 #55
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_9454749
Hier nog een slachtoffer. Niks aan gedaan, gewoon laten genezen. Alleen deed het nog een week pijn met zeiken, en een paar maanden heb ik met een trauma gelopen waardoor ik alleen maar heel zachtjes durfte te neuken...
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_9454763
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:12 schreef Kwark het volgende:
en een paar maanden heb ik met een trauma gelopen waardoor ik alleen maar heel zachtjes durfte te neuken...
Dat kan ik me heel goed voorstellen... brrrr het is geen pretje, hoewel het niet echt veel pijn doet, gewoon het id dat er iets met je pielemoos is
  maandag 31 maart 2003 @ 22:05:28 #57
32323 Likkepot
sex olé olé olé oléééé
pi_9495160
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 13:47 schreef koelele het volgende:
Pff als ik terugdenk aan wat ik vroeger me lul allemaal heb aangedaan (zonder blijvende gevolgen) dan dan... moet dat wel een retestrakke kut zijn geweest

Maar ik zou het idd laten rusten weekje en dan kijken hoe alles vaart.

Jij slaat de spijker op de kop
pi_9500140
Mja..was bij mij tijdens..jawel.. voetbal training gebeurd| ...(was toen ook nog nie sexueel actief)..Kreeg me er een schop tegen van mn teamgenoot...zere zak + buik...bloeden als een gek(toompje)...maarja, heb er nu geen last meer van dus dat scheelt weer
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
pi_9505677
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:12 schreef Kwark het volgende:
Hier nog een slachtoffer. Niks aan gedaan, gewoon laten genezen. Alleen deed het nog een week pijn met zeiken, en een paar maanden heb ik met een trauma gelopen waardoor ik alleen maar heel zachtjes durfte te neuken...
dat had ik ook. ik durfde eerste tijd ook niet meer lekkere harde diepe halen te maken. omf wat deed dat toen pijn als je moest zeiken.
pi_21882805
Aaarghhh, hier had ik dus gisteren ook last van Het bloedde inderdaad erg en het deed nogal pijn... Ik heb sowieso wel een strakke voorhuid maar mijn vriendin was zeg maar ook erg krap moet ik zeggen (gaf ze zelf gelukkig ook toe).

Dus misschien toch eens langs een huisarts
Es ist gelogen, daß Videogames Kinder beeinflussen. Hätte PacMan das getan, würden wir heute durch dunkle Räume irren, Pillen fressen und elektronische Musik hören.
  woensdag 15 september 2004 @ 01:06:01 #61
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_21960850
President: Ja even langs bij de huisarts. Het stelt allemaal niet zo heel veel voor hoor.
Even resumeren van 2002:
Ik ging naar de huisarts met de melding dat m'n toompje (dat velletje wat je voorhuid aan je eikel vasthoudt) was gescheurd.
Ndat ze had geconstateerd, dat het inderdaad niet helemaal was zoals het hoort, heeft ze een afspraak met de uroloog gemaakt. (Poliklinisch zoals al eerder gemeld) Daar weer even de broek naar beneden en besproken wat er zou worden gedaan.
De ingreep ging bij mij als volgt:
Eerst krijg je een verdoving in je pik. Het klinkt erger dan het is, voor mij voelde het als een soort wespeprik. Effe op de tanden bijten, maar dat was het dan ook wel.
Daarna werd mijn toompje op de plek waar het was uitgescheurd verder ingesneden en de 2 flapjes (als je al van flapjes kan spreken) zijn op een of andere manier weer op mijn pik gezet.
Helaas mocht ik niet kijken, maar via de spiegeling van een tv heb ik toch nog het een en ander kunnen volgen.
Nou goed, die hechtingen verterer na een week of anderhalf / twee en daarna is alles natuurlijk nog gevoelig. Tijdens die periode krijg je een zalfje mee, wat je in het begin 2 maal daags op je eikel moet smeren, om ontstekingen tegen te gaan.
Ik werd geadviseerd om minimaal 1 maand geen seks te hebben.
ik ben de dorpsgek
Loituma
pi_21970462
Wat rommel verwijderd
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_22384909
Als ze Hanna heet dan ken ik haar
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_22433328
te ruig geweest
heb ook een aantal keer een meid geneukt met te strakke kut
gewoon op haar kut tuffen als extra glij middel en hem er rustig in stoppen
niet gelijk als als een chimpansee te keer gaan
gewoon rustig dan heb je deze problemen niet
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_23352628
nooit gehoord van glijmiddel??
"not by the One Above's grace, but by mine own, will I live, in pride"
pi_23419643
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:11 schreef StefanP het volgende:
[link]www.sexwoordenboek.nl/toompje.html [/link]
Heaven doesn't want me and Hell is afraid that I take over
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:16:15 #67
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_26892821
je toompje doorsnijden...wat doet de dokter dan precies en hoelang duurt het(als het wle bij de dokter moet)....???
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:42:21 #68
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_26893767
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:16 schreef satecl het volgende:
je toompje doorsnijden...wat doet de dokter dan precies en hoelang duurt het(als het wle bij de dokter moet)....???
De dokter doet precies wat er al gezegd wordt....je toompje doorsnijden (zon electrisch mes, brand gelijk de bloedvaatjes dicht. Duurt ongeveer 5 seconden.... en ja, huisarts doet dat meestal zelf. (wel een week of 2 niet neuken )
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
pi_26897597
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:42 schreef JMrules het volgende:

[..]

De dokter doet precies wat er al gezegd wordt....je toompje doorsnijden (zon electrisch mes, brand gelijk de bloedvaatjes dicht. Duurt ongeveer 5 seconden.... en ja, huisarts doet dat meestal zelf. (wel een week of 2 niet neuken )
auw auw auw auw
  dinsdag 10 mei 2005 @ 23:16:43 #70
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_26899069
Tja TSje; met 16 jaar kun je ook nog niet verwachten dat alles volgroeit is en tegen een stootje kan hè...
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_26906062
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 23:16 schreef Erick1985 het volgende:
Tja TSje; met 16 jaar kun je ook nog niet verwachten dat alles volgroeit is en tegen een stootje kan hè...
Hij bedankt je voor je advies, al is dat meisje is nu gelukkig al 19

oftewel...je bent een beetje laat
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26909466
ik maakte het ook eens mee, ik was niet ongesteld toch enorme plassen bloed in bed :S
was hij gescheurd.... :\
And the druids turn to stone...
  woensdag 11 mei 2005 @ 13:59:34 #73
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26912442
wachten tot ze meerderjarig is

en met een paar dagen niet aan je pik trekken gaat het meestal vanzelf over, zeker als het maar een klein stukje is ingescheurd. Heb ik zelf ook al een paar keer gehad.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26913333
Laten we voor het gemak eens een topic uit 2002 omhoog schoppen en de TS advies geven...
  woensdag 11 mei 2005 @ 14:48:55 #75
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26913885
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 14:29 schreef Enil het volgende:
Laten we voor het gemak eens een topic uit 2002 omhoog schoppen en de TS advies geven...
Misschien is het nog steeds actueel

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26918708
Misschien heb je hier wat aan: http://www.sexwoordenboek.nl/toompje-gescheurd.html, ik ben zelf besneden met mijn 12e ofzo, maar dat is ook aardig rot, zit er dus verband om je eikel, blote huid en die moet er na twee dagen af... *scheuuur*
En zij rockten en smookten en trokken op naar Jericho en luisterden metal zoveel ze wilden.
  donderdag 12 mei 2005 @ 00:23:18 #77
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_26932122
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 10:26 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Hij bedankt je voor je advies, al is dat meisje is nu gelukkig al 19

oftewel...je bent een beetje laat
Ik had het over het jongetje waarbij het gescheurd is. Drie jaar later of nie; toen was ie 16.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_26932758
Ik krijg het sterk het idee dat veel mensen alleen de OP lezen en vervolgens hun mening/advies maar neerkwakken, best jammer eigenlijk...
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:10:13 #79
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_26953272
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:42 schreef JMrules het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp,,,is het ff 5sec doorbijten en dan ben je klaar...
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_26953435
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 14:29 schreef Enil het volgende:
We maken er gewoon een centraal "toompje gescheurd" topic van.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 10:56:31 #81
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_26969460
Mijn toompje is ook al 2x gescheurd
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_26969509
Ik heb het ook al eens gehad, het bloedde wel aardig, maar het heeft zichzelf genezen....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 11:00:20 #83
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_26969567
Toen die scheurde had ik nog wel een half uur een keiharde dop
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  zondag 15 mei 2005 @ 19:45:21 #84
76108 bluuf
Powershell fan
pi_27033369
De mijne is jaren geleden afgescheurd!!!
Hij was al ingescheurd, maar toch door blijven neuken (eventjes jezelf over de pijn heenzetten en na een paar minuten voel je het al niet meer), tot deze er uiteindelijk af was.
Off course ook nooit meer aangegroeid.

Nu lijkt me lul als hij stijf is alsof ik besneden ben, zover kan me vel nu naar achter
En nooit meer dat gevoel als me meisje met me toompje speelt

Voor de rest : lul is 10x zo gevoelig geworden
pi_30189230
Nu ik dit lees, denk ik dat ik hetzelfde heb sinds enkele maanden. Ik vroeg me al af wat het was, maar durfde niet naar de huisarts te gaan.
Ik loop er dus al lang mee rond en heb sinds een maand weer seks, wat niet altijd wil lukken. Wanneer ik een condoom over me lul trek doet het pijn.
Mijn voorhuid hangt gewoon niet meer vast aan men eikel
Ook is men lul nu exra gevoelig...

Oh wat moet ik toch doen?
pi_30193007
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:16 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
Nu ik dit lees, denk ik dat ik hetzelfde heb sinds enkele maanden. Ik vroeg me al af wat het was, maar durfde niet naar de huisarts te gaan.
Ik loop er dus al lang mee rond en heb sinds een maand weer seks, wat niet altijd wil lukken. Wanneer ik een condoom over me lul trek doet het pijn.

ff bezoekje aan de doktor brengen misschien :S?
pi_30193126
quote:
kan geen kwaad, mij ex wou eens zo genaamt bijten in me eikel tijdens het pijpen en bleef haken met een hoektand .. ik mis nu een klein 3hoekje uit me toompje
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
  vrijdag 2 september 2005 @ 10:52:41 #88
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_30195280
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:19 schreef wilwilwel het volgende:

[..]

kan geen kwaad, mij ex wou eens zo genaamt bijten in me eikel tijdens het pijpen en bleef haken met een hoektand .. ik mis nu een klein 3hoekje uit me toompje
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:08:46 #89
31734 abc123
betweter.....
pi_30203214
Mijn vriendin was ooit eens te fanatiek met pijpen toen scheurde hij ook iets in. Bloedde wel, en deed behoorlijk zeer. Maar dit geneest allemaal vanzelf:)! Succes:D
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:10:07 #90
31734 abc123
betweter.....
pi_30203257
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:11 schreef StefanP het volgende:
Dit is het bandje aan de onderkant van de penis, waarmee de voorhuid aan de eikel vastzit. Het lijkt op het bandje waarmee je tong aan de onderkant vastzit.
· Omdat er veel zenuwuiteinden zitten, is dit deel uiterst gevoelig.
· Bij jongens die besneden zijn kan het toompje verwijderd zijn. Maar de plek waar het vroeger zat is dan nog meestal wel gevoelig voor prikkeling.
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:33:50 #91
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30203916
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:16 schreef Chilly_Willy85 het volgende:

ik zou nog veel meer posten op fok en vooral niet naar de dokter gaan
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_30204718
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:33 schreef avotar het volgende:

[..]

ik zou nog veel meer posten op fok en vooral niet naar de dokter gaan
lol jah gelukkig zijn dokters enge wezens die je vooral niet van je kwaal af kan helpen
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
pi_34441368
Mijn toompje is een week geleden ook ingescheurd. Veel bloed, dus dat was schrikken. Nou is het wondje wel geheeld, maar zit er nog steeds een blauwpaarse plek op mijn eikel. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Vraag me namelijk echt af hoe lang het duurt voordat die plek weg is. Is namelijk aardig gevoelig...

Alvast bedankt voor jullie reactie!!!
pi_34466068
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:47 schreef mercuriusss het volgende:
Mijn toompje is een week geleden ook ingescheurd. Veel bloed, dus dat was schrikken. Nou is het wondje wel geheeld, maar zit er nog steeds een blauwpaarse plek op mijn eikel. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Vraag me namelijk echt af hoe lang het duurt voordat die plek weg is. Is namelijk aardig gevoelig...

Alvast bedankt voor jullie reactie!!!
Ongeveer net zo lang als iedere andere bloeduitstorting op je lichaam erover doet te verdwijnen

Niets om zorgen over te maken, meest zorgelijke is de onvrijwillige periode van celibatie na het scheuren - trouwens erg apart als het exact bij orgasme scheurt, dan weet je niet of je van plezier of pijn samentrekt
  woensdag 25 januari 2006 @ 23:48:46 #95
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_34467002
Weer wat geleerd ik wist echt niet wat een toompje was (typisch woord eigenlijk ) maar dan moet je toch wel aardig te keer gaan lijkt me.
Dat scheurt toch niet zomaar als ik het zo lees kan je maar beter goed proberen dat te voorkomen.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_34492371
Een ex van mij heeft dat ook gehad..
Op een gegeven stopte die want er ging iets goed fout..
Onwijs veel bloed, ik schrok me helemaal rot..

Hij naar de dokter, en dat geneest vanzelf weer, al zou ik idd maar wel even
voorzichtig zijn met de sex..
Volgens mij mocht mijn ex ook 2 weken geen sex hebben ofzo, maar dat weer ik niet
zeker meer, is namelijk al een tijdje geleden..

In ieder geval, je pik hoeft niet geamputeerd te worden, het komt allemaal wel weer goed..
pi_34492964
Ongeveer net zo lang als iedere andere bloeduitstorting op je lichaam erover doet te verdwijnen

Vraag ik me af: hoe lang duurt het voordat een bloeduitstorting verdwijnt??? Twee weken???
pi_35176752
Ik kom dus net terug uit het ziekenhuis, bloedde als een rund. Lag gewoon lekker met dame in bed, gaat ze er net even te snel op zitten... knap...

Ik had het al vaker gehoord, dus schrok in eerste instantie niet, zij natuurlijk wel. Toen ik vervolgens echt enorm begon te bloeden, werd ik toch wel even nerveus... Maar goed, dokter vond het allemaal prima, niks aan doen en even geen feest onder de lakens. Toompje is gewoon goed gescheurd en daar heb ik in de toekomst dus geen last meer van (niet dat ik het daarvoor eigenlijk had).

Hehe, nu nog maar even fokken, geen zin om te tukken...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  vrijdag 17 maart 2006 @ 02:06:07 #99
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_36105967
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 13:14 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Bij mij bleef er een hapje uit en lag het steeds weer open. Een week gevoelig en pijn bij het neuken. Toen ben ik dus maar naar de huisarts gegaan.
Dit heb ik ok Bij mij is er dus ook een hapje uit (hihi, dat klinkt schattig )
quote:
Op zondag 15 mei 2005 19:45 schreef bluuf het volgende:
De mijne is jaren geleden afgescheurd!!!
Hij was al ingescheurd, maar toch door blijven neuken (eventjes jezelf over de pijn heenzetten en na een paar minuten voel je het al niet meer),
Dit heb ik dus ook Het moment dat mn voorhuid naar achteren gaat, heb ik daar wel even een vervelend gevoel, maar dat gaat na een tijdje weer over.

--------------

Wat nu? Ik kan ermee doen wat ik wil, maar functioneren zoals hij moet, doet hij ook weer niet
bb_koning.hyves.nl
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:48:06 #100
106955 BB_Koning
pi_36149331
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 02:06 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Dit heb ik ok Bij mij is er dus ook een hapje uit (hihi, dat klinkt schattig )
[..]

Dit heb ik dus ook Het moment dat mn voorhuid naar achteren gaat, heb ik daar wel even een vervelend gevoel, maar dat gaat na een tijdje weer over.

--------------

Wat nu? Ik kan ermee doen wat ik wil, maar functioneren zoals hij moet, doet hij ook weer niet
Advies graag
bb_koning.hyves.nl
pi_36160481
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:48 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Advies graag
Lekker naar de dokter en er iets aan doen. Als hij niet werkt, zoals hij moet werken, dan moet je er iets aan doen, simpel...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_38437488
Een maand of 2 geleden had ik (voor de 500ste keer) seks met mn vriendin. Maar ik wou mn penis iets te snel effe naar binnen schuiven, terwijl zij nog niet nat genoeg was. Bijgevolg voelde ik ineens een helse pijn daar beneden, en haalde 'hem' er terug uit.
Ik bloedde als een volgetankte bloekzuiger (de plekken zie je nog op mn beddelaken).
Mn vriendin wat in paniek, ze wist niet wat het was (ik had het hier al gelezen, dus mijn euro viel al snel).
Mn penis heeft een 2 tal weken vreselijk pijn gedaan telkens ik weer naar binnen ging (ook met condoom om).

Nu doet het geen pijn meer, maar elke keer heb ik schrik dat het weer van da gaat zijn, en het dus verder gaat scheuren.

Nu overweeg ik om het opertief volledig los te laten maken (lijkt me zeer korte ingreep).

Maar ik durf het eerlijk gezegd niet.
Mn vriendin raad me ook aan om het te doen.
Maar ik weet niet hoe ik het aan mn ouders moet vertellen (thuis lollen we veel over seks, maar vanaf het serieus begint te worden slaan mn ouders volledig dicht)

En ook weet ik niet hoe ik het moet doen, eerst naar huisarts gaan, of direct naar kliniek lopen (en aan onthaal of zo zeggen dak mn toompje wil laten afsnlijden :p)

Ook heb ik soms wel last dat mn voorhuid wat te strak is, hij schuift wat pijnlijk over mn eikel.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 10:26:15 #103
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_38911335
Yeah, het doet me goed dat nu ik hier in het ziekenhuis zit, en over een uur een afspraak heb met de uroloog ik blijkbaar niet de enige ben met een scheurtje in zijn kleine vriend.

Ik had er al maanden last van, steeds genas het weer en steeds scheurde het weer, toen ik er opeens achter kwam dat er ook wat aan te doen was. Dus ik naar de huisarts, en nu, een maand later, gaat er dus over een klein uurtje dan eindelijk het mes er in. En ik kijk er zo ontzettend tegenop. Kom op zeg, een mes, een fuckin' elektrisch mes, net onder je eikel? Wat wij mannen allemaal wel niet over hebben onze vrouwen tevreden te stellen!

Wens me succes
pi_38992994
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 10:26 schreef Scylla het volgende:
Yeah, het doet me goed dat nu ik hier in het ziekenhuis zit, en over een uur een afspraak heb met de uroloog ik blijkbaar niet de enige ben met een scheurtje in zijn kleine vriend.

Ik had er al maanden last van, steeds genas het weer en steeds scheurde het weer, toen ik er opeens achter kwam dat er ook wat aan te doen was. Dus ik naar de huisarts, en nu, een maand later, gaat er dus over een klein uurtje dan eindelijk het mes er in. En ik kijk er zo ontzettend tegenop. Kom op zeg, een mes, een fuckin' elektrisch mes, net onder je eikel? Wat wij mannen allemaal wel niet over hebben onze vrouwen tevreden te stellen!

Wens me succes
Succes !!!
pi_39246810
wens mij ook maar suc6 zit er nu 3 dagen mee:(
pi_39274270
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:20 schreef pimpim het volgende:
wens mij ook maar suc6 zit er nu 3 dagen mee:(
Dan wens ik jou ook succes!
pi_39292471
dat lijkt me best wel pijnlijk was ze niet nat genoeg ofzo?
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
  maandag 3 juli 2006 @ 11:43:32 #108
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_39469521
Mensen die dit al eens hebben gehad en ook naar de polikliniek zijn geweest: hoelang duurt het ongeveer voordat je kleine vriend weer volledig operationeel is en wanneer vallen die hechtingen eruit?

Ah, na even zoeken:
quote:
Na 7 tot 10 dagen zullen de korstjes van de wond beginnen te vallen.
De hechtingen die gebruikt worden zijn meestal hechtingen die vanzelf oplossen of eruit vallen na één tot drie weken.
quote:
Het is belangrijk om erecties zoveel mogelijk te voorkomen gedurende het genezingsproces.
Sex is meestal weer mogelijk na twee tot drie weken wanneer de wond genezen is en je geen pijn meer voelt.
Niet cool. Helemaal niet cool.
pi_41468927
Valt reuze mee, hechting zijn echt alleen nodig als het erg bloed.

Je voelt er niks van, verdoving voelt hetzelfde als verdoving bij tanden trekken, en valt dus mee.
Naderhand hoort het ook geen pijn te doen!

Alleen even niet seksen.
Blaaaaaat
pi_41659425
Dit is mij dus ook overkomen, ongeveer een week geleden. Ik ging bij mijn (net nieuwe) vriendin naar binnen, het was pas de tweede keer dat we "all the way" gingen, en ongeveer halverwege opeens een felle pijn in mijn pielemoos. "Auw," zeg ik, en haal hem naar buiten. En bloeden dat ie deed! Ik ben het nu rustig aan aan het doen, en hoop dat het vanzelf goed geneest. Het is nog altijd flink pijnlijk, en als ik er over een week of wat nog niet vanaf ben ga ik toch maar eens langs de huisarts (ik vind het namelijk ietwat genant...).
Bijgeloof brengt ongeluk.
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:06:33 #111
158680 Jodocus
Aaltje zat op een paaltje.....
pi_42041663
De enige echte oplossing: laat 'm in het ziekenhuis besnijden, heb je nooit meer last van je toompje!
De besnijdenis is een fluitje van een cent in dagverpleging of poliklinisch.
"Aah...., help mij toch!"
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:01:27 #112
106955 BB_Koning
pi_42076658
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:06 schreef Jodocus het volgende:
De enige echte oplossing: laat 'm in het ziekenhuis besnijden, heb je nooit meer last van je toompje!
De besnijdenis is een fluitje van een cent in dagverpleging of poliklinisch.
Er zijn genoeg mannen die niet graag een deel van hun lichaam kwijtraken
bb_koning.hyves.nl
pi_43317439
Ik heb dit ook een keer meegemaakt bij mijn eerste vriendinnetje... die had nog niet zo veel ervaring en die trok me zo hard af dat het toompje scheurde.. damm dat deed best pijn. Ik dacht echt dat het niet meer goed zou komen aangezien er een flinke scheur in zat. Heb toen uit voorzorg een maand lang niks gedaan op sexueel gebied. Uiteindelijk is het wel genezen gelukkig en ik hoefde er niet voor naar de huisarts.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:00:50 #114
106955 BB_Koning
pi_43322049
Ik heb morgen een afspraak bij de uroloog, maar ik ga die afzeggen, ik ben bang. Overigens heb iki het idee dat het nu wel goed genezen is, dat kan toch? Dat zegt diegene hier boven me ook.

En ik moet morgen naar school
bb_koning.hyves.nl
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:02:55 #115
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_43322106
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:00 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de uroloog, maar ik ga die afzeggen, ik ben bang. Overigens heb iki het idee dat het nu wel goed genezen is, dat kan toch? Dat zegt diegene hier boven me ook.

En ik moet morgen naar school
Smoesjes verzinnen

Ik zou toch maar gaan als ik jou was
pi_43328346
Nadat het bij mij genezen was... voelde het toompje nogal strak aangespannen, en hard aan. Ik had echt het gevoel dat hij zo weer kon scheuren. Je moet het echt even de tijd geven om te laten genezen, zodat hij weer een beetje elastisch word.

Mocht het na een tijdje nog niet genezen dan zou ik zeker naar de uroloog gaan, niks engs aan toch ?
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43901309
Toompje wordt niet soepeler als het beetje is ingescheurd en daarna weer is genezen. Er is littekenweefsel ontstaan en dat is minder soepel dan het oorspronkelijke weefsel.

Laat het gewoon openbranden, doet echt geen pijn (verdoving) en je hebt er nooit meer last van. Bovendien is het maar een peesje, er zit echt niet onwijs veel gevoel in ofzo.
pi_45253378
iig voorlopig even geen seks hebben tot het genezen is. Als je dan weer gaan seksen, probeer het dan ook eens leuk te maken voor het meisje, zodat ze ontspannen is en goed nat kan worden. Want er bestaat niet iets als "een strakke kut". Alleen als je vriendin 8 is misschien.
pi_45942171
Een aantal weken geleden ben ik naar de huisarts geweest, de strakke voorhuid bij een erectie. Die heeft me crème voorgeschreven voor 4 weken

Nu heb ik de 4 weken bijna erop zitten, de crème heeft voor een gedeelte geholpen, maar nu kom ik erachter dat mijn toompje te kort is. Nu heb ik een aantal vragen, waar ik geen duidelijkheid over kan vinden (verschillende informatiebronnen spreken elkaar tegen):

1- Hoe wordt een toompje verlengd? Ik lees verhalen van mensen waarbij het ingescheurd is, het dichtgroeit, en het goed is, bij andere wordt het juist weer korter door het litteken. Ik heb ergens gelezen dat ze bij een verlenging verschillende insneden maken en deze weer dicht laten groeien. Is het ook mogelijk om het hele toompje weg te halen, zonder verdere besnijdenis ?

2- Ik heb ook iets gelezen over het openbranden van het toompje. Word er dan ook een snee in gemaakt, alleen dichtgebrand zodat niet meer dichtgroeit?

3- Wordt het dichtbranden alleen door de uroloog gedaan of ook door de huisarts?

Ik lees verschillende dingen die elkaar tegen spreken, en ik hoop dat iemand me hier info en/of ervaringen over kan geven.

Alvast bedankt,
pi_46130288
ketting van de lul geneukt aaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuwwwwww!!! Kwestie van wachten hoorde ik van een maat van me, schijnt vanzelf wel weer te gefixed te worden. Sterkte met de periode van onthouding
pi_46969163
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:47 schreef Abrupt het volgende:
1- Hoe wordt een toompje verlengd? Ik lees verhalen van mensen waarbij het ingescheurd is, het dichtgroeit, en het goed is, bij andere wordt het juist weer korter door het litteken. Ik heb ergens gelezen dat ze bij een verlenging verschillende insneden maken en deze weer dicht laten groeien. Is het ook mogelijk om het hele toompje weg te halen, zonder verdere besnijdenis ?

2- Ik heb ook iets gelezen over het openbranden van het toompje. Word er dan ook een snee in gemaakt, alleen dichtgebrand zodat niet meer dichtgroeit?

3- Wordt het dichtbranden alleen door de uroloog gedaan of ook door de huisarts?

Ik lees verschillende dingen die elkaar tegen spreken, en ik hoop dat iemand me hier info en/of ervaringen over kan geven.

Alvast bedankt,
Is er iemand die uit ervaring deze vragen kan beantwoorden? Ik wilde binnenkort weer eens terug naar de huisarts gaan, maar ik weet niet wat ik ervan kan verwachten. Ik heb liever dat de huisarts het zelf doet, dan dat hij me doorstuurt naar de uroloog.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 12:16:49 #122
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_46970468
Het toompje wordt als het ware opengebrand, waardoor het wat wijder wordt en waardoor het niet meer scheurt. Nadat het bij mij voor de derde keer was gescheurd, had ik geen zin meer om voorzichtig aan te gaan doen in de hoop dat het heelde, want na een tijdje zou het toch weer raak zijn. Dus ben ik naar de huisarts gegaan, die keek er even naar, stuurde me door naar de uroloog. Ook die keek er even naar, en maakte een afspraak om dat te fixen. Wat overigens een maand later was, toen het alweer zo goed als dicht gegroeid was, maar ik besloot toch maar te gaan, omdat ik er vanaf wilde zijn. En het heeft geholpen. De penis werd verdoofd, en onder het oog van een vrouwelijke appetijtelijke co-assistente brande de uroloog een sneetje in het toompje. Het wondje werd vervolgens door de rood aangelopen assistente dichtgenaaid. Hechtingen dus, die er na een week of twee drie vanzelf uitvielen. De urloog grapte er verder nog over, dat nadat hij zijn schoonzoon na beklag van zijn dochter met hetzelfde probleem had geholpen, diens hele studentenkorps op de stoep stond

Enfin, het werkte. Prima. Na die operatie (frenulum plastiek dacht ik, weet het niet helemaal zeker meer) mocht ik officieel zes weken geen seks hebben, maar naar drie weken zag het er er prima uit, en sindsdien heb ik nergens meer last van gehad. Doen dus, het kan daadwerkelijk verholpen worden.
pi_46980698
Ik kan er niet inkomen dat dat werkt. Je brand het toompje open, en daarna laat je het weer dicht hechten, dan zou je toch zeggen dat het kleiner wordt?
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:13:39 #124
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_47014802
Neen, de operatie zorgt ervoor dat het stukje vel wat wijder wordt, waardoor het niet meer knelt en ook niet meer scheurt. Ik heb tenminste nergens meer last van gehad.
pi_47017612
Ja oke, ik geloof het ook wel, maar ik moet het schijnbaar zien, wil ik me er iets bij kunnen voorstellen. En is het ook mogelijk om je toompje helemaal te laten verwijderen? Ik heb op een ander forum gelezen dat dat ook zou kunnen.
  zondag 11 maart 2007 @ 21:10:56 #126
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_47168495
Helemaal verwijderen, of zo oprekken...het kan zijn dat sommige urologen het inderdaad gewoon helemaal wegbranden. Bij mij is er ook vrij weinig van dat toompje over moet ik zeggen, het spant in elk geval niet langer strak bij een erectie. En daar gaat het om.
  maandag 7 mei 2007 @ 13:41:11 #127
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_49098534
Wat een hoop posts met 'wegbranden' hier.
Wat is er mis met een gewoon mes?
Zo ging het tenmiste bij mij: toompje zover mogelijk lossnijden (verder was te riskant voor de zenuwen) en de wond hechten.
Het is zo'n kleine ingreep dat het wel even tussendoor kon. Niet eens een afspraak hoeven te maken met de chirug. (leuke dame overigens )
pi_49294991
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:41 schreef Liopleurodon het volgende:
Wat een hoop posts met 'wegbranden' hier.
Wat is er mis met een gewoon mes?
Zo ging het tenmiste bij mij: toompje zover mogelijk lossnijden (verder was te riskant voor de zenuwen) en de wond hechten.
Het is zo'n kleine ingreep dat het wel even tussendoor kon. Niet eens een afspraak hoeven te maken met de chirug. (leuke dame overigens )
Je kan het dus dicht hechten of dicht branden. Omdat er toch al zo weinig zenuwen lopen, voel je de brandwond daarna toch niet dus zal daar vaak voor gekozen worden.
  maandag 14 mei 2007 @ 13:04:55 #129
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_49360501
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 10:56 schreef frenkck het volgende:

[..]

Je kan het dus dicht hechten of dicht branden. Omdat er toch al zo weinig zenuwen lopen, voel je de brandwond daarna toch niet dus zal daar vaak voor gekozen worden.
Weinig zenuwen
Het bovenste stukje van het toompje is het gevoeligste deel van de penis.
'Mijn' chirug gaf aan dat het dichtbranden (dus niet losbranden, daar heb je een mes voor) alleen als noodoplossing klaarstond voor het geval dat het bloeden niet met hechtingen gestopt zou kunnen worden. Kennelijk zitten er toch nadelen aan dichtbranden.
pi_49375629
quote:
Op maandag 14 mei 2007 13:04 schreef Liopleurodon het volgende:

[..]

Weinig zenuwen
Het bovenste stukje van het toompje is het gevoeligste deel van de penis.
'Mijn' chirug gaf aan dat het dichtbranden (dus niet losbranden, daar heb je een mes voor) alleen als noodoplossing klaarstond voor het geval dat het bloeden niet met hechtingen gestopt zou kunnen worden. Kennelijk zitten er toch nadelen aan dichtbranden.
Het toompje is een peesje en in pezen lopen geen zenuwen. Dat het puntje daarboven veel zenuwen bevat, maakt niet uit als je het peesje door snijdt.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:35:17 #131
48112 AboruAsli
Do ya like?
pi_49505357
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 13:14 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Fuck! Daar heb ik dus ook last van!!!!
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_50287417
Kan het toompje nog zeg maar "verder groeien" zodat hij groter wordt? als je nog 17 bent bijvoorbeeld, nog niet volwassen... of nog steeds in de puberteit.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 16:30:00 #133
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_50618909
quote:
Op zondag 10 juni 2007 00:59 schreef klc12 het volgende:
Kan het toompje nog zeg maar "verder groeien" zodat hij groter wordt? als je nog 17 bent bijvoorbeeld, nog niet volwassen... of nog steeds in de puberteit.
Je kunt proberen om het voorzichtig op te rekken.
Elke dag even mee bezig zijn (dat ben je toch wel )
Niet forceren: je wilt niet dat het scheurt (geloof me).
Lidtekenweefsel is bovendien stugger. Dat helpt ook niet.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:46:34 #134
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_54106802
* Chrishop meld zich.

Zere pik gek, niet zoveel zuipen in combinatie met heftige neuqsex .
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:07:48 #135
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_54107199
Er schijnt een soort oprekzalf voor te zijn, maar ik denk dat je daar op je 17de wat te laat voor bent.

Voor degenenen die onder het mes moeten: de verdovingsprik kan pijn doen (wisselt, naar het schijnt. Ik voelde er zelf weinig van). De huisarts kan een verdovende spray voorschrijven zodat je die prik niet zo voelt, maar meestal doet hij dat niet uit zichzelf. Maar het bestaat dus wel, dus als je het wil kun je er specifiek naar vragen.
Vampire Romance O+
pi_54107224
Al die arme pikkies.
pi_54107696
quote:
Op zondag 10 juni 2007 00:59 schreef klc12 het volgende:
Ga daar echt maar niet van uit en oprekken kan niet zodanig gebeuren dat je er helemaal geen last meer van hebt. Afspraak maken met uroloog, je ziet er misschien tegenop maar daarna ben je jezelf eeuwig dankbaar.

Prik stelt geen fuck voor, ze prikken hem echt niet in je eikel hoor. Gewoon in de schacht, voelt als een bijensteek oid. Net als elke andere verdoving.
  zondag 4 november 2007 @ 10:26:28 #138
195417 Smitju
-B-U-S-H- Rules!
pi_54351328
-edit: doe normaal!-

[ Bericht 80% gewijzigd door Sexy_Sadie op 05-11-2007 12:46:10 ]
Matennaaier sinds 2004.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 22:45:27 #139
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55783955
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 20:52 schreef funnyfox het volgende:Ik heb het ook gehad doet idd tering veel pijn.....en pas op als je weer sex gaat hebben scheurt nl. zo weer Beetje rustig aan doen dus de komende tijd maar geneest wel weer, althans bij mij. Trouwens het bloedde als een gek bij mij iemand anders dat dan ook gehad ??

Heel het bed zat onder 't bloed.
Ik krijg er spontaan weer een trauma van man!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 7 januari 2008 @ 16:59:57 #140
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_55851749
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 22:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Heel het bed zat onder 't bloed.
Ik krijg er spontaan weer een trauma van man!
Thuis?
Probeer het op vakantie maar aan het hotelpersoneel uit te leggen
(deur dicht, afrekenen en wegwezen)
  maandag 7 januari 2008 @ 20:55:04 #141
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55857703
quote:
Op maandag 7 januari 2008 16:59 schreef Liopleurodon het volgende:

[..]

Thuis?
Probeer het op vakantie maar aan het hotelpersoneel uit te leggen
(deur dicht, afrekenen en wegwezen)
Bij de hogere hotelschool school intern waar eigenlijk niemand mocht blijven slapen
L'Amour menaçant:
  woensdag 9 januari 2008 @ 10:39:32 #142
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_55892378
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Bij de hogere hotelschool school intern waar eigenlijk niemand mocht blijven slapen
OK, jij wint
Hoe waren de reacties?
pi_55899123
Ben ik de enige die bijna flauw valt van al dat gepraat over het wegbranden en hechten van toompjes? :S
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:27:16 #144
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_55900591
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Ben ik de enige die bijna flauw valt van al dat gepraat over het wegbranden en hechten van toompjes? :S
Het erover praten valt wel mee.
Het ondergaan daarentegen...
valt wel mee hoor
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:50:01 #145
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55903809
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:39 schreef Liopleurodon het volgende:

[..]

OK, jij wint
Hoe waren de reacties?
Nou, het was donker, dus ik voelde eerst alleen een steek. En daarna werd het allemaal wel erg nat. Licht aan. Bleek dus alles onder het bloed te zitten. Niet handig. Aangezien het tijdens sex was (veel bloed daar) en dronken (veel dun bloed) was dat nogal messy Reacties waren dus: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 11 januari 2008 @ 22:33:11 #146
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_55961840
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou, het was donker, dus ik voelde eerst alleen een steek. En daarna werd het allemaal wel erg nat. Licht aan. Bleek dus alles onder het bloed te zitten. Niet handig. Aangezien het tijdens sex was (veel bloed daar) en dronken (veel dun bloed) was dat nogal messy Reacties waren dus: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!
Tsk tsk Ang3l toch!

Ik was onderweg van Seattle naar LA, met de trein. We hadden een slaapkabine, waarschijnlijk gingen we over een hobbel ofzow want het toompje schuurde in 1 keer helemaal af...niks inscheuren...neehoor, mijn voorhuid zat meteen los. Niet dat ik er op dat moment erg in had, want ik heb werkelijk nog nooit zo hard gebloed. Zelfs niet toen de huid op mijn knie uitscheurde en ik mijn knieschijf letterlijk zag.

Maar goed wat doe je als diehard backpacker? Niet naar de dokter ofzow...nee hoor gewoon even zelf afbinden en wekenlang geen seks.

Nou ja bijkomend voordeel is wel dat mijn voorhuid bij een erectie nog al strak erom heen zat, dat was daarna verholpen....een soort circumcisie, maar dan anders.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 22:58:08 #147
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55962403
Ok. Ik kromp ineen
L'Amour menaçant:
  zaterdag 12 januari 2008 @ 01:37:00 #148
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_55965537
Ik ben bang dat mijne er ook bijna afvalt .
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:28:47 #149
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_55970393
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 22:58 schreef Ang3l het volgende:
Ok. Ik kromp ineen
Och no pain no gain..toch.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 14:04:57 #150
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_55972490
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 22:33 schreef Semisane het volgende:
Maar goed wat doe je als diehard backpacker? Niet naar de dokter ofzow...nee hoor gewoon even zelf afbinden en wekenlang geen seks.
Afbinden?
Als in touwtje om de schacht en straktrekken?

Volgende keer toch maar een condoom. Dat scheelt een hoop rotzooi
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:04:35 #151
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_55977196
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:04 schreef Liopleurodon het volgende:

[..]

Afbinden?
Als in touwtje om de schacht en straktrekken?
Neuh...ik heb altijd wel wat verband enzo mee als ik "backpack". Daarmee dus...en dan maar hopen dat het stopte met bloeden....wat het ook deed na een tijdje. Gelukkig hebben ze in de states goede pijnstillers te koop.
quote:
Volgende keer toch maar een condoom. Dat scheelt een hoop rotzooi
Dan loop je met een bloed gevulde condoom. Of bedoel je dat het toompje niet af was gescheurd? Tja mischien niet nee.
  maandag 14 januari 2008 @ 17:07:04 #152
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_56027339
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:04 schreef Semisane het volgende:

[..]

Neuh...ik heb altijd wel wat verband enzo mee als ik "backpack". Daarmee dus...en dan maar hopen dat het stopte met bloeden....wat het ook deed na een tijdje. Gelukkig hebben ze in de states goede pijnstillers te koop.
[..]

Dan loop je met een bloed gevulde condoom. Of bedoel je dat het toompje niet af was gescheurd? Tja mischien niet nee.
Een condoom vermindert de stress op de (overblijfselen van) het toompje.
Minder kans op scheuren dus.
De eerste tijd na het genezen durfde ik alleen maar met
Geen pijnstillers nodig gehad gelukkig. En het bloeden stopte ook vrijwel direct.
pi_59191341
morgen even lezen
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_59605303
Ik had het blijkbaar gisteravond, niks van gemerkt totdat ik vanmorgen ging pissen en ik ging echt door de fucking grond van de pijn. Het toompje is nu rood en wat opgezet en gelukkig echt minimaal ingescheurd, je ziet het bijna niet... maar fuck wat een pijn bij het pissen en lauw water.

Even een week rustig aan doen en hopelijk heb ik er dan nooit geen last meer van
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
pi_70436168
heb het juist meegemaakt!!!
Hoe beschermd ge het?
Kloop nu me ne fuckin plakker rond men lul!!
Help!!!!
pi_70437664
Ik heb gister zo die frenulum plastiek gehad, fluitje van een cent. Nog geen bloed verloren en sinds die ingreep nergens last van gehad.
pi_70441827
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:55 schreef duncannn het volgende:
Ik heb gister zo die frenulum plastiek gehad, fluitje van een cent. Nog geen bloed verloren en sinds die ingreep nergens last van gehad.

???
pi_70443531
kan er me iemand dringend zeggen hoe je ervoor zorgt dat het. bloeden stopt!
Freakin out !!!
Thnx
pi_71404076
quote:
Op zondag 28 juni 2009 11:57 schreef den_pirre het volgende:
kan er me iemand dringend zeggen hoe je ervoor zorgt dat het. bloeden stopt!
Freakin out !!!
Thnx
Gewoon een doek tegen aanhouden hielp bij mij. Had het gister/eergister ergens, bloedde als een rund (echt, wtf... hoe kan daar zoveel bloed uit komen). Maar uiteindelijk stopte het.
Blaze with the fire that is never extinguished
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:02:00 #160
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71404246
Ja precies, relaxen, doekje, pleister, klaar.
Doet ff pijn bij plassen, maar geneest wel snel.
Klaar. Verder niks meer van te merken
L'Amour menaçant:
pi_77122584
ik heb hier zon 3 weken geleden last van gehad.. op jonge leeftijd ( 17 jaar ) ook keer gehad nu 6 jaar later is het tijdens de seks weer gebeurd.. het bloede echt als een rund en afgeknepen tot bloedde afgelopen was. pijnlijk etc.. kende het wel.

nu alleen 3 weken later nadat ik 2 weken lang zalf van de dokter heb gebruikt is het wel dicht en KAN wel seks hebben maar het is echt SUPER MEGA gevoelig.. en doorstoten gaat niet ivm de pijn.. door de gevoeligheid kom je ook wat TE snel klaar..

hoeveel rust heeft die nodig?? vind 2 weken al behoorlijk lang

en wat is die operatie jullie zeiden?
wil er namelijk snel vanaf.. het is beetje irritant en seks is ook niet mega fijn ofso

het is trouwens niet afgescheurt wel flink stuk ingescheeurt.
pi_77122824
Hey, we hebben een centraal topic hierover. Je kan je vraag daar opnieuw stellen

[Centraal] Te kort toompje - Te strakke voorhuid | Deel 3
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')