quote:Je pik niet in een te strakke kut duwen en wachten tot ze echt geil is misschien
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:08 schreef Wazi het volgende:
Het deed wel echt tering veel pijn! Iemand misschien tips hoe je dit voorkomt in de toekomst?
Kan verder geen kwaad imho.
quote:naar mijn idee heeft het scheuren van het toompje niks te maken met de strakheid van iemands kut maar meer met de manier waarop je met elkaar bezig bent geweest. Te wild gedaan bv.
Het deed wel echt tering veel pijn! Iemand misschien tips hoe je dit voorkomt in de toekomst?
Mijn ex heeft het ook gehad, is toen bij de dokter geweest en is met de zelfde vaart weer naar huis teruggestuurd. Kon niets aangedaan worden, kon geen kwaad en de volgende keer rustiger aan doen. Dat rustiger aan doen was geen probleem heeft er een week lang nog last van gehad
Mocht je het niet vertrouwen dan kun je natuurlijk naar de dokter gaan, hij/zij is er niet voor niets
quote:Het toompje laten verwijderen door een chirurg.
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:04 schreef Wazi het volgende:wat ik eraan kan doen?
Besnijden dus
quote:Nie LULLIG, maar jij komt echt graag to the point he???
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:04 schreef Wazi het volgende:
Afgelopen nacht heb ik sex gehad met een meisje dat echt een TE strakke kut had.
Auw, doet dat niet pijn? Ik denk dat je gewoon een weekje rustig aan moet doen, dan komt het vanzelf wel weer goed
[Dit bericht is gewijzigd door ErwinS op 13-10-2002 16:45]
Het bloedde btw inderdaad behoorlijk! Deed echt behoorlijk pijn!
tweede keer voelde ik hem wel scheuren. gelijk eruit en naar de WC (naakt over de gang bij d'r ouders)..
duurde goeie week en nu zit er een klein littekentje
quote:Of heel groot geschapen zijn
Op maandag 14 oktober 2002 12:22 schreef ramsesii het volgende:
fuk man... je moet ook geen droge kutjes neuken
Maar ff serieus.
Lijkt me dat je dan toch ff naar de dokter moet gaan, je zal vast niet de eerste zijn die dit overkomt.
Zo ja, dan heb ik dat wel eens gehad...althans 1 keer en was meteen afgescheurd....heb een weekje last van pijn gehad, maar wel zo gelaten...en ik moet zeggen heb er eigenlijk wel veel profijt van heb. lol
Had namelijk eerst dat mijn voorhuid niet zover terug kon...eigenlijk net onder de eikel en dat was al irritant...nu nooit meer last van.
Dus ik zou zeggen...zolang je geen ontsteking krijgt ofzow...gewoon laten....of beter even door laten knippen door de doktor ofzow...ik heb echt gemerkt dat ik er in al die jaren ervoor niks aan had lol
Maar ik zou het idd laten rusten weekje en dan kijken hoe alles vaart.
quote:Oh jee oh jeee panieeeeeek....
Op maandag 14 oktober 2002 15:46 schreef Wazi het volgende:
Ontsteken!? Hoe zorg ik dat dat niet gebeurt?!
Je niet meteen druk maken hoor.....gewoon goed schoon houden. Lauw water lijkt me prima en dan zal het allemaal wel mee vallen....zoals ik zei bij mij was dat toompje (Als ik het dus over het toompje heb lol) volledig afgescheurd en het kwam allemaal goed hoor dus ik zou me er niet _te_ veel zorgen om gaan maken. (Toen het gebeurde, was ik aan het backpacken door de States, wat de condities ook wel wat minder maakte...maar goed das off topic)
ik dacht juist ergens eens gelezen te hebben da het werd doorgeknipt om juist de voorhuid losser te maken?
verwarrend allemaal....
quote:bij mij is het helemaal niet tekort genezen, ik heb zelfs het idee dat ik mijn voorhuid verder terug kan trekken.....
Op dinsdag 22 oktober 2002 14:42 schreef GulDukat het volgende:
dus als ik het goed begrepen heb, geneest dat "te kort" waardoor je wat probjes kan hebben en dat kan dan weer verlengd worden (met een weekje ongemak)? (na compleet doorscheuren dus)
ik dacht juist ergens eens gelezen te hebben da het werd doorgeknipt om juist de voorhuid losser te maken?verwarrend allemaal....
maar toen het scheurde bloeide het als een versgeslacht stuk schaap ...
quote:Jij blij... hoop dat het bij mij ook zo is. Voel weinig voor een bezoekje aan de huisarts.
Op woensdag 23 oktober 2002 15:24 schreef Wazi het volgende:
Ik kan wel zeggen dat het nu na 2 weken genezen lijkt
quote:Had gister geen pijn meer, denk dat het weer kan
Op vrijdag 25 oktober 2002 15:33 schreef GulDukat het volgende:
Die huisarts heeft al meer geslachtsorganen en vage scheurtjes op de meest vreemde plaatsen gezien......je hoeft je er echt niet voor te schamen hoor
quote:Wat jodium erop doen
Heb je een weekje last van, goed schoon houden, lul wassen na het plassen, voorzichtige sex.............
maar als je last blijft houden zou ik, hoe beschamend het soms ook is, toch even naar de huisarts gaan...
quote:He....wees gerust, dit kan absoluut geen kwaad.
Afgelopen nacht heb ik sex gehad met een meisje dat echt een TE strakke kut had. Hierdoor is ineens m'n toompje een beetje ingescheurd. Heeft iemand enig idee of dit kwaad kan, en zo ja, wat ik eraan kan doen? Het is echt weinig ingescheurd. Zo'n 1,5 mm...
quote:Nou gewoon ondanks dat het ingescheurd is, netjes schoonwassen.
quote:tsss......je kan ook wachten tot ze 12 is...
Afgelopen nacht heb ik sex gehad met een meisje dat echt een TE strakke kut had. Hierdoor is ineens m'n toompje een beetje ingescheurd. Heeft iemand enig idee of dit kwaad kan, en zo ja, wat ik eraan kan doen? Het is echt weinig ingescheurd. Zo'n 1,5 mm...
quote:Je kunt het beste minstends weekje wachten met sex..
Op zondag 17 november 2002 09:52 schreef Viperdesign het volgende:
Nu wéér gescheurd
En bloedde als een rund.Zooi is het.
quote:
quote:Dat kan ik me heel goed voorstellen... brrrr het is geen pretje, hoewel het niet echt veel pijn doet, gewoon het id dat er iets met je pielemoos is
Op zaterdag 29 maart 2003 20:12 schreef Kwark het volgende:
en een paar maanden heb ik met een trauma gelopen waardoor ik alleen maar heel zachtjes durfte te neuken...
quote:Jij slaat de spijker op de kop
Op maandag 14 oktober 2002 13:47 schreef koelele het volgende:
Pff als ik terugdenk aan wat ik vroeger me lul allemaal heb aangedaan (zonder blijvende gevolgen) dan dan... moet dat wel een retestrakke kut zijn geweest
Maar ik zou het idd laten rusten weekje en dan kijken hoe alles vaart.
quote:dat had ik ook. ik durfde eerste tijd ook niet meer lekkere harde diepe halen te maken. omf wat deed dat toen pijn als je moest zeiken.
Op zaterdag 29 maart 2003 20:12 schreef Kwark het volgende:
Hier nog een slachtoffer. Niks aan gedaan, gewoon laten genezen. Alleen deed het nog een week pijn met zeiken, en een paar maanden heb ik met een trauma gelopen waardoor ik alleen maar heel zachtjes durfte te neuken...
[link]www.sexwoordenboek.nl/toompje.html [/link]quote:Op zaterdag 29 maart 2003 20:11 schreef StefanP het volgende:
De dokter doet precies wat er al gezegd wordt....je toompje doorsnijden (zon electrisch mes, brand gelijk de bloedvaatjes dicht. Duurt ongeveer 5 seconden.... en ja, huisarts doet dat meestal zelf. (wel een week of 2 niet neukenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:16 schreef satecl het volgende:
je toompje doorsnijden...wat doet de dokter dan precies en hoelang duurt het(als het wle bij de dokter moet)....???
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:42 schreef JMrules het volgende:
[..]
De dokter doet precies wat er al gezegd wordt....je toompje doorsnijden (zon electrisch mes, brand gelijk de bloedvaatjes dicht. Duurt ongeveer 5 seconden.... en ja, huisarts doet dat meestal zelf. (wel een week of 2 niet neuken)
Hij bedankt je voor je advies, al is dat meisje is nu gelukkig al 19quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:16 schreef Erick1985 het volgende:
Tja TSje; met 16 jaar kun je ook nog niet verwachten dat alles volgroeit is en tegen een stootje kan hè...
Misschien is het nog steeds actueelquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:29 schreef Enil het volgende:
Laten we voor het gemak eens een topic uit 2002 omhoog schoppen en de TS advies geven...
Ik had het over het jongetje waarbij het gescheurd is. Drie jaar later of nie; toen was ie 16.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:26 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hij bedankt je voor je advies, al is dat meisje is nu gelukkig al 19![]()
oftewel...je bent een beetje laat![]()
Dus als ik het goed begrijp,,,is het ff 5sec doorbijten en dan ben je klaar...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:42 schreef JMrules het volgende:
[..]
De dokter doet precies wat er al gezegd wordt....je toompje doorsnijden (zon electrisch mes, brand gelijk de bloedvaatjes dicht. Duurt ongeveer 5 seconden.... en ja, huisarts doet dat meestal zelf. (wel een week of 2 niet neuken)
We maken er gewoon een centraal "toompje gescheurd" topic van.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:29 schreef Enil het volgende:
Laten we voor het gemak eens een topic uit 2002 omhoog schoppen en de TS advies geven...
ff bezoekje aan de doktor brengen misschien :S?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:16 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
Nu ik dit lees, denk ik dat ik hetzelfde heb sinds enkele maanden. Ik vroeg me al af wat het was, maar durfde niet naar de huisarts te gaan.
Ik loop er dus al lang mee rond en heb sinds een maand weer seks, wat niet altijd wil lukken. Wanneer ik een condoom over me lul trek doet het pijn.
Mijn voorhuid hangt gewoon niet meer vast aan men eikel
Ook is men lul nu exra gevoelig...
Oh wat moet ik toch doen?
kan geen kwaad, mij ex wou eens zo genaamt bijten in me eikel tijdens het pijpen en bleef haken met een hoektand .. ik mis nu een klein 3hoekje uit me toompjequote:Op zaterdag 12 oktober 2002 19:04 schreef Wazi het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:19 schreef wilwilwel het volgende:
[..]
kan geen kwaad, mij ex wou eens zo genaamt bijten in me eikel tijdens het pijpen en bleef haken met een hoektand .. ik mis nu een klein 3hoekje uit me toompje![]()
Dit is het bandje aan de onderkant van de penis, waarmee de voorhuid aan de eikel vastzit. Het lijkt op het bandje waarmee je tong aan de onderkant vastzit.quote:Op zaterdag 29 maart 2003 20:11 schreef StefanP het volgende:
ik zou nog veel meer posten op fok en vooral niet naar de dokter gaanquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:16 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
Nu ik dit lees, denk ik dat ik hetzelfde heb sinds enkele maanden. Ik vroeg me al af wat het was, maar durfde niet naar de huisarts te gaan.
Ik loop er dus al lang mee rond en heb sinds een maand weer seks, wat niet altijd wil lukken. Wanneer ik een condoom over me lul trek doet het pijn.
Mijn voorhuid hangt gewoon niet meer vast aan men eikel
Ook is men lul nu exra gevoelig...
Oh wat moet ik toch doen?
lol jah gelukkig zijn dokters enge wezens die je vooral niet van je kwaal af kan helpenquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:33 schreef avotar het volgende:
[..]
ik zou nog veel meer posten op fok en vooral niet naar de dokter gaan
Ongeveer net zo lang als iedere andere bloeduitstorting op je lichaam erover doet te verdwijnenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:47 schreef mercuriusss het volgende:
Mijn toompje is een week geleden ook ingescheurd. Veel bloed, dus dat was schrikken. Nou is het wondje wel geheeld, maar zit er nog steeds een blauwpaarse plek op mijn eikel. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Vraag me namelijk echt af hoe lang het duurt voordat die plek weg is. Is namelijk aardig gevoelig...
Alvast bedankt voor jullie reactie!!!
Dit heb ik okquote:Op maandag 14 oktober 2002 13:14 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Bij mij bleef er een hapje uit en lag het steeds weer open. Een week gevoelig en pijn bij het neuken. Toen ben ik dus maar naar de huisarts gegaan.
Dit heb ik dus ookquote:Op zondag 15 mei 2005 19:45 schreef bluuf het volgende:
De mijne is jaren geleden afgescheurd!!!
Hij was al ingescheurd, maar toch door blijven neuken (eventjes jezelf over de pijn heenzetten en na een paar minuten voel je het al niet meer),
Advies graagquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dit heb ik okBij mij is er dus ook een hapje uit (hihi, dat klinkt schattig
)
[..]
Dit heb ik dus ookHet moment dat mn voorhuid naar achteren gaat, heb ik daar wel even een vervelend gevoel, maar dat gaat na een tijdje weer over.
--------------
Wat nu? Ik kan ermee doen wat ik wil, maar functioneren zoals hij moet, doet hij ook weer niet![]()
Lekker naar de dokter en er iets aan doen. Als hij niet werkt, zoals hij moet werken, dan moet je er iets aan doen, simpel...quote:
Succes !!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:26 schreef Scylla het volgende:
Yeah, het doet me goed dat nu ik hier in het ziekenhuis zit, en over een uur een afspraak heb met de uroloog ik blijkbaar niet de enige ben met een scheurtje in zijn kleine vriend.
Ik had er al maanden last van, steeds genas het weer en steeds scheurde het weer, toen ik er opeens achter kwam dat er ook wat aan te doen was. Dus ik naar de huisarts, en nu, een maand later, gaat er dus over een klein uurtje dan eindelijk het mes er in. En ik kijk er zo ontzettend tegenop. Kom op zeg, een mes, een fuckin' elektrisch mes, net onder je eikel? Wat wij mannen allemaal wel niet over hebben onze vrouwen tevreden te stellen!![]()
Wens me succes![]()
Dan wens ik jou ook succes!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:20 schreef pimpim het volgende:
wens mij ook maar suc6 zit er nu 3 dagen mee:(
quote:Na 7 tot 10 dagen zullen de korstjes van de wond beginnen te vallen.
De hechtingen die gebruikt worden zijn meestal hechtingen die vanzelf oplossen of eruit vallen na één tot drie weken.
Niet cool. Helemaal niet cool.quote:Het is belangrijk om erecties zoveel mogelijk te voorkomen gedurende het genezingsproces.
Sex is meestal weer mogelijk na twee tot drie weken wanneer de wond genezen is en je geen pijn meer voelt.
Er zijn genoeg mannen die niet graag een deel van hun lichaam kwijtrakenquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:06 schreef Jodocus het volgende:
De enige echte oplossing: laat 'm in het ziekenhuis besnijden, heb je nooit meer last van je toompje!
De besnijdenis is een fluitje van een cent in dagverpleging of poliklinisch.![]()
Smoesjes verzinnenquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:00 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de uroloog, maar ik ga die afzeggen, ik ben bang. Overigens heb iki het idee dat het nu wel goed genezen is, dat kan toch? Dat zegt diegene hier boven me ook.
En ik moet morgen naar school![]()
Is er iemand die uit ervaring deze vragen kan beantwoorden? Ik wilde binnenkort weer eens terug naar de huisarts gaan, maar ik weet niet wat ik ervan kan verwachten. Ik heb liever dat de huisarts het zelf doet, dan dat hij me doorstuurt naar de uroloog.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:47 schreef Abrupt het volgende:
1- Hoe wordt een toompje verlengd? Ik lees verhalen van mensen waarbij het ingescheurd is, het dichtgroeit, en het goed is, bij andere wordt het juist weer korter door het litteken. Ik heb ergens gelezen dat ze bij een verlenging verschillende insneden maken en deze weer dicht laten groeien. Is het ook mogelijk om het hele toompje weg te halen, zonder verdere besnijdenis ?
2- Ik heb ook iets gelezen over het openbranden van het toompje. Word er dan ook een snee in gemaakt, alleen dichtgebrand zodat niet meer dichtgroeit?
3- Wordt het dichtbranden alleen door de uroloog gedaan of ook door de huisarts?
Ik lees verschillende dingen die elkaar tegen spreken, en ik hoop dat iemand me hier info en/of ervaringen over kan geven.
Alvast bedankt,
Je kan het dus dicht hechten of dicht branden. Omdat er toch al zo weinig zenuwen lopen, voel je de brandwond daarna toch niet dus zal daar vaak voor gekozen worden.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:41 schreef Liopleurodon het volgende:
Wat een hoop posts met 'wegbranden' hier.
Wat is er mis met een gewoon mes?
Zo ging het tenmiste bij mij: toompje zover mogelijk lossnijden (verder was te riskant voor de zenuwen) en de wond hechten.
Het is zo'n kleine ingreep dat het wel even tussendoor kon. Niet eens een afspraak hoeven te maken met de chirug. (leuke dame overigens)
Weinig zenuwenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:56 schreef frenkck het volgende:
[..]
Je kan het dus dicht hechten of dicht branden. Omdat er toch al zo weinig zenuwen lopen, voel je de brandwond daarna toch niet dus zal daar vaak voor gekozen worden.
Het toompje is een peesje en in pezen lopen geen zenuwen. Dat het puntje daarboven veel zenuwen bevat, maakt niet uit als je het peesje door snijdt.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:04 schreef Liopleurodon het volgende:
[..]
Weinig zenuwen
Het bovenste stukje van het toompje is het gevoeligste deel van de penis.
'Mijn' chirug gaf aan dat het dichtbranden (dus niet losbranden, daar heb je een mes voor) alleen als noodoplossing klaarstond voor het geval dat het bloeden niet met hechtingen gestopt zou kunnen worden. Kennelijk zitten er toch nadelen aan dichtbranden.
Fuck! Daar heb ik dus ook last van!!!!quote:Op maandag 14 oktober 2002 13:14 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Je kunt proberen om het voorzichtig op te rekken.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:59 schreef klc12 het volgende:
Kan het toompje nog zeg maar "verder groeien" zodat hij groter wordt? als je nog 17 bent bijvoorbeeld, nog niet volwassen... of nog steeds in de puberteit.
Ga daar echt maar niet van uit en oprekken kan niet zodanig gebeuren dat je er helemaal geen last meer van hebt. Afspraak maken met uroloog, je ziet er misschien tegenop maar daarna ben je jezelf eeuwig dankbaar.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:59 schreef klc12 het volgende:
Kan het toompje nog zeg maar "verder groeien" zodat hij groter wordt? als je nog 17 bent bijvoorbeeld, nog niet volwassen... of nog steeds in de puberteit.
quote:Op zondag 13 oktober 2002 20:52 schreef funnyfox het volgende:Ik heb het ook gehad doet idd tering veel pijn.....en pas op als je weer sex gaat hebben scheurt nl. zo weer Beetje rustig aan doen dus de komende tijd maar geneest wel weer, althans bij mij. Trouwens het bloedde als een gek bij mij iemand anders dat dan ook gehad ??
Thuis?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel het bed zat onder 't bloed.
Ik krijg er spontaan weer een trauma van man!
Bij de hogere hotelschool school intern waar eigenlijk niemand mocht blijven slapenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:59 schreef Liopleurodon het volgende:
[..]
Thuis?
Probeer het op vakantie maar aan het hotelpersoneel uit te leggen
(deur dicht, afrekenen en wegwezen)
OK, jij wintquote:Op maandag 7 januari 2008 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de hogere hotelschool school intern waar eigenlijk niemand mocht blijven slapen
Het erover praten valt wel mee.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Ben ik de enige die bijna flauw valt van al dat gepraat over het wegbranden en hechten van toompjes? :S
Nou, het was donker, dus ik voelde eerst alleen een steek. En daarna werd het allemaal wel erg nat. Licht aan. Bleek dus alles onder het bloed te zitten. Niet handig. Aangezien het tijdens sex was (veel bloed daar) en dronken (veel dun bloed) was dat nogal messyquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:39 schreef Liopleurodon het volgende:
[..]
OK, jij wint![]()
Hoe waren de reacties?
Tsk tsk Ang3l toch!quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, het was donker, dus ik voelde eerst alleen een steek. En daarna werd het allemaal wel erg nat. Licht aan. Bleek dus alles onder het bloed te zitten. Niet handig. Aangezien het tijdens sex was (veel bloed daar) en dronken (veel dun bloed) was dat nogal messyReacties waren dus: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!
Och no pain no gain..toch.quote:
Afbinden?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:33 schreef Semisane het volgende:
Maar goed wat doe je als diehard backpacker? Niet naar de dokter ofzow...nee hoor gewoon even zelf afbinden en wekenlang geen seks.![]()
Neuh...ik heb altijd wel wat verband enzo mee als ik "backpack". Daarmee dus...en dan maar hopen dat het stopte met bloeden....wat het ook deed na een tijdje. Gelukkig hebben ze in de states goede pijnstillers te koop.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:04 schreef Liopleurodon het volgende:
[..]
Afbinden?
Als in touwtje om de schacht en straktrekken?![]()
Dan loop je met een bloed gevulde condoom.quote:Volgende keer toch maar een condoom. Dat scheelt een hoop rotzooi
Een condoom vermindert de stress op de (overblijfselen van) het toompje.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Neuh...ik heb altijd wel wat verband enzo mee als ik "backpack". Daarmee dus...en dan maar hopen dat het stopte met bloeden....wat het ook deed na een tijdje. Gelukkig hebben ze in de states goede pijnstillers te koop.
[..]
Dan loop je met een bloed gevulde condoom.Of bedoel je dat het toompje niet af was gescheurd? Tja mischien niet nee.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:55 schreef duncannn het volgende:
Ik heb gister zo die frenulum plastiek gehad, fluitje van een cent. Nog geen bloed verloren en sinds die ingreep nergens last van gehad.
Gewoon een doek tegen aanhouden hielp bij mij. Had het gister/eergister ergens, bloedde als een rund (echt, wtf... hoe kan daar zoveel bloed uit komen). Maar uiteindelijk stopte het.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:57 schreef den_pirre het volgende:
kan er me iemand dringend zeggen hoe je ervoor zorgt dat het. bloeden stopt!
Freakin out !!!
Thnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |