abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 mei 2005 @ 10:56:31 #81
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_26969460
Mijn toompje is ook al 2x gescheurd
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_26969509
Ik heb het ook al eens gehad, het bloedde wel aardig, maar het heeft zichzelf genezen....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 11:00:20 #83
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_26969567
Toen die scheurde had ik nog wel een half uur een keiharde dop
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  zondag 15 mei 2005 @ 19:45:21 #84
76108 bluuf
Powershell fan
pi_27033369
De mijne is jaren geleden afgescheurd!!!
Hij was al ingescheurd, maar toch door blijven neuken (eventjes jezelf over de pijn heenzetten en na een paar minuten voel je het al niet meer), tot deze er uiteindelijk af was.
Off course ook nooit meer aangegroeid.

Nu lijkt me lul als hij stijf is alsof ik besneden ben, zover kan me vel nu naar achter
En nooit meer dat gevoel als me meisje met me toompje speelt

Voor de rest : lul is 10x zo gevoelig geworden
pi_30189230
Nu ik dit lees, denk ik dat ik hetzelfde heb sinds enkele maanden. Ik vroeg me al af wat het was, maar durfde niet naar de huisarts te gaan.
Ik loop er dus al lang mee rond en heb sinds een maand weer seks, wat niet altijd wil lukken. Wanneer ik een condoom over me lul trek doet het pijn.
Mijn voorhuid hangt gewoon niet meer vast aan men eikel
Ook is men lul nu exra gevoelig...

Oh wat moet ik toch doen?
pi_30193007
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:16 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
Nu ik dit lees, denk ik dat ik hetzelfde heb sinds enkele maanden. Ik vroeg me al af wat het was, maar durfde niet naar de huisarts te gaan.
Ik loop er dus al lang mee rond en heb sinds een maand weer seks, wat niet altijd wil lukken. Wanneer ik een condoom over me lul trek doet het pijn.

ff bezoekje aan de doktor brengen misschien :S?
pi_30193126
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:04 schreef Wazi het volgende:
kan geen kwaad, mij ex wou eens zo genaamt bijten in me eikel tijdens het pijpen en bleef haken met een hoektand .. ik mis nu een klein 3hoekje uit me toompje
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
  vrijdag 2 september 2005 @ 10:52:41 #88
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_30195280
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:19 schreef wilwilwel het volgende:

[..]

kan geen kwaad, mij ex wou eens zo genaamt bijten in me eikel tijdens het pijpen en bleef haken met een hoektand .. ik mis nu een klein 3hoekje uit me toompje
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:08:46 #89
31734 abc123
betweter.....
pi_30203214
Mijn vriendin was ooit eens te fanatiek met pijpen toen scheurde hij ook iets in. Bloedde wel, en deed behoorlijk zeer. Maar dit geneest allemaal vanzelf:)! Succes:D
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:10:07 #90
31734 abc123
betweter.....
pi_30203257
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:11 schreef StefanP het volgende:
Dit is het bandje aan de onderkant van de penis, waarmee de voorhuid aan de eikel vastzit. Het lijkt op het bandje waarmee je tong aan de onderkant vastzit.
· Omdat er veel zenuwuiteinden zitten, is dit deel uiterst gevoelig.
· Bij jongens die besneden zijn kan het toompje verwijderd zijn. Maar de plek waar het vroeger zat is dan nog meestal wel gevoelig voor prikkeling.
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:33:50 #91
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30203916
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:16 schreef Chilly_Willy85 het volgende:

ik zou nog veel meer posten op fok en vooral niet naar de dokter gaan
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_30204718
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:33 schreef avotar het volgende:

[..]

ik zou nog veel meer posten op fok en vooral niet naar de dokter gaan
lol jah gelukkig zijn dokters enge wezens die je vooral niet van je kwaal af kan helpen
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
pi_34441368
Mijn toompje is een week geleden ook ingescheurd. Veel bloed, dus dat was schrikken. Nou is het wondje wel geheeld, maar zit er nog steeds een blauwpaarse plek op mijn eikel. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Vraag me namelijk echt af hoe lang het duurt voordat die plek weg is. Is namelijk aardig gevoelig...

Alvast bedankt voor jullie reactie!!!
pi_34466068
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:47 schreef mercuriusss het volgende:
Mijn toompje is een week geleden ook ingescheurd. Veel bloed, dus dat was schrikken. Nou is het wondje wel geheeld, maar zit er nog steeds een blauwpaarse plek op mijn eikel. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Vraag me namelijk echt af hoe lang het duurt voordat die plek weg is. Is namelijk aardig gevoelig...

Alvast bedankt voor jullie reactie!!!
Ongeveer net zo lang als iedere andere bloeduitstorting op je lichaam erover doet te verdwijnen

Niets om zorgen over te maken, meest zorgelijke is de onvrijwillige periode van celibatie na het scheuren - trouwens erg apart als het exact bij orgasme scheurt, dan weet je niet of je van plezier of pijn samentrekt
  woensdag 25 januari 2006 @ 23:48:46 #95
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_34467002
Weer wat geleerd ik wist echt niet wat een toompje was (typisch woord eigenlijk ) maar dan moet je toch wel aardig te keer gaan lijkt me.
Dat scheurt toch niet zomaar als ik het zo lees kan je maar beter goed proberen dat te voorkomen.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_34492371
Een ex van mij heeft dat ook gehad..
Op een gegeven stopte die want er ging iets goed fout..
Onwijs veel bloed, ik schrok me helemaal rot..

Hij naar de dokter, en dat geneest vanzelf weer, al zou ik idd maar wel even
voorzichtig zijn met de sex..
Volgens mij mocht mijn ex ook 2 weken geen sex hebben ofzo, maar dat weer ik niet
zeker meer, is namelijk al een tijdje geleden..

In ieder geval, je pik hoeft niet geamputeerd te worden, het komt allemaal wel weer goed..
pi_34492964
Ongeveer net zo lang als iedere andere bloeduitstorting op je lichaam erover doet te verdwijnen

Vraag ik me af: hoe lang duurt het voordat een bloeduitstorting verdwijnt??? Twee weken???
pi_35176752
Ik kom dus net terug uit het ziekenhuis, bloedde als een rund. Lag gewoon lekker met dame in bed, gaat ze er net even te snel op zitten... knap...

Ik had het al vaker gehoord, dus schrok in eerste instantie niet, zij natuurlijk wel. Toen ik vervolgens echt enorm begon te bloeden, werd ik toch wel even nerveus... Maar goed, dokter vond het allemaal prima, niks aan doen en even geen feest onder de lakens. Toompje is gewoon goed gescheurd en daar heb ik in de toekomst dus geen last meer van (niet dat ik het daarvoor eigenlijk had).

Hehe, nu nog maar even fokken, geen zin om te tukken...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  vrijdag 17 maart 2006 @ 02:06:07 #99
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_36105967
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 13:14 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Bij mij bleef er een hapje uit en lag het steeds weer open. Een week gevoelig en pijn bij het neuken. Toen ben ik dus maar naar de huisarts gegaan.
Dit heb ik ok Bij mij is er dus ook een hapje uit (hihi, dat klinkt schattig )
quote:
Op zondag 15 mei 2005 19:45 schreef bluuf het volgende:
De mijne is jaren geleden afgescheurd!!!
Hij was al ingescheurd, maar toch door blijven neuken (eventjes jezelf over de pijn heenzetten en na een paar minuten voel je het al niet meer),
Dit heb ik dus ook Het moment dat mn voorhuid naar achteren gaat, heb ik daar wel even een vervelend gevoel, maar dat gaat na een tijdje weer over.

--------------

Wat nu? Ik kan ermee doen wat ik wil, maar functioneren zoals hij moet, doet hij ook weer niet
bb_koning.hyves.nl
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:48:06 #100
106955 BB_Koning
pi_36149331
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 02:06 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Dit heb ik ok Bij mij is er dus ook een hapje uit (hihi, dat klinkt schattig )
[..]

Dit heb ik dus ook Het moment dat mn voorhuid naar achteren gaat, heb ik daar wel even een vervelend gevoel, maar dat gaat na een tijdje weer over.

--------------

Wat nu? Ik kan ermee doen wat ik wil, maar functioneren zoals hij moet, doet hij ook weer niet
Advies graag
bb_koning.hyves.nl
pi_36160481
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:48 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Advies graag
Lekker naar de dokter en er iets aan doen. Als hij niet werkt, zoals hij moet werken, dan moet je er iets aan doen, simpel...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_38437488
Een maand of 2 geleden had ik (voor de 500ste keer) seks met mn vriendin. Maar ik wou mn penis iets te snel effe naar binnen schuiven, terwijl zij nog niet nat genoeg was. Bijgevolg voelde ik ineens een helse pijn daar beneden, en haalde 'hem' er terug uit.
Ik bloedde als een volgetankte bloekzuiger (de plekken zie je nog op mn beddelaken).
Mn vriendin wat in paniek, ze wist niet wat het was (ik had het hier al gelezen, dus mijn euro viel al snel).
Mn penis heeft een 2 tal weken vreselijk pijn gedaan telkens ik weer naar binnen ging (ook met condoom om).

Nu doet het geen pijn meer, maar elke keer heb ik schrik dat het weer van da gaat zijn, en het dus verder gaat scheuren.

Nu overweeg ik om het opertief volledig los te laten maken (lijkt me zeer korte ingreep).

Maar ik durf het eerlijk gezegd niet.
Mn vriendin raad me ook aan om het te doen.
Maar ik weet niet hoe ik het aan mn ouders moet vertellen (thuis lollen we veel over seks, maar vanaf het serieus begint te worden slaan mn ouders volledig dicht)

En ook weet ik niet hoe ik het moet doen, eerst naar huisarts gaan, of direct naar kliniek lopen (en aan onthaal of zo zeggen dak mn toompje wil laten afsnlijden :p)

Ook heb ik soms wel last dat mn voorhuid wat te strak is, hij schuift wat pijnlijk over mn eikel.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 10:26:15 #103
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_38911335
Yeah, het doet me goed dat nu ik hier in het ziekenhuis zit, en over een uur een afspraak heb met de uroloog ik blijkbaar niet de enige ben met een scheurtje in zijn kleine vriend.

Ik had er al maanden last van, steeds genas het weer en steeds scheurde het weer, toen ik er opeens achter kwam dat er ook wat aan te doen was. Dus ik naar de huisarts, en nu, een maand later, gaat er dus over een klein uurtje dan eindelijk het mes er in. En ik kijk er zo ontzettend tegenop. Kom op zeg, een mes, een fuckin' elektrisch mes, net onder je eikel? Wat wij mannen allemaal wel niet over hebben onze vrouwen tevreden te stellen!

Wens me succes
pi_38992994
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 10:26 schreef Scylla het volgende:
Yeah, het doet me goed dat nu ik hier in het ziekenhuis zit, en over een uur een afspraak heb met de uroloog ik blijkbaar niet de enige ben met een scheurtje in zijn kleine vriend.

Ik had er al maanden last van, steeds genas het weer en steeds scheurde het weer, toen ik er opeens achter kwam dat er ook wat aan te doen was. Dus ik naar de huisarts, en nu, een maand later, gaat er dus over een klein uurtje dan eindelijk het mes er in. En ik kijk er zo ontzettend tegenop. Kom op zeg, een mes, een fuckin' elektrisch mes, net onder je eikel? Wat wij mannen allemaal wel niet over hebben onze vrouwen tevreden te stellen!

Wens me succes
Succes !!!
pi_39246810
wens mij ook maar suc6 zit er nu 3 dagen mee:(
pi_39274270
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:20 schreef pimpim het volgende:
wens mij ook maar suc6 zit er nu 3 dagen mee:(
Dan wens ik jou ook succes!
pi_39292471
dat lijkt me best wel pijnlijk was ze niet nat genoeg ofzo?
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
  maandag 3 juli 2006 @ 11:43:32 #108
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_39469521
Mensen die dit al eens hebben gehad en ook naar de polikliniek zijn geweest: hoelang duurt het ongeveer voordat je kleine vriend weer volledig operationeel is en wanneer vallen die hechtingen eruit?

Ah, na even zoeken:
quote:
Na 7 tot 10 dagen zullen de korstjes van de wond beginnen te vallen.
De hechtingen die gebruikt worden zijn meestal hechtingen die vanzelf oplossen of eruit vallen na één tot drie weken.
quote:
Het is belangrijk om erecties zoveel mogelijk te voorkomen gedurende het genezingsproces.
Sex is meestal weer mogelijk na twee tot drie weken wanneer de wond genezen is en je geen pijn meer voelt.
Niet cool. Helemaal niet cool.
pi_41468927
Valt reuze mee, hechting zijn echt alleen nodig als het erg bloed.

Je voelt er niks van, verdoving voelt hetzelfde als verdoving bij tanden trekken, en valt dus mee.
Naderhand hoort het ook geen pijn te doen!

Alleen even niet seksen.
Blaaaaaat
pi_41659425
Dit is mij dus ook overkomen, ongeveer een week geleden. Ik ging bij mijn (net nieuwe) vriendin naar binnen, het was pas de tweede keer dat we "all the way" gingen, en ongeveer halverwege opeens een felle pijn in mijn pielemoos. "Auw," zeg ik, en haal hem naar buiten. En bloeden dat ie deed! Ik ben het nu rustig aan aan het doen, en hoop dat het vanzelf goed geneest. Het is nog altijd flink pijnlijk, en als ik er over een week of wat nog niet vanaf ben ga ik toch maar eens langs de huisarts (ik vind het namelijk ietwat genant...).
Bijgeloof brengt ongeluk.
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:06:33 #111
158680 Jodocus
Aaltje zat op een paaltje.....
pi_42041663
De enige echte oplossing: laat 'm in het ziekenhuis besnijden, heb je nooit meer last van je toompje!
De besnijdenis is een fluitje van een cent in dagverpleging of poliklinisch.
"Aah...., help mij toch!"
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:01:27 #112
106955 BB_Koning
pi_42076658
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:06 schreef Jodocus het volgende:
De enige echte oplossing: laat 'm in het ziekenhuis besnijden, heb je nooit meer last van je toompje!
De besnijdenis is een fluitje van een cent in dagverpleging of poliklinisch.
Er zijn genoeg mannen die niet graag een deel van hun lichaam kwijtraken
bb_koning.hyves.nl
pi_43317439
Ik heb dit ook een keer meegemaakt bij mijn eerste vriendinnetje... die had nog niet zo veel ervaring en die trok me zo hard af dat het toompje scheurde.. damm dat deed best pijn. Ik dacht echt dat het niet meer goed zou komen aangezien er een flinke scheur in zat. Heb toen uit voorzorg een maand lang niks gedaan op sexueel gebied. Uiteindelijk is het wel genezen gelukkig en ik hoefde er niet voor naar de huisarts.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:00:50 #114
106955 BB_Koning
pi_43322049
Ik heb morgen een afspraak bij de uroloog, maar ik ga die afzeggen, ik ben bang. Overigens heb iki het idee dat het nu wel goed genezen is, dat kan toch? Dat zegt diegene hier boven me ook.

En ik moet morgen naar school
bb_koning.hyves.nl
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:02:55 #115
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_43322106
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:00 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de uroloog, maar ik ga die afzeggen, ik ben bang. Overigens heb iki het idee dat het nu wel goed genezen is, dat kan toch? Dat zegt diegene hier boven me ook.

En ik moet morgen naar school
Smoesjes verzinnen

Ik zou toch maar gaan als ik jou was
pi_43328346
Nadat het bij mij genezen was... voelde het toompje nogal strak aangespannen, en hard aan. Ik had echt het gevoel dat hij zo weer kon scheuren. Je moet het echt even de tijd geven om te laten genezen, zodat hij weer een beetje elastisch word.

Mocht het na een tijdje nog niet genezen dan zou ik zeker naar de uroloog gaan, niks engs aan toch ?
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43901309
Toompje wordt niet soepeler als het beetje is ingescheurd en daarna weer is genezen. Er is littekenweefsel ontstaan en dat is minder soepel dan het oorspronkelijke weefsel.

Laat het gewoon openbranden, doet echt geen pijn (verdoving) en je hebt er nooit meer last van. Bovendien is het maar een peesje, er zit echt niet onwijs veel gevoel in ofzo.
pi_45253378
iig voorlopig even geen seks hebben tot het genezen is. Als je dan weer gaan seksen, probeer het dan ook eens leuk te maken voor het meisje, zodat ze ontspannen is en goed nat kan worden. Want er bestaat niet iets als "een strakke kut". Alleen als je vriendin 8 is misschien.
pi_45942171
Een aantal weken geleden ben ik naar de huisarts geweest, de strakke voorhuid bij een erectie. Die heeft me crème voorgeschreven voor 4 weken

Nu heb ik de 4 weken bijna erop zitten, de crème heeft voor een gedeelte geholpen, maar nu kom ik erachter dat mijn toompje te kort is. Nu heb ik een aantal vragen, waar ik geen duidelijkheid over kan vinden (verschillende informatiebronnen spreken elkaar tegen):

1- Hoe wordt een toompje verlengd? Ik lees verhalen van mensen waarbij het ingescheurd is, het dichtgroeit, en het goed is, bij andere wordt het juist weer korter door het litteken. Ik heb ergens gelezen dat ze bij een verlenging verschillende insneden maken en deze weer dicht laten groeien. Is het ook mogelijk om het hele toompje weg te halen, zonder verdere besnijdenis ?

2- Ik heb ook iets gelezen over het openbranden van het toompje. Word er dan ook een snee in gemaakt, alleen dichtgebrand zodat niet meer dichtgroeit?

3- Wordt het dichtbranden alleen door de uroloog gedaan of ook door de huisarts?

Ik lees verschillende dingen die elkaar tegen spreken, en ik hoop dat iemand me hier info en/of ervaringen over kan geven.

Alvast bedankt,
pi_46130288
ketting van de lul geneukt aaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuwwwwww!!! Kwestie van wachten hoorde ik van een maat van me, schijnt vanzelf wel weer te gefixed te worden. Sterkte met de periode van onthouding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')