quote:Dat kan ik me heel goed voorstellen... brrrr het is geen pretje, hoewel het niet echt veel pijn doet, gewoon het id dat er iets met je pielemoos is
Op zaterdag 29 maart 2003 20:12 schreef Kwark het volgende:
en een paar maanden heb ik met een trauma gelopen waardoor ik alleen maar heel zachtjes durfte te neuken...
quote:Jij slaat de spijker op de kop
Op maandag 14 oktober 2002 13:47 schreef koelele het volgende:
Pff als ik terugdenk aan wat ik vroeger me lul allemaal heb aangedaan (zonder blijvende gevolgen) dan dan... moet dat wel een retestrakke kut zijn geweest
Maar ik zou het idd laten rusten weekje en dan kijken hoe alles vaart.
quote:dat had ik ook. ik durfde eerste tijd ook niet meer lekkere harde diepe halen te maken. omf wat deed dat toen pijn als je moest zeiken.
Op zaterdag 29 maart 2003 20:12 schreef Kwark het volgende:
Hier nog een slachtoffer. Niks aan gedaan, gewoon laten genezen. Alleen deed het nog een week pijn met zeiken, en een paar maanden heb ik met een trauma gelopen waardoor ik alleen maar heel zachtjes durfte te neuken...
[link]www.sexwoordenboek.nl/toompje.html [/link]quote:Op zaterdag 29 maart 2003 20:11 schreef StefanP het volgende:
De dokter doet precies wat er al gezegd wordt....je toompje doorsnijden (zon electrisch mes, brand gelijk de bloedvaatjes dicht. Duurt ongeveer 5 seconden.... en ja, huisarts doet dat meestal zelf. (wel een week of 2 niet neukenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:16 schreef satecl het volgende:
je toompje doorsnijden...wat doet de dokter dan precies en hoelang duurt het(als het wle bij de dokter moet)....???
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:42 schreef JMrules het volgende:
[..]
De dokter doet precies wat er al gezegd wordt....je toompje doorsnijden (zon electrisch mes, brand gelijk de bloedvaatjes dicht. Duurt ongeveer 5 seconden.... en ja, huisarts doet dat meestal zelf. (wel een week of 2 niet neuken)
Hij bedankt je voor je advies, al is dat meisje is nu gelukkig al 19quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:16 schreef Erick1985 het volgende:
Tja TSje; met 16 jaar kun je ook nog niet verwachten dat alles volgroeit is en tegen een stootje kan hè...
Misschien is het nog steeds actueelquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:29 schreef Enil het volgende:
Laten we voor het gemak eens een topic uit 2002 omhoog schoppen en de TS advies geven...
Ik had het over het jongetje waarbij het gescheurd is. Drie jaar later of nie; toen was ie 16.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:26 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hij bedankt je voor je advies, al is dat meisje is nu gelukkig al 19![]()
oftewel...je bent een beetje laat![]()
Dus als ik het goed begrijp,,,is het ff 5sec doorbijten en dan ben je klaar...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:42 schreef JMrules het volgende:
[..]
De dokter doet precies wat er al gezegd wordt....je toompje doorsnijden (zon electrisch mes, brand gelijk de bloedvaatjes dicht. Duurt ongeveer 5 seconden.... en ja, huisarts doet dat meestal zelf. (wel een week of 2 niet neuken)
We maken er gewoon een centraal "toompje gescheurd" topic van.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:29 schreef Enil het volgende:
Laten we voor het gemak eens een topic uit 2002 omhoog schoppen en de TS advies geven...
ff bezoekje aan de doktor brengen misschien :S?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:16 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
Nu ik dit lees, denk ik dat ik hetzelfde heb sinds enkele maanden. Ik vroeg me al af wat het was, maar durfde niet naar de huisarts te gaan.
Ik loop er dus al lang mee rond en heb sinds een maand weer seks, wat niet altijd wil lukken. Wanneer ik een condoom over me lul trek doet het pijn.
Mijn voorhuid hangt gewoon niet meer vast aan men eikel
Ook is men lul nu exra gevoelig...
Oh wat moet ik toch doen?
kan geen kwaad, mij ex wou eens zo genaamt bijten in me eikel tijdens het pijpen en bleef haken met een hoektand .. ik mis nu een klein 3hoekje uit me toompjequote:Op zaterdag 12 oktober 2002 19:04 schreef Wazi het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:19 schreef wilwilwel het volgende:
[..]
kan geen kwaad, mij ex wou eens zo genaamt bijten in me eikel tijdens het pijpen en bleef haken met een hoektand .. ik mis nu een klein 3hoekje uit me toompje![]()
Dit is het bandje aan de onderkant van de penis, waarmee de voorhuid aan de eikel vastzit. Het lijkt op het bandje waarmee je tong aan de onderkant vastzit.quote:Op zaterdag 29 maart 2003 20:11 schreef StefanP het volgende:
ik zou nog veel meer posten op fok en vooral niet naar de dokter gaanquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:16 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
Nu ik dit lees, denk ik dat ik hetzelfde heb sinds enkele maanden. Ik vroeg me al af wat het was, maar durfde niet naar de huisarts te gaan.
Ik loop er dus al lang mee rond en heb sinds een maand weer seks, wat niet altijd wil lukken. Wanneer ik een condoom over me lul trek doet het pijn.
Mijn voorhuid hangt gewoon niet meer vast aan men eikel
Ook is men lul nu exra gevoelig...
Oh wat moet ik toch doen?
lol jah gelukkig zijn dokters enge wezens die je vooral niet van je kwaal af kan helpenquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:33 schreef avotar het volgende:
[..]
ik zou nog veel meer posten op fok en vooral niet naar de dokter gaan
Ongeveer net zo lang als iedere andere bloeduitstorting op je lichaam erover doet te verdwijnenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:47 schreef mercuriusss het volgende:
Mijn toompje is een week geleden ook ingescheurd. Veel bloed, dus dat was schrikken. Nou is het wondje wel geheeld, maar zit er nog steeds een blauwpaarse plek op mijn eikel. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Vraag me namelijk echt af hoe lang het duurt voordat die plek weg is. Is namelijk aardig gevoelig...
Alvast bedankt voor jullie reactie!!!
Dit heb ik okquote:Op maandag 14 oktober 2002 13:14 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Bij mij bleef er een hapje uit en lag het steeds weer open. Een week gevoelig en pijn bij het neuken. Toen ben ik dus maar naar de huisarts gegaan.
Dit heb ik dus ookquote:Op zondag 15 mei 2005 19:45 schreef bluuf het volgende:
De mijne is jaren geleden afgescheurd!!!
Hij was al ingescheurd, maar toch door blijven neuken (eventjes jezelf over de pijn heenzetten en na een paar minuten voel je het al niet meer),
Advies graagquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dit heb ik okBij mij is er dus ook een hapje uit (hihi, dat klinkt schattig
)
[..]
Dit heb ik dus ookHet moment dat mn voorhuid naar achteren gaat, heb ik daar wel even een vervelend gevoel, maar dat gaat na een tijdje weer over.
--------------
Wat nu? Ik kan ermee doen wat ik wil, maar functioneren zoals hij moet, doet hij ook weer niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |