abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6248791
Afgelopen nacht heb ik sex gehad met een meisje dat echt een TE strakke kut had. Hierdoor is ineens m'n toompje een beetje ingescheurd. Heeft iemand enig idee of dit kwaad kan, en zo ja, wat ik eraan kan doen? Het is echt weinig ingescheurd. Zo'n 1,5 mm...
pi_6248794
Ik geloof dat dat niet veel kwaad kan.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_6248831
Het deed wel echt tering veel pijn! Iemand misschien tips hoe je dit voorkomt in de toekomst?
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 19:14:36 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6248877
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:08 schreef Wazi het volgende:
Het deed wel echt tering veel pijn! Iemand misschien tips hoe je dit voorkomt in de toekomst?
Je pik niet in een te strakke kut duwen en wachten tot ze echt geil is misschien

Kan verder geen kwaad imho.

The truth was in here.
pi_6248887
quote:
naar mijn idee heeft het scheuren van het toompje niks te maken met de strakheid van iemands kut maar meer met de manier waarop je met elkaar bezig bent geweest. Te wild gedaan bv.

Mijn ex heeft het ook gehad, is toen bij de dokter geweest en is met de zelfde vaart weer naar huis teruggestuurd. Kon niets aangedaan worden, kon geen kwaad en de volgende keer rustiger aan doen. Dat rustiger aan doen was geen probleem heeft er een week lang nog last van gehad

Mocht je het niet vertrouwen dan kun je natuurlijk naar de dokter gaan, hij/zij is er niet voor niets

pi_6248920
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:04 schreef Wazi het volgende:

wat ik eraan kan doen?

Het toompje laten verwijderen door een chirurg.

Besnijden dus

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_6248946
Als het toompje scheurt, groeit het dan nog wel vast eigenlijk? Nee toch? In dat geval lijkt het me dat je alleen die ene keer te wild deed.
123
pi_6252825
Heb ik ook gehad en het moest gehecht worden. Heel pijnlijk.... Maar het is allemaal weer goed gekomen en ik mag er alles weer mee van de dokter
  zondag 13 oktober 2002 @ 01:12:09 #9
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_6253019
Als je dit vaker gaat krijgen kan je naar de dokter. En kan jij je toompje later verlengen. Dit is een kleine ingreep waarna je dan geen last meer van een gescheurd toompje hebt.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_6253069
quote:
Afgelopen nacht heb ik sex gehad met een meisje dat echt een TE strakke kut had.
Nie LULLIG, maar jij komt echt graag to the point he???

Auw, doet dat niet pijn? Ik denk dat je gewoon een weekje rustig aan moet doen, dan komt het vanzelf wel weer goed

zondag 13 oktober 2002 @ 02:57:40 #11
36596 SPaC3MaN
coole lanparty www.explolan.nl
pi_6254236
ik heb het ook gehad. deed pijn maar het ging van zelf weer over. ff door bijten en geen sex teminste ik wou geen sex.
Zin een een COOLE lanparty CHECK www.EXPLOLAN.NL
pi_6254247
dat gebeurt dus nooit meer, 1 keer inscheuren, en je hebt t gehad.
Weet ik uit ervaring....auw........
When does the hurting stop ? ...
  zondag 13 oktober 2002 @ 03:07:47 #13
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_6254315
niets aan doen
komt wel goed...
smile :D
pi_6258859
Gaat vast wel over, en anders heb je pech

[Dit bericht is gewijzigd door ErwinS op 13-10-2002 16:45]

zondag 13 oktober 2002 @ 20:52:25 #15
30926 funnyfox
De mortuis nil nisi bene
pi_6263235
Ik heb het ook gehad doet idd tering veel pijn.....en pas op als je weer sex gaat hebben scheurt nl. zo weer Beetje rustig aan doen dus de komende tijd maar geneest wel weer, althans bij mij. Trouwens het bloedde als een gek bij mij iemand anders dat dan ook gehad ??
een vooroordeel is ook een oordeel, geen mening is ook een mening...
pi_6266812
Funnyfox, dat had ik inderdaad ook! Hoe lang duurde het bij jou totdat het weer echt over was? Langer dan een week?

Het bloedde btw inderdaad behoorlijk! Deed echt behoorlijk pijn!

pi_6271542
twee keer overkomen, eerste keer niet doorgehad, vind je opeens wat bloed op bed. Vdin was niet ongesteld zei ze. Opeens zie je een bloeddruppel op je eikel.

tweede keer voelde ik hem wel scheuren. gelijk eruit en naar de WC (naakt over de gang bij d'r ouders)..

duurde goeie week en nu zit er een klein littekentje

maandag 14 oktober 2002 @ 12:22:42 #18
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_6272355
fuk man... je moet ook geen droge kutjes neuken
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_6272452
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 12:22 schreef ramsesii het volgende:
fuk man... je moet ook geen droge kutjes neuken
Of heel groot geschapen zijn
  maandag 14 oktober 2002 @ 12:31:08 #20
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_6272470
Als het blijft bloeden als je seks hebt naar de huisarts gaan.
Kan zijn dat je doorverwezen wordt naar een uroloog, die de boel een beetje verlengt. (Frenulum plastiek opzo noemde hij het)
Mij werd gezegd, dat door het steeds scheuren, m'n toompje door het litteken weefsel korter werd, zodat ik er alleen maar meer last van zou krijgen.
Gewoon poli klinische operatie, alleen de verdoving was even doorbijten, de rest viel reuze mee. Je zit wel anderhalve week met wat hechtingen in je pik, maar die lossen vanzelf op en met de zalf viel de jeuk reuze mee.
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
pi_6272912
Maar... aangezien er echt een stukje los is gescheurd, scheurt dat de volgende keer dan niet weer verder in?!
  maandag 14 oktober 2002 @ 13:14:46 #22
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_6272938
Bij mij bleef er een hapje uit en lag het steeds weer open. Een week gevoelig en pijn bij het neuken. Toen ben ik dus maar naar de huisarts gegaan.
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
pi_6273014
paracetamol??

Maar ff serieus.
Lijkt me dat je dan toch ff naar de dokter moet gaan, je zal vast niet de eerste zijn die dit overkomt.

maandag 14 oktober 2002 @ 13:37:18 #24
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_6273189
Okeeeee nu zal ik dus echt de enige niet wezen, maar wel de enige die het vraagt....uuuuh toompje? Is dat het gene wat je voorhuid aan je eikel verbind zeg maar?

Zo ja, dan heb ik dat wel eens gehad...althans 1 keer en was meteen afgescheurd....heb een weekje last van pijn gehad, maar wel zo gelaten...en ik moet zeggen heb er eigenlijk wel veel profijt van heb. lol

Had namelijk eerst dat mijn voorhuid niet zover terug kon...eigenlijk net onder de eikel en dat was al irritant...nu nooit meer last van.

Dus ik zou zeggen...zolang je geen ontsteking krijgt ofzow...gewoon laten....of beter even door laten knippen door de doktor ofzow...ik heb echt gemerkt dat ik er in al die jaren ervoor niks aan had lol

Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_6273321
Pff als ik terugdenk aan wat ik vroeger me lul allemaal heb aangedaan (zonder blijvende gevolgen) dan dan... moet dat wel een retestrakke kut zijn geweest

Maar ik zou het idd laten rusten weekje en dan kijken hoe alles vaart.

maandag 14 oktober 2002 @ 13:49:24 #26
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_6273356
*bibber*
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_6275130
Ontsteken!? Hoe zorg ik dat dat niet gebeurt?!
  maandag 14 oktober 2002 @ 16:55:24 #28
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_6276532
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 15:46 schreef Wazi het volgende:
Oh jee oh jeee panieeeeeek....

Je niet meteen druk maken hoor.....gewoon goed schoon houden. Lauw water lijkt me prima en dan zal het allemaal wel mee vallen....zoals ik zei bij mij was dat toompje (Als ik het dus over het toompje heb lol) volledig afgescheurd en het kwam allemaal goed hoor dus ik zou me er niet _te_ veel zorgen om gaan maken. (Toen het gebeurde, was ik aan het backpacken door de States, wat de condities ook wel wat minder maakte...maar goed das off topic)

Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_6282420
WELEENS VAN GLIJMIDDEL NGEHOORD
pi_6410843
dus als ik het goed begrepen heb, geneest dat "te kort" waardoor je wat probjes kan hebben en dat kan dan weer verlengd worden (met een weekje ongemak)? (na compleet doorscheuren dus)

ik dacht juist ergens eens gelezen te hebben da het werd doorgeknipt om juist de voorhuid losser te maken?

verwarrend allemaal....

pi_6411514
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 14:42 schreef GulDukat het volgende:
dus als ik het goed begrepen heb, geneest dat "te kort" waardoor je wat probjes kan hebben en dat kan dan weer verlengd worden (met een weekje ongemak)? (na compleet doorscheuren dus)

ik dacht juist ergens eens gelezen te hebben da het werd doorgeknipt om juist de voorhuid losser te maken?

verwarrend allemaal....

bij mij is het helemaal niet tekort genezen, ik heb zelfs het idee dat ik mijn voorhuid verder terug kan trekken.....
pi_6412648
kortom.....menselijk lichaam is vaag
pi_6412699
ik ken dat, ook eens gehad. 3 weken 'minder fanatiek' kunnen feesten in bed, daarna nergens meer last van.

maar toen het scheurde bloeide het als een versgeslacht stuk schaap ...

Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_6413553
Niet als een bezetene je lul erin stoppen en maar pompen ... maar laat haar ook genieten.
pi_6413593
Oei dat lijkt me pijn doen, jeetje. Maar het komt allemaal wel goed, als je nu maar eventjes rustig aan doet he!
Het is koffietijd, voor jou en dat weet je, lekker gezellig, tijd voor jezelf
pi_6415166
Heb ik ook :\

En elke keer als er vocht bijkomt voel je het weer

pi_6430391
Ik kan wel zeggen dat het nu na 2 weken genezen lijkt
pi_6440149
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 15:24 schreef Wazi het volgende:
Ik kan wel zeggen dat het nu na 2 weken genezen lijkt
Jij blij... hoop dat het bij mij ook zo is. Voel weinig voor een bezoekje aan de huisarts.
pi_6464723
Die huisarts heeft al meer geslachtsorganen en vage scheurtjes op de meest vreemde plaatsen gezien......je hoeft je er echt niet voor te schamen hoor
pi_6484293
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 15:33 schreef GulDukat het volgende:
Die huisarts heeft al meer geslachtsorganen en vage scheurtjes op de meest vreemde plaatsen gezien......je hoeft je er echt niet voor te schamen hoor
Had gister geen pijn meer, denk dat het weer kan
  zondag 27 oktober 2002 @ 21:57:56 #41
25377 bridge_koning
dus hier moet een wijze tekst?
pi_6495674
Een oplossing is om een condoom te dragen. ook wel prettig tegen andere dingen dan een gescheurde toom. (kinderen dus)
pi_6497069
quote:
Wat jodium erop doen Auw..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_6845955
Nu wéér gescheurd

En bloedde als een rund.

Zooi is het.

woensdag 20 november 2002 @ 19:18:40 #44
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_6910872
Twee keer gehad, beide keren na snelle sex in de zee....

Heb je een weekje last van, goed schoon houden, lul wassen na het plassen, voorzichtige sex.............

Feyenoord!!! * Barça
pi_6911549
Voortaan iets rustiger aan doen..

maar als je last blijft houden zou ik, hoe beschamend het soms ook is, toch even naar de huisarts gaan...

Doei.
pi_6914584
quote:
Afgelopen nacht heb ik sex gehad met een meisje dat echt een TE strakke kut had. Hierdoor is ineens m'n toompje een beetje ingescheurd. Heeft iemand enig idee of dit kwaad kan, en zo ja, wat ik eraan kan doen? Het is echt weinig ingescheurd. Zo'n 1,5 mm...
He....wees gerust, dit kan absoluut geen kwaad.
Heb het zelfde al een bij een toenmalige vriend gehad, ik nam hem tijdens het pijpen een beetje te hard onder handen, met als gevolg.......ook een 1.5 a 2 c.m. ingescheurd, en behoorlijk bloeden.
Na 2 weken rust (met de sex) was het netjes aangegroeid, en konden we nog beter als voorheen, omdat hij nu meer ruimte had, en volgens hem was het beter als voorheen.
Maar inderdaad het was wel effe schrikken.
Dus komt goed, maar kijk wel of het netjes hersteld.
Doeiiiiiiii
leven en laten leven!
pi_6914743
quote:
Nou gewoon ondanks dat het ingescheurd is, netjes schoonwassen.
Na het plassen wel even je geslachtsdeel afdeppen met w.c. papier!
Dit is trouwens altijd wel zo fris en schoon, niet alleen nu!
Daarmee voorkom je ook shimmels en wat veel mannen vergeten dat je zo ook veel fisser ruikt daar onder!. Wij vrouwen vegen toch ook af?
Dus vooral nu nadrogen, en dan voorkom je ellende.
Doen
leven en laten leven!
pi_8343788
quote:
tsss......je kan ook wachten tot ze 12 is...
  zaterdag 8 februari 2003 @ 01:25:43 #49
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_8344257
quote:
Op zondag 17 november 2002 09:52 schreef Viperdesign het volgende:
Nu wéér gescheurd

En bloedde als een rund.

Zooi is het.

Je kunt het beste minstends weekje wachten met sex..
Heb het ook gehad, 2-3 dagen ging het steeds open, je moet ook voorzichtig zijn bij het naar de wc gaan en na een weekje kon ik weer voorzichtig gepijpt worden

Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 18:22:56 #50
45801 Thewiseman
thewiseman@garia.net
pi_8352703
Iets minder met je zelf spelen zodat je lul een beetje kan genezen.
zorg dat ze goed nat is als je gaat douwen.
Of neem glij middel en een rubber
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')