quote:Je pik niet in een te strakke kut duwen en wachten tot ze echt geil is misschien
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:08 schreef Wazi het volgende:
Het deed wel echt tering veel pijn! Iemand misschien tips hoe je dit voorkomt in de toekomst?
Kan verder geen kwaad imho.
quote:naar mijn idee heeft het scheuren van het toompje niks te maken met de strakheid van iemands kut maar meer met de manier waarop je met elkaar bezig bent geweest. Te wild gedaan bv.
Het deed wel echt tering veel pijn! Iemand misschien tips hoe je dit voorkomt in de toekomst?
Mijn ex heeft het ook gehad, is toen bij de dokter geweest en is met de zelfde vaart weer naar huis teruggestuurd. Kon niets aangedaan worden, kon geen kwaad en de volgende keer rustiger aan doen. Dat rustiger aan doen was geen probleem heeft er een week lang nog last van gehad
Mocht je het niet vertrouwen dan kun je natuurlijk naar de dokter gaan, hij/zij is er niet voor niets
quote:Het toompje laten verwijderen door een chirurg.
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:04 schreef Wazi het volgende:wat ik eraan kan doen?
Besnijden dus
quote:Nie LULLIG, maar jij komt echt graag to the point he???
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:04 schreef Wazi het volgende:
Afgelopen nacht heb ik sex gehad met een meisje dat echt een TE strakke kut had.
Auw, doet dat niet pijn? Ik denk dat je gewoon een weekje rustig aan moet doen, dan komt het vanzelf wel weer goed
[Dit bericht is gewijzigd door ErwinS op 13-10-2002 16:45]
Het bloedde btw inderdaad behoorlijk! Deed echt behoorlijk pijn!
tweede keer voelde ik hem wel scheuren. gelijk eruit en naar de WC (naakt over de gang bij d'r ouders)..
duurde goeie week en nu zit er een klein littekentje
quote:Of heel groot geschapen zijn
Op maandag 14 oktober 2002 12:22 schreef ramsesii het volgende:
fuk man... je moet ook geen droge kutjes neuken
Maar ff serieus.
Lijkt me dat je dan toch ff naar de dokter moet gaan, je zal vast niet de eerste zijn die dit overkomt.
Zo ja, dan heb ik dat wel eens gehad...althans 1 keer en was meteen afgescheurd....heb een weekje last van pijn gehad, maar wel zo gelaten...en ik moet zeggen heb er eigenlijk wel veel profijt van heb. lol
Had namelijk eerst dat mijn voorhuid niet zover terug kon...eigenlijk net onder de eikel en dat was al irritant...nu nooit meer last van.
Dus ik zou zeggen...zolang je geen ontsteking krijgt ofzow...gewoon laten....of beter even door laten knippen door de doktor ofzow...ik heb echt gemerkt dat ik er in al die jaren ervoor niks aan had lol
Maar ik zou het idd laten rusten weekje en dan kijken hoe alles vaart.
quote:Oh jee oh jeee panieeeeeek....
Op maandag 14 oktober 2002 15:46 schreef Wazi het volgende:
Ontsteken!? Hoe zorg ik dat dat niet gebeurt?!
Je niet meteen druk maken hoor.....gewoon goed schoon houden. Lauw water lijkt me prima en dan zal het allemaal wel mee vallen....zoals ik zei bij mij was dat toompje (Als ik het dus over het toompje heb lol) volledig afgescheurd en het kwam allemaal goed hoor dus ik zou me er niet _te_ veel zorgen om gaan maken. (Toen het gebeurde, was ik aan het backpacken door de States, wat de condities ook wel wat minder maakte...maar goed das off topic)
ik dacht juist ergens eens gelezen te hebben da het werd doorgeknipt om juist de voorhuid losser te maken?
verwarrend allemaal....
quote:bij mij is het helemaal niet tekort genezen, ik heb zelfs het idee dat ik mijn voorhuid verder terug kan trekken.....
Op dinsdag 22 oktober 2002 14:42 schreef GulDukat het volgende:
dus als ik het goed begrepen heb, geneest dat "te kort" waardoor je wat probjes kan hebben en dat kan dan weer verlengd worden (met een weekje ongemak)? (na compleet doorscheuren dus)
ik dacht juist ergens eens gelezen te hebben da het werd doorgeknipt om juist de voorhuid losser te maken?verwarrend allemaal....
maar toen het scheurde bloeide het als een versgeslacht stuk schaap ...
quote:Jij blij... hoop dat het bij mij ook zo is. Voel weinig voor een bezoekje aan de huisarts.
Op woensdag 23 oktober 2002 15:24 schreef Wazi het volgende:
Ik kan wel zeggen dat het nu na 2 weken genezen lijkt
quote:Had gister geen pijn meer, denk dat het weer kan
Op vrijdag 25 oktober 2002 15:33 schreef GulDukat het volgende:
Die huisarts heeft al meer geslachtsorganen en vage scheurtjes op de meest vreemde plaatsen gezien......je hoeft je er echt niet voor te schamen hoor
quote:Wat jodium erop doen
Heb je een weekje last van, goed schoon houden, lul wassen na het plassen, voorzichtige sex.............
maar als je last blijft houden zou ik, hoe beschamend het soms ook is, toch even naar de huisarts gaan...
quote:He....wees gerust, dit kan absoluut geen kwaad.
Afgelopen nacht heb ik sex gehad met een meisje dat echt een TE strakke kut had. Hierdoor is ineens m'n toompje een beetje ingescheurd. Heeft iemand enig idee of dit kwaad kan, en zo ja, wat ik eraan kan doen? Het is echt weinig ingescheurd. Zo'n 1,5 mm...
quote:Nou gewoon ondanks dat het ingescheurd is, netjes schoonwassen.
quote:tsss......je kan ook wachten tot ze 12 is...
Afgelopen nacht heb ik sex gehad met een meisje dat echt een TE strakke kut had. Hierdoor is ineens m'n toompje een beetje ingescheurd. Heeft iemand enig idee of dit kwaad kan, en zo ja, wat ik eraan kan doen? Het is echt weinig ingescheurd. Zo'n 1,5 mm...
quote:Je kunt het beste minstends weekje wachten met sex..
Op zondag 17 november 2002 09:52 schreef Viperdesign het volgende:
Nu wéér gescheurd
En bloedde als een rund.Zooi is het.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |