abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36160481
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:48 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Advies graag
Lekker naar de dokter en er iets aan doen. Als hij niet werkt, zoals hij moet werken, dan moet je er iets aan doen, simpel...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_38437488
Een maand of 2 geleden had ik (voor de 500ste keer) seks met mn vriendin. Maar ik wou mn penis iets te snel effe naar binnen schuiven, terwijl zij nog niet nat genoeg was. Bijgevolg voelde ik ineens een helse pijn daar beneden, en haalde 'hem' er terug uit.
Ik bloedde als een volgetankte bloekzuiger (de plekken zie je nog op mn beddelaken).
Mn vriendin wat in paniek, ze wist niet wat het was (ik had het hier al gelezen, dus mijn euro viel al snel).
Mn penis heeft een 2 tal weken vreselijk pijn gedaan telkens ik weer naar binnen ging (ook met condoom om).

Nu doet het geen pijn meer, maar elke keer heb ik schrik dat het weer van da gaat zijn, en het dus verder gaat scheuren.

Nu overweeg ik om het opertief volledig los te laten maken (lijkt me zeer korte ingreep).

Maar ik durf het eerlijk gezegd niet.
Mn vriendin raad me ook aan om het te doen.
Maar ik weet niet hoe ik het aan mn ouders moet vertellen (thuis lollen we veel over seks, maar vanaf het serieus begint te worden slaan mn ouders volledig dicht)

En ook weet ik niet hoe ik het moet doen, eerst naar huisarts gaan, of direct naar kliniek lopen (en aan onthaal of zo zeggen dak mn toompje wil laten afsnlijden :p)

Ook heb ik soms wel last dat mn voorhuid wat te strak is, hij schuift wat pijnlijk over mn eikel.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 10:26:15 #103
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_38911335
Yeah, het doet me goed dat nu ik hier in het ziekenhuis zit, en over een uur een afspraak heb met de uroloog ik blijkbaar niet de enige ben met een scheurtje in zijn kleine vriend.

Ik had er al maanden last van, steeds genas het weer en steeds scheurde het weer, toen ik er opeens achter kwam dat er ook wat aan te doen was. Dus ik naar de huisarts, en nu, een maand later, gaat er dus over een klein uurtje dan eindelijk het mes er in. En ik kijk er zo ontzettend tegenop. Kom op zeg, een mes, een fuckin' elektrisch mes, net onder je eikel? Wat wij mannen allemaal wel niet over hebben onze vrouwen tevreden te stellen!

Wens me succes
pi_38992994
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 10:26 schreef Scylla het volgende:
Yeah, het doet me goed dat nu ik hier in het ziekenhuis zit, en over een uur een afspraak heb met de uroloog ik blijkbaar niet de enige ben met een scheurtje in zijn kleine vriend.

Ik had er al maanden last van, steeds genas het weer en steeds scheurde het weer, toen ik er opeens achter kwam dat er ook wat aan te doen was. Dus ik naar de huisarts, en nu, een maand later, gaat er dus over een klein uurtje dan eindelijk het mes er in. En ik kijk er zo ontzettend tegenop. Kom op zeg, een mes, een fuckin' elektrisch mes, net onder je eikel? Wat wij mannen allemaal wel niet over hebben onze vrouwen tevreden te stellen!

Wens me succes
Succes !!!
pi_39246810
wens mij ook maar suc6 zit er nu 3 dagen mee:(
pi_39274270
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:20 schreef pimpim het volgende:
wens mij ook maar suc6 zit er nu 3 dagen mee:(
Dan wens ik jou ook succes!
pi_39292471
dat lijkt me best wel pijnlijk was ze niet nat genoeg ofzo?
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
  maandag 3 juli 2006 @ 11:43:32 #108
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_39469521
Mensen die dit al eens hebben gehad en ook naar de polikliniek zijn geweest: hoelang duurt het ongeveer voordat je kleine vriend weer volledig operationeel is en wanneer vallen die hechtingen eruit?

Ah, na even zoeken:
quote:
Na 7 tot 10 dagen zullen de korstjes van de wond beginnen te vallen.
De hechtingen die gebruikt worden zijn meestal hechtingen die vanzelf oplossen of eruit vallen na één tot drie weken.
quote:
Het is belangrijk om erecties zoveel mogelijk te voorkomen gedurende het genezingsproces.
Sex is meestal weer mogelijk na twee tot drie weken wanneer de wond genezen is en je geen pijn meer voelt.
Niet cool. Helemaal niet cool.
pi_41468927
Valt reuze mee, hechting zijn echt alleen nodig als het erg bloed.

Je voelt er niks van, verdoving voelt hetzelfde als verdoving bij tanden trekken, en valt dus mee.
Naderhand hoort het ook geen pijn te doen!

Alleen even niet seksen.
Blaaaaaat
pi_41659425
Dit is mij dus ook overkomen, ongeveer een week geleden. Ik ging bij mijn (net nieuwe) vriendin naar binnen, het was pas de tweede keer dat we "all the way" gingen, en ongeveer halverwege opeens een felle pijn in mijn pielemoos. "Auw," zeg ik, en haal hem naar buiten. En bloeden dat ie deed! Ik ben het nu rustig aan aan het doen, en hoop dat het vanzelf goed geneest. Het is nog altijd flink pijnlijk, en als ik er over een week of wat nog niet vanaf ben ga ik toch maar eens langs de huisarts (ik vind het namelijk ietwat genant...).
Bijgeloof brengt ongeluk.
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:06:33 #111
158680 Jodocus
Aaltje zat op een paaltje.....
pi_42041663
De enige echte oplossing: laat 'm in het ziekenhuis besnijden, heb je nooit meer last van je toompje!
De besnijdenis is een fluitje van een cent in dagverpleging of poliklinisch.
"Aah...., help mij toch!"
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:01:27 #112
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_42076658
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:06 schreef Jodocus het volgende:
De enige echte oplossing: laat 'm in het ziekenhuis besnijden, heb je nooit meer last van je toompje!
De besnijdenis is een fluitje van een cent in dagverpleging of poliklinisch.
Er zijn genoeg mannen die niet graag een deel van hun lichaam kwijtraken
bb_koning.hyves.nl
pi_43317439
Ik heb dit ook een keer meegemaakt bij mijn eerste vriendinnetje... die had nog niet zo veel ervaring en die trok me zo hard af dat het toompje scheurde.. damm dat deed best pijn. Ik dacht echt dat het niet meer goed zou komen aangezien er een flinke scheur in zat. Heb toen uit voorzorg een maand lang niks gedaan op sexueel gebied. Uiteindelijk is het wel genezen gelukkig en ik hoefde er niet voor naar de huisarts.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:00:50 #114
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_43322049
Ik heb morgen een afspraak bij de uroloog, maar ik ga die afzeggen, ik ben bang. Overigens heb iki het idee dat het nu wel goed genezen is, dat kan toch? Dat zegt diegene hier boven me ook.

En ik moet morgen naar school
bb_koning.hyves.nl
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:02:55 #115
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_43322106
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:00 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb morgen een afspraak bij de uroloog, maar ik ga die afzeggen, ik ben bang. Overigens heb iki het idee dat het nu wel goed genezen is, dat kan toch? Dat zegt diegene hier boven me ook.

En ik moet morgen naar school
Smoesjes verzinnen

Ik zou toch maar gaan als ik jou was
pi_43328346
Nadat het bij mij genezen was... voelde het toompje nogal strak aangespannen, en hard aan. Ik had echt het gevoel dat hij zo weer kon scheuren. Je moet het echt even de tijd geven om te laten genezen, zodat hij weer een beetje elastisch word.

Mocht het na een tijdje nog niet genezen dan zou ik zeker naar de uroloog gaan, niks engs aan toch ?
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43901309
Toompje wordt niet soepeler als het beetje is ingescheurd en daarna weer is genezen. Er is littekenweefsel ontstaan en dat is minder soepel dan het oorspronkelijke weefsel.

Laat het gewoon openbranden, doet echt geen pijn (verdoving) en je hebt er nooit meer last van. Bovendien is het maar een peesje, er zit echt niet onwijs veel gevoel in ofzo.
pi_45253378
iig voorlopig even geen seks hebben tot het genezen is. Als je dan weer gaan seksen, probeer het dan ook eens leuk te maken voor het meisje, zodat ze ontspannen is en goed nat kan worden. Want er bestaat niet iets als "een strakke kut". Alleen als je vriendin 8 is misschien.
pi_45942171
Een aantal weken geleden ben ik naar de huisarts geweest, de strakke voorhuid bij een erectie. Die heeft me crème voorgeschreven voor 4 weken

Nu heb ik de 4 weken bijna erop zitten, de crème heeft voor een gedeelte geholpen, maar nu kom ik erachter dat mijn toompje te kort is. Nu heb ik een aantal vragen, waar ik geen duidelijkheid over kan vinden (verschillende informatiebronnen spreken elkaar tegen):

1- Hoe wordt een toompje verlengd? Ik lees verhalen van mensen waarbij het ingescheurd is, het dichtgroeit, en het goed is, bij andere wordt het juist weer korter door het litteken. Ik heb ergens gelezen dat ze bij een verlenging verschillende insneden maken en deze weer dicht laten groeien. Is het ook mogelijk om het hele toompje weg te halen, zonder verdere besnijdenis ?

2- Ik heb ook iets gelezen over het openbranden van het toompje. Word er dan ook een snee in gemaakt, alleen dichtgebrand zodat niet meer dichtgroeit?

3- Wordt het dichtbranden alleen door de uroloog gedaan of ook door de huisarts?

Ik lees verschillende dingen die elkaar tegen spreken, en ik hoop dat iemand me hier info en/of ervaringen over kan geven.

Alvast bedankt,
pi_46130288
ketting van de lul geneukt aaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuwwwwww!!! Kwestie van wachten hoorde ik van een maat van me, schijnt vanzelf wel weer te gefixed te worden. Sterkte met de periode van onthouding
pi_46969163
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:47 schreef Abrupt het volgende:
1- Hoe wordt een toompje verlengd? Ik lees verhalen van mensen waarbij het ingescheurd is, het dichtgroeit, en het goed is, bij andere wordt het juist weer korter door het litteken. Ik heb ergens gelezen dat ze bij een verlenging verschillende insneden maken en deze weer dicht laten groeien. Is het ook mogelijk om het hele toompje weg te halen, zonder verdere besnijdenis ?

2- Ik heb ook iets gelezen over het openbranden van het toompje. Word er dan ook een snee in gemaakt, alleen dichtgebrand zodat niet meer dichtgroeit?

3- Wordt het dichtbranden alleen door de uroloog gedaan of ook door de huisarts?

Ik lees verschillende dingen die elkaar tegen spreken, en ik hoop dat iemand me hier info en/of ervaringen over kan geven.

Alvast bedankt,
Is er iemand die uit ervaring deze vragen kan beantwoorden? Ik wilde binnenkort weer eens terug naar de huisarts gaan, maar ik weet niet wat ik ervan kan verwachten. Ik heb liever dat de huisarts het zelf doet, dan dat hij me doorstuurt naar de uroloog.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 12:16:49 #122
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_46970468
Het toompje wordt als het ware opengebrand, waardoor het wat wijder wordt en waardoor het niet meer scheurt. Nadat het bij mij voor de derde keer was gescheurd, had ik geen zin meer om voorzichtig aan te gaan doen in de hoop dat het heelde, want na een tijdje zou het toch weer raak zijn. Dus ben ik naar de huisarts gegaan, die keek er even naar, stuurde me door naar de uroloog. Ook die keek er even naar, en maakte een afspraak om dat te fixen. Wat overigens een maand later was, toen het alweer zo goed als dicht gegroeid was, maar ik besloot toch maar te gaan, omdat ik er vanaf wilde zijn. En het heeft geholpen. De penis werd verdoofd, en onder het oog van een vrouwelijke appetijtelijke co-assistente brande de uroloog een sneetje in het toompje. Het wondje werd vervolgens door de rood aangelopen assistente dichtgenaaid. Hechtingen dus, die er na een week of twee drie vanzelf uitvielen. De urloog grapte er verder nog over, dat nadat hij zijn schoonzoon na beklag van zijn dochter met hetzelfde probleem had geholpen, diens hele studentenkorps op de stoep stond

Enfin, het werkte. Prima. Na die operatie (frenulum plastiek dacht ik, weet het niet helemaal zeker meer) mocht ik officieel zes weken geen seks hebben, maar naar drie weken zag het er er prima uit, en sindsdien heb ik nergens meer last van gehad. Doen dus, het kan daadwerkelijk verholpen worden.
pi_46980698
Ik kan er niet inkomen dat dat werkt. Je brand het toompje open, en daarna laat je het weer dicht hechten, dan zou je toch zeggen dat het kleiner wordt?
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:13:39 #124
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_47014802
Neen, de operatie zorgt ervoor dat het stukje vel wat wijder wordt, waardoor het niet meer knelt en ook niet meer scheurt. Ik heb tenminste nergens meer last van gehad.
pi_47017612
Ja oke, ik geloof het ook wel, maar ik moet het schijnbaar zien, wil ik me er iets bij kunnen voorstellen. En is het ook mogelijk om je toompje helemaal te laten verwijderen? Ik heb op een ander forum gelezen dat dat ook zou kunnen.
  zondag 11 maart 2007 @ 21:10:56 #126
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_47168495
Helemaal verwijderen, of zo oprekken...het kan zijn dat sommige urologen het inderdaad gewoon helemaal wegbranden. Bij mij is er ook vrij weinig van dat toompje over moet ik zeggen, het spant in elk geval niet langer strak bij een erectie. En daar gaat het om.
  maandag 7 mei 2007 @ 13:41:11 #127
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_49098534
Wat een hoop posts met 'wegbranden' hier.
Wat is er mis met een gewoon mes?
Zo ging het tenmiste bij mij: toompje zover mogelijk lossnijden (verder was te riskant voor de zenuwen) en de wond hechten.
Het is zo'n kleine ingreep dat het wel even tussendoor kon. Niet eens een afspraak hoeven te maken met de chirug. (leuke dame overigens )
pi_49294991
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:41 schreef Liopleurodon het volgende:
Wat een hoop posts met 'wegbranden' hier.
Wat is er mis met een gewoon mes?
Zo ging het tenmiste bij mij: toompje zover mogelijk lossnijden (verder was te riskant voor de zenuwen) en de wond hechten.
Het is zo'n kleine ingreep dat het wel even tussendoor kon. Niet eens een afspraak hoeven te maken met de chirug. (leuke dame overigens )
Je kan het dus dicht hechten of dicht branden. Omdat er toch al zo weinig zenuwen lopen, voel je de brandwond daarna toch niet dus zal daar vaak voor gekozen worden.
  maandag 14 mei 2007 @ 13:04:55 #129
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_49360501
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 10:56 schreef frenkck het volgende:

[..]

Je kan het dus dicht hechten of dicht branden. Omdat er toch al zo weinig zenuwen lopen, voel je de brandwond daarna toch niet dus zal daar vaak voor gekozen worden.
Weinig zenuwen
Het bovenste stukje van het toompje is het gevoeligste deel van de penis.
'Mijn' chirug gaf aan dat het dichtbranden (dus niet losbranden, daar heb je een mes voor) alleen als noodoplossing klaarstond voor het geval dat het bloeden niet met hechtingen gestopt zou kunnen worden. Kennelijk zitten er toch nadelen aan dichtbranden.
pi_49375629
quote:
Op maandag 14 mei 2007 13:04 schreef Liopleurodon het volgende:

[..]

Weinig zenuwen
Het bovenste stukje van het toompje is het gevoeligste deel van de penis.
'Mijn' chirug gaf aan dat het dichtbranden (dus niet losbranden, daar heb je een mes voor) alleen als noodoplossing klaarstond voor het geval dat het bloeden niet met hechtingen gestopt zou kunnen worden. Kennelijk zitten er toch nadelen aan dichtbranden.
Het toompje is een peesje en in pezen lopen geen zenuwen. Dat het puntje daarboven veel zenuwen bevat, maakt niet uit als je het peesje door snijdt.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:35:17 #131
48112 AboruAsli
Do ya like?
pi_49505357
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 13:14 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Fuck! Daar heb ik dus ook last van!!!!
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_50287417
Kan het toompje nog zeg maar "verder groeien" zodat hij groter wordt? als je nog 17 bent bijvoorbeeld, nog niet volwassen... of nog steeds in de puberteit.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 16:30:00 #133
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_50618909
quote:
Op zondag 10 juni 2007 00:59 schreef klc12 het volgende:
Kan het toompje nog zeg maar "verder groeien" zodat hij groter wordt? als je nog 17 bent bijvoorbeeld, nog niet volwassen... of nog steeds in de puberteit.
Je kunt proberen om het voorzichtig op te rekken.
Elke dag even mee bezig zijn (dat ben je toch wel )
Niet forceren: je wilt niet dat het scheurt (geloof me).
Lidtekenweefsel is bovendien stugger. Dat helpt ook niet.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:46:34 #134
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_54106802
* Chrishop meld zich.

Zere pik gek, niet zoveel zuipen in combinatie met heftige neuqsex .
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:07:48 #135
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_54107199
Er schijnt een soort oprekzalf voor te zijn, maar ik denk dat je daar op je 17de wat te laat voor bent.

Voor degenenen die onder het mes moeten: de verdovingsprik kan pijn doen (wisselt, naar het schijnt. Ik voelde er zelf weinig van). De huisarts kan een verdovende spray voorschrijven zodat je die prik niet zo voelt, maar meestal doet hij dat niet uit zichzelf. Maar het bestaat dus wel, dus als je het wil kun je er specifiek naar vragen.
Vampire Romance O+
pi_54107224
Al die arme pikkies.
pi_54107696
quote:
Op zondag 10 juni 2007 00:59 schreef klc12 het volgende:
Ga daar echt maar niet van uit en oprekken kan niet zodanig gebeuren dat je er helemaal geen last meer van hebt. Afspraak maken met uroloog, je ziet er misschien tegenop maar daarna ben je jezelf eeuwig dankbaar.

Prik stelt geen fuck voor, ze prikken hem echt niet in je eikel hoor. Gewoon in de schacht, voelt als een bijensteek oid. Net als elke andere verdoving.
  zondag 4 november 2007 @ 10:26:28 #138
195417 Smitju
-B-U-S-H- Rules!
pi_54351328
-edit: doe normaal!-

[ Bericht 80% gewijzigd door Sexy_Sadie op 05-11-2007 12:46:10 ]
Matennaaier sinds 2004.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 22:45:27 #139
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55783955
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 20:52 schreef funnyfox het volgende:Ik heb het ook gehad doet idd tering veel pijn.....en pas op als je weer sex gaat hebben scheurt nl. zo weer Beetje rustig aan doen dus de komende tijd maar geneest wel weer, althans bij mij. Trouwens het bloedde als een gek bij mij iemand anders dat dan ook gehad ??

Heel het bed zat onder 't bloed.
Ik krijg er spontaan weer een trauma van man!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 7 januari 2008 @ 16:59:57 #140
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_55851749
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 22:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Heel het bed zat onder 't bloed.
Ik krijg er spontaan weer een trauma van man!
Thuis?
Probeer het op vakantie maar aan het hotelpersoneel uit te leggen
(deur dicht, afrekenen en wegwezen)
  maandag 7 januari 2008 @ 20:55:04 #141
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55857703
quote:
Op maandag 7 januari 2008 16:59 schreef Liopleurodon het volgende:

[..]

Thuis?
Probeer het op vakantie maar aan het hotelpersoneel uit te leggen
(deur dicht, afrekenen en wegwezen)
Bij de hogere hotelschool school intern waar eigenlijk niemand mocht blijven slapen
L'Amour menaçant:
  woensdag 9 januari 2008 @ 10:39:32 #142
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_55892378
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Bij de hogere hotelschool school intern waar eigenlijk niemand mocht blijven slapen
OK, jij wint
Hoe waren de reacties?
pi_55899123
Ben ik de enige die bijna flauw valt van al dat gepraat over het wegbranden en hechten van toompjes? :S
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:27:16 #144
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_55900591
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Ben ik de enige die bijna flauw valt van al dat gepraat over het wegbranden en hechten van toompjes? :S
Het erover praten valt wel mee.
Het ondergaan daarentegen...
valt wel mee hoor
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:50:01 #145
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55903809
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:39 schreef Liopleurodon het volgende:

[..]

OK, jij wint
Hoe waren de reacties?
Nou, het was donker, dus ik voelde eerst alleen een steek. En daarna werd het allemaal wel erg nat. Licht aan. Bleek dus alles onder het bloed te zitten. Niet handig. Aangezien het tijdens sex was (veel bloed daar) en dronken (veel dun bloed) was dat nogal messy Reacties waren dus: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 11 januari 2008 @ 22:33:11 #146
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_55961840
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou, het was donker, dus ik voelde eerst alleen een steek. En daarna werd het allemaal wel erg nat. Licht aan. Bleek dus alles onder het bloed te zitten. Niet handig. Aangezien het tijdens sex was (veel bloed daar) en dronken (veel dun bloed) was dat nogal messy Reacties waren dus: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!
Tsk tsk Ang3l toch!

Ik was onderweg van Seattle naar LA, met de trein. We hadden een slaapkabine, waarschijnlijk gingen we over een hobbel ofzow want het toompje schuurde in 1 keer helemaal af...niks inscheuren...neehoor, mijn voorhuid zat meteen los. Niet dat ik er op dat moment erg in had, want ik heb werkelijk nog nooit zo hard gebloed. Zelfs niet toen de huid op mijn knie uitscheurde en ik mijn knieschijf letterlijk zag.

Maar goed wat doe je als diehard backpacker? Niet naar de dokter ofzow...nee hoor gewoon even zelf afbinden en wekenlang geen seks.

Nou ja bijkomend voordeel is wel dat mijn voorhuid bij een erectie nog al strak erom heen zat, dat was daarna verholpen....een soort circumcisie, maar dan anders.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 11 januari 2008 @ 22:58:08 #147
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55962403
Ok. Ik kromp ineen
L'Amour menaçant:
  zaterdag 12 januari 2008 @ 01:37:00 #148
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_55965537
Ik ben bang dat mijne er ook bijna afvalt .
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:28:47 #149
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_55970393
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 22:58 schreef Ang3l het volgende:
Ok. Ik kromp ineen
Och no pain no gain..toch.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  zaterdag 12 januari 2008 @ 14:04:57 #150
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_55972490
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 22:33 schreef Semisane het volgende:
Maar goed wat doe je als diehard backpacker? Niet naar de dokter ofzow...nee hoor gewoon even zelf afbinden en wekenlang geen seks.
Afbinden?
Als in touwtje om de schacht en straktrekken?

Volgende keer toch maar een condoom. Dat scheelt een hoop rotzooi
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:04:35 #151
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_55977196
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:04 schreef Liopleurodon het volgende:

[..]

Afbinden?
Als in touwtje om de schacht en straktrekken?
Neuh...ik heb altijd wel wat verband enzo mee als ik "backpack". Daarmee dus...en dan maar hopen dat het stopte met bloeden....wat het ook deed na een tijdje. Gelukkig hebben ze in de states goede pijnstillers te koop.
quote:
Volgende keer toch maar een condoom. Dat scheelt een hoop rotzooi
Dan loop je met een bloed gevulde condoom. Of bedoel je dat het toompje niet af was gescheurd? Tja mischien niet nee.
  maandag 14 januari 2008 @ 17:07:04 #152
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_56027339
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:04 schreef Semisane het volgende:

[..]

Neuh...ik heb altijd wel wat verband enzo mee als ik "backpack". Daarmee dus...en dan maar hopen dat het stopte met bloeden....wat het ook deed na een tijdje. Gelukkig hebben ze in de states goede pijnstillers te koop.
[..]

Dan loop je met een bloed gevulde condoom. Of bedoel je dat het toompje niet af was gescheurd? Tja mischien niet nee.
Een condoom vermindert de stress op de (overblijfselen van) het toompje.
Minder kans op scheuren dus.
De eerste tijd na het genezen durfde ik alleen maar met
Geen pijnstillers nodig gehad gelukkig. En het bloeden stopte ook vrijwel direct.
pi_59191341
morgen even lezen
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_59605303
Ik had het blijkbaar gisteravond, niks van gemerkt totdat ik vanmorgen ging pissen en ik ging echt door de fucking grond van de pijn. Het toompje is nu rood en wat opgezet en gelukkig echt minimaal ingescheurd, je ziet het bijna niet... maar fuck wat een pijn bij het pissen en lauw water.

Even een week rustig aan doen en hopelijk heb ik er dan nooit geen last meer van
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
pi_70436168
heb het juist meegemaakt!!!
Hoe beschermd ge het?
Kloop nu me ne fuckin plakker rond men lul!!
Help!!!!
pi_70437664
Ik heb gister zo die frenulum plastiek gehad, fluitje van een cent. Nog geen bloed verloren en sinds die ingreep nergens last van gehad.
pi_70441827
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:55 schreef duncannn het volgende:
Ik heb gister zo die frenulum plastiek gehad, fluitje van een cent. Nog geen bloed verloren en sinds die ingreep nergens last van gehad.

???
pi_70443531
kan er me iemand dringend zeggen hoe je ervoor zorgt dat het. bloeden stopt!
Freakin out !!!
Thnx
pi_71404076
quote:
Op zondag 28 juni 2009 11:57 schreef den_pirre het volgende:
kan er me iemand dringend zeggen hoe je ervoor zorgt dat het. bloeden stopt!
Freakin out !!!
Thnx
Gewoon een doek tegen aanhouden hielp bij mij. Had het gister/eergister ergens, bloedde als een rund (echt, wtf... hoe kan daar zoveel bloed uit komen). Maar uiteindelijk stopte het.
Blaze with the fire that is never extinguished
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:02:00 #160
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71404246
Ja precies, relaxen, doekje, pleister, klaar.
Doet ff pijn bij plassen, maar geneest wel snel.
Klaar. Verder niks meer van te merken
L'Amour menaçant:
pi_77122584
ik heb hier zon 3 weken geleden last van gehad.. op jonge leeftijd ( 17 jaar ) ook keer gehad nu 6 jaar later is het tijdens de seks weer gebeurd.. het bloede echt als een rund en afgeknepen tot bloedde afgelopen was. pijnlijk etc.. kende het wel.

nu alleen 3 weken later nadat ik 2 weken lang zalf van de dokter heb gebruikt is het wel dicht en KAN wel seks hebben maar het is echt SUPER MEGA gevoelig.. en doorstoten gaat niet ivm de pijn.. door de gevoeligheid kom je ook wat TE snel klaar..

hoeveel rust heeft die nodig?? vind 2 weken al behoorlijk lang

en wat is die operatie jullie zeiden?
wil er namelijk snel vanaf.. het is beetje irritant en seks is ook niet mega fijn ofso

het is trouwens niet afgescheurt wel flink stuk ingescheeurt.
pi_77122824
Hey, we hebben een centraal topic hierover. Je kan je vraag daar opnieuw stellen

[Centraal] Te kort toompje - Te strakke voorhuid | Deel 3
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')