Neuh...ik heb altijd wel wat verband enzo mee als ik "backpack". Daarmee dus...en dan maar hopen dat het stopte met bloeden....wat het ook deed na een tijdje. Gelukkig hebben ze in de states goede pijnstillers te koop.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:04 schreef Liopleurodon het volgende:
[..]
Afbinden?
Als in touwtje om de schacht en straktrekken?![]()
Dan loop je met een bloed gevulde condoom.quote:Volgende keer toch maar een condoom. Dat scheelt een hoop rotzooi
Een condoom vermindert de stress op de (overblijfselen van) het toompje.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Neuh...ik heb altijd wel wat verband enzo mee als ik "backpack". Daarmee dus...en dan maar hopen dat het stopte met bloeden....wat het ook deed na een tijdje. Gelukkig hebben ze in de states goede pijnstillers te koop.
[..]
Dan loop je met een bloed gevulde condoom.Of bedoel je dat het toompje niet af was gescheurd? Tja mischien niet nee.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:55 schreef duncannn het volgende:
Ik heb gister zo die frenulum plastiek gehad, fluitje van een cent. Nog geen bloed verloren en sinds die ingreep nergens last van gehad.
Gewoon een doek tegen aanhouden hielp bij mij. Had het gister/eergister ergens, bloedde als een rund (echt, wtf... hoe kan daar zoveel bloed uit komen). Maar uiteindelijk stopte het.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:57 schreef den_pirre het volgende:
kan er me iemand dringend zeggen hoe je ervoor zorgt dat het. bloeden stopt!
Freakin out !!!
Thnx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |