Dat IS TS denk ik?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:22 schreef A-mineur het volgende:
Schoonheidsideaal van TS:
[ afbeelding ]
Bovengemiddeld lelijk jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:13 schreef Ixnay het volgende:
TS plaats eens een foto van jezelf.
Beide foto's zijn ver bovengemiddeld.
Ik vind dat vrouwen mooie ronde vormen moeten hebben. Een kont en heupen dus, en een boezem. Om het af te maken dan een relatief smal middel maar niet op een manier dat er sprake is van ondervoeding.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:15 schreef NietDoen het volgende:
Heb je ook voorbeelden van wat dan het schoonheidsideaal zou moeten zijn? En kom dan niet met een foto van een normaal schattig meisje want dat is iedereen met jee eens. Het westers ideaal draait niet alleen om dikke tieten en blond haar.
Stukke beter dan die magere slungel in de OP in elk geval.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:22 schreef A-mineur het volgende:
Schoonheidsideaal van TS:
[ afbeelding ]
Hier moest ik even hatelijk om lachenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
Gozer in de OP heeft wss meer spiermassa dan TS.
Tis wel goed hoor schatje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:43 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Hier moest ik even hatelijk om lachen
Omdat het continu door m'n strot geduwd wordt. ''De mooie Victoria Secret Models'', ''de hunks met een keiharde sixpack''. Vriend, de meerderheid van jullie weet niet eens wat een sixpack inhoudt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:46 schreef Chai het volgende:
Waarom stoor jij je aan andermans ideaal?
Waar wordt het door je strot geduwd?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:49 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Omdat het continu door m'n strot geduwd wordt. ''De mooie Victoria Secret Models'', ''de hunks met een keiharde sixpack''. Vriend, de meerderheid van jullie weet niet eens wat een sixpack inhoudt.
Dat je lelijk bent en geen mooi figuur hebt gekregen van moeder natuur is een ding, maar om dan ook nog continu rond te gaan paraderen alsof je prachtig bent, alsjeblieft zeg
Hoe is dat jou mannelijk? Je klaagt net dat die kerel in de OP te schriel isquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:49 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Mooi onderlichaam, maar haar bovenlichaam is mannelijk.
Dat was ik niet, hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoe is dat jou mannelijk? Je klaagt net dat die kerel in de OP te schriel is
Enige juiste conclusie.quote:
Zo'n hele duidelijk sixpack voor een vrouw vind ik persoonlijk dan weer niet zo. Maar deze dame is in elk geval gezond. Op uithongering zul je haar dan ook niet betrappen, want dat gaat namelijk echt niet samen met krachtsport.quote:
Oh ja sorryquote:
Nah die chick in de OP is niet TE dun, ze is gewoon slank.. het hangt natuurlijk ook van de smaak van de persoon af dus eigenlijk is deze discussie zinloos..quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:46 schreef Livyatan het volgende:
Het ergste vind ik nog wel dat mensen die foto's bekijken en ook nog met posts als ''terecht schoonheidsideaal'' komen. Niet zien hoe achterlijk dun deze mensen zijn, en dan voornamelijk dat wijf. Want vrouwen horen natuurlijk gezien gewoon meer vet te hebben dan een man.
Vind je die vent in de OP ook te mager?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:48 schreef Yalesa het volgende:
Ts heeft gelijk en niemand kan er tegen.Candice is gewoon te dun. En nee, ik ben zelf geen moddervet zwijn. Ik vind het gewoon gek dat graatmager-zijn wordt gepromoot.
Gewoon slank?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:54 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nah die chick in de OP is niet TE dun, ze is gewoon slank.. het hangt natuurlijk ook van de smaak van de persoon af dus eigenlijk is deze discussie zinloos..
Slank=gezond gewicht. Candice heeft zeker geen gezond gewicht.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:54 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nah die chick in de OP is niet TE dun, ze is gewoon slank.. het hangt natuurlijk ook van de smaak van de persoon af dus eigenlijk is deze discussie zinloos..
Jij kiest wel echt een extreem voorbeeld uit man... deze chick heeft anorexiaquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:58 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Gewoon slank?![]()
[ afbeelding ]
Moet je die enorme gap tussen d'r benen zien. Bij een normaal gezond mens is dit dus echt niet zichtbaar zo.
Die heeft een ietwat tengere romp met gespierde armen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je die vent in de OP ook te mager?
Dus niet te mager maar gewoon een tenger postuur.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:01 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Die heeft een ietwat tengere romp met gespierde armen.
Dat is anders dezelfde ''chick'' als uit de OP.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:00 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Jij kiest wel echt een extreem voorbeeld uit man... deze chick heeft anorexia
Jij weegt altijd precies hetzelfde?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:03 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Dat is anders dezelfde ''chick'' als uit de OP.
Dit is de oh zo geprezen Victoria Secretmodel Candice Swanepoel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:00 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Jij kiest wel echt een extreem voorbeeld uit man... deze chick heeft anorexia
In de OP zit er volgens mij toch echt meer vlees aan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:04 schreef Yalesa het volgende:
[..]
D
[..]
Dit is de oh zo geprezen Victoria Secretmodel Candice Swanepoel.
Laat me raden: jij hebt dezelfde bouw?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus niet te mager maar gewoon een tenger postuur.
Nog zo'n factor die me behoorlijk stoort in deze maatschappij. ''Ik ben een man dus kan ik niet oordelen over of ik een andere man goed uitziend of slecht uitziend vind. Stel je voor dat mensen denken dat ik homo ben als ik hier mijn mening over geef''. Zou niet weten waarom je er niet over kun oordelen. Ben je blind? Zolang je een goed functionerend paar ogen hebt is er daar dus geen enkele reden voor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:02 schreef Marsenal het volgende:
Die kerel kan ik in al mijn heteroseksualiteit niet echt over oordelen
Ik stelde jou een duidelijke vraag en je geeft een wazig antwoord, wat ik daarop reageerde is dus wat ik van jouw antwoord begrijp.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:05 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Laat me raden: jij hebt dezelfde bouw?
Ja maar in de OP heeft ze haar benen niet naast elkaar, dus dan kun je niet zien dat er een gapend gat tussen zit (alsjeblieft niet doordenken). Het is ook heel afhankelijk van de pose op de foto etc.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In de OP zit er volgens mij toch echt meer vlees aan.
En jij denkt dat de foto in de OP niet is gemaakt voor het modewereldje, maar voor een plaatje in oma's plakboek als aandenken aan een strandvakantie?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij weegt altijd precies hetzelfde?
Zeker die modellen maken soms een duik in gewicht voor dat smerige mode wereldje.
Dat heeft niks met de maatschappij te maken maar met hoe zeker jij over je zelf bent..quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:06 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Nog zo'n factor die me behoorlijk stoort in deze maatschappij. ''Ik ben een man dus kan ik niet oordelen over of ik een andere man goed uitziend of slecht uitziend vind. Stel je voor dat mensen denken dat ik homo ben als ik hier mijn mening over geef''. Zou niet weten waarom je er niet over kun oordelen. Ben je blind? Zolang je een goed functionerend paar ogen hebt is er daar dus geen enkele reden voor.
Waar lees je dat nou weer?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:07 schreef Livyatan het volgende:
[..]
En jij denkt dat de foto in de OP niet is gemaakt voor het modewereldje, maar voor een plaatje in oma's plakboek als aandenken aan een strandvakantie?
Ik gaf gewoon een duidelijk antwoord, hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik stelde jou een duidelijke vraag en je geeft een wazig antwoord, wat ik daarop reageerde is dus wat ik van jouw antwoord begrijp.
Het gaat toch over schoonheidsideaal? Dat associeer ik met voorkeur. En dan is mijn oordeel vertroebeld, want mijn voorkeur gaat uit naar vrouwen.. Ik ben niet bang dat ik een homo gevonden wordt, want dat is niet beledigend, dus I don't care. Maar dit is wat ik zie, dit is wat ik vind. Deal with it.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:06 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Nog zo'n factor die me behoorlijk stoort in deze maatschappij. ''Ik ben een man dus kan ik niet oordelen over of ik een andere man goed uitziend of slecht uitziend vind. Stel je voor dat mensen denken dat ik homo ben als ik hier mijn mening over geef''. Zou niet weten waarom je er niet over kun oordelen. Ben je blind? Zolang je een goed functionerend paar ogen hebt is er daar dus geen enkele reden voor.
Ik vraag of je die vent in de op ''te mager'' vindt en je geeft als antwoord dat hij tenger is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:08 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon een duidelijk antwoord, hoor.
Vind haar net zo goed niet mooi. Zwaar overgewaardeerdquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:05 schreef Koenani het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die ingevallen buik, bah bah wat een vieze anorexia trol
Lees mijn post nog eens Je hebt er namelijk niets van begrepen vriend.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dat heeft niks met de maatschappij te maken maar met hoe zeker jij over je zelf bent..
die kerel in de op ziet er niet slecht uit..
Achja, kan toch ook primaquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:11 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Vind haar net zo goed niet mooi. Zwaar overgewaardeerd
Als ik naar haar kijk zie ik niets bijzonders Het raakt me niet, ik zou m'n nek er niet voor omdraaien op straat. En haar lichaam vind ik niets aan en totaal oninteressant voor de ogen.
Hoofd is zo ''algemeen correct''. Maar ik zie verder geen sexappeal of iets bijzonder aantrekkelijks. Verder is het eerste dat in me opkomt ''vislippen''.
Nee ik heb het goed begrepen "vriend"..quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:13 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens Je hebt er namelijk niets van begrepen vriend.
dat denk je, als je alleen dikke koeien ziet jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:58 schreef Livyatan het volgende:
Moet je die enorme gap tussen d'r benen zien. Bij een normaal gezond mens is dit dus echt niet zichtbaar zo.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:18 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nee ik heb het goed begrepen "vriend"..
maar post jij dan wat foto's van dames/mannen die jij aantrekkelijk vind of hoe zoals jij vind dat het zou moeten?.
Jij zult zelf ook wel zo'n scharminkel zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat denk je, als je alleen dikke koeien ziet ja
normale fitte mensen hebben daar gewoon ruimte hoor
spoiler die shit manquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:58 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Gewoon slank?![]()
[ afbeelding ]
haar hoofd is echt niks bijzonders, vind je dat echt mooi of let je alleen op t lichaam? Ik vind de vrouw uit de OP mooier, ook kwa figuur.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:29 schreef Livyatan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind ik nu werkelijk een mooi figuurtje.
Ik lette nu even vooral op het lichaam.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haar hoofd is echt niks bijzonders, vind je dat echt mooi of let je alleen op t lichaam? Ik vind de vrouw uit de OP mooier, ook kwa figuur.
Geen oneffenheid of vlekje op haar hele lichaam. Dit is toch precies het schoonheidsideaal waar je het in de OP over hebt?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:29 schreef Livyatan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is zeker een mooi figuur mits het normaal wordt bereikt door middel van training.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:29 schreef Livyatan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je nu serieus beweren dat die Braziliaanse dame hetzelfde figuur heeft als die anorexia meid in de OP?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:40 schreef Gewas het volgende:
[..]
Geen oneffenheid of vlekje op haar hele lichaam. Dit is toch precies het schoonheidsideaal waar je het in de OP over hebt?
Ik vind meisjes/vrouwen die ik op straat tegenkom vaak 10 keer mooier dan al die foto's op internet.
Oh ja grote kans dat zij bil implantaten heeft..quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:42 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Wil je nu serieus beweren dat die Braziliaanse dame hetzelfde figuur heeft als die anorexia meid in de OP?
Ik had het over het westerse schoonheidsideaal, niet over de vrouw in de OP.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:42 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Wil je nu serieus beweren dat die Braziliaanse dame hetzelfde figuur heeft als die anorexia meid in de OP?
Fotoshoppen op vlekjes is niet waar dit over gaat. Iedereen snapt anno 2014 wel dat een foto huid niet hetzelfde is als een real life huid. Althans, dat zou ik denken dan.
Je weet dat het gros van die beroemde dikke konten in Brazilië niet bepaald natuurlijk zijn?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:42 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Fotoshoppen op vlekjes is niet waar dit over gaat. Iedereen snapt anno 2014 wel dat een foto huid niet hetzelfde is als een real life huid. Althans, dat zou ik denken dan.
Als ik zeg dat hij tenger is, dan is het toch meer dan duidelijk dat ik hem niet te mager vind, maar gewoon tenger?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag of je die vent in de op ''te mager'' vindt en je geeft als antwoord dat hij tenger is.
Dat is geen antwoord op de vraag of je em te mager vindt, hoe moet ik weten of jij tenger ''te mager'' vindt of niet?
Dus nee, geen duidelijk antwoord.
Nee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:01 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Als ik zeg dat hij tenger is, dan is het toch meer dan duidelijk dat ik hem niet te mager vind, maar gewoon tenger?
Die veel te grote, hoog opgesneden billen zijn gewoon onrealistisch, hoor. En een mooi vrouwenlichaam wordt niet bereikt door veel training, bij vrouwen is het meer een smalle taille en vet op de juiste plekken hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:41 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooi figuur mits het normaal wordt bereikt door middel van training.
Weetje, het is allemaal afhankelijk van waar je woont, toen ik in Nederland woonde merkte ik vooral dat het draait om afvallen en dun zijn, nu ik in Miami woon merk ik dat het draait om grote kont en tieten, hier is heel veel fake shit en zie ik op reclame borden niet meer echt de vrouwen uit je OP.
nja ik snap eigenlijk sowieso niet waar jij je druk om maakt, als dat soort vrouwen jou niet aanspreken dwingt niemand je om er een te hebben. Als je een vriendin hebt die daar over zeikt en zo iets wilt bereiken hoef je niet met haar om te blijven gaan maar iemand zoeken die dezelfde idealen als jouw heeft.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:40 schreef Livyatan het volgende:
[ afbeelding ]
En dit vind ik nu een mannenlichaam om jaloers op te zijn. Totaal in tegenstelling tot het lijf van die ''man'' in de OP.
Die benen maatquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:40 schreef Livyatan het volgende:
[ afbeelding ]
En dit vind ik nu een mannenlichaam om jaloers op te zijn. Totaal in tegenstelling tot het lijf van die ''man'' in de OP.
Maar mooie billen zijn wel degelijk trainbaar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:04 schreef Yalesa het volgende:
ealistisch, hoor. En een mooi vrouwenlichaam wordt niet bereikt door veel training, bij vrouwen is het meer een smalle taille en vet op de juiste plekken hebben.
Je kan wel degelijk bepaalde delen van je billen trainen.. maar idd vet op de juiste plekken hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:04 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Die veel te grote, hoog opgesneden billen zijn gewoon onrealistisch, hoor. En een mooi vrouwenlichaam wordt niet bereikt door veel training, bij vrouwen is het meer een smalle taille en vet op de juiste plekken hebben.
Doutzen ziet er inmiddels ook niet meer zo uit, daar zijn ten opzichte van deze foto wel wat kilootjes af.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:05 schreef Koenani het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die ingevallen buik, bah bah wat een vieze anorexia trol
En we hebben er weer eentje gespot die een excuus zoekt om vooral niet te hoeven sportenquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:04 schreef Yalesa het volgende:
En een mooi vrouwenlichaam wordt niet bereikt door veel training
Maar vaak is een een best wel groot gebied wat gewoon nog steeds mooi is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Je kan wel degelijk bepaalde delen van je billen trainen.. maar idd vet op de juiste plekken hebben.
het is alleen dat mensen verschillende hoeveelheid vet aantrekkelijk vinden, een wat minder dan de ander.
De heupen van een man...quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:04 schreef Gewas het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige vrouw, die Liz Phair.
Dit denken mensen vaak door misleidende plaatje op het internet van "vrouwen" die veel hebben gesquat. De realiteit is dat je van trainen alleen een gespierdere, strakkere kont krijgt. Grote, ronde billen bestaan eigenlijk uit vet op de juiste plekken, niet uit veel trainen.. Grote, ronde billen hebben of niet is dan ook genetisch bepaald, zo zie je ze vaak dan ook terug bij vrouwen uit bepaalde (donkere) landen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar mooie billen zijn wel degelijk trainbaar.
Ja, alleen de hoeveelheid vet van de dame in de OP is gewoon te klein.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Je kan wel degelijk bepaalde delen van je billen trainen.. maar idd vet op de juiste plekken hebben.
het is alleen dat mensen verschillende hoeveelheid vet aantrekkelijk vinden, een wat minder dan de ander.
Onzin. Zelfs ik als man zijnde heb van squatten een stuk rondere billen gekregen. Nu heb ik daar ook een bepaalde natuurlijke aanleg voor misschien, maar dan nog, there's a clear difference.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:10 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dit denken mensen vaak door misleidende plaatje op het internet van "vrouwen" die veel hebben gesquat. De realiteit is dat je van trainen alleen een gespierdere, strakkere kont krijgt. Grote, ronde billen bestaan eigenlijk uit vet op de juiste plekken, niet uit veel trainen.. Grote, ronde billen hebben of niet is dan ook genetisch bepaald, zo zie je ze vaak dan ook terug bij vrouwen uit bepaalde (donkere) landen.
Een vrouw meteen persoonlijk aanvallen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:07 schreef Livyatan het volgende:
[..]
En we hebben er weer eentje gespot die een excuus zoekt om vooral niet te hoeven sporten
Je krijgt wel degelijk grotere kont spieren en dus ook een grotere rondere kont.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:10 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dit denken mensen vaak door misleidende plaatje op het internet van "vrouwen" die veel hebben gesquat. De realiteit is dat je van trainen alleen een gespierdere, strakkere kont krijgt. Grote, ronde billen bestaan eigenlijk uit vet op de juiste plekken, niet uit veel trainen.. Grote, ronde billen hebben of niet is dan ook genetisch bepaald, zo zie je ze vaak dan ook terug bij vrouwen uit bepaalde (donkere) landen.
Dat geloof ik best, maar grotere spieren maken je lichaam gewoon mannelijker, dus je hebt nu mannelijke, gespierde billen. Mooie vrouwenbillen bestaan gewoon uit de juiste dosering vet op de juiste plek.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:13 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Onzin. Zelfs ik als man zijnde heb van squatten een stuk rondere billen gekregen. Nu heb ik daar ook een bepaalde natuurlijke aanleg voor misschien, maar dan nog, there's a clear difference.
Theeft niks met je geslacht te maken hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:13 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Een vrouw meteen persoonlijk aanvallen.
Ik sport gewoon, hoor. Alleen wordt een vrouwelijk lichaam niet bereikt door te sporten, veel sport maakt een lichaam gewoon niet vrouwelijker.
Wel gezonder, en dat is de reden dat ík sport.
...quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:15 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar grotere spieren maken je lichaam gewoon mannelijker, dus je hebt nu mannelijke, gespierde billen. Mooie vrouwenbillen bestaan gewoon uit de juiste dosering vet op de juiste plek.
Ik heb de indruk dat bepaalde gefrustreerde mannen op het internet uit een soort van machteloze woede vrouwen vaak aanvallen op hun figuur: "Ja, je zegt dat sporten een lichaam niet vrouwelijker maakt, dus waarschijnlijk ben je gewoon zo'n wijf dat dit als excuus gebruikt om vooral niet te hoeven sporten."quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Theeft niks met je geslacht te maken hoor.
Daar zijn we het dan niet over eens.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
...![]()
Nee, gemiddeld sportvrouw heeft een bilpartij om jaloers op te zijn, kijk naar schaatsers en hockyers, gemiddeld knap mooiere bilpartij dan niet sporters.
Het is wel smaak verder, maar zeker NIET mannelijk.
Really?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:19 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan niet over eens.
Je hebt het nu puur over Fok?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:18 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat bepaalde gefrustreerde mannen op het internet uit een soort van machteloze woede vrouwen vaak aanvallen op hun figuur: "Ja, je zegt dat sporten een lichaam niet vrouwelijker maakt, dus waarschijnlijk ben je gewoon zo'n wijf dat dit als excuus gebruikt om vooral niet te hoeven sporten."
vet in combinatie met spieren zorgt voor het mooie uiterlijk naar mijn MENING, en dat is ook afhankelijk van je genen inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:15 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar grotere spieren maken je lichaam gewoon mannelijker, dus je hebt nu mannelijke, gespierde billen. Mooie vrouwenbillen bestaan gewoon uit de juiste dosering vet op de juiste plek.
Geen kwestie van het over eens zijn of niet. Het is inderdaad deels een kwestie van genen maar je kunt er wel degelijk iets aan doen door goed te trainen. Heb genoeg transformaties gezien van vrouwen die door fitness een grotere en rondere kont gekregen hebben. Dat kost misschien wat tijd maar het is absoluut niet onmogelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:19 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan niet over eens.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:40 schreef Livyatan het volgende:
[ afbeelding ]
Smaakquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:27 schreef Sapstengel het volgende:
Doe mij maar een vrouw met donker haar, stevige benen en goede heupen
Zoals Nadia bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
10/10 srs
Nah sportschool hoeft niet, vind haar perfect zoquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Smaak..
als ze een paar maandjes naar de gym zou gaan!![]()
Overigens heeft ze wel een leuke koppie
Ik kan niet wachten op het volgende topic.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
Nou, we weten in elk geval lekker snel wat het dingetje van deze ts is.
Flikkertje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:40 schreef Livyatan het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen the female-card ophoudenquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:13 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Een vrouw meteen persoonlijk aanvallen.
Vreselijk mens. Vind bij haar vooral het innerlijk lelijk, wat weer uitstraalt naar buiten. Het had beter kunnen zijn maar ter vergeefs.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:23 schreef Gewas het volgende:
[ afbeelding ]
dit vind ik ook een mooie vrouw
Ik het innerlijk en uiterlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:09 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Vind bij haar vooral het innerlijk lelijk
Hm, zo ervaar ik dat niet met trainen. Ik heb juist meer ronde en stevige billen gekregen dmv squats. Dat het genetisch bepaald is kan waarschijnlijk wel waar zijn..quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:10 schreef Yalesa het volgende:
[..]
ik vind haar niet mager, ze ziet er niet uit als van die graatmagere catwalkmodelletjes ofzo. maarja t is ook een kwestie van smaak natuurlijk, sommigen houden van de chick uit de OP en sommige van de chick die je erna postte. ik vind die juist weer een beetje aan de dikke kant.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:39 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Ik lette nu even vooral op het lichaam.
Maar leg mij nou eens uit wat lustopwekkend zou moeten zijn aan de dame in de OP? Er zit toch gewoon helemaal niks. Ze heeft geen heupen, ze heeft geen kont, ze heeft geen borsten... Waar zou je in hemelsnaam de fun uit moeten halen???
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:41 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Ik vind dat vrouwen mooie ronde vormen moeten hebben. Een kont en heupen dus, en een boezem. Om het af te maken dan een relatief smal middel maar niet op een manier dat er sprake is van ondervoeding.
Voor mannen geldt naar mijn idee dat ze breed gebouwd moeten zijn. Kracht uitstralen. Arnold Schwarzenegger's postuur is dan ook een perfect voorbeeld van het streven.
Saai en nietszeggend. ''Kijk mij een lief meisje zijn'' typje. Lekker ''onschuldig'' enzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:32 schreef KreKkeR het volgende:
Westers...
Tijd om dit topic te 'vervuilen' met Oost-Europees uit een niet nader te noemen beroepsgroep![]()
(Waarbij Oost-Europees natuurlijk qua uiterlijk v/d vrouwen vrij westers is en misschien nog veel meer aan het westers schoonheidsideaal voldoet dan de vrouwen uit 'het westen')
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch krijgt de onderste de leukste chicksquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:22 schreef Livyatan het volgende:
En deze kop kan ik een stuk meer waarderen voor een reclame van een mannenproduct;
[ afbeelding ]
Dan deze kop:
[ afbeelding ]
Ook los van de reclame.
Oh sorryquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:00 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Saai en nietszeggend. ''Kijk mij een lief meisje zijn'' typje. Lekker ''onschuldig'' enzo
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:28 schreef GZ1000 het volgende:
Wat heeft dat eerste wijf voor gare vetbult onder d'r tetten zitten?
Daarnaast komt bij mij het vermoeden op dat TS lelijk en partnerloos is, en via deze weg af wil geven op de mensen die daar geen last van hebben. Derhalve is de 'klacht' verworpen.
Misschien wel, maar niet in elk land heeft de meerderheid overwicht volgens mij.... al zie je het aantal over de hele wereld wel steeds toenemen heb ik het idee....quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:10 schreef Leafeon672 het volgende:
Dikke zwijnen die niet snappen dat er veel meer mensen met overgewicht zijn dan met anorexia.
Nja, afgaande op wat jullie onder leuk verstaan zegt me dat niet veelquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Toch krijgt de onderste de leukste chicks
Ze is de 40 al ruim gepasseerd dus ik denk dat ze geen kinderen meer gaat krijgen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:07 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Mwuah, zou er niet op durven inzetten als het ging om het baren van m'n kind...
Dit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:59 schreef Piye het volgende:
Een man hoort helemaal niet breed te zijn. De mens is namelijk gebouwd als renjager, dus het ideale postuur voor een man is slank, doch enigszins gespierd.
lol, dat is jouw meningquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ranzig lichaam, gore tattoo, geen eens haar op de rug wat een kneus!
Maar mannen zoals Arnold hebben weinig vet hoor... Anders zie je hun sixpack ook niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:49 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Omdat het continu door m'n strot geduwd wordt. ''De mooie Victoria Secret Models'', ''de hunks met een keiharde sixpack''. Vriend, de meerderheid van jullie weet niet eens wat een sixpack inhoudt.
Dat je lelijk bent en geen mooi figuur hebt gekregen van moeder natuur is een ding, maar om dan ook nog continu rond te gaan paraderen alsof je prachtig bent, alsjeblieft zeg
Ik trek niet meteen de female-card, op FOK! heb je gewoon te veel gefrustreerde mannetjes rondlopen die vrouwen afzeiken "omdat ze een reden zoeken om niet te hoeven sporten" (en dus dik zijn).quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:06 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Meteen the female-card ophouden
Er zijn ook genoeg mannen hier die ik op zulke slappe redenen aan zou spreken.
Als ze een keertje hun veel te strakke broekjes uitdoen, zie je dat ze gewoon veel te gespierde billen hebben, i.p.v. een ronde, "zachte" vrouwelijke kont.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Really?
Je vindt dus schaatsters mannelijke billen hebben? Of je vindt het gewoon niet mooi?
Mweh...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:54 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Als ze een keertje hun veel te strakke broekjes uitdoen, zie je dat ze gewoon veel te gespierde billen hebben, i.p.v. een ronde, "zachte" vrouwelijke kont.
Lustopwekkend?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:39 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Ik lette nu even vooral op het lichaam.
Maar leg mij nou eens uit wat lustopwekkend zou moeten zijn aan de dame in de OP? Er zit toch gewoon helemaal niks. Ze heeft geen heupen, ze heeft geen kont, ze heeft geen borsten... Waar zou je in hemelsnaam de fun uit moeten halen???
Jullie lullen hier ook echt hoe het je uitkomtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:59 schreef Piye het volgende:
Een man hoort helemaal niet breed te zijn. De mens is namelijk gebouwd als renjager, dus het ideale postuur voor een man is slank, doch enigszins gespierd. Een vrouw mag al wat voller zijn ja, met een beetje vet op de kont, heupen en borsten aangezien dat inderdaad een signaal van vruchtbaarheid afgeeft.
Precies. Nederlanders zijn lelijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:24 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ze is de 40 al ruim gepasseerd dus ik denk dat ze geen kinderen meer gaat krijgen.
Je houd er zelf ook nogal een sterk schoonheidsideaal op na, alle foto's die mensen posten loop je af te kraken... Er zijn weinig vrouwen in NL die zulke strakke billen hebben als jouw Braziliaanse dame.
Die Candice heeft enorme uitstraling wil je zeggenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lustopwekkend?
Als een vrouw een mooie uitstraling heeft, en op een geile manier uit d'r ogen kijkt, dat vind ik juist lustopwekkend.
Een vrouw met mooie lijnen maar met de uitstraling van een keukendeur, daar kijk ik niet naar om.
Gemiddeld model heeft een enorm ''kil'' uiterlijk juist.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:51 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Die Candice heeft enorme uitstraling wil je zeggen
Zie je mij dat zeggen? Niet echt hè?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:51 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Die Candice heeft enorme uitstraling wil je zeggen
Als ik geil ben verlies ik ook een aantal iq punten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zie je mij dat zeggen? Niet echt hè?
Ik zeg alleen dat ik uitstraling, lichaamstaal, een bepaalde blik, meer lustopwekkend vind, dan de vormen van een dame met een lege inhoudloze uitstraling.
Tevens is het al meerdermalen naar boven gekomen bij onderzoeken dat; oppervlakkige, kortzichtige mannen meer waarde hechten aan borsten en billen van de dame. Terwijl intelligente mannen met inhoud meer letten op ogen en uitstraling.
Ow ik ook hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik geil ben verlies ik ook een aantal iq punten.
Dan lijkt je lul groter bij dat tengere meisje, zelfgeilerij dit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ow ik ook hoor.
Maar van een lelijke vrouw met dikke tieten word ik niet geil.
Van een tenger gebouwde vrouw met cup A, die gruwelijk geil uit haar ogen kijkt wel.
Daar heb je een punt. Maar daarom hebben de vrouwen in de porno industrie toch allemaal kleine handen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan lijkt je lul groter bij dat tengere meisje, zelfgeilerij dit.
Die zijn vaak wel erg klein uberhaupt.. 1.60 oid is geen ongewone lengte aldaar.. En dan ook nog tenger zijn... Hopla 47 kilo en dan een grote neger van 1.95 van 95 kilo met een monster lul van haar eigen gewicht haar anaal laten penetreren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar daarom hebben de vrouwen in de porno industrie toch allemaal kleine handen?
En geil dat het is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan lijkt je lul groter bij dat tengere meisje, zelfgeilerij dit.
Liever onintelligent dan lelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik uitstraling, lichaamstaal, een bepaalde blik, meer lustopwekkend vind, dan de vormen van een dame met een lege inhoudloze uitstraling.
Tevens is het al meerdermalen naar boven gekomen bij onderzoeken dat; oppervlakkige, kortzichtige mannen meer waarde hechten aan borsten en billen van de dame. Terwijl intelligente mannen met inhoud meer letten op ogen en uitstraling.
Ik heb het niet over lelijk gehad.quote:
Dat je bijvoorbeeld het ideaaltype (en dan niet in Weberiaanse opvatting) van een bepaalde tak van de media in landen die wij westers noemen ziet als het 'verderfelijke westerse ideaalbeeld' maar vervolgens geilt op een ander ideaaltype (de kleerkast).quote:
LOL. Ik heb gewoon een ander beeld van hoe vrouwen en mannen eruit horen te zien. Een beeld dat veel dichter bij de natuur staat en ook gezond is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:23 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat je bijvoorbeeld het ideaaltype (en dan niet in Weberiaanse opvatting) van een bepaalde tak van de media in landen die wij westers noemen ziet als het 'verderfelijke westerse ideaalbeeld' maar vervolgens geilt op een ander ideaaltype (de kleerkast).
Dat is hypocriet. Maar dat snap je zelf blijkbaar niet.
Laat me niet lachen. Dichter bij de natuur? Je bent nog dommer dan ik dacht. Weet je wat dicht bij de natuur staat? Mensen die pezig zijn, en mager. Omdat eten nou eenmaal schaars is als je 'dicht bij de natuur staat'. En je jezelf niet kan volbunken met kcal's.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:27 schreef Livyatan het volgende:
[..]
LOL. Ik heb gewoon een ander beeld van hoe vrouwen en mannen eruit horen te zien. Een beeld dat veel dichter bij de natuur staat en ook gezond is.
Uitgemergelde mensen die weigeren om te eten weiger ik te accepteren als schoonheden. Ik vind ze walgelijk en een wederome beschaming van de mensheid.
Vrouwen met rondingen, mannen met spieren
Alsof er ook maar iets natuurlijks is aan die anabolen waar jij je op aftrekt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:27 schreef Livyatan het volgende:
[..]
LOL. Ik heb gewoon een ander beeld van hoe vrouwen en mannen eruit horen te zien. Een beeld dat veel dichter bij de natuur staat en ook gezond is.
Uitgemergelde mensen die weigeren om te eten weiger ik te accepteren als schoonheden. Ik vind ze walgelijk en een wederome beschaming van de mensheid.
Vrouwen met rondingen, mannen met spieren
Beter stap je uit de ontkenningsfase ectoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Laat me niet lachen. Dichter bij de natuur? Je bent nog dommer dan ik dacht.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:35 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Beter stap je uit de ontkenningsfase ecto
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:34 schreef Catdog het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iets natuurlijks is aan die anabolen waar jij je op aftrekt.
Wat een mongool ben jij.quote:
Kijk aan, het ecto leger neemt toe. Wat jammer nou dat 10 ecto's nog niet staan voor één hele man xDquote:
lolomfg xDxDquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:39 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Kijk aan, het ecto leger neemt toe. Wat jammer nou dat 10 ecto's nog niet staan voor één hele man xD
tyfusstraal eens op idiootquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:40 schreef Livyatan het volgende:
[ afbeelding ]
3, 4; jij weet ook niet wat je wil hè?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:39 schreef Catdog het volgende:
[..]
Dude ga ff naar pagina 4 en vertel me dat die dikke puur natuur is.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:40 schreef Livyatan het volgende:
[..]
3, 4; jij weet ook niet wat je wil hè?
Jij wel, de schwanz van een lekkere gespierde vent in je reet toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:40 schreef Livyatan het volgende:
[..]
3, 4; jij weet ook niet wat je wil hè?
Als je er zo goed uitziet boeit het niet wat je bent. Ik zou een moord plegen om zo'n lichaam te hebben!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:41 schreef Catdog het volgende:
[..]Ik wist niet uit mijn hoofd waar je gayplaatje stond, sue me.
Maar je gaat me niet vertellen dat je gelooft dat hij naturel is of wel?
Dat is ten minste al wat beter dan zeggen dat je voor de "natuurlijke look" zou gaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:42 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Als je er zo goed uitziet boeit het niet wat je bent. Ik zou een moord plegen om zo'n lichaam te hebben!
Tuurlijk vriend, tuurlijk. Maar de hele dag op FOK! zitten is zeker geen tijd weggooien. Het hele leven is tijd weggooien dus waar heb je het overquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:44 schreef TwentyFourr het volgende:
Maar vervolgens ben je zo, denk je 'en nu?' en besef je je dat je al die tijd hebt weggegooid.
Als je zo tegen het leven aankijk koop ik je tijd voor 10 cent per uur.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:46 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Tuurlijk vriend, tuurlijk. Maar de hele dag op FOK! zitten is zeker geen tijd weggooien. Het hele leven is tijd weggooien dus waar heb je het over
Bang dat je niet genoeg games uitgespeeld krijgt in de tijd die tot je beschikking staat? LOL.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:48 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als je zo tegen het leven aankijk koop ik je tijd voor 10 cent per uur.
?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:50 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Bang dat je niet genoeg games uitgespeeld krijgt in de tijd die tot je beschikking staat? LOL.
Eh, nee? Gaan we nu ook dingen verzinnen? Beetje flauwekul.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:00 schreef Livyatan het volgende:
[..]
World of Warcraft, Planet of the Apes... Da's jouw afdeling toch
De ene praat de ander na. Fantasieloze mensen hier zegquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:15 schreef Pulzzar het volgende:
TS fapt op zweterige anabolen sportschoolkerels en homo-bears
Die bovenste ziet er wel goed uit ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:40 schreef Klokov het volgende:
Als we het over mannelijkheid hebben ben ik zelf meer fan van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De onderste ken ik, wie is de bovenste?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:40 schreef Klokov het volgende:
Als we het over mannelijkheid hebben ben ik zelf meer fan van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spieren zo groot dat diegene wijdbeens moet lopen, normaal vinden![]()
Een dagtaak hebben aan onderhoud is niet normaal, of het nu gaat om dun of breed.
Verschrikkelijk. .....quote:
Ja inderdaad. Iedereen die anabolen gebruikt krijgt zo'n fysiek. Daarvoor hoef je echt niet meer hard voor te trainen en op je voeding te letten.quote:
Say goodbye to your ballsquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:40 schreef Livyatan het volgende:
[ afbeelding ]
Boven = Klokovquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:49 schreef Ludd het volgende:
[..]
De onderste ken ik, wie is de bovenste?
Ik zie licht NSFW als een vrouw in lingerie in een erotische pose.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:02 schreef very het volgende:
[..]
Omdat het van een klein beetje afstand net een man lijkt![]()
Maar los daarvan...gewoon naakt is toch licht nsfw? Porno is zwaar nsfw
Inderdaad, ik ben over het algemeen best kritisch naar te dunne modellen toe, maar met haar zie ik echt niks mis, ziet er gewoon goed en gezond uit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:28 schreef LazyDave het volgende:
Die twee in de OP zijn echt niet te dik of te dun, gewoon zoals het hoort te zijn.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ranzig lichaam, gore tattoo, geen eens haar op de rug wat een kneus!
En dat is dan dom van die zogenaamde intelligente mannen, aangezien onlangs is bewezen dat vrouwen met grote bosten gemiddeld een hoger IQ hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb anders nog geen klachten gehoordquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:09 schreef nikky het volgende:
Je kunt helemaal niet fijn tegen deze mannen aan kruipen. Tering wat ligt dat hard en oncomfortabel.
Sommige dingen accepteer je wanneer je van iemand houdt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb anders nog geen klachten gehoord
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:09 schreef nikky het volgende:
Je kunt helemaal niet fijn tegen deze mannen aan kruipen. Tering wat ligt dat hard en oncomfortabel.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Sommige dingen accepteer je wanneer je van iemand houdt.
Ik vind het persoonlijk ook lekkerder wanneer het wat zachter is.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:31 schreef Klokov het volgende:
Nou Dima, ben je mooi klaar mee. Keihard trainen om hard te worden willen de vrouwen een lekker zacht mannetje
fuckk.. heb het al die tijd verkeerd gedaan dusquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:31 schreef Klokov het volgende:
Nou Dima, ben je mooi klaar mee. Keihard trainen om hard te worden willen de vrouwen een lekker zacht mannetje
Maar Braddie lukt het ook niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:31 schreef Klokov het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:31 schreef Klokov het volgende:
Mens pleasequote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben over het algemeen best kritisch naar te dunne modellen toe, maar met haar zie ik echt niks mis, ziet er gewoon goed en gezond uit.
Eeuwig overgewaardeerd.quote:
Beetje respect, die man is gestoren aan een erfelijke hartkwaal.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:20 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Eeuwig overgewaardeerd.
Voor iemand die zo flink aan de roids zat dat hij eraan is overleden vind ik het niks bijzonders.
Right...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Beetje respect, die man is gestoren aan een erfelijke hartkwaal.
Wow, volledig mee eens. Alsof ik het zelf gepost hadquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:36 schreef Lilliesleaf het volgende:
IMO zouden deze twee mensen een véél knapper stel vormen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan deze twee:
[ afbeelding ]
Super mooie vrouw. Beetje jammer dat dat dus 'overgewicht' heet met een BMI van 26 ofzo.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:39 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Wow, volledig mee eens. Alsof ik het zelf gepost had
Prachtige heupen ook die vrouw.
BMIquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Super mooie vrouw. Beetje jammer dat dat dus 'overgewicht' heet met een BMI van 26 ofzo.
wat jij vergeet is dat sommige gewoon dun/slank zijn van nature maar nog wel gezond zijn. Die uit de op ziet er niet ongezond uit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:19 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Mens please
Durven te zeggen dat je kritisch bent op dunne modellen en dan een zwaar ondergewichtige tak normaal noemen.
Schaam je.
Kvind het model op het randje, maar wel aan de goede kant van het randje.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
wat jij vergeet is dat sommige gewoon dun/slank zijn van nature maar nog wel gezond zijn. Die uit de op ziet er niet ongezond uit.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed figuur alleen jammer van die puntschoenen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
wat jij vergeet is dat sommige gewoon dun/slank zijn van nature maar nog wel gezond zijn. Die uit de op ziet er niet ongezond uit.
Volgens mij fotoshoppen ze het ook nog eens om ze nog dunner te laten lijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:50 schreef Livyatan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit noem jij serieus gezond???
Het verschil met een skelet is gering.
Ach ik zou haar wel daten, maar om dit een schoonheidsideaal te noemen vind ik ook te ver gaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:50 schreef Livyatan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wauw! Dat zijn een stel prachtige benenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:50 schreef Livyatan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij spoort niet meid, zoek hulp.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:57 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Wauw! Dat zijn een stel prachtige benen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
postuur van een halve vent?Ik kan het niet zien
[ afbeelding ]
Iets sensuelere foto, dit. Mooi.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach, mijn nicht wilt het liefst ook zo dun mogelijk zijn. Moeten ze toch zelf weten?quote:
Zonder eten kun je niet leven. Dus leef en laat doodgaan is hier eerder van toepassing.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ach, mijn nicht wilt het liefst ook zo dun mogelijk zijn. Moeten ze toch zelf weten?
Leef en laat leven
Nou... Half...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ach, mijn nicht wilt het liefst ook zo dun mogelijk zijn. Moeten ze toch zelf weten?
Leef en laat leven
Sapstengel / Dreambulk, dit is een tranny toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:58 schreef Livyatan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als een vent zo'n heupen heeft en zon kont klopt er toch echt iets niet
Prachtige vrouw dit.
Dit noem jij een tranny? Ben er zeker van dat de meeste trannies er graag zo uit zouden willen zien ja. Het zal ze echter alleen niet lukken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sapstengel / Dreambulk, dit is een tranny toch?
Ik heb een vriendin met die bouw, ze eet meer dan ik en is toch echt gezond.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:50 schreef Livyatan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die voor een ander denken te kunnen bepalen wat voor diegene het toppunt is van vrouwlijke schoonheid. Over smaak valt niet te twisten...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:50 schreef IPA35 het volgende:
Mannen die denken dat Doutzen Kroes/Candice Swanepoel het toppunt van vrouwelijke schoonheid zijn.
Hehe.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:50 schreef IPA35 het volgende:
Mannen die denken dat Doutzen Kroes/Candice Swanepoel het toppunt van vrouwelijke schoonheid zijn.
Prachtige vrouw.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bah dit is gewoon vies ...quote:
You tell him!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:16 schreef tja77 het volgende:
Mensen die voor een ander denken te kunnen bepalen wat voor diegene het toppunt is van vrouwelijke schoonheid. Over smaak valt niet te twisten...
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:00 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
bah dit is gewoon vies ...
En ja eens met je klacht, die 2 modellen in de OP vind ik maar niks. Te dun, sjaggie face
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |