Wow, volledig mee eens. Alsof ik het zelf gepost hadquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:36 schreef Lilliesleaf het volgende:
IMO zouden deze twee mensen een véél knapper stel vormen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan deze twee:
[ afbeelding ]
Super mooie vrouw. Beetje jammer dat dat dus 'overgewicht' heet met een BMI van 26 ofzo.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:39 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Wow, volledig mee eens. Alsof ik het zelf gepost had
Prachtige heupen ook die vrouw.
BMIquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Super mooie vrouw. Beetje jammer dat dat dus 'overgewicht' heet met een BMI van 26 ofzo.
wat jij vergeet is dat sommige gewoon dun/slank zijn van nature maar nog wel gezond zijn. Die uit de op ziet er niet ongezond uit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:19 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Mens please
Durven te zeggen dat je kritisch bent op dunne modellen en dan een zwaar ondergewichtige tak normaal noemen.
Schaam je.
Kvind het model op het randje, maar wel aan de goede kant van het randje.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
wat jij vergeet is dat sommige gewoon dun/slank zijn van nature maar nog wel gezond zijn. Die uit de op ziet er niet ongezond uit.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed figuur alleen jammer van die puntschoenen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
wat jij vergeet is dat sommige gewoon dun/slank zijn van nature maar nog wel gezond zijn. Die uit de op ziet er niet ongezond uit.
Volgens mij fotoshoppen ze het ook nog eens om ze nog dunner te laten lijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:50 schreef Livyatan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit noem jij serieus gezond???
Het verschil met een skelet is gering.
Ach ik zou haar wel daten, maar om dit een schoonheidsideaal te noemen vind ik ook te ver gaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:50 schreef Livyatan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wauw! Dat zijn een stel prachtige benenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:50 schreef Livyatan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij spoort niet meid, zoek hulp.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:57 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Wauw! Dat zijn een stel prachtige benen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
postuur van een halve vent?Ik kan het niet zien
[ afbeelding ]
Iets sensuelere foto, dit. Mooi.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
postuur van een halve vent?Ik kan het niet zien
[ afbeelding ]
Ach, mijn nicht wilt het liefst ook zo dun mogelijk zijn. Moeten ze toch zelf weten?quote:
Zonder eten kun je niet leven. Dus leef en laat doodgaan is hier eerder van toepassing.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ach, mijn nicht wilt het liefst ook zo dun mogelijk zijn. Moeten ze toch zelf weten?
Leef en laat leven
Nou... Half...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ach, mijn nicht wilt het liefst ook zo dun mogelijk zijn. Moeten ze toch zelf weten?
Leef en laat leven
Sapstengel / Dreambulk, dit is een tranny toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:58 schreef Livyatan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als een vent zo'n heupen heeft en zon kont klopt er toch echt iets niet
Prachtige vrouw dit.
Dit noem jij een tranny? Ben er zeker van dat de meeste trannies er graag zo uit zouden willen zien ja. Het zal ze echter alleen niet lukken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sapstengel / Dreambulk, dit is een tranny toch?
Ik heb een vriendin met die bouw, ze eet meer dan ik en is toch echt gezond.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:50 schreef Livyatan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |