Als je er zo goed uitziet boeit het niet wat je bent. Ik zou een moord plegen om zo'n lichaam te hebben!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:41 schreef Catdog het volgende:
[..]Ik wist niet uit mijn hoofd waar je gayplaatje stond, sue me.
Maar je gaat me niet vertellen dat je gelooft dat hij naturel is of wel?
Dat is ten minste al wat beter dan zeggen dat je voor de "natuurlijke look" zou gaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:42 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Als je er zo goed uitziet boeit het niet wat je bent. Ik zou een moord plegen om zo'n lichaam te hebben!
Tuurlijk vriend, tuurlijk. Maar de hele dag op FOK! zitten is zeker geen tijd weggooien. Het hele leven is tijd weggooien dus waar heb je het overquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:44 schreef TwentyFourr het volgende:
Maar vervolgens ben je zo, denk je 'en nu?' en besef je je dat je al die tijd hebt weggegooid.
Als je zo tegen het leven aankijk koop ik je tijd voor 10 cent per uur.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:46 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Tuurlijk vriend, tuurlijk. Maar de hele dag op FOK! zitten is zeker geen tijd weggooien. Het hele leven is tijd weggooien dus waar heb je het over
Bang dat je niet genoeg games uitgespeeld krijgt in de tijd die tot je beschikking staat? LOL.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:48 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als je zo tegen het leven aankijk koop ik je tijd voor 10 cent per uur.
?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:50 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Bang dat je niet genoeg games uitgespeeld krijgt in de tijd die tot je beschikking staat? LOL.
Eh, nee? Gaan we nu ook dingen verzinnen? Beetje flauwekul.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:00 schreef Livyatan het volgende:
[..]
World of Warcraft, Planet of the Apes... Da's jouw afdeling toch
De ene praat de ander na. Fantasieloze mensen hier zegquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:15 schreef Pulzzar het volgende:
TS fapt op zweterige anabolen sportschoolkerels en homo-bears
Die bovenste ziet er wel goed uit ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:40 schreef Klokov het volgende:
Als we het over mannelijkheid hebben ben ik zelf meer fan van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De onderste ken ik, wie is de bovenste?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:40 schreef Klokov het volgende:
Als we het over mannelijkheid hebben ben ik zelf meer fan van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spieren zo groot dat diegene wijdbeens moet lopen, normaal vinden![]()
Een dagtaak hebben aan onderhoud is niet normaal, of het nu gaat om dun of breed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |