Waar wordt het door je strot geduwd?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:49 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Omdat het continu door m'n strot geduwd wordt. ''De mooie Victoria Secret Models'', ''de hunks met een keiharde sixpack''. Vriend, de meerderheid van jullie weet niet eens wat een sixpack inhoudt.
Dat je lelijk bent en geen mooi figuur hebt gekregen van moeder natuur is een ding, maar om dan ook nog continu rond te gaan paraderen alsof je prachtig bent, alsjeblieft zeg
Hoe is dat jou mannelijk? Je klaagt net dat die kerel in de OP te schriel isquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:49 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Mooi onderlichaam, maar haar bovenlichaam is mannelijk.
Dat was ik niet, hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoe is dat jou mannelijk? Je klaagt net dat die kerel in de OP te schriel is
Enige juiste conclusie.quote:
Zo'n hele duidelijk sixpack voor een vrouw vind ik persoonlijk dan weer niet zo. Maar deze dame is in elk geval gezond. Op uithongering zul je haar dan ook niet betrappen, want dat gaat namelijk echt niet samen met krachtsport.quote:
Oh ja sorryquote:
Nah die chick in de OP is niet TE dun, ze is gewoon slank.. het hangt natuurlijk ook van de smaak van de persoon af dus eigenlijk is deze discussie zinloos..quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:46 schreef Livyatan het volgende:
Het ergste vind ik nog wel dat mensen die foto's bekijken en ook nog met posts als ''terecht schoonheidsideaal'' komen. Niet zien hoe achterlijk dun deze mensen zijn, en dan voornamelijk dat wijf. Want vrouwen horen natuurlijk gezien gewoon meer vet te hebben dan een man.
Vind je die vent in de OP ook te mager?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:48 schreef Yalesa het volgende:
Ts heeft gelijk en niemand kan er tegen.Candice is gewoon te dun. En nee, ik ben zelf geen moddervet zwijn. Ik vind het gewoon gek dat graatmager-zijn wordt gepromoot.
Gewoon slank?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:54 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nah die chick in de OP is niet TE dun, ze is gewoon slank.. het hangt natuurlijk ook van de smaak van de persoon af dus eigenlijk is deze discussie zinloos..
Slank=gezond gewicht. Candice heeft zeker geen gezond gewicht.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:54 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nah die chick in de OP is niet TE dun, ze is gewoon slank.. het hangt natuurlijk ook van de smaak van de persoon af dus eigenlijk is deze discussie zinloos..
Jij kiest wel echt een extreem voorbeeld uit man... deze chick heeft anorexiaquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:58 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Gewoon slank?![]()
[ afbeelding ]
Moet je die enorme gap tussen d'r benen zien. Bij een normaal gezond mens is dit dus echt niet zichtbaar zo.
Die heeft een ietwat tengere romp met gespierde armen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je die vent in de OP ook te mager?
Dus niet te mager maar gewoon een tenger postuur.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:01 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Die heeft een ietwat tengere romp met gespierde armen.
Dat is anders dezelfde ''chick'' als uit de OP.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:00 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Jij kiest wel echt een extreem voorbeeld uit man... deze chick heeft anorexia
Jij weegt altijd precies hetzelfde?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:03 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Dat is anders dezelfde ''chick'' als uit de OP.
Dit is de oh zo geprezen Victoria Secretmodel Candice Swanepoel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:00 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Jij kiest wel echt een extreem voorbeeld uit man... deze chick heeft anorexia
In de OP zit er volgens mij toch echt meer vlees aan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:04 schreef Yalesa het volgende:
[..]
D
[..]
Dit is de oh zo geprezen Victoria Secretmodel Candice Swanepoel.
Laat me raden: jij hebt dezelfde bouw?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus niet te mager maar gewoon een tenger postuur.
Nog zo'n factor die me behoorlijk stoort in deze maatschappij. ''Ik ben een man dus kan ik niet oordelen over of ik een andere man goed uitziend of slecht uitziend vind. Stel je voor dat mensen denken dat ik homo ben als ik hier mijn mening over geef''. Zou niet weten waarom je er niet over kun oordelen. Ben je blind? Zolang je een goed functionerend paar ogen hebt is er daar dus geen enkele reden voor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:02 schreef Marsenal het volgende:
Die kerel kan ik in al mijn heteroseksualiteit niet echt over oordelen
Ik stelde jou een duidelijke vraag en je geeft een wazig antwoord, wat ik daarop reageerde is dus wat ik van jouw antwoord begrijp.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:05 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Laat me raden: jij hebt dezelfde bouw?
Ja maar in de OP heeft ze haar benen niet naast elkaar, dus dan kun je niet zien dat er een gapend gat tussen zit (alsjeblieft niet doordenken). Het is ook heel afhankelijk van de pose op de foto etc.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In de OP zit er volgens mij toch echt meer vlees aan.
En jij denkt dat de foto in de OP niet is gemaakt voor het modewereldje, maar voor een plaatje in oma's plakboek als aandenken aan een strandvakantie?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij weegt altijd precies hetzelfde?
Zeker die modellen maken soms een duik in gewicht voor dat smerige mode wereldje.
Dat heeft niks met de maatschappij te maken maar met hoe zeker jij over je zelf bent..quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:06 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Nog zo'n factor die me behoorlijk stoort in deze maatschappij. ''Ik ben een man dus kan ik niet oordelen over of ik een andere man goed uitziend of slecht uitziend vind. Stel je voor dat mensen denken dat ik homo ben als ik hier mijn mening over geef''. Zou niet weten waarom je er niet over kun oordelen. Ben je blind? Zolang je een goed functionerend paar ogen hebt is er daar dus geen enkele reden voor.
Waar lees je dat nou weer?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:07 schreef Livyatan het volgende:
[..]
En jij denkt dat de foto in de OP niet is gemaakt voor het modewereldje, maar voor een plaatje in oma's plakboek als aandenken aan een strandvakantie?
Ik gaf gewoon een duidelijk antwoord, hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik stelde jou een duidelijke vraag en je geeft een wazig antwoord, wat ik daarop reageerde is dus wat ik van jouw antwoord begrijp.
Het gaat toch over schoonheidsideaal? Dat associeer ik met voorkeur. En dan is mijn oordeel vertroebeld, want mijn voorkeur gaat uit naar vrouwen.. Ik ben niet bang dat ik een homo gevonden wordt, want dat is niet beledigend, dus I don't care. Maar dit is wat ik zie, dit is wat ik vind. Deal with it.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:06 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Nog zo'n factor die me behoorlijk stoort in deze maatschappij. ''Ik ben een man dus kan ik niet oordelen over of ik een andere man goed uitziend of slecht uitziend vind. Stel je voor dat mensen denken dat ik homo ben als ik hier mijn mening over geef''. Zou niet weten waarom je er niet over kun oordelen. Ben je blind? Zolang je een goed functionerend paar ogen hebt is er daar dus geen enkele reden voor.
Ik vraag of je die vent in de op ''te mager'' vindt en je geeft als antwoord dat hij tenger is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:08 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon een duidelijk antwoord, hoor.
Vind haar net zo goed niet mooi. Zwaar overgewaardeerdquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:05 schreef Koenani het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die ingevallen buik, bah bah wat een vieze anorexia trol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |