Dat IS TS denk ik?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:22 schreef A-mineur het volgende:
Schoonheidsideaal van TS:
[ afbeelding ]
Bovengemiddeld lelijk jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:13 schreef Ixnay het volgende:
TS plaats eens een foto van jezelf.
Beide foto's zijn ver bovengemiddeld.
Ik vind dat vrouwen mooie ronde vormen moeten hebben. Een kont en heupen dus, en een boezem. Om het af te maken dan een relatief smal middel maar niet op een manier dat er sprake is van ondervoeding.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:15 schreef NietDoen het volgende:
Heb je ook voorbeelden van wat dan het schoonheidsideaal zou moeten zijn? En kom dan niet met een foto van een normaal schattig meisje want dat is iedereen met jee eens. Het westers ideaal draait niet alleen om dikke tieten en blond haar.
Stukke beter dan die magere slungel in de OP in elk geval.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:22 schreef A-mineur het volgende:
Schoonheidsideaal van TS:
[ afbeelding ]
Hier moest ik even hatelijk om lachenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
Gozer in de OP heeft wss meer spiermassa dan TS.
Tis wel goed hoor schatje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:43 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Hier moest ik even hatelijk om lachen
Omdat het continu door m'n strot geduwd wordt. ''De mooie Victoria Secret Models'', ''de hunks met een keiharde sixpack''. Vriend, de meerderheid van jullie weet niet eens wat een sixpack inhoudt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:46 schreef Chai het volgende:
Waarom stoor jij je aan andermans ideaal?
Waar wordt het door je strot geduwd?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:49 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Omdat het continu door m'n strot geduwd wordt. ''De mooie Victoria Secret Models'', ''de hunks met een keiharde sixpack''. Vriend, de meerderheid van jullie weet niet eens wat een sixpack inhoudt.
Dat je lelijk bent en geen mooi figuur hebt gekregen van moeder natuur is een ding, maar om dan ook nog continu rond te gaan paraderen alsof je prachtig bent, alsjeblieft zeg
Hoe is dat jou mannelijk? Je klaagt net dat die kerel in de OP te schriel isquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:49 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Mooi onderlichaam, maar haar bovenlichaam is mannelijk.
Dat was ik niet, hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoe is dat jou mannelijk? Je klaagt net dat die kerel in de OP te schriel is
Enige juiste conclusie.quote:
Zo'n hele duidelijk sixpack voor een vrouw vind ik persoonlijk dan weer niet zo. Maar deze dame is in elk geval gezond. Op uithongering zul je haar dan ook niet betrappen, want dat gaat namelijk echt niet samen met krachtsport.quote:
Oh ja sorryquote:
Nah die chick in de OP is niet TE dun, ze is gewoon slank.. het hangt natuurlijk ook van de smaak van de persoon af dus eigenlijk is deze discussie zinloos..quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:46 schreef Livyatan het volgende:
Het ergste vind ik nog wel dat mensen die foto's bekijken en ook nog met posts als ''terecht schoonheidsideaal'' komen. Niet zien hoe achterlijk dun deze mensen zijn, en dan voornamelijk dat wijf. Want vrouwen horen natuurlijk gezien gewoon meer vet te hebben dan een man.
Vind je die vent in de OP ook te mager?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:48 schreef Yalesa het volgende:
Ts heeft gelijk en niemand kan er tegen.Candice is gewoon te dun. En nee, ik ben zelf geen moddervet zwijn. Ik vind het gewoon gek dat graatmager-zijn wordt gepromoot.
Gewoon slank?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:54 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nah die chick in de OP is niet TE dun, ze is gewoon slank.. het hangt natuurlijk ook van de smaak van de persoon af dus eigenlijk is deze discussie zinloos..
Slank=gezond gewicht. Candice heeft zeker geen gezond gewicht.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:54 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nah die chick in de OP is niet TE dun, ze is gewoon slank.. het hangt natuurlijk ook van de smaak van de persoon af dus eigenlijk is deze discussie zinloos..
Jij kiest wel echt een extreem voorbeeld uit man... deze chick heeft anorexiaquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:58 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Gewoon slank?![]()
[ afbeelding ]
Moet je die enorme gap tussen d'r benen zien. Bij een normaal gezond mens is dit dus echt niet zichtbaar zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |