Theeft niks met je geslacht te maken hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:13 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Een vrouw meteen persoonlijk aanvallen.
Ik sport gewoon, hoor. Alleen wordt een vrouwelijk lichaam niet bereikt door te sporten, veel sport maakt een lichaam gewoon niet vrouwelijker.
Wel gezonder, en dat is de reden dat ík sport.
...quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:15 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar grotere spieren maken je lichaam gewoon mannelijker, dus je hebt nu mannelijke, gespierde billen. Mooie vrouwenbillen bestaan gewoon uit de juiste dosering vet op de juiste plek.
Ik heb de indruk dat bepaalde gefrustreerde mannen op het internet uit een soort van machteloze woede vrouwen vaak aanvallen op hun figuur: "Ja, je zegt dat sporten een lichaam niet vrouwelijker maakt, dus waarschijnlijk ben je gewoon zo'n wijf dat dit als excuus gebruikt om vooral niet te hoeven sporten."quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Theeft niks met je geslacht te maken hoor.
Daar zijn we het dan niet over eens.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
...![]()
Nee, gemiddeld sportvrouw heeft een bilpartij om jaloers op te zijn, kijk naar schaatsers en hockyers, gemiddeld knap mooiere bilpartij dan niet sporters.
Het is wel smaak verder, maar zeker NIET mannelijk.
Really?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:19 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan niet over eens.
Je hebt het nu puur over Fok?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:18 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat bepaalde gefrustreerde mannen op het internet uit een soort van machteloze woede vrouwen vaak aanvallen op hun figuur: "Ja, je zegt dat sporten een lichaam niet vrouwelijker maakt, dus waarschijnlijk ben je gewoon zo'n wijf dat dit als excuus gebruikt om vooral niet te hoeven sporten."
vet in combinatie met spieren zorgt voor het mooie uiterlijk naar mijn MENING, en dat is ook afhankelijk van je genen inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:15 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar grotere spieren maken je lichaam gewoon mannelijker, dus je hebt nu mannelijke, gespierde billen. Mooie vrouwenbillen bestaan gewoon uit de juiste dosering vet op de juiste plek.
Geen kwestie van het over eens zijn of niet. Het is inderdaad deels een kwestie van genen maar je kunt er wel degelijk iets aan doen door goed te trainen. Heb genoeg transformaties gezien van vrouwen die door fitness een grotere en rondere kont gekregen hebben. Dat kost misschien wat tijd maar het is absoluut niet onmogelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:19 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan niet over eens.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:40 schreef Livyatan het volgende:
[ afbeelding ]
En dit vind ik nu een mannenlichaam om jaloers op te zijn. Totaal in tegenstelling tot het lijf van die ''man'' in de OP.
Smaakquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:27 schreef Sapstengel het volgende:
Doe mij maar een vrouw met donker haar, stevige benen en goede heupen
Zoals Nadia bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
10/10 srs
Nah sportschool hoeft niet, vind haar perfect zoquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Smaak..
als ze een paar maandjes naar de gym zou gaan!![]()
Overigens heeft ze wel een leuke koppie
Ik kan niet wachten op het volgende topic.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
Nou, we weten in elk geval lekker snel wat het dingetje van deze ts is.
Flikkertje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:40 schreef Livyatan het volgende:
[ afbeelding ]
En dit vind ik nu een mannenlichaam om jaloers op te zijn. Totaal in tegenstelling tot het lijf van die ''man'' in de OP.
Meteen the female-card ophoudenquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:13 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Een vrouw meteen persoonlijk aanvallen.
Vreselijk mens. Vind bij haar vooral het innerlijk lelijk, wat weer uitstraalt naar buiten. Het had beter kunnen zijn maar ter vergeefs.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:23 schreef Gewas het volgende:
[ afbeelding ]
dit vind ik ook een mooie vrouw
Ik het innerlijk en uiterlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:09 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Vind bij haar vooral het innerlijk lelijk
Hm, zo ervaar ik dat niet met trainen. Ik heb juist meer ronde en stevige billen gekregen dmv squats. Dat het genetisch bepaald is kan waarschijnlijk wel waar zijn..quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:10 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dit denken mensen vaak door misleidende plaatje op het internet van "vrouwen" die veel hebben gesquat. De realiteit is dat je van trainen alleen een gespierdere, strakkere kont krijgt. Grote, ronde billen bestaan eigenlijk uit vet op de juiste plekken, niet uit veel trainen.. Grote, ronde billen hebben of niet is dan ook genetisch bepaald, zo zie je ze vaak dan ook terug bij vrouwen uit bepaalde (donkere) landen.
ik vind haar niet mager, ze ziet er niet uit als van die graatmagere catwalkmodelletjes ofzo. maarja t is ook een kwestie van smaak natuurlijk, sommigen houden van de chick uit de OP en sommige van de chick die je erna postte. ik vind die juist weer een beetje aan de dikke kant.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:39 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Ik lette nu even vooral op het lichaam.
Maar leg mij nou eens uit wat lustopwekkend zou moeten zijn aan de dame in de OP? Er zit toch gewoon helemaal niks. Ze heeft geen heupen, ze heeft geen kont, ze heeft geen borsten... Waar zou je in hemelsnaam de fun uit moeten halen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |