Ik snap niet dat sommige echt een dag daar naar loeren. Maar ja, ik doe dat ook wel eens en dan ziek ik lekker meequote:Op donderdag 27 maart 2014 00:26 schreef Joezi het volgende:
[..]en dan ook nog kostbare tijd aan ons Utopia......... kan een oude garde lid me dat eens uitleggen? Hoe ontstaat zoiets.. hoe ben ik hier verzeild geraakt??
Oh hoezo ?quote:
of ik voor de katten of de honden benquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:31 schreef Baconbus het volgende:
Zijn we hier van de katten of van de honden?
100% honden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:31 schreef Baconbus het volgende:
Zijn we hier van de katten of van de honden?
Kijk maar in mijn foboquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:34 schreef Majoraan het volgende:
[..]
100% honden.
Maar ja, ik ben een newby, dus het zal wel weer katten zijn, want ik zie veel katten.
Dan is deze speciaal voor jou.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:34 schreef Majoraan het volgende:
[..]
100% honden.
Maar ja, ik ben een newby, dus het zal wel weer katten zijn, want ik zie veel katten.
sommige episodes vorderen een beetje traag... Engelse serie, moet je van houden. Mijns inziens wel de moeite waard.quote:
Dak u wel, heeft u misschien ook nog de Billyhond in de aanbiedingquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan is deze speciaal voor jou.![]()
[ afbeelding ]
Nu ga je te verquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:35 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dak u wel, heeft u misschien ook nog de Billyhond in de aanbieding
Een Bull terrier. Domme leekquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol een pitbull ook nog? Aah vandaar de strijd met poez
Uiteraardquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:35 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dak u wel, heeft u misschien ook nog de Billyhond in de aanbieding
quote:
inderdaad nooit een hond gehad, vroeger 3 buiten katten die ik als kindje wel leuk vond.. zou nu geen van beiden in huis willen hebben.quote:
Ik ben nu ook dier loos hoor. Ik twijfel wel eens.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
inderdaad nooit een hond gehad, vroeger 3 buiten katten die ik als kindje wel leuk vond.. zou nu geen van beiden in huis willen hebben.
Huh?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:40 schreef Majoraan het volgende:
1 hond, 3 katten... en twee wil je niet in huis hebben.
Dit dus! ^quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, standaard PI's zijn debiel.
Pak gewoon de PI die bij je post past. Of helemaal geen PI.
lol het kunnen ook nog echt krengen worden idd, en dan zit je er mooi meequote:Op donderdag 27 maart 2014 00:40 schreef Majoraan het volgende:
1 hond, 3 katten... en twee wil je niet in huis hebben.
Late maar welkome reactie. Ik neem die lui niet serieusquote:
Nou ik snap er geen kont vanquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook redelijk cryptisch.
quote:
Die mag wel binnen ? Met pindakaas ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:44 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ohw sorry verkeerd gelezen. 3 katten en twee mogen niet binnenkomen, dus 1 was een kutkat
Were The Millers (2013) Was wel een vermakelijke commedy btwquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja lastig die lijstjes, wat is goed... soms is een goede film tegelijk ook verschrikkelijk om naar te kijken
Tjee, nu maak je het wel heel moeilijk, nu volg ik mezelf niet meerquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die mag wel binnen ? Met pindakaas ofzo
Waar is die hond nou in godsnaam gebleven?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:48 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Tjee, nu maak je het wel heel moeilijk, nu volg ik mezelf niet meer
Deze?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar is die hond nou in godsnaam gebleven?
Ruilen doe je maar op marktplaats ofzo.... Ondankbaar volk ook altijd!quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik die inruilen voor een gasfornuis met oven? Die is eerder aan vervanging toe.
Ik denk dat je beter niks meer kan zeggen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar is die hond nou in godsnaam gebleven?
Ga je nu lollig doen ? Het gaat je slecht afquote:
Dat is relatief, ik lig zelf namelijk in een deukquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je nu lollig doen ? Het gaat je slecht af
Hou het maar bij jezelf danquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:53 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dat is relatief, ik lig zelf namelijk in een deuk
Ja weet je het boeit me niet. Doe maar doe maar vaak. Soms zijn er leuke gesprekken hier.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:54 schreef Joezi het volgende:
ik vind het alleen lollig omdat soury het totaal niet meer lollig vindt en omdat ie zo waarschijnlijk nog een keer komt
Ik ben al op, ik ben een bikkel :-)quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:56 schreef isax het volgende:
ga slapen, we moeten allemaal vroeg op in utopia
geen idee nog niet geweest vandaag.quote:
Owjee ik verzaak wel als 1 van de rebellenquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tot morgenochtend wel ja.. zonder streams geen comment op streams lijkt me logisch....
quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tot morgenochtend wel ja.. zonder streams geen comment op streams lijkt me logisch....
.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet je het boeit me niet. Doe maar doe maar vaak. Soms zijn er leuke gesprekken hier.
Uhh hoezo ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Owjee ik verzaak wel als 1 van de rebellen
Nee hoor, zeg maar wat je op je hart hebtquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:01 schreef Majoraan het volgende:
[..]
.
Zijn newby's hier ook al niet welkom, of zijn er ook stricte regels waar je het hier over moet hebben
Word je niet moe van jezelf met je gifjes.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
probeer met een gifje de boel eens aan te wakkeren daar!
De gifjes gate is gewoon hilarischquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Word je niet moe van jezelf met je gifjes.
Ook zo'n vermoeide huisvrouw die leuk denkt te doen. Ga eens uit je luie bank drolquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:01 schreef Majoraan het volgende:
[..]
.
Zijn newby's hier ook al niet welkom, of zijn er ook stricte regels waar je het hier over moet hebben
Het is Utopia SC..... Dus zou het Logisch zijn dat het over Utopia gaat.... Echter praktisch alles is hier toegestaan (binnen de grenzen van de algemene forum regels uiteraard) ...quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:01 schreef Majoraan het volgende:
[..]
.
Laat maar Soury heeft haar al weggepestquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Het is Utopia SC..... Dus zou het Logisch zijn dat het over Utopia gaat.... Echter praktisch alles is hier toegestaan (binnen de grenzen van de algemene forum regels uiteraard) ...![]()
En als antwoord op het eerste deel van je vraag:
Beter wat een aanwinstquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laat maar Soury heeft haar al weggepest
oooeeeh een Isa fan?! Vertelquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:06 schreef isax het volgende:
[..]
om te trooste heb ik beeldige plaatjes van isabella in haar topic gezet
Je loopt hier gewoon een beetje mensen uit te kafferen, ik vind het genieten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook zo'n vermoeide huisvrouw die leuk denkt te doen. Ga eens uit je luie bank drol
Toch wel voorgoed he?quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laat maar Soury heeft haar al weggepest
Jou ken ik al een beetjequote:Op donderdag 27 maart 2014 01:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je loopt hier gewoon een beetje mensen uit te kafferen, ik vind het genieten.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor, zeg maar wat je op je hart hebt
hihi, Jekyll and Hidequote:Op donderdag 27 maart 2014 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook zo'n vermoeide huisvrouw die leuk denkt te doen. Ga eens uit je luie bank drol
Ik vind het ook geinig.... maar tegenwoordig met die nieuwequote:Op donderdag 27 maart 2014 01:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je loopt hier gewoon een beetje mensen uit te kafferen, ik vind het genieten.
ik heb der kroeg opgezocht, la bastille, waar ze altijd over praat. en daar stonden isa fotos op zoals wij der kennen haha ik heb gelachen.quote:
Ik vind Soury onmisbaar. Eén van de drijvers van Utopia.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik vind het ook geinig.... maar tegenwoordig met die nieuwetere zieltjes hier moet je nog oppassen ook... Gewoon lekker elkaar afkatten moet kunnen op zijn tijd...
Ik zou niet durfen, krijg ik een kut hont gifje om mijn orenquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders was ik vast ook aan de beurt gekomen.
lol ik beschouw het als zwarte komediequote:Op donderdag 27 maart 2014 01:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, ze is hilarisch met haar onelinersquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind Soury onmisbaar. Eén van de drijvers van Utopia.
Ja zo ben ik dan ook wel weer. Maar jouw reacties op andere users vind ik vaak onbetaalbaar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou niet durfen, krijg ik een kut hont gifje om mijn oren
Zoiets ja. Moet kunnen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik beschouw het als zwarte komedie
Ik zou een goeie beurt eigenlijk niet eens zo erg vinden momenteelquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bent de sarcastische PI vergeten!quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind Soury onmisbaar. Eén van de drijvers van Utopia.
Dat is zo, we gingen van een leuk gesprek over op katten. En dan bedoel ik katten hier in de sc. Geen gesprek meer mogelijk, Doe vooral wat je leuk vind.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja zo ben ik dan ook wel weer. Maar jouw reacties op andere users vind ik vaak onbetaalbaar.
Heb gehoord dat je dan een debiel bent, dus lijkt me beter van niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je bent de sarcastische PI vergeten!
niet zo triest he?quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou niet durfen, krijg ik een kut hont gifje om mijn oren
PI is juist om je post de juiste lading te geven.... Debiel ben je dus als je een vaste PI neemtquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb gehoord dat je dan een debiel bent, dus lijkt me beter van niet.
Eigenlijk is dat gifje ook triest. Die kat is not amusedquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is zo, we gingen van een leuk gesprek over op katten. En dan bedoel ik katten hier in de sc. Geen gesprek meer mogelijk, Doe vooral wat je leuk vind.
Waar staat gif eigenlijk voor?quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat gifje ook triest. Die kat is not amused
KLOPTquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
PI is juist om je post de juiste lading te geven.... Debiel ben je dus als je een vaste PI neemt
Vind ik een beetje overbodig, gebruiken jullie de PI maar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
PI is juist om je post de juiste lading te geven.... Debiel ben je dus als je een vaste PI neemt
kom op we willen hier niet teveel inburgeren, anders zitten we hier over 5 jaar nogquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
Komt vast wel goed.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
kom op we willen hier niet teveel inburgeren, anders zitten we hier over 5 jaar nog
Flauw maar goedquote:
Ik ben het nog niet tegengekomen in deze topic, behalve de Billy hond.quote:Het is Utopia SC..... Dus zou het Logisch zijn dat het over Utopia gaat....
Das het mooie aan de SCquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:23 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik ben het nog niet tegengekomen in deze topic, behalve de Billy hond.
Wacht, ga ik snel nog even magnetron popcorn maken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:23 schreef Joezi het volgende:
Die vraag ga ik nog een keer in de COS stellen
Ik snap het stoere er niet echt van. Blijf vooral zo kinderachtig doorgaanquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:23 schreef Joezi het volgende:
Die vraag ga ik nog een keer in de COS stellen
krijg je kanker vanquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wacht, ga ik snel nog even magnetron popcorn maken.
Oh jammer je hebt geen FB dat verklaard een boelquote:
Snap ook niet waarom zo'n productent mij voor zo'n dilemma zet. Geen popcorn of kanker.quote:
Wat verklaard dat dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jammer je hebt geen FB dat verklaard een boel
popcorn in een pan MET DEKSEL is een uitstekend alternatief.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom zo'n productent mij voor zo'n dilemma zet. Geen popcorn of kanker.
Dat je net zo lelijk bent zoals je postquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:27 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Wat verklaard dat dan?
(serieuze vraag)
Wat heeft Facebook er nou mee te maken? Da heb ik ook niet meer hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jammer je hebt geen FB dat verklaard een boel
Gewoon in de pan makenquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom zo'n productent mij voor zo'n dilemma zet. Geen popcorn of kanker.
oei is dit ook nog zwarte humor?quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je net zo lelijk bent zoals je post
quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat heeft Facebook er nou mee te maken? Da heb ik ook niet meer hoor
fight fight 2 uur bij de poortquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat heeft Facebook er nou mee te maken? Da heb ik ook niet meer hoor
Ohw, dan neem ik dat met dichterlijke vrijheid, ook netzo mooi en grappig en gevat als ik postquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:27 schreef isax het volgende:
[..]
popcorn in een pan MET DEKSEL is een uitstekend alternatief.
Klinkt ingewikkeld.quote:
nee joh, je pakt een grote pan, flikkert popcorn er in en deksel erop. pof pof en het is klaar.quote:
En jij geen vaste PI meerquote:
Primaquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:30 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ohw, dan neem ik dat met dichterlijke vrijheid, ook netzo mooi en grappig en gevat als ik post
Het is stiekem eigenlijk best wel een kunst om de suiker niet te laten verbranden en toch alle korrels te laten poppenquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
En jij geen vaste PI meerHet word nog eens wat
Die magnetron zakken zijn goed te doenquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
Het is stiekem eigenlijk best wel een kunst om de suiker niet te laten verbranden en toch alle korrels te laten poppen
maar dan heb je gecarameliseerde popcorn. ook lekker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
Het is stiekem eigenlijk best wel een kunst om de suiker niet te laten verbranden en toch alle korrels te laten poppen
Uren flossenquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:34 schreef isax het volgende:
[..]
maar dan heb je gecarameliseerde popcorn. ook lekker.
Die vind ik eigenlijk best smakeloos... (vroeger iig)quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Die magnetron zakken zijn goed te doen
Dan moet ik maar eens zoeken naar de pofmais in de super.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:31 schreef isax het volgende:
[..]
nee joh, je pakt een grote pan, flikkert popcorn er in en deksel erop. pof pof en het is klaar.
cool!quote:
Zoete popcorn, hou op schei uit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk best smakeloos... (vroeger iig)
Wil me popcorn graag lekker zoet.
Ik heb het al jaren niet gehad maar waren doosjes met zoet of zout, kocht ze bij de videotheek en die waren lekker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk best smakeloos... (vroeger iig)
Wil me popcorn graag lekker zoet.
nee ontzettend gorde verbrande smaak zodra de suiker begint te walmen. Om te carameliseren zonder verbranden moet de temperatuur lager, en dan poppen de korrels niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:34 schreef isax het volgende:
[..]
maar dan heb je gecarameliseerde popcorn. ook lekker.
Ik vind de inhoud vaak lekkerder.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Die magnetron zakken zijn goed te doen
Ik haat flossenquote:
Die van de Jumbo popt moeilijk... die van de plus gaat beter (hier iig)quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens zoeken naar de pofmais in de super.
Hahaquote:
Mijn koeienstaartbouillon staat nog steeds te trekken, ruikt heerlijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
nee ontzettend gorde verbrande smaak zodra de suiker begint te walmen. Om te carameliseren zonder verbranden moet de temperatuur lager, en dan poppen de korrels niet.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:39 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Mijn koeienstaartbouillon staat nog steeds te trekken, ruikt heerlijk
Het gekke is als ik naar de bios ga vind ik het smerig stinkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:39 schreef Joezi het volgende:
Oei zal ik hier nou eerlijk bekennen dat ik weinig popcorn eet? nee.. dat zou raar zijn
Moet dat niet anders om zijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:41 schreef isax het volgende:
ik ga nog maar eens roken. kan niet slapen, het is nog te druk buiten
op woensdagnacht? in welk centrum woon jij dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:41 schreef isax het volgende:
oeeiii zo ver ben ik gelukkig nog niet SC-en in bedquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:42 schreef Peunage het volgende:
Ik lig toch al in bed, kan ik net zo goed gaan schlapfen.
Kan gezellig zijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
oeeiii zo ver ben ik gelukkig nog niet SC-en in bed
Ik heb vorige maand zo'n e-sigaret gekocht als alternatief.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:41 schreef isax het volgende:
hmmm ook aan zitten denken om te stoppen inderdaad..quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:45 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand zo'n e-sigaret gekocht als alternatief.
Maar dat is het echt niet. Ik denk wel dat het een steun kan zijn als je wil stoppen.
Maar het vervangt echt niet het relaxte gevoel van he, even een sigaretje.
Je moet op een knop drukken, maakt borrelend geluid, en dan kun je een hijs nemen.
Sucks
Easy, als charlotte het niet kan, kunnen wij het ook nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm ook aan zitten denken om te stoppen inderdaad..
Zo blij kijkt hij nietquote:
Wel als hij met mij alleen is, liefde van de man gaat door de maag.quote:
Nah komt wel goedquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
aah gaat het niet zo goed tussen jullie?
Met dubbel ff spring ik in de autoquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:51 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Wel als hij met mij alleen is, liefde van de man gaat door de maag.
Nog wat Ossenstaart lieffie?
Dat komt serieus voorquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
DM-en naar elkaar zeker terwijl je naast elkaar in bed ligt
We zijn net Rienk en Nicoline.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
DM-en naar elkaar zeker terwijl je naast elkaar in bed ligt
Is dubbel D ook goed?quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Met dubbel ff spring ik in de auto [ afbeelding ]
Die neem ik meequote:
het geweldige amsterdam. ze stonden met zijn 7e ruzie te maken. was goed voor utopia.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
op woensdagnacht? in welk centrum woon jij dan?
Ossenstaart soep manquote:
Nah... het was een basis voor een lullig groentensoepje had ze al verklaptquote:
oooh leuk wijkje dus!quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:56 schreef isax het volgende:
[..]
het geweldige amsterdam. ze stonden met zijn 7e ruzie te maken. was goed voor utopia.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nah... het was een basis voor een lullig groentensoepje had ze al verklapt
Jij mag echt niet bij mij komen eten, no no noquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nah... het was een basis voor een lullig groentensoepje had ze al verklapt
Waar dan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:58 schreef isax het volgende:
[..]
over het algemeen wel! ze mogen wel wat doen aan die taxi's maar voor de rest top.
Ja joh...quote:
1 verkeerde opmerking en je bent meteen gebaned.... zijn ze op fok toch flexibelerquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:59 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Jij mag echt niet bij mij komen eten, no no no
Tja, dat is nu eenmaal het lot van oldby'squote:Op donderdag 27 maart 2014 02:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
1 verkeerde opmerking en je bent meteen gebaned.... zijn ze op fok toch flexibeler
Paar keer de hond in de pot helpt ookquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
1 verkeerde opmerking en je bent meteen gebaned.... zijn ze op fok toch flexibeler
Gelukkig sta ik zelf mijn mannetje nog wel in de keuken....quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Paar keer de hond in de pot helpt ook
Dat waarderen de dames idd welquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik zelf mijn mannetje nog wel in de keuken....![]()
En ik kan je vertellen dat veel dames het waarderen als je voor ze kookt
Ik hou je niet tegen, jongûh.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:07 schreef Inodder het volgende:
Heb ineens zin in een biertje![]()
maar het is pas donderdag![]()
Mag jij alleen weekends drinken? Hier in Helmond is het elke dag feest jonguhquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:07 schreef Inodder het volgende:
Heb ineens zin in een biertje![]()
maar het is pas donderdag![]()
Yup... mag er graag meer dan 1 drinkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:10 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Mag jij alleen weekends drinken? Hier in Helmond is het elke dag feest jonguh
Lange gifs zijn de shit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
whahaha vliegtuigcrap, maar langste gifje ever? hoe lang kunnen die krengen wel niet
hmm sjekkiequote:Op donderdag 27 maart 2014 02:15 schreef Majoraan het volgende:
wat een sloooooow slowchat is dit. Ik ben naar de wc geweest, mijn handen gewassen met Dettol, heb de deksel van mijn pan gelicht om die heerlijk geur te snuiven, sjekkie gerold, cola-bb ingeschonken.... en nog geen nieuwe post, of het moet al zijn in de tussentijd dat ik type en dat gaat niet zo snel , want dyslectisch
Helaas jonguh, die moet aan de lader. Ooit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm sjekkiebegin jij maar weer aan de e-sigaret!
Dat dacht ik net ook toen ik in de keuken kwam...quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:15 schreef Majoraan het volgende:
wat een sloooooow slowchat is dit. Ik ben naar de wc geweest, mijn handen gewassen met Dettol, heb de deksel van mijn pan gelicht om die heerlijk geur te snuiven, sjekkie gerold, cola-bb ingeschonken.... en nog geen nieuwe post, of het moet al zijn in de tussentijd dat ik type en dat gaat niet zo snel , want dyslectisch
en ik ben u voor joequote:Op donderdag 27 maart 2014 02:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm sjekkiebegin jij maar weer aan de e-sigaret!
Moeten we dat persoonlijk opvatten, of?quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:20 schreef Inodder het volgende:
Mja... Ik vind de gesprekken een beetje saai vanavond...
Ik ben nu eenmaal een oude garde, dus iets meer gelijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik zeg vrijwel nooit U, iedereen is gelijk
haha full movie gif? zonder pauze knop?quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:17 schreef Baconbus het volgende:
Zit iemand op Spiderman 2 te wachten?
Het kan allemaal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha full movie gif? zonder pauze knop?
neuh hoor...quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moeten we dat persoonlijk opvatten, of?
en je was een newbie!quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:22 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal een oude garde, dus iets meer gelijk
Dat komt omdat je met Frensie zat te vozen, iederen denkt already taken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
eindelijk eens wat meer leven in de SC, mede dankzij mijis het nog niet goed....
ohhhhh the Godfather, best movie ever!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier de godfather 2 full movie gifkijkt lekker!
[ afbeelding ]
I am Enzo, the Baker!quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:30 schreef Majoraan het volgende:
[..]
ohhhhh the Godfather, best movie ever!!!!!!!!!!
Ja nee dan neem ik toch liever een .mkv'tje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier de godfather 2 full movie gifkijkt lekker!
[ afbeelding ]
Frank Pentangeliquote:
Waarom moet je altijd die gif gebruiken. Daar heb ik vroeger jarenlang nachtmerries van gehad.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:39 schreef Joezi het volgende:
Ik ben er klaar mee! Toedels![]()
[ afbeelding ]
wacht nog even pleasequote:Op donderdag 27 maart 2014 02:44 schreef Joezi het volgende:
oehh sorry dat ik jullie bang heb gemaakt![]()
De BB'ers duurden korter, 3 maanden. DGK duurde ook erg lang en was eigenlijk net zo "saai" op de "tv-momenten" na. Je kan onmogelijk een jaar lang intensieve rls-beelden uitzenden, wat dat betreft komt dit dichterbij de werkelijkheid dan 3 maanden rls bij elkaar gepropt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef RodeVos het volgende:
Dit is mijn eerste RLS die ik op deze manier volg. (Dus met streams, en een forum om gal te spuien af en toe). Wat ik me nu afvraag.. Ik vind dit eigenlijk best een beetje eh.. Sneu. Die personen zijn eigenlijk volstrekt oninteressant; en worden interessant 'gemaakt' door intriges en gore gebeurtenissen. En degene die nog wat inhoud hadden, zoals Nico worden de nek omgedraaid door weer zo'n nitwit.
Hoe was dat nou bij eerdere RLS? Zoals BB1 tm weet-ik-veel, DGK en zo ? Ongeveer hetzelfde ? Ik heb echt niks tegen intriges en zo, mits een beetje intelligent uitgevoerd. En een beetje goed zieken ok, maar is dit allemaal niet erg simpel van opzet? Slechte cast?
Ik weet het niet. .
Ik baal er zelfs van dat ze pogingen doen ze interessant te maken.... ik vind het heerlijk om wat mensen gewoon te kunnen volgen, maar ik heb niet de illusie dat de hele wereld een veel interessanter leven heeft dan ik, dus ik zie het wel gewoon graag saai zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef RodeVos het volgende:
Dit is mijn eerste RLS die ik op deze manier volg. (Dus met streams, en een forum om gal te spuien af en toe). Wat ik me nu afvraag.. Ik vind dit eigenlijk best een beetje eh.. Sneu. Die personen zijn eigenlijk volstrekt oninteressant; en worden interessant 'gemaakt' door intriges en gore gebeurtenissen. En degene die nog wat inhoud hadden, zoals Nico worden de nek omgedraaid door weer zo'n nitwit.
Hoe was dat nou bij eerdere RLS? Zoals BB1 tm weet-ik-veel, DGK en zo ? Ongeveer hetzelfde ? Ik heb echt niks tegen intriges en zo, mits een beetje intelligent uitgevoerd. En een beetje goed zieken ok, maar is dit allemaal niet erg simpel van opzet? Slechte cast?
Ik weet het niet. .
Ja, ik begrijp je wel, maar ik bedoel meer het niveau van de deelnemers. Als je toch een RLS in de markt met met een topic als "duurzaam" en met sponsors als Willem&Drees dan zou je toch tenminste *iets* diepgang mogen verwachten. Die zie ik momenteel alleen bij Nico (al wordt dat gewoon de nek omgedraaid door een rasdebiel), misschien Isabella, Aike een beetje en tsja... Rienk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:29 schreef Parlay het volgende:
[..]
De BB'ers duurden korter, 3 maanden. DGK duurde ook erg lang en was eigenlijk net zo "saai" op de "tv-momenten" na. Je kan onmogelijk een jaar lang intensieve rls-beelden uitzenden, wat dat betreft komt dit dichterbij de werkelijkheid dan 3 maanden rls bij elkaar gepropt.
Ehm......ja........hopelijk begrijp je wat ik probeer onder woorden te brengen
Terror Jaap was zelf de koning van de aartsluiheid, die zat de hele dag te schaken en pakte nu en dan zijn momentjes. Duurzaamheid staat op zeker niet in zijn woordenboek.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:50 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp je wel, maar ik bedoel meer het niveau van de deelnemers. Als je toch een RLS in de markt met met een topic als "duurzaam" en met sponsors als Willem&Drees dan zou je toch tenminste *iets* diepgang mogen verwachten. Die zie ik momenteel alleen bij Nico (al wordt dat gewoon de nek omgedraaid door een rasdebiel), misschien Isabella, Aike een beetje en tsja... Rienk.
De rest presenteert zich als aartsluie profiterende asocialen - met misschien een enkele goede die ik vergeten ben te noemen. Dit gaat toch meer in de richting van DGK denk ik.. Maar denk dat er daar veel slimmere mensen in zaten van wat ik gehoord heb. Een terror Jaap zou gehakt hebben gemaakt van iedereen die nu in Utopia zit.
Dat duurzame heeft men hier verzonnen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:50 schreef RodeVos het volgende:
Ja, ik begrijp je wel, maar ik bedoel meer het niveau van de deelnemers. Als je toch een RLS in de markt met met een topic als "duurzaam" en met sponsors als Willem&Drees dan zou je toch tenminste *iets* diepgang mogen verwachten.
Waarschijnlijk op basis van het feit dat ze back to basic moesten....quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat duurzame heeft men hier verzonnen.
Utopia is Barbie met spruitjes. Ik blijf me verbazen dat ze zo'n verzameling 'gewone ongetalenteerde mensjes met een afwijking' hebben kunnen vinden. Verder verbaas ik me erover dat het bijna elke dag feest is; DGK was er saai bij vergeleken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:52 schreef Leandra het volgende:
Als het een programma bij de VPRO was geweest, met Rienk, Nicoline en nog een paar van dat soort types dan was het compleet anders geweest.
Maar voor de meute niet interessant genoeg, want die zien liever niveau Barbie & Michael.
Het is natuurlijk een behoorlijk beperkte groep volwassenen die überhaupt potentieel een jaar weg kunnen zijn....quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Utopia is Barbie met spruitjes. Ik blijf me verbazen dat ze zo'n verzameling 'gewone ongetalenteerde mensjes met een afwijking' hebben kunnen vinden. Verder verbaas ik me erover dat het bijna elke dag feest is; DGK was er saai bij vergeleken.
Dat zou wel uniek zijn op de Nederlandse TV....quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:17 schreef JenHermes het volgende:
Is dit programma nou nog bezig?Man, ik zou zelfmoord plegen als ik nog in dit programma te zien zou zijn!
Zou dit dan echt de best pick zijn? Zo'n Billy, zo'n Ruud? Ik kan het me bijna niet voorstellen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een behoorlijk beperkte groep volwassenen die überhaupt potentieel een jaar weg kunnen zijn....
Er is een overschot aan burgerluchtvaartpiloten, dus ze hadden best wat harder kunnen zoeken. Maar ik denk dat jullie gelijk hebben, alleen blijft voor mij overeind dat dit wel héél grote idioten zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:22 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat de spoeling stukken dunner was dan dat ze ons en zichzelf wilden doen laten geloven.
Welke F16-piloot of chirurg kan er een jaar tussenuit? Enkel gesjeesde levenskunstenaars en beroepsnietsnutters.
Ik zou er geen jaar kunnen zitten, dan zou ik de band met m'n kind kwijt zijn (al even afgezien van het feit dat ik ook niet een van de normaalsten ben), N is wel heel normaal, maar ik denk niet dat z'n werkgever zegt van "Joh, een jaartje er tussenuit? Prima, zie je wel weer verschijnen", en we hebben zijn inkomen toch echt nodig om de hypotheek te betalen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou dit dan echt de best pick zijn? Zo'n Billy, zo'n Ruud? Ik kan het me bijna niet voorstellen.
Jij had daar natuurlijk ook prima kunnen werken.... eigenlijks.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:22 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat de spoeling stukken dunner was dan dat ze ons en zichzelf wilden doen laten geloven.
Welke F16-piloot of chirurg kan er een jaar tussenuit? Enkel gesjeesde levenskunstenaars en beroepsnietsnutters.
Niet helemaal. Dat heeft JdM zelf ook gezegd tijdens de introductie, en de sponsors zitten ook op die lijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat duurzame heeft men hier verzonnen.
Ja, ze 'hebben' allemaal wel iets. Anders doe je zoiets gewoon niet denk ik.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een behoorlijk beperkte groep volwassenen die überhaupt potentieel een jaar weg kunnen zijn....
Iemand heeft gesuggereerd dat Paul wel eens gevraagd kon zijn omdat er een bouwer nodig was. Ik vind dat geen vergezochte gedachte.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou er geen jaar kunnen zitten, dan zou ik de band met m'n kind kwijt zijn (al even afgezien van het feit dat ik ook niet een van de normaalsten ben), N is wel heel normaal, maar ik denk niet dat z'n werkgever zegt van "Joh, een jaartje er tussenuit? Prima, zie je wel weer verschijnen", en we hebben zijn inkomen toch echt nodig om de hypotheek te betalen.
Ik vraag me bij mensen als Paul dan ook af hoe ze dat wel in gedachten hadden, want het mag dan malaise in de bouw zijn, maar hij had dit alleen maar kunnen doen als en zijn inkomen gegarandeerd was, en hij zeker wist dat hij er werk aan zou overhouden na Utopia.
En de laatste weken zag dat er al beter uit, maar samen met Hakim in de firma "Kost geen drol" was Paul nou niet iemand waarvan ik straks zou denken "Goh, die is wel geschikt om m'n huis te verbouwen".
Waar heeft John dat dan gezegd? Volgens mij nergens expliciet. Wellicht als een van de mogelijkheden om een nieuwe samenleving vorm te geven, maar zeker niet als een voorwaarde. En Hornbach is verre van duurzaam. Postcodeloterij/Stichting Doen gaat het meer om kansen creëren dan om het duurzame aspect. Dat past mooi in de doorgaande hype van MVO, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:44 schreef RodeVos het volgende:
Niet helemaal. Dat heeft JdM zelf ook gezegd tijdens de introductie, en de sponsors zitten ook op die lijn.
Ik moet nog wel eens naar klanten toe voor briefings. Een aantal zou telefonisch of per mail kunnen, maar als ze me de werking van een drukpers willen laten zien of een nieuwe collectie onder embargo, dan is het toch handig daar naar toe te gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:36 schreef Leandra het volgende:
Jij had daar natuurlijk ook prima kunnen werken.... eigenlijks.
Waarom zit jij er niet in?
Ik denk eerder dat hij geen bal meer te doen had (recessie, en elders las ik dat andere ZZP'ers in z'n omgeving niet zo onder de indruk waren van z'n kwaliteit), en de onkostenvergoeding van John de Mol meer was dan z'n netto opbrengsten per maand.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Iemand heeft gesuggereerd dat Paul wel eens gevraagd kon zijn omdat er een bouwer nodig was. Ik vind dat geen vergezochte gedachte.
Ja, ga jij het bezichtigen van de werking van de drukpers maar als excuus opvoeren Maximaquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet nog wel eens naar klanten toe voor briefings. Een aantal zou telefonisch of per mail kunnen, maar als ze me de werking van een drukpers willen laten zien of een nieuwe collectie onder embargo, dan is het toch handig daar naar toe te gaan.
Anders had ik mijn kistje al gepakt!
Verdomd serious business, ja! Full color en alles! Op elk oppervlak!quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:51 schreef Leandra het volgende:
Ja, ga jij het bezichtigen van de werking van de drukpers maar als excuus opvoeren Maxima
Carbonara!!!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:29 schreef Deisyy het volgende:
Het is donderdag, de oplettende SC-ers weten wat ik ga eten
Met rucolaquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Carbonara!!!
Ik niet. Ik ga voor kalkoenshoarma.
Een salade en krieltjes in de schil, uit de oven.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:33 schreef Deisyy het volgende:
Met rucola![]()
En wat eet je bij je kalkoenshoarma?
Dat klinkt smakelijk!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een salade en krieltjes in de schil, uit de oven.
Maar eerst wil ik level acht bereiken in classic movies.
Ben je niet lekker Dees?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt smakelijk!
Voor mij even geen vragen vandaag, het is een lamlendig hang op de bank dag vandaag.
Ik zeg het niet, anders krijg ik Marrije op mijn dak of het oorlog isquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:29 schreef Deisyy het volgende:
Het is donderdag, de oplettende SC-ers weten wat ik ga eten
En ik zeg het nietquote:
Is Carbonara volgens Marrije oorlogseten? Het was trouwens heerlijk met rucola.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg het niet, anders krijg ik Marrije op mijn dak of het oorlog is
Witte bonen met mayoquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Carbonara volgens Marrije oorlogseten? Het was trouwens heerlijk met rucola.
Neh, niet helemaal chufi, maar gaat wel over.
Dat heb jij gegeten?quote:
Zie je welquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb jij gegeten?![]()
Waren de bloembollen op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |