Flauw maar goedquote:
Ik ben het nog niet tegengekomen in deze topic, behalve de Billy hond.quote:Het is Utopia SC..... Dus zou het Logisch zijn dat het over Utopia gaat....
Das het mooie aan de SCquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:23 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik ben het nog niet tegengekomen in deze topic, behalve de Billy hond.
Wacht, ga ik snel nog even magnetron popcorn maken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:23 schreef Joezi het volgende:
Die vraag ga ik nog een keer in de COS stellen
Ik snap het stoere er niet echt van. Blijf vooral zo kinderachtig doorgaanquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:23 schreef Joezi het volgende:
Die vraag ga ik nog een keer in de COS stellen
krijg je kanker vanquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wacht, ga ik snel nog even magnetron popcorn maken.
Oh jammer je hebt geen FB dat verklaard een boelquote:
Snap ook niet waarom zo'n productent mij voor zo'n dilemma zet. Geen popcorn of kanker.quote:
Wat verklaard dat dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jammer je hebt geen FB dat verklaard een boel
popcorn in een pan MET DEKSEL is een uitstekend alternatief.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom zo'n productent mij voor zo'n dilemma zet. Geen popcorn of kanker.
Dat je net zo lelijk bent zoals je postquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:27 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Wat verklaard dat dan?
(serieuze vraag)
Wat heeft Facebook er nou mee te maken? Da heb ik ook niet meer hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jammer je hebt geen FB dat verklaard een boel
Gewoon in de pan makenquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom zo'n productent mij voor zo'n dilemma zet. Geen popcorn of kanker.
oei is dit ook nog zwarte humor?quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je net zo lelijk bent zoals je post
quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat heeft Facebook er nou mee te maken? Da heb ik ook niet meer hoor
fight fight 2 uur bij de poortquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat heeft Facebook er nou mee te maken? Da heb ik ook niet meer hoor
Ohw, dan neem ik dat met dichterlijke vrijheid, ook netzo mooi en grappig en gevat als ik postquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:27 schreef isax het volgende:
[..]
popcorn in een pan MET DEKSEL is een uitstekend alternatief.
Klinkt ingewikkeld.quote:
nee joh, je pakt een grote pan, flikkert popcorn er in en deksel erop. pof pof en het is klaar.quote:
En jij geen vaste PI meerquote:
Primaquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:30 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ohw, dan neem ik dat met dichterlijke vrijheid, ook netzo mooi en grappig en gevat als ik post
Het is stiekem eigenlijk best wel een kunst om de suiker niet te laten verbranden en toch alle korrels te laten poppenquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
En jij geen vaste PI meerHet word nog eens wat
Die magnetron zakken zijn goed te doenquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
Het is stiekem eigenlijk best wel een kunst om de suiker niet te laten verbranden en toch alle korrels te laten poppen
maar dan heb je gecarameliseerde popcorn. ook lekker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
Het is stiekem eigenlijk best wel een kunst om de suiker niet te laten verbranden en toch alle korrels te laten poppen
Uren flossenquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:34 schreef isax het volgende:
[..]
maar dan heb je gecarameliseerde popcorn. ook lekker.
Die vind ik eigenlijk best smakeloos... (vroeger iig)quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Die magnetron zakken zijn goed te doen
Dan moet ik maar eens zoeken naar de pofmais in de super.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:31 schreef isax het volgende:
[..]
nee joh, je pakt een grote pan, flikkert popcorn er in en deksel erop. pof pof en het is klaar.
cool!quote:
Zoete popcorn, hou op schei uit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk best smakeloos... (vroeger iig)
Wil me popcorn graag lekker zoet.
Ik heb het al jaren niet gehad maar waren doosjes met zoet of zout, kocht ze bij de videotheek en die waren lekker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk best smakeloos... (vroeger iig)
Wil me popcorn graag lekker zoet.
nee ontzettend gorde verbrande smaak zodra de suiker begint te walmen. Om te carameliseren zonder verbranden moet de temperatuur lager, en dan poppen de korrels niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:34 schreef isax het volgende:
[..]
maar dan heb je gecarameliseerde popcorn. ook lekker.
Ik vind de inhoud vaak lekkerder.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Die magnetron zakken zijn goed te doen
Ik haat flossenquote:
Die van de Jumbo popt moeilijk... die van de plus gaat beter (hier iig)quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens zoeken naar de pofmais in de super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |